Diaan, jeetje heftig zeg. En wat eng dat ze niet weten waar de herseninfarcten vandaan komen…hij heeft het ook al eerder gehad alsk het goed begrijp?
Duim voor n positieve test voor jullie!
Szus, leuke dag gehad dus?
Hier gisteravond weer klein beetje bloedverlies met naar de wc gaan. Nu weer alleen maar licht bruinverlies…(wat sinds donderdag aanwezig is) Stel dat het van een innesteling is, kan dat dan wel zo lang aanhouden? Gisteravond ook weer lichte menstruatiepijn maar ook dat is weer weg…snap er gewoon niks van, zit nu op dag 23 dus nog dikke week te vroeg voor de duivels. Heb dit ook nog nooit eerder gehad dat tussentijds bloedverlies en bruinverlies…ook niet toen we voor de eerste gingen.
Vandaag de laatste dag van de vakantie, vanaf morgen begint het normale leven weer.
De kids gaan dan weer fijn naar school, die zijn sinds vrijdag een beetje van de leg af :roll:
Manlief is sinds woensdag ziek thuis (flinke verkoudheid ofzo) en ik hoop dat hij weer snel aan het werk gaat
Angela, ik moest voor de echo ook ergens anders heen. Hier krijg je bij het intakegesprek een verwijsformulier en dan kan je zelf bellen voor een afspraak te maken. De verloskundige raadde aan om pas rond 10-12 weken een echo in te plannen, omdat dit in principe de enige is in het eerste trimester als verder alles goed gaat.
Had je bij Naomi een onregelmatige cyclus dat je een week langer zwanger bleek te zijn?
Kleine Spruit, fijn dat je ongesteld bent geworden, hopelijk heb je vanaf nu een normale cyclus en ben je snel zwanger.
Tigru, leuk dat ze allemaal superblij zijn met het nieuws :inlove:
vanholland, vervelend dat je nog niet weet waar je aan toe bent :hug:
Kato, tegen onze ouders en broers hebben we het altijd wel snel verteld, omdat we ze regelmatig zien en ik dan gewoon mezelf kan zijn en niks hoef te verbergen. Voor de rest (werk enzo) hebben we wel gewacht tot we een goede echo hebben gehad.
Ze zeggen dat je rond NOD kan testen nav een gemiddelde cyclus waarbij je eisprong 14 dagen ervoor is. Ik heb mijn eisprong meestal 13 dagen voor NOD en laatste ronde testte ik dus 12 dagen na mijn eisprong heel licht positief. Ik denk dat 10 dagen na eisprong wel erg snel is.
Dotje, bij Pete heb ik ook een innestelingsbloeding gehad, een week voor NOD wat rood bloedverlies (inlegkruisje nodig) en daarna nog 2 dagen wat bruine afscheiding. De andere 2 keren geen last van gehad, elke zwangerschap is weer anders. Spannend!
diaan84, sterkte met al het slechte nieuws :hug:
Spannend, er komen weer veel NOD’s eraan binnen nu en een week
Sassie, wel n leuke vakantie gehad?
Wow je bent alweer 14 weken zie ik! Wat gaat t hard!
Hoe is t met je buikje?
Tsja t bruin en 2x rood verlies is zo weinig dat ik geen eens inlegkruisjes nodig heb…zie het alleen met afvegen…
Afwachten maar…
Spannend Dotje
Ik had bij Naomi idd een heel onregelmatige cyclus.
Tussen de 21 en 48 dagen.
Morgen intake bij de vk ben wel benieuwd :mrgreen:
Zo weekend weer voorbij. Niets dan feestjes gehad, dus lekker rustig dagje met de kindjes vandaag. Onze oudste heeft een studiedag, dus ze lopen nog lekker in de pyjama. Heerlijk!
Diaan, wat vevelend van je schoonbroer. Vooral ook dat ze niet weten waar het vandaan komt. En dan ook nog het slechte nieuw van je tante. Ik hoop met je mee dat je binnenkort wat goed nieuws in de familie brengt!
Hoe was het bij de VK Angela? Heb je het hartje al kunnen horen?
Fijn weekend gehad Tigru? Nog een beetje met je collega’s mee kunnen feesten?
Na een weekje vrij weer lekker uitgerust Sassie?! Nu de jongens naar school zijn kun je vast ook nog wel eens een uurtje ontspannen tussen door.
Ik heb ook nog een gegoogled om precies te kijken he het zit met eisprong/innestellen/testen. Als het goed is nestelt m’n eitje zich nu, as we speak, in. Ik hoop het zo! Dan nog even afwachten of er een innestelings bloeding komt de komende dagen. En dan zou ik in het weekend misschien positief kunnen testen. Is dan wel wat vroeg, maar bij de andere zwangerschappen ook altijd wel iets eerder positief getest. In ieder geval is de laatste spannende week weer ingegaan.
Ik ga de hele week duimen draaien voor alle dames op het bankje.
Weet niet precies wie de eerste is… Dotje, Szus, Diaan…???
Angela, hoe was het bij de vk?
Kato, heerlijk zo’n rustig dagje na n druk weekend!
Weet ook niet wie de eerste is? Ik heb als t goed is zondag mn nod…dachtdat Szus gelijk liep met mij?
Duimpjes draaien voor iedereen!
Volgens mij behoor ik iets van 27/28ste ongesteld te worden, zal vanavond eens bij VL checken wat in zijn app staat
Intake bij vk was leuk.
Even weer allemaal info mee gekregen,meeste wist ik nog wel an de vorige keer maar even opfrissen is net verkeerd
Bloeddruk was oké.
11 maart eerste echo :inlove:
Kato:
Hartje kunnen ze nog niet horen.
Dat doen ze pas vanaf 13 weken.
Word weer spannend hier.
Ik hoop op veel zwangere dames erbij hier.
Dames, ik heb een vroege test gedaan…en positief!!! :inlove:
Ben er zo onderste boven van!! Durf het nog niet volop te hopen want ik zit nu op dag 29 en had dag 18 een pos ovulatie test…donderdag weer testen!
Ik zal morgen een foto er bij uploaden…ben helemaal van het padje!
Oh Diaan! Alvast een vroege gefeliciteerd!!!
Oh diaan wat leuk!! Gefeliciteerd!!
Diaan, gefeliciteerd! :inlove:
Nog op het nippertje oktober, of een van de eerste novembermama’s? :inlove:
Diaan ik wacht met smart op je foto!
Hier sinds gister avond hele kleine steekjes in mn onderbuik, alleen links.
Sinds zondag geen bruinverlies meer en mn (.)(.) zijn wat voller…ben zo bang datk het me allemaal inbeeld of mn lijf me weer s voor de gek houd :? Maar ooohhh wat hoop ik dat t raak is
Diaan gefeliciteerd!!
ik lees hier af en toe nog mee,probeer het een beetje los te laten om er zoveel mee bezig te zijn.
maar ik lees nu het nieuws van diaan!!gefeliciteerd meid lekker genieten nu!
dotje ik hoop met je mee voor je!
hier werd ik bijna 2 weken geleden ongesteld na mijn miskraam (netjes een cyclus dus dat is fijn dat mijn lichaam het weer oppakt) toch was ik er verdrietig van dus vandaar dat ik hier niet altijd meer reageer,komt straks wel weer hoop ik. :-*
Wauw Diaan wat geweldig! Toch maar niet tot vrijdag gewacht met testen
Alvast een voorzichtige proficiat. Ben ook benieuwd maar de test!
Spannend Dotje! Nog maar een paar daagjes voor NOD…
Ik begrijp het wel JipenJanneke. Lastig als je zelf verdrietig bent om dan met iedereen mee te leven. Toch leuk om weer even van je te horen.
Hier komen de ‘klachten’ weer opzetten. Gevoelige borsten, hoofdpijn en vreselijk verstrooid. Vergadering vergeten, dansles dochter vergeten, brood in de koelkast ipv de vriezer en ga zo door. Maar goed, kan ook komen omdat ongesteldheid eraan zit te komen. Ook al zal het wel te vroeg zijn, ga toch donderdag (mijn officiële nod) testen. Bij negatieve test en geen menstruatie, dan proberen tot maandag te wachten. Pffff ben al nerveus!
spannend kato ik duim voor je!
het is ook beetje dubbel allemaal,blij voor jullie en hopelijk komt het hier ook wel weer.
jullie zijn ook steunend voor mij geweest dus wil ik dat ook voor jullie blijven doen.
Wauw Diaan gefeliciteerd :inlove:
Gefeliciteerd Diaan!
Ik zit steeds zenuwachtiger te schuivelen op het wachtbankje :shifty: Vandaag veel witverlies en dat heb ik normaal eigenlijk niet op dit moment van mijn cyclus. hopelijk is het een goed teken
Begrijpelijk hoor jipenjanneke, toch leuk om weer wt van je te horen hoe t gaat
Fijn dat je lichaam het allemaal weer oppakt…
Kato en Szus, oeh spannend dames! duim voor jullie!
En ik schuif lekker zenuwachtig mee