Oh wat jammer Szus… :hug:
Even snel. Ons modem is vrijdag kapot gegaan (dus geen internet) en we krijgen dinsdag pas een nieuwe. Mijn tablet werkt alleen op wifi dus ik kan alleen op mijn smartphone en ik heb maar 250mb datalimiet per maand.
Dotje, gefeliciteerd :inlove:
Szus, jammer van de negatieve test.
Szus wat jammer…
Dotje gefeliciteerd!!! :inlove:
Szus :hug: :hug:
Bedankt allemaal voor de felicitaties :inlove:
Geloof het nog niet helemaal denk ik haha…
vanholland, nog gefeliciteerd met je zoontje!
Szus, oh jammer zeg
Jammer Szus!! :hug: :hug:
Hoe gaat het met je?
En Dotje … Gefeliciteerd!!! :-* :inlove:
Laat het maar lekker bezinken, nog 8 maanden om het te gaan geloven en er van te genieten.
Gefeliciteerd met je zoontje vanholland!
Dotje: begin je het al een beetje te geloven?
vanholland: Al een afspraak met de dokter gemaakt, of wacht je nog even?
Kato: Ik ben natuurlijk wel teleurgesteld. Maar nog niet echt emotioneel ofzo. Ik heb nog zeker 4 pogingen over: de kansen zijn nog lang niet verkeken.
Bedankt voor jullie medeleven allemaal :-*
Ik ben nog niet ongesteld geworden en dat is een beetje vreemd want een cyclus van 31 dagen heb ik al een tijd, in ieder geval het afgelopen jaar, niet gehad. Misschien was het toch semi-raak maar is het geen plakkertje geweest waardoor mijn cyclus wat vertraagd is :think:
Of je was te vroeg met testen? Geen rode duivels geeft hoop!
Kans lijkt me erg klein. De tests die ik gebruik zouden al 4 dagen voor NOD moeten werken en ik heb op NOD getest. Dan zou ik dus >4 dagen achter lopen op schema en dat zou raar zijn als er maar op 2 dagen ‘gevist’ is :lol:
Maar als er morgen nog geen ongi is zal ik er 's avonds nog eens een testje tegenaan gooien :shifty:
Lastig die onzekerheid Szus, hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid.
Kan het ook zijn dat je eisprong iets later was?
Wat betekent het als je 6 behandelingen gehad hebt, krijg je ze daarna niet meer vergoed?
Vervelend die onzekerheid Szus…
En wat Marda ook al vraagt, wat betekend het als de 6 pogingen voorbij zijn?
Het begint langzaam binnen te dringen geloof ik…vanmorgen nog maar n testje gedaan :shifty: :mrgreen:
Dotje, logisch dat je er even aan moet wennen… zeker omdat het nu zo snel ging.
Ik hoop me binnenkort bij jullie aan te sluiten
We hadden eigenlijk een korte pauze ingelast, maar ik heb vorige week mijn eisprong totaal niet aan voelen komen, behalve dan door de temp die achteraf ineens verhoogd was, weet ik dat ik er wel een heb gehad. Nog een aantal dagen wachten en ik weet meer.
Ik voel gigantisch mijn borsten en heb dat in vorige rondes niet gehad is dit herkenbaar? Maar ik ben ook gewend dat ik elke keer weer denk van alles te voelen dat uiteindelijk niet klopt. Ondanks de pauze zou het wel heeeeel leuk zijn overigens :inlove:
Ik wacht nog even met de dokter bellen. Zit nu met een klein mannetje wat niet helemaal zichzelf is.
Spannend Marda! Wanneer kun je testen?
Szus, hoe is t bij jou?
Dotje, officieel maandag/dinsdag pas, maar als ik dit gevoel blijf houden gooi ik er eerder een testje tegen aan (ik test meestal al dagen van te voren :oops: ).
Ik wil zwangerschapstesten via internet bestellen, weten jullie welke testen echt goed, vroeg en betrouwbaar zijn?
Szus ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat.
Ff kort tijdens mijn cursus:
Gisteren ongesteld geworden, maar wist ook dat dat zou ko men dus geen schok
Marda: sensitest gebruik ik en dieschijnt goed te zijn. Gewoon ff Google-en voor de site
wat jammer szus!
marda ik zeg ook sensitest,gewoon de dipsticks zijn goedkoop andere dag al in huis ideaal!
dotje hoe voel je je?
Hier ook goede sensitest ervaringen!
Szus blijft jammer…
En Marda super spannend!
Hier vanmiddag een echo.
Super leuk, weer een zwangere! Dotje gefeliciteerd!
Szus, jammer hopelijk de volgende ronde beter werk 8)
Hier alles rustig, heb vanmorgen ontzettende steken in mijn onderbuik gehad, echt zo’n ongi buikpijn, en net bij het plassen wat bruindverlies toen ik afveegde, ook in mn slip zat wat, niet veel maar toch? Wat zou dat zijn? Een korte cyclus, kan innestelingsbloed al? Nee toch? Heb als ik vanuit ga dat ik 28 dagen nu zou hebben had ik afgelopen maandag mijn ei… We hebben flink geklust dus mijn ei heb ik niet kunnen missen
Meer mensen deze ervaring?
Kleine spruit, zou ook nog kunnen dat je woensdag je ei gehad heb…volgens mij kun je dan ook wat bruinverlies hebben en de ongibuikpijn…
Marda, spannend!
Szus, oh jammer zeg
Tigru, las dat je goede echo gehad hebt! super, geniet er lkkr van!
Jipenjanneke, hoe is t nu met jou?
Hier alles rustig…ben ontzettend snel moe dus smiddags af en toe ff de oogjes dicht als M.aarten slaapt.
Verder nog nergens last van…volgende week de vk maar eens bellen, kunnen we gaan aftellen naar de echo haha.
Verder volop voorbereidingen aan t treffen voor M.aarten zn eerste verjaardag volgende week :inlove: ohh wat is dat snel gegaan zeg!