Sassie, lekker genieten van de vakantie!
Spannend dat je alweer voor de 20 weken echo mag… Gaat echt super hard en al in het tweede trimester!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Clair, wel lief wat je man voor je deed, ondanks dat je ziek was. Hopelijk is de ziekenboeg bij jullie over?
Diaan, ik voel mijn ei niet, en wij hebben die cyclus maar 1 keer geklust en dat was hartstikke raak, dus niet wanhopen!
Szus, je gaat dus in het voortaan visjes vangen Hier draaien de duimpjes weer!
Kato ook weer op het wachtbankje… Spannend!
Angela wat leuk dat ze zo enthousiast reageerden! Dat is altijd genieten. Wij krijgen hier pas met 11 a 12 weken een echo, dus ik moet echt nog geduld hebben. Wel tof als je zo vroeg al een echo zou krijgen!
Kleine Spruit, wat heerlijk dat de duivels zijn gekomen! En op naar een normale cyclus!
Hier heb ik ook de afspraak staan voor bij de VK op 11 maart. In de info stond dat we dan een afspraak moeten maken voor rond 11 weken en dan met 12 weken de volgende afspraak bij de VK. Moeten naar een dorp of stad in de buurt voor een echo, doen ze bij ons helaas niet bij de VK zelf.
We hebben van het weekend aan mijn schoonouders, schoonzusje en mijn mans oma verteld dat we een tweede hopen te krijgen. Ze waren allemaal super blij! Komende donderdag komen mijn broertje en zijn vriendin, mijn vader de week erop en mijn zusje dat weekend. Mijn jongste broertje moet ik dan bellen en dan nog een hoop vrienden het vertellen. Vind het iedere keer weer heel leuk om te doen. We hebben voor K. een shirt gekocht met “Ik word Grote Zus” en dat doen we haar naar iedereen aan.
@ Tigru, heerlijk dat vertellen van blij nieuws
Helaas is de ziekenboeg hier nog niet over. Stuart is nu ziekjes, ga straks even met hem naar huisarts omdat hij toch ook wel erg hoest.
Ik zelf begin beetje te bekomen maar echt 100% ben ik nog niet.
Nu moet ik donderdag eigenlijk vliegen, ik zal straks bij huisarts vragen of dat nu wel verstandig is omdat ik niet goed weet of ik mijn oren wel voldoende kan klaren.
Ik vlieg vrijdag en mijn oren en neus zitten hartstikke dicht!
Hier nog steeds geen ongie maar wel last van de boobs en met vlagen misselijk dus ik weet niet allemaal niet meer
Kleine spruit:
Wat fijn dat je eindelijk ongi bent zeg.
Hopelijk blijft het nu regelmatig komen.
Of helemaal niet omdat je zwanger bent :inlove:
@Angela_84 wrote:
Kleine spruit:
Wat fijn dat je eindelijk ongi bent zeg.
Hopelijk blijft het nu regelmatig komen.
Of helemaal niet omdat je zwanger bent :inlove:
Natuurlijk hoop ik het laatste :inlove: duimen maar
Kleine spruit: weer een stapje verder op weg naar een zwangerschap. Ik duim voor je dat je vanaf nu weer een regelmatige cyclus hebt en dus ook snel zwanger bent
vanholland: verwarrend allemaal :? Wanneer had je voor het laatst getest?
Tigru: spannend hoor, om het aan iedereen te vertellen. Maar ook leuk natuurlijk :mrgreen: Ga je vrijdag op vakantie?
Szus heb bijna 2 weken terug getest en die was negatief.
We gaan vrijdag een weekendje weg met het werk naar Tarragona! Een klant heeft ons uitgenodigd voor het Calcotada Festival. Is ieder jaar, voor mij voor het eerst. Ben heel benieuwd.
Neem ook lekker mijn e-reader mee voor als ik moe ben en lekker op mijn kamer wil liggen. Ze weten hier allemaal dat ik zwanger ben, dus dat is geen probleem.
So Tigru, da’s een mooi snoepreisje.
Een aantal jaren geleden hoorde je nog wel vaker dat er leuke 'zaken’reisjes werden georganiseerd, maar nu met de crisis is het wel uniek! En dan ook nog lekker naar Spanje! Is het weer een beetje oke daar? Als ik me niet vergis is het in de buurt van Barcelona, dus nu nog niet zo warm?
En dat je het je collega’s al hebt verteld… Wat voor werk doe je eigenlijk ook weer?
Ik vind sowieso dat de meeste op het forum al vroeg in de zwangerschap het nieuws vertellen.
Ik snap ook wel dat het leuk is om te zeggen (en soms ook nodig) maar zelf ben ik toch altijd iets voorzichtiger geweest. En gewacht tot een kloppend hartje op de echo.
Ik hoop dat het nu snel goed gaat komen Kleine spruit. In ieder geval gebeurt er nu iets!
Nu bij jou nog vanholland. Dat afwachten is zo frustrerend!
En dan ga ik de komende tijd maar voor iedereen duimen draaien en hopen op heel veel positieve zwangerschapstesten.
Ook zelf op het wachtbankje. En ondanks het ziek zijn, toch de vruchtbare dagen benut denk ik. Vrijdag geklust, zaterdag niet, zondag positieve ovu test en geklust, maandag ook nog een positieve test, maar kon het klussen niet opbrengen. Ik hoop maar dat genoeg is geweest.
Ik ben boekhoudster van beroep, we werken hier in de stad maar met 5 man, in een andere stad werken er nog 4. Er gaan er 4 niet mee, dus we gaan met 5.
Ja, wij vertellen het vroeg. Misschien te vroeg. Maar voor mijn werk moest ik wel. En als het mis mocht gaan, hebben we ook de steun van onze familie en vrienden. En een kloppend hartje is helaas geen garantie dat je ook een gezond kind op de wereld mag zetten. Ik lees en hoor het helaas te vaak…
Zo, even een poging tot reageren en bijlezen
Tigru, lekker hoor weekend weg (ook al is t met t werk) Wat gaan jullie er doen?
Kleine spruit, zo hehe t werd tijd he Hopelijk willen de duivels hierna wel uit zichzelf komen…of niet natuurlijk maar dat alleen als t betekend dat je zwanger bent
Met de zwangeren onder ons gaat t goed lees ik (ben wel jaloers op jullie hoor, ik wil ook hahah)
Andere dames, veel op t wachtbankje zag ik? Volgens mij zitten we met redelijk veel rond dezelfde nod?
Ik denk afgelopen zondag mn ei gehad te hebben, dus zou nod 3 maart zijn.
Als ik tenminste nu niet ongi word :?
Ging vanmorgen naar de wc en bij het afvegen zat er ineens donkerrood bloed op t papiertje…ook alleen maar bij afvegen gehad, verder wat bruine zooi (klinkt altijd zo onsmakelijk, sorry) en nu nog heel licht bruin verlies en licht menstruatie gevoel :think:
We wachten weer maar af :roll:
Veel eten, veel drinken (niet voor mij) en bootje vare. Ze hebben het over stappen tot laat in de nacht. Ze snappen niet goed dat ik dat niet ga trekken nu…
@Dotje wrote:
Ik denk afgelopen zondag mn ei gehad te hebben, dus zou nod 3 maart zijn.
Als ik tenminste nu niet ongi word :?
Ging vanmorgen naar de wc en bij het afvegen zat er ineens donkerrood bloed op t papiertje…ook alleen maar bij afvegen gehad, verder wat bruine zooi (klinkt altijd zo onsmakelijk, sorry) en nu nog heel licht bruin verlies en licht menstruatie gevoel :think:
We wachten weer maar af :roll:
Het zou goed een innesteling kunnen zijn.
Heb ik bij Naomi ook gehad
Ik hoop dat het zo is.
Dotje, dat klinkt idd als innestelingsbloed. Hopen maar dat het nu dus goed is ingenesteld!!!
Ik heb dat bij mijn zwangerschappen ook gehad. Ben er nu ook een beetje op aan het wachten eigenlijk… Maar goed, hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Ik had eigenlijk nog wel een vraagje.
Mijn eisprong is vrij laat in de cuclus geweest. Cyclus is voor mij meestal 28/29 dagen. eisprong kwam nu op dag 18/19. Zou ik dan toch al kunnen testen op dag 28, of zal dat dan waarschijnlijk ook later worden? Iemand ervaring hiermee?
Zou dat serieus innetselingsbloed kunnen zijn? Dacht dat dat vaak heel licht was? :think: gisteravond weer klein beetje bloedverlies met afvegen…nu nog licht bruin. Maar loop iedere keer naar de wc om te checken of er nog geen ongi is haha.
Kato, ik denk dat je dan ook later kunt testen. Welke dag heb je “normaal gesproken” je ei?
Hier vandaag mama’s laatste chemo als t goed is! :dance: duimpjes draaien dat die rot ziekte is opgedonderd en we over 3 weken goed nieuws hebben
Dotje: volgens mij kan een innestelingsbloeding soms best veel zijn, maar minder dan ongi. En gezien de timing zou het zomaar kunnen: spannend!
Kato: Volgens mij is de richtlijn die op de tests staat gebaseerd op een ‘normale’ cyclus met eisprong op dag 14/15/16. Om teleurstelling te voorkomen (negatieve test terwijl je later toch zwanger zou blijken te zijn) kun je beter pas een paar dagen later testen.
Tigru: dan toch maar wat minder gezellig doen en 's avonds eerder terug naar het hotel. Dan kun je de volgende dag weer met frisse energie de dag-activiteiten doen. Veel plezier!
Ik ga vandaag met mijn schoonzus en de kids een dagje naar de dierentuin. Ik heb een 36-urige werkweek dus 2 vrijdagen per maand vrij: heerlijk. Ik heb deze week een prima humeur en het zonnetje schijnt dus ik heb er helemaal zin in :mrgreen: Prettig weekend allemaal!
Tigru, fijn weekend!
Szus, leuke dag in de dierentuin gehad? Welke zijn jullie geweest?
Hier, geen bloedverlies meer gehad alleen heel licht bruinverlies.
Nu nog meer als n week geduld opbrengen haha…mss stom maar op de een of andere manier hebk n soort kriebel in mn buik dat t mss wel s raak zou kunnen zijn nu, maar durf er niet aan toe te geven omdat ik t mezelf mss wel aan praat nu met die “bloeding” :oops: :shifty:
Rustig hier, iedereen lekker weekend aan het vieren?
Dotje:we waren in Amersfoort. Leuke dierentuin, zeker voor wat jongere kinderen.
Ik wet wat je bedoelt: je denkt van alles te voelen, maar durft niet te hopen. Maar zo’n vage tussentijdse bloeding is wel een mooie aanwijzing
Ik heb eigenlijk geen symptomen behalve beetje mogelijk soms. Maar dat is denk ik psychisch, want had ik bij de vorige poging ook :roll: Nog een weekje geduld… :lol:
spannend dotje, ik dacht ook gelijk aan een innesteling. Hoop het voor je meid!!! nog even geduld!
Hoop dat je 2x goed nieuws hebt, positieve test als van je moeder!! leef met je mee!!
Kato, ik zou later testen, dit om teleurstelling te voorkomen. Al zou je 10 dagen na je eisprong al wel kunnen testen, maar ja dat is het vaak zo’n twijfelachtige test. Ik ken het hoor, heb ook mijn positieve ovu test op dag 18 gehad en ik zit nu op dag 27, het liefst zou ik nu al willen testen, maar ik wacht nog even.
Wij hebben in 2 dagen slecht nieuws gehad, mijn zwager heeft weer 2 herseninfarcten gehad en ze weten niet waar het vandaan komt wat alles heel erg onzeker maakt en ook de angst is heel erg aanwezig.
Ook hebben we te horen gekregen dat een tante ongeneeslijk ziek is en nog maar weken/maanden te leven heeft.
Dus wij hopen dat deze maand raak is, gewoon om weer eens wat positief nieuws te kunnen vertellen, sinds november krijgen we alleen maar naar nieuws. Ik probeer tot vrijdag te wachten met testen, ik voel nog helemaal niks, geen buikpijn en geen misselijkheid…ben erg blij dat ik nog een buikpijn heb, normaal heb ik dat al 4/5 dagen voordat mijn menstruatie begint…
geniet nog van jullie weekend!!