Clair en Kato balen!! :hug:
Kato en Claire :hug: :hug:
Rustig hier
Szus hoe is t met jou? Nog geen tekenen van naderende duivels?
Duimen draaien voor je!
Fijn weekend allemaal! :-*
Op zich baal ik er niet zo heel erg van. Eigenlijk omdat we anders in dezelfde maand als S uitgekomen waren en dat wilde we liever niet maar ik wilde de kans ook niet laten liggen, je weet maar nooit.
Wat jammer Kato en clair, succes in de volgende ronde!
Szus hoe gaat het met jou?
Spannend Dotje en Szus!!!
Ik heb krijg er nu per maand wel meer moeite mee. Na de eerste 2 rondes een positieve test te hebben gehad, hoopte we natuurlijk dat er ook snel een blijft plakken. Maar goed we zijn pas bij ronde 5, dus valt nog wel mee.
Andere zwangerschappen kwamen ook erg snel, ben natuurlijk wel al wat ouder.
Heb net gezien dat ik, mocht deze ronde lukken, op 5 december uitgerekend ben. Wat een leuk kado.
Wel een beetje lastig. Ik heb namelijk een speelgoedwinkel en dat is onze drukste tijd… Maar ach, ik ga het echt niet uitstellen!
Hoe gaat het met alle anders zwangere en nog niet zwangere?
Alles rustig hier: geen tekenen van naderende ongi (maar die heb ik anders ook niet heel duidelijk). Behalve een wat vaag gevoel in mijn onderbuik en wat vermoeidheid ook geen duidelijke tekenen van zwangerschap.
Afwachten dus :shifty: :mrgreen:
Dotje: mijn duimen draaien ook hard voor jou
Kato, ik weet nog dat ik dat ook had toen we voor de eerste gingen, dat ik er iedere keer wat meer moeite mee had dat t weer niet raak was…uiteindelijk in ronde 8 zwanger geraakt toen.
Zou wel leuk sint kado zijn he
En wat leuk dat je een speelgoedwinkel hebt
Szus, spannend!
Hier ook nog geen tekenen van naderende ongi…hopelijk morgenochtend beide goed nieuws
Oooow meiden!!! :inlove:
Voor degene op fb, mondje ficht aub :silenced:
Dotje, wat fijn!!
Super leuk, gefeliciteerd!!
Szus
Jeej… Dotje voor de 2de :)
Ik ga je volgen hoor in het maandtopic
Thnx Marda en Ikke!!
Kan het gewoon niet geloven :inlove:
JAAAA Dotje!!! Gefeliciteerd!! En een november mama
Duidelijke test!
Ik kwam spieken of er al mensen getest hadden en jaaaaaa. Gefeliciteerd Dotje!!!
Gefeliciteerd :mrgreen:
dotje wat duidelijk zeg!!gefeliciteerd en knap van je dat je zo lang kon wachten met testen.
szus ik hoop dat jij ook met goed nieuws komt!
Dotje, gefeliciteerd!
Szus, ik duim voor je!
Dotje gefeliciteerd leuk voor jullie.
Hier nog steeds geen ongie gisteren maar weer getest maar negatief dus nu maar afwachten, misschien kijken of dat de dokter wat kan doen voor me. Verder gisteren verjaardag gehad van ons zoontje 3 jaar is hij geworden. Flink verwend met kadootjes. Had cupcakes gemaakt met een 3 erop iedereen vond ze erg lekker had naturel en chocolade en duo gemaakt. Vandaag maar even opruimen en voor de rest een rustig dagje
Gefeliciteerd Dotje! :mrgreen:
Mijn test was witter dan wit :? Op naar poging 3. O nee, eerst vandaag of morgen nog even ongesteld worden