Helaas sinds gisteren een lage temperatuur. Vorige ronde gebeurde dat ook een paar dagen voor de duivels. Dus ik heb niet zo veel hoop meer.
Maar goed, nog maar even afwachten.
Gezellig hier op het bankje. Zal toch nog wel een positieve test bij zitten…
Heb je een goed gevoel Dotje? En jij Szus?
Ik zag trouwens aan het aantal berichten dat je al jaren mee kletst op het forum Szus. Ik dacht dat je nu pas je 2e ronde in gaat? Ik wil niet te nieuwsgierig zijn, maar was het al een lange wens om het ‘proces’ in te gaan?
Hoe gaat het met jou Diaan? Al een beetje aan het idee gewend?
En Angela, natuurlijk kun je het hartje nog helemaal niet horen. Ik zou beter moeten weten na 2 kindjes. Nu alweer veel vergeten, dat wordt nog wat!
Jammer kato maar zolang de duivels er nog niet zijn is er altijd nog hoop!
Hier weet k niet zo goed watk er van moet denken…ik heb een licht goed gevoel, maar is dat reeel of komt dat omdat ik WIL dat het raak is na die (innestelings?)bloeding en ik het mezelf aanpraat? Ik weet t echt niet, aan de ene kant denk ik dat t best eens raak zou kunnen zijn (heb niet t voorgevoel datk ongesteld moet worden, watk andere keren wel had) maar aan de andere kant denk ik dat ik mezelf dat maar wijsmaak…hihi sorry, ben beetje verward erover haha :roll: :shifty:
Misschien is het ook stukje zelfbescherming, dat ik niet nog erger teleurgesteld wil zijn als ik toch ongesteld word…en ik het me dus wel ingebeeld heb.
Och, wachten maar af :shifty: Ga zondagochtend gewoon testen…(als er geen duivels zijn dan) ga niet die dag nog zitten afwachten of ze komen haha, wil liever gelijk weten waar k aan toe ben.
Als eerst bedankt voor de felicitaties!!
Ik kan het nog steeds niet bevatten, en ben ook nog heel onzeker!
Ben natuurlijk ook morgen pas echt 4 weken, ik was zo extreem vroeg met testen!!
Het lukt me alleen niet om een foto toe te voegen…ik blijf stoeien!
Jammer Kato, maar zolang er geen bloed is, blijf hoop houden!!
Dotje, spannend hoor!! ik ga heel hard duimen!!!
en voor Szus ook!
Kato: ik ben al lang aanwezig op KoK inderdaad, maar dat is begonnen omdat mijn schoonzus hier een jaar of 6 geleden ging schrijven bij haar eerste zwangerschap. De meeste berichtjes zijn denkik posts in het speelhoekje ik ben pas voor mezelf begonnen met schrijven hier toen ik okt '11 mijn besluit genomen had dat ik er in mijn ééntje voor wil gaan.
Ik heb een gemengd gevoel: ik heb niet echt duidelijke signalen, maar dat hoeft niets te zeggen. Ik heb best een goed gevoel, maar met een gezonde dosis realisme dat het ook allemaal niets kan zijn. :think:
Dotje: hoe hard je je vantevoren ook voorneemt om je niet door je lichaam voor de gek te laten houden: het is zo moeilijk om niet van alles te gaan voelen. Nog een paar dagen wachten en dan weten we of we echt dingen voelen of dat we het ons inbeelden
Geduld is een schone zaak… Ik denk dat ik zondag ook maar een testje openbreek
Spannend hier!!!
Ik duim voor positieve testen de komende dagen.
Hier gaat alles goed.
We zijn lekker moe en op z’n tijd ook misselijk.
Vooral als ik te lang wacht met iets eten.
Bij Naomi totaal niet misselijk geweest.
Misschien een jongetje nu? :think: :mrgreen:
Verder zijn we volop met de verbouwing begonnen.
Nu eerst een bijkeuken aan het aanbouwen.
Daarna kan het washok een slaapkamer worden als er een nieuw dakkapel is geplaatst.
Het zat allemaal al in de planning al voor ik wist dat ik zwanger was.
Nu moeten we ffies wat harder werken zodat zeker alles op tijd klaar is.
We zijn nu met Naomi bezig met zindelijk worden.
Gaat super goed!!
:inlove:
Ze heeft al 3 dagen geen luier aan :dance: :dance:
Alleen 's nachts wel.
Ben super trots op mijn meisje :inlove:
We hadden afgesproken als ze 10 stickers had geplakt dat ze een dokterskoffer zou krijgen.
Gisteren de tiende gepakt dus zijn we samen naar de winkel gegaan om er een te kopen.
Dolgelukkig is ze ermee.
Ze moet alleen heel de dag mama beter maken :?
Fijn dat het goed gaat Angela! Wel handig dat Naomi straks helemaal uit de luiers is voor brusje er is. Hoe oud is ze nu?
Ik ben nu met de jongste bezig om ook 's nachts droog te blijven. Nog wel wat lastig (ze is net 3), maar ze wil zo graag. :inlove: Ze trok ook steeds haar luire zelf uit 's nachts. Ze heeft nog al last van alles dat een beetje kriebellt (labels enzo) dus ik snap dat die luier dan echt niet fijn is.
Gelukkig heb ik een hele goeie waterdichte molton!
Je bent toch al een tijdje met de voorbereidingen bezig geweest Szus. Ik vind het echt super stoer dat je dit doet! :thumbup: Ik zeg altijd dat ik het ook zou doen, maar zeggen en doen is natuurlijk toch anders.
Tegen beter weten in vandaag toch een test gedaan. Natuurlijk hartstikke negatief. Maar omdat ik mijn NOD vandaag had verwacht kon ik het niet laten. Mijn temperatuur is (nog) niet helemaal gedaalt, dus een beetje hoop heb ik nog wel. Nu proberen tot zondag of eigenlijk maandag te wachten. Als de duivels niet eerder komen tenmiste…
Misschien kunnen we samen testen op zondag!
Fijn dat het zo goed gaat angela! En knap hoor van je dochtertje!
Kato, jammer van de test…maar duim nog steeds voor je!
Haha heuse testdag a.s zondag zo te horen :lol:
Hier kan t ook nog beide kanten op, licht ongie gevoel…vannacht en vanmorgen heel duidelig en licht in mn hoofd :? Ken het niet van voorgaande cyclussen maar mss heeft t wel andere oorzaak en is t toeval dat t juist nu is?
Voel me wel anders dan anders, kan alleen niet goed omschrijven hoe dan maar voel me niet mezelf…mss toch teveel mee bezig.
Vannacht wel gedroomd datk op zaterdag testte en n knal positieve test had haha…hoop dat deze droom zondag werkelijkheid is.
Ik heb ook een licht ongie gevoel maar het is nog niet doorgebroken, dus ik weet het nog niet.
Volgens de app van VL zou ik gisteren ongesteld moeten worden maar dat is niet gebeurt maar gisterenavond en vanmorgen had ik wel zo’n typische zwaar gevoel in mijn onderbuik wat ik normaal heb als ik ongesteld moet worden maar nog geen doorbraakbloeding.
Tot wanneer wacht je met testen clair?
Ohw, ik ben niet zo’n snelle tester
Ik wacht altijd ruimschoots af.
Als ik ga testen wordt dat sowieso pas na het weekend, maar aangezien ik dan ma/di moet reizen voor mijn werk zal het eerder woensdag worden.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd dat ongesteldheid nog gewoon doorbreekt. De app van VL gaf woensdag aan maar wij beiden hadden eerder dat het einde van de week moest zijn.
Jeetje dat je dat kan Clair. Dat gaat mij echt niet lukken. Ik zou er daardoor juist veel te veel mee bezig blijven. Duidelijkheid heb ik nodig!!! :?
Ik was net even aan het teruglezen of ik de vorige ronde dezelfde kwaaltjes had als nu, en toen zag ik van jou dat berichtje Dotje over je neefje dat leukemie heeft. Ik was eigenlijk benieuwd hoe het daar mee gaat.
En dromen zijn niet altijd bedrog, gelukkig!
Ik begin er bijna in te geloven: vannacht zo warm dat ik mijn pyjamabroek heb uitgedaan en half boven de deken geslapen heb, ik lig al 4 avonden voor mijn doen vroeg in bed want dan echt moe, en ongi-achtige pijn 3 dagen voor NOD en dat heb ik anders nooit voor ik ongesteld wordt. :think:
Maar durf geen conclusies te trekken dus blijf gewoon zenuwachtig schuifelen op het wachtbankje…Is het al zondag? :shifty:
Kato: ben al even bezig ja, maar dat komt door de wachtlijst en de selectieprocedure enzo. Het eerste half jaar leek het eeuwig te duren, maar sindsdien is het voor mijn gevoel vrij snel gegaan, gelukkig.
Clair: nu je NOD en pas woensdag testen? Knap hoor. Ik ben allang blij als ik mijn NOD haal zonder alvast te testen
Dotje: geloof dat we niet alleen dezelfde NOD hebben, maar ook hetzelde gevoel. Hopelijk hebben we allebei gelijk en hebben we zondag een positieve test in handen
Angela: zit er in het koffertje van Naomi niets tegen de misselijkheid? Fijn dat alles verder goed gaat. Gaat best snel: ruim 8 weken al en over 2 weken echo: spannend!
Vind jullie zo stoer dat jullie kunnen wachten met testen!!
Ik ga zondag zo hard duimen!!
Clair, jeetje knap hoor dat je zolang kan wachten…ik moet mezelf altijd al dagen van te voren inhouden om niet te vroeg te testen haha.
Kato, lief dt je er naar vraagt. Hij heeft nu chemo nr 6 (of 7?) gehad…gaat opzich wel redelijk met hem, alleen wat last van driftbuien door de prednison.
Uit de puncties van afgelopen weken bleek wel dt er geen leukemiecel meer in hersenvocht of beenmerg zat dus dat is goed nieuws! Hopelijk uit de volgende puncties ook goed nieuws wel zijn nu zn haartjes beginnen uit te vallen, ziet er gelijk zo definitief uit dan hadk bij mn moeder ook…bij mn moeder heb ik de haren eraf gehaald toen, ze hadden gevraagd of ik t bij mn neefje ook wilde doen maar ging niet, ben verkouden op moment dus moeten we ff uit de buurt blijven tot verkoudheid over is.
Szus, ohh spannend he!
Intussen is testen hier niet nodig, ongesteldheid is vannacht doorgebroken. Dus op naar volgende ronde.
Jammer Clair…hopelijk deze ronde meer geluk
Ook hier geen geluk! Wel al een beetje verwacht, maar toch jammer!!
Wachtbankje wordt rustiger, maar misschien de kansen groter… Succes voor de andere meiden!
Jammer Kato en Clair…
Jammer kato
Balen Clair en Kato