Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

Tigru meid gefeliciteerd. Geniet er lekker van

kon ook niet anders na zn test!

heel erg gefeliciteerd!!! :dance:

Oh tigru, wat geweldig!! Wat een super einde van zo’n vreemd verhaal. Geniet er maar lekker van!

Hier alles prima. Met mij dan, want de rest van het gezin is ziek. Gelukkig is de koorts bij de jongste weer onder controle en verwachten we deze ronde geen stuipen meer. Toch altijd weer schrikken pfff. Helaas is mijn man ook ziek. Hoop dat het snel weer beter gaat, want m’n ei komt er aan. Ben nu met de testen bezig en deze beginnen kleur te krijgen. Ik verwacht op valentijndag een positieve test. Ik hoop maar dat het dan een goed teken is. Wel jammer dat m’n man er dan misschien geen zin in heeft, maar … Geklust moet er worden!!! :lol: :oops: :angel:

Gefeliciteerd Tigru!

Ik heb mijn manager nog niets verteld aangezien ze op vakantie was. Net even naar mijn cycli gekeken en mijn ovu komt vrijdag of zaterdag. Dus denk dat ik die 2 dagen ga insemineren. Als mijn ovu pas zaterdag is dan zouden ze eigenlijk zaterdag-zondag insemineren, maar op zondag zijn ze dicht (heel flauw :wink: ). En ik heb nog nooit pas op dag 15 (zondag) mijn positieve ovu-test gehad dus de kans dat maandag insemineren nog zin heeft is heeeel klein. Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat ik donderdagochtend al een positieve test heb, want ik heb 's middags een meeting die ik niet kan verzetten of afzeggen (omdat ik mijn manager daar vervang, normaal gesproken had zij alleen kunnen gaan). Kort verhaal lang: als het goed is deze maand geen probleem want vrijdag ben ik al vrij omdat ik mijn reguliere vrije dag verschoven heb :mrgreen:

Gesprek met mijn manager kan dus wachten totdat ik weet of deze poging geslaagd is :stuck_out_tongue:

Ik ga voor een geslaagde inseminatie op 14 februari: dan is er toch nog iets romantisch aan op deze manier zwanger worden :lol:

Ik zal morgen even uitgebreider op jullie reageren: nu een beetje ego, maar het is bedtijd :zzz:

Hier nog steeds aan het wachten totdat de ongie doorbreekt. Heb weinig ongie klachten dus ik weet het niet meer

Hier is het ook ziekenboeg. Althans, ik ben ziek, 39 koorts sinds gisteren n een keel als schuurpapier. Vreselijk :shock:

En dan ben ik zaterdag jarig :? Ik hoop dat het morgen weer wat beter gaat zodat ik fatsoenlijk boodschappen kan doen.

@ sassie,

ik heb voor 10 dagen provera gekregen dus as zonder de laatste ‘pil’ Hopelijk word ik dan snel ongi en zijn mijn cyclussen hopelijk weer goed. Vandaag dag 124 dus het mag wel eens toch? :wink:

@ tigru, super!! gefeliciteerd! :inlove: hopelijk gaat alles goed en kan je snel genieten van je zwangerschap.

Verder lees ik dat veel mensen ziek zijn hier? gelukkig heb ik hier geen last van, heb alleen een vreetbui de laatste dagen van chocolade… pff :mrgreen: heb nog geen 5 min een reep uit de kast gepakt en hij is nu alweer bijna op :oops:

Voor alle andere klus ze! :dance:

Wow kreeg weer geen meldingen dus dacht zal s ff spieken…en dan lees k het verhaal van Tigru!! Gefeliciteerd meid!! Oh echt super leuk!

Sorry verder niks blijven hangen :oops:

Hier komen de klusdagen er weer zo’n beetje aan.

Nou Dotje, gelukkig dat het nieuws van Tigru is blijven hangen. dat was ook wel het belangrijkste!

Spannend Kleine spruit, ik hoop dat de duivels gauw komen! Nou ja duivels, in jou geval wel fijn als ze komen natuurlijk, dus misschien bengels.

Beterschap Clair!

Vanholland, ik begrijp het bij jou niet meer helemaal. Ben je nog altijd aan het wachten op je ongi? er staat 23 dagen over tijd op je banner. Heb je anders wel een 'normale’cuclus?

Ik hoop voor jou snel een positieve ovu test Szus. Zou idd erg romantisch zijn op Valentijn. :wink:

Het is vandaag dan wel geen vrijdag, maar de 13e van de maand heeft mij niet veel geluk gebracht!

Eerst de deksel van het zout potje eraf gevallen boven de ragout die ik net klaar had, toen het vlees aan laten branden en vervolgens het gas vergeten af te zetten zodat de pan ging walmen en het brandalarm afging. Er zijn zo van die dagen dat je maar beter zo vroeg mogelijk naar bed kan gaan…

Kato het zit zo ben net voor de kerst ongie geweest en daarna niet meer. Pas een test gedaan en die was negatief dus ben nu aan het wachten op de ongie.

Jeetje wat vervelend vanholland! Ben je ook al bij de HA geweest? Of heb je dit wel vaker meegemaakt? Ik wil je geen hoop aanpraten, maar soms kan een test vals negatief zijn. Misschien dat een bloedtest meer zekerheid geeft.

Toen ik de eerste keer ben gestopt met de pil duurde het ook een paar maanden voordat de ongie op gang kwam dus daarom wacht ik gewoon af.Nee nog niet naar de huisarts geweest.

Goed van je! Ik ben altijd erg ongeduldig, en dat is vaak dan niet nodig geweest achteraf. Hopen dat er maar gauw een ongi of positieve test komt!

Als je cyclus inderdaad op gang moet komen is het heel vervelend, maar kun je helaas niet meer doen dan wachten. In december was dan je onttrekkingsbloeding van de pil?

tigru ja inderdaad

Fijne Valentijn allemaal! :slight_smile:

Wat vervelend dat je nog steeds zit te wachten vanholland, wel heel knap dat je zo geduldig bent, je kan ook weinig anders hè?!

Szus, had je een pos ovu test?

Kleine spruit hoe gaat het nu?

En met jou jipenjanneke?

Clair, vast een fijne verjaardag zaterdag (ben de komende dagen zo druk dat ik hier weinig zal zijn) hoop dat je je weer beter voelt!

Tigru hoe gaat het met jou? Kan je het al bevatten?

En de andere zwangere dames?

En met de rest die ik niet bij naam heb genoemd?

Hier gaat alles goed, vandaag eindelijk pos ovulatie test, dag 18 dit keer, dus we zullen wel weer zien over 2 weken…

Diaan: nog ff een dagje doorgeklust vandaag voor de zekerheid?

Vanholland: geduld is een schone zaak: sterkte met wachten!

Dotje: klus ze!

Sassie: fijn dat je kwaaltjes minder worden. Het tweede trimester zou het allemaal weer wat beter te doen moeten zijn (uitgaande van een ‘gemiddelde’ zwangerschap, alsof iemand die ooit heeft :stuck_out_tongue: )

Tigru: geloof je al dat het echt waar is? :wink: :green:

Kato: positieve ovu-test gehad vandaag? Manlief weer in vorm voor het betere kluswerk?

Clair: hopelijk ben je zaterdag weer helemaal fit: beterschap!

Kleine spruit: hopelijk doet de provera waar het voor bedoeld is en komt je cyclus weer snel op gang :pray:

Vandaag nog geen positieve ovu-test: daar was ik wel blij mee. Hopelijk morgenochtend wel, maar zoals ik al eerder zei ga ik sowieso voor een inseminatie morgenmiddag, De rest van de dag lekker vrij: beetje rommelen in huis en alvast boodschappen doen kan ik na de inseminatie lui op de bank (daarna vervelend gevoel in mijn buik, zal iets met het nog aanwezige cupje te maken hebben :?).

Weekend! :mrgreen:

Ik geloof het half. Mijn lichaam laat het merken als in, huge (.)(.) en al een ronde buik. Maar verder heb ik nergens last van. Ga morgen gewoon nog eens testen. Ik vind het wel super leuk natuurlijk! Maar ben ook onzeker.

Diaan, heel spannend dus weer… Dat wachten is altijd zo lastig…

Ik hoop dat je een positieve test in handen hebt Szus, moet toch een fijner gevoel zijn voor de inseminatie?

Kato zijn de dagen na de 13e wel goed gegaan? Geen pech meer?

Kleine Spruit, ik hoop echt dat je ongi mag doorbreken en dat je een cyclus krijgt!

Clair, allemaal weer aan de beterende hand?

Test vanmorgen iets donkerder dan de afgelopen dagen, maar niet zo donker als ik zou willen. Maar ben pas einde van de middag aan de beurt, dus dat is gunstig :wink:

Tigru: kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent. Het is allemaal nog zo pril. Ik denk ook dat er bij mij de eerste paar weken nog wel wat extra testjes tegenaan gegooid worden (mocht het zover komen :pray: ).

Diaan, ik voel me gewoon hetzelfde als eerst met die provera, weet trouwens ook niet of ik me anders moet gaan voelen? Nog 2 tabletjes en dan mogen de duivels komen! Haha :twisted:

Tigru, ja ik oop het ook, een ontrekkingsbloeding zou ik wel moeten krijgen maar of mijn cyclus daarna goed zal zijn is maar afwachten, stel dat mijn cyclus niet op gang komt hoef ik maar te bellen en krijg ik een verwijzing naar de gyn. Hopelijk hoeft het niet zover te komen en word 2013 een mooi jaar voor ons.

En ik hoop dat natuurlijk voor de rest ook!