jipenjanneke ben vanuit een cylcus gegaan van 30 dagen en zie mijn banner
ik zag je banner net nog niet maar ben je 18 dagen overtijd of klopt dat niet?
heb hem er net bij gezet hoor dus kan zijn dat je hem nog niet zag. Maar deze klopt inderdaad ben 24 dec voor het laatst ongie geweest en heb mijn cyclus op 30 dagen gezet.
jeetje Kato hoe is het nu met de kleine?
Wel schrikken hoor.
en hoe is het met je pols en knie?
Van Holland:
Wat balen van je cyclus zeg.
Heel frustrerend,Ik heb er ervaring mee helaas.
Hierzo ook weer de ziekenboeg.
eerts manlief flinke griep gehad,nu vandaag Naomi weer koorts en heel hangerig op de bank.
Ze was zelfs in slaap gevallen op de bank en heeft 2 uur geslapen.
dat was nog nooit gebeurd dat ze op de bank in slaap gevallen was.
verder lekkere rustige zondag.
gewoon lekker niksen :mrgreen:
Thnx meiden, een schijnzwangerschap heeft idd lichamelijke klachten door een psychische oorzaak.
Ongesteld ben ik nog niet geworden en waarschijnlijk gaat dit ook nog even duren. Het is een verhaal en vooral van Sassie ben ik benieuwd of het haar bekend is, omdat ze doktersassistente is.
Vanmorgen werd ik na een onrustige nacht wakker en moest ik veel naar het toilet en had enorme hoofdpijn tegen de migraine aan. Blaasontsteking (ik heb nooit pijn bij het plassen). Dus ik bel de assistente (N.) en doen tegen haar mijn verhaal. Ook vraag ik haar of het verband kan houden met een late menstruatie, ik ben vandaag 1 a 3 dagen overtijd. Ze zegt dat dit kan en ik ga urine inleveren. Ze doet een blaasontstekingtest en die is negatief, gezien mijn verhaal doet ze gelijk een zwangerschapstest. Die is ook negatief.
Ik ga naar huis met een afspraak bij de huisarts omdat ik mijn eisprong moeilijk kan “meten” met ovulatietesten en om e.e.a. met de HA te overleggen.
Om een uurtje of 1 gaat mijn telefoon en belt de assistente mij op. Er is iets gebeurt. Ik ben dus verbaasd. Een andere assistente, E., was langs mijn test gelopen en had vol blijdschap geroepen tegen N. “Wie is er zwanger?” Waarop N. had gereageerd met “Niemand…”. Ze loopt dus naar E. toe en gaat kijken. Omdat het druk was had ze mijn testen en mijn urine nog niet opgeruimd. Samen met E. doet ze met mijn urine nog een test. En na 7 minuten is deze hartstikke positief.
Maar ja, de termijn van 5 minuten geldt en ze bellen dus de leverancier. Die adviseert voor de zekerheid een bloedtest. Dus daarom belt ze mij, ik mag bloed gaan prikken.
Vanmiddag dus daar heen gegaan en het formulier gaan halen en gelijk de test mee gekregen, hartstikke positief. We zijn dus gelijk bloed gaan prikken en morgen weet ik de uitslag. Zelf ga ik morgen met ochtendurine ook een test doen…
Dus ja, misschien ben ik zwanger…
zo krijgt je verhaal een hele andere wending tigru wat spannend zeg!!!
heb je een foto van de test?vind ik altijd wel leuk om te zien.
heb je zelf ook nog een test gedaan thuis?
spannend hoor ik duim voor je!!
Nee heb nog geen foto gemaakt, zal ik zo eens doen… En morgenochtend doen we thuis ook een test.
Zo dan Tigru! :shock: Die is ook echt niet licht positief zeg! :shock: apart dat die dan pas na 7 minuten zo werd! :chinrub:
Ik heb niet veel te melden, maar ik lees nog wel in spanning met jullie mee
Qua kwaaltjes gaat het langzaam aan de goede kant uit. Mijn misselijkheid is zo goed als weg en verder vooral nog last van moeheid, maar ook dat gaat iets beter. Voorheen lag ik er elke dag rond 20.30/21.00 in, nu kan ik een uurtje langer redden.
Vandaag heb ik 2 zwangerschapsspijkerbroeken besteld, want vanmorgen kwam ik erachter dat de broek die vorige week met moeite dicht kon (met een elastiek door het knoopsgat om de knoop) nu niet meer past.
Ik heb er een lang shirt overheen gedaan, zodat ik de rits half open kan laten staan :lol:
Szus, spannend dat de volgende inseminatie eraan gaat komen. Heb je nog wat kunnen regelen met je werk?
Clair, hoe gaat het nu met Stuart, is hij al wat opgeknapt? :hug:
jipenjanneke, alweer op het wachtbankje, spannend
Kleine Spruit, voor hoeveel dagen heb je Provera gehad? Na de laatste tablet zou je na 3 tot 7 dagen een onttrekkingsbloeding moeten krijgen. Hopelijk gebeurt dat gewoon en heb je daarna weer natuurlijke cyclussen.
Kato, wat een ellende weer, die stuipen bij de jongste en jijzelf van de trap gevallen :hug:
Bij de termijnecho kon ze er maar 1 vinden, dus we gaan er wel vanuit dat het er gewoon 1 is. Bij Luc en Stan hadden we met 10+1 een termijnecho en toen zagen we al gelijk 2 baby’s.
vanholland, jammer dat de test negatief was, hopelijk weet je snel waar je aan toe bent.
Angela_84, beterschap voor de ziekenboeg :hug:
Tigru, ik was er eerlijk gezegd vooral verbaasd over dat ze over een schijnzwangerschap spraken, omdat je nog voor je NOD zat en dus best zwanger zou kunnen zijn.
Die testen van de huisartsen zijn vaak minder gevoelig als de testen van Kruidvat of CB digitaal. Officieel mag je dan na die 5 minuten de test niet aflezen, maar dan nog zou je bij iemand die niet zwanger is niet zo’n duidelijke tweede streep krijgen volgens mij. Na die 5 minuten kun je een zogenaamde indroogstreep krijgen, maar die is vaak heel erg licht en de meeste testen blijven zelfs omowit na de afleestijd.
Met welk merk ga je morgen zelf testen? En hoe laat kun je bellen voor de uitslag van je bloedtest?
Spannend, maar ik heb goede hoop
nou idd, dit is gewoon geen indroogstreep meer…
Sassie, fijn dat jij je beter voelt!
Morgen om een uurtje of 11 mag ik bellen. Ga met een Sensitest testen.
die is wel heel positief hoor tigru jij bent gewoon zwanger!!!
Heb net met Sensitest en een paar druppels getest… En weeral positief, vrij snel een streep, wel heel licht, maar heb bij Keira nooit echt donkere strepen gehad.
Kan het niet geloven…
gefeliciteerd Tigru! :inlove:
Wow Tigru wat een verhaal zeg.
Wat super tof!!!
Gefeliciteerd.
Spannend Tigru, hoe soms dingen toch kunnen lopen
Nog even dumen maar toch alvast een voorzichtige " gefeliciteerd"
@sassie
Met Stuart gaat weer wat beter lijkt het. De eczeem is net zo snel gegaan als dat het gekomen is. Ik blijf erbij dat het verband houdt met de BMR-vaccinatie.
Nog steeds twijfel ik of hij nou ook last heeft gehad van waterpokken, als zo dan is het wel mild geweest. Maar zaterdag stond heel zijn romp onder de vlekjes dus ik was al weer voorbereid op het ergste…
Maar behalve de eczeem bij zijn elleboogholtes en op zijn vingertjes is al het andere weggetrokken en tot nu toe ook weggebleven.
Maar nog steeds vind ik het vreemd allemaal.
Dank jullie wel allemaal!!!
Tigru gefeliciteerd!! Wat een super leuk nieuws zeg!!
En de test is wel heel duidelijk hoor! Ben het precies met Sassie eens, als wij op de poli (gyn) een test doen kan er wel eens een indroog streep verschijnen maar niet al na 7 min en zo duidelijk!! Vaak is dat pas na 10/15 min en heel ligt…als die überhaupt al komt.
Meid wat een leuk nieuws zo in eens! Ben benieuwd wat ze morgen van je bloed zeggen.
Hier gaat alles goed, zit in de klus week, mijn ei nog niet gehad dus klussen nog vrolijk door.
Net de huisarts gebeld en jaja, mijn bloed is goed: ZWANGER!!