Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

@Tigru wrote:

Clair, allemaal weer aan de beterende hand?

Helaas niet, ik heb mijn verjaardagsvisite afgezegd. Overdag gaat het redelijk maar in de avond dan stijgt de koorts tot 40 graden en dat gaat zo door tot tegen de ochtend en dan zakt het weer wat terug naar 38/39. Ik hoest m’n longen uit mijn lijf en elk spiertje voel ik voortaan.

Dus voor mij even geen feestje, ik sla het even over en hoop na het weekend weer beter te zijn.

Beterschap Clair!

Ik ben als laatste in ons gezin dan eindelijk ook aan de beurt. Ik voel me bij 38 graden koorts al belabberd dus pfff. Helaas zit m’n ei er aan te komen. Nog geen positieve test vandaag, maar net als bij jou Szus, wel een beetje donkerder.

Heb je vanmiddag nog lekker op de bank gelegen Szus? :wink:

En morgen dan ook nog een keer?

Spannend kleine spruit, maar gewoon van het beste uitgaan en meteen weer een normale cyclus volgende maand!

Blijft het nog spannend Tigru? Snap ik wel hoor! Heb het al iemand verteld?

Probeer toch maar een beetje te genieten!

Clair: wat vervelend. Maar allemaal visite over de vloer terwijl je je beroerd voelt is ook waardeloos. Hopelijk voel je je snel beter :hug:

Kato: eventjes daar op de bank gelegen. Is in een paar minuutjes gebeurd. Daarna thuis op de bank in slaap gevallen dus op die bank wel lang gelegen :wink:

Ovu test was vanavond positief en morgen nog een inseminatie: prima getimed dus :mrgreen: Ben erg blij dat ik een redelijk regelmatige cyclus heb (max 2 dagen speling), dat maakt het allemaal net wat minder stressvol.

Morgen is het natuurlijk zaterdag en dan insemineren ze 's ochtends. Maar dan heb ik nog wat aan mijn middag, zegmaar :angel:

Prettig weekend!

Ik heb een weekje vakantie :dance:

Sinds half januari heb ik op 4 zaterdagen een praktijkdag gehad en heb ik 3 woensdag extra gewerkt (ivm zieke collega) en dat was naast mijn 2,5 werkdag en zwanger zijn best wel pittig. Dat weekje vakantie kan ik dus wel goed gebruiken.

De kids worden morgen opgehaald door mijn ouders en woensdag weer teruggebracht dus we kunnen 3 nachtjes bijslapen. En donderdag gaan ze de hele dag naar de BSO dus de komende week voldoende tijd om even wat op te ruimen en wat huishouden doen.

Vandaag alweer 13 weken :inlove:

Volgende week even bellen om een afspraak te maken voor de 20-weken echo.

Clair, bij de bijwerkingen van BMR zie ik wel huiduitslag vermeld staat dus dat zou best wel de oorzaak geweest kunnen zijn. Wel fijn dat het nu zo goed als over is.

Gefeliciteerd met je verjaardag! Jammer dat je je nog niet beter voelt :hug:

Tigru, fijn om te horen dat de bloedtest ook positief is :inlove:

Bij mij ging het goed doordringen toen ik ‘zwanger’ op de CB-test zag staan.

Kato, hoe gaat het met de ziekenboeg, ik hoop dat iedereen weer wat opgeknapt is :hug:

diaan84, weer in de wachtweken, spannend :pray:

Kleine Spruit, de Provera is een pil met hormonen, dus daar kun je wel wat bijwerkingen van ondervinden net als met de pil.

Szus, als je gisteren en vandaag een positieve ovutest hebt dan zijn dat de beste dagen qua klussen/inseminatie, dus een goede timing inderdaad met hopelijk een positieve uitkomst.

Fijn weekend allemaal.

Jeetje Sassie, wat gaat het snel. Alweer 13 weken! Geniet maar lekker van je welverdiende vakantie!

Gefeliciteerd met je verjaardag Clair. Ik hoop dat je je alweer een beetje beter voelt.

Is het vandaag hoe gegaan Szus? Nu jij ook op het wachtbankje! :pray:

Ik heb nog geen positieve test gehad. Ik zag net wel dat de test die gisteren een tikje donker was, nu na het indrogen behoorlijk donker is geworden. Dus misschien toch? Ik ga toch nog even een paar dagen door met testen. Ik zou anders aan m’n temp kunnen zien of m’n ei is geweest, maar nog altijd wat koortsig, dus dat lukt nu niet. Ondanks het ziek zijn toch geklust gisteren. We zullen zien…

even ego;

Ben bang dat het deze maand niet raak is hoor…misschien stom dat ik het zeg, maar we hebben donderdag geklust en ik voelde gisteren om 5 uur mijn eisprong…een half uur erge pijn, maar manlief was zo moe en ziekig dat we niet meer geklust hebben…ben zo bang dat donderdag niet voldoende was, ach ja…

Diaan, zaad overleefd echt wel een aantal dagen hoor :wink:

Szus, je inseminatie achter de rug? Alles goed gegaan?

Sassie alweer 13 weken :inlove:

Diaan: het kan nog wel hoor: de zwemmertjes kunnen makkelijk 48 uur overleven en lagen gewoon al klaar aan het einde van je eileiders toen je ei sprong. Ik zal voor je duimen!

Kato: ik hoop dat je volgende test gewoon duidelijk meteen donker is. Dat ei-vissen van ons is een rare hobby, maar schijnt te horen bij de moderne manier van zwanger worden :shifty: :lol:

Sassie: welverdiende vakantie na een paar drukke weken: geniet ervan!

Vanmorgen inderdaad tweede inseminatie (ik moet daar toch een galanter woord voor vinden) van deze maand gehad. Die gaat altijd soepeler dan de eerste, gelukkig. Gisteren was echt niet grappig. Het is maar een minuutje vervelend, maar dan ook wel echt pijnlijk. Vandaag dus beter. Vanmiddag alleen een wasje gedraaid en verder lekker schaatsen gekeken. Morgen maar weer wat actiefs gaan plannen want een weekend kan ook te rustig zijn :wink:

bedankt dames…jullie positiviteit geeft me weer een beetje hoop :pray:

Maar szus en kato dan zitten we tegelijk op het wachtbankje!

Mijn duimen gaan ook voor jullie draaien!

Vandaag dan toch eindelijk een knallende ovulatietest! Wel laat in de cyclus, maar terugkijkend op andere zwangerschappen had ik dat idee toen ook. Dat testen is voor mij ook nieuw. Wilde het eigenlijk gewoon een keertje proberen, maar vind het erg verslavend. Denk niet dat ik het volgende maand weer ga doen. Gewoon maar om de 2/3 dagen klussen. Zo ben ik de andere keren ook zwanger geraakt. En niet te vroeg stoppen, want m’n ei is misschien altijd wel laat. Dat heb ik er dan in ieder geval mee opgestoken!

Vanaf morgen ook ik op het wachtbankje. Gezellig dames!

@Szus wrote:

Vanmorgen inderdaad tweede inseminatie (ik moet daar toch een galanter woord voor vinden)

Babydate ? :wink:

@Diaan

Inderdaad, niet gelijk hoop laten zakken. Ze kunnen lang overleven. Ze hebben hel moeten doorstaan om er te komen en ze blijven echt wel ff hangen.

Ik begin weer een beetje in het land der levenden te komen. Hoge koorts is over maar ben nog steeds behoorlijk beroerd maar gaat langzaam beter.

Helaas heeft Stuart het nu te pakken. Loopneus, hoge koorts, hoesten en proesten maar op zich nog steeds vrolijk ventje.

Verbaas me altijd over hoe goed gemutst hij altijd blijft ongeacht hoe ziek hij is.

Vriend lief blijft nog even rots in de branding en heeft nog nergens last van. Die had nog getracht iets van mijn verjaardag te maken. Tafel versierd met serpetines, e-card op de iPad, taartje erbij en een leuk kado maar voor de rest is het aan mij voor bij gegaan.

De kids zijn opgehaald en manlief heeft een middagdienst dus even een avondje ontspannen. Morgen heeft manlief ook een middagdienst dus dan kunnen we samen uitslapen.

Kato, hoe was je ovutest vandaag?

diaan84, ik neem aan dat jullie donderdagavond geklust hebben? Dan zit er dus nog geen 24 uur tussen het klussen en jouw eisprong, terwijl de meeste zaadcellen 48 uur leven dus dat zit wel goed dan lijkt me.

Szus, op het wachtbankje inmiddels, spannend.

Spannend hier!

Weer een aantal dames op t wachtbankje.

Ik laat mijn duimen draaien voor jullie :pray: :pray: :pray:

Sassie:

Lekker hoor even relaxen.

Dat heb je wel nodig op z’n tijd.

Geniet er maar van.

Clair

Beteschap

:hug:

Hopelijk voel je je snel wat beter. :-*

Vandaag aan mijn ouders zus en zwager verteld.

Ze waren super blij en zeiden dat ze het al wel aan hadden zien komen

:inlove:

Wilde eigenlijk nog even wachten maar kon me niet meer inhouden. :mrgreen:

Verder lekker last van kwaaltjes.

Vooral super moe,pijnlijke borsten en af en toe een vlaag misselijkheid.

Volgende week maandag intake bij vk,hopelijk horen we dan wanneer we een echo krijgen.

Hier weten mijn ouders en zus en zwager dat we voor een tweede gaan dit in verband met mijn eerste zwangerschap dus mocht het zo gaan dan kunnen op hun terugvallen met ons zoontje

Angela, leuk dat ze superblij reageerden :inlove:

Heb je dezelfde verloskundigepraktijk als bij de oudste? Kunnen ze zelf echo’s maken of moet je hiervoor naar een diagnostisch centrum of ziekenhuis?

Ik heb vandaag gebeld voor de 20-weken echo, ik heb hem op 26 maart om 16.30 uur, dan ben ik 18 weken en 3 dagen :inlove:

Ja ik zit bij dezelfde vk als bij Naomi.

Hun doen daar geen echo’s daarvoor moet je naar een speciaal echo centrum.

Vorige keer dacht ik rond de 8 weken te zijn toen ik de echo kreeg maar bleek al 9+3 te zijn.

Hopelijk krijg ik rond die termijn weer een echo.dan duurt het niet zo lang meer :mrgreen:

@Clair wrote:

@Szus wrote:

Vanmorgen inderdaad tweede inseminatie (ik moet daar toch een galanter woord voor vinden)

Haha, leuk bedacht, maar om het woord baby erin te verwerken vind ik wel erg positief... zaaddate?

Clair: Fijn dat je je weer wat beter voelt, maar balen dat het nu naar de kleine is overgeslagen. Die kleintjes blijven best vaak vrolijk als ze ziek zijn: jammer dat zo'n eigenschap niet bewaard blijft als ze groter worden ;)

Kato: wel handig om te weten dat je eisprong laad in je cyclus kan vallen, dan kun je er inderdaad op letten dat je lang genoeg doorklust ook als je niet test. Welkom op het wachtbankje: gezellig druk :lol:

Angela: vertellen lijkt me leuk :mrgreen:: denk dat ik me ook niet lang kan inhouden als het zover is :shifty:

Ik zit deze keer met een big smile op het wachtbankje. Tis nu natuurlijk ook nog niet zo spannend als volgende week, en kan nu toch nog niets voelen. Maar alleen al het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn veroorzaakt een prima humeur 8)

@Szus wrote:

@Clair wrote:
@Szus wrote:

Haha, leuk bedacht, maar om het woord baby erin te verwerken vind ik wel erg positief... zaaddate?

Ik ben niet zo gecharmeerd van het woordje "zaad". Klinkt zo klinisch.

"Visje vangen" ?

@Clair wrote:

“Visje vangen” ?

:lol: Haha, die is goed, misschien moet ik die er maar inhouden LOL! :mrgreen:

Visje vangen! Ja leuk haha :smiley:

En ik ben blij, eindelijk na 130 dagen toch maar eens ongesteld geworden! :twisted: de duivels zijn doorgebroken, nu hopen dat ik een normale cyclus krijg :smiley: ben nog nooit blij geweest als de duivels zich lieten zien maar vandaag toch wel hèhè…