Sollie fijn dat je ongie bent geworden. Weet je waar je aan toe bent.
Hier nog steeds aan het wachten, kwaaltjes zijn er nog steeds zoals misselijkheid de hele dag maar als ik wat eet is het weg, begin ook wat dikker te worden normaal heb ik daar geen last van.Broeken zitten halverwege de dag ook al strak. Dus ik weet het niet meer misschien van het weekend een testje doen zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Sollie gelukkig toch ongi geworden.
Kun je er weer vol goede moed tegenaan :inlove:
Vanholland welke dag van je cyclus zit je?
Vanmorgen had ik een intakegesprek bij de verloskundige. Alle controles waren goed en verder hebben we alles even doorbesproken. Daarna wilde ze even naar mijn buik kijken en mijn baarmoeder blijkt al tot halverwege tussen schaambot en navel te komen (normaal pas bij 14-16 weken) dus dat zal wel weer een grote buik gaan worden. Het hartje was ook goed te vinden (dat blijft toch mooi om te horen) dus dat maakt me weer minder onzeker nu mijn misselijkheid grotendeels weg is.
jipenjanneke, ik kan me voorstellen dat mijn echofoto dubbel was voor je :hug:
Fijn dat je baarmoeder helemaal schoon was en je cyclus weer goed op gang is gekomen, hopelijk ben je weer snel zwanger en gaat dan alles goed
Tigru, we zijn bijna een week verder, hoe gaat het bij jou?
Kleine Spruit, jammer dat er nog niks is doorgekomen bij jou, het is nu februari dus dan kan je in ieder geval weer naar de huisarts binnenkort.
Die Primolut mag je alleen gebruiken als je zeker weet dat je niet zwanger bent (dus vantevoren even weer een testje doen) dus pas daarna zou je dan weer een kans maken. Meestal heb je 2 a 3 dagen na het stoppen met de Primolut dat je een onttrekkingsbloeding krijgt en vaak heb je dan daarna weer een normale cyclus (soms ook niet) en zal de eisprong dus ongeveer 2 weken later zijn.
Kato, jammer dat het deze ronde niet gelukt is :hug:
Dotje, balen dat je ongesteld bent geworden :hug:
Angela_84, toch al aardig wat kwaaltjes zo te lezen. Ik kan me voorstellen dat je wat onzeker wordt na wat rood- en bruinverlies, maar je leest dat wel vaker in de eerste weken. Heb je al een verloskundige gebeld? Of een afspraak voor een echo?
Sollie, op zich wel fijn dat je ongesteld bent geworden, dan weet je waar je aan toe bent en kan je weer verder voor de volgende ronde.
vanholland, weer een test is misschien niet zo’n gek idee, ik ben benieuwd.
sassie:
25-02 hebben we de eerste afspraak bij de vk.
dan pas wordt er een afspraak gemaakt voor een echo.
Hoe gaat dat bij jullie dan?
omdat je al wel een echo hebt gehad maar nog niet bij de vk bent geweest.
Angela84, normaal heb je hier rond 8 weken een intakegesprek en dan krijg je een formulier mee om de afspraak voor de termijecho te laten maken tussen 10 en 12 weken. Omdat de verloskundige in het gezondheidscentrum zit waar ik werk (we hebben een gezamenlijke wachtkamer) wilde ik pas het intakegesprek als ik een goede echo had gehad en mijn werk op de hoogte had gesteld. Vandaar dat het nu even andersom ging.
Even van me laten horen, hier is een schijnzwangerschap vastgesteld. Sinds de “diagnose” is het iets minder. Als het goed is, is het na het weekend weg omdat ik dan ongesteld moet worden. Maar voelt echt ontzettend k*t!
Een schijnzwangerschap vastgesteld? Ik wist niet dat dit bij vrouwen ook voorkwam?
Ik weet wel dat je allerlei klachten kan krijgen van hormonen (progesteron, oestrogeen) die op zwangerschapskwaaltjes lijken (zoals opgeblazen buik, misselijkheid, pijnlijke borsten) maar dan komt dat gewoon door je cyclus.
Wel vervelend :hug:
Ik heb volgens mij nog 6 ovulatietesten van Wondfo liggen, kan ik iemand hier er blij mee maken? Ik hoef er niks voor, alleen je adresgegevens.
ik ben 24 dec voor het laatste ongie geweest. Maar het word de eerste keer pas testen voor mij, maar ik verwacht er niet veel van hoor maar meer voor mijn gemoedsrust.
Tigru:
Schijnzwangerschap?ik wist niet dat dat ook kon.
Wel balen zeg. :hug:
Angela en MV2: Gefeliciteerd!
Tigru: balen! Hopelijk snel ongesteld en van alle ‘schijngevoelens’ af :hug:
Ik sluit na mijn radiostilte van januari nu weer aan: afgelopen weekend ongesteld geworden dus over anderhalve week ofzo weer een inseminatie :mrgreen: :shifty:
Mijn nieuwe werk is nog steeds heel erg leuk: is een goede keuze geweest want leuke collega’s, wat ander maar zeker niet minder leuk takenpakket en minder stress. Als de vakantie van mijn manager voorbij is moet ik haar alleen nog even vragen of het oké is dat ik één van mijn roostervrije dagen opbreek in 2 middagen en die 'flexibel inzet (als in wanneer ik voor de inseminaties moet), maar liefst zonder haar te vertellen waar die vrije middagen voor dienen want eigenlijk vind ik dat dat haar niets aan gaat… Ik hou van een uitdaging
Ik ga naar bed want wilde eigenlijk vroeg vandaag, maar het is stiekem al best weer laat :think:
Nu net even beetje bij gelezen. Hier komt de oefen weken er weer aan
Maar goed dat ik volgende week een weekje vrij heb want met hoe het nu gaat qua drukte en de week na dat ik vrij ben komt er van oefenen niet zoveel vrees ik.
Eigenlijk hadden we deze maand even over willen slaan omdat we niet in dezelfde maand als Stuart uit wilde komen maar ja, wat boeit het eigenlijk.
Met Stuart gaat het helaas wat minder op het moment En dat uitgerekend op het moment dat ik het zo druk heb.
Hij heeft flinke eczeem en is erg jengelig de laatste dagen, 'snachts veel huilen en gewoon niet helemaal lekker in zijn vel, straalt hij ook echt uit. Zo sneu…
Clair, hopelijk gaat het snel beter met stuart, is niet fijn en zeker niet als je het zo druk hebt, gelukkig vind je je nieuwe baan wel helemaal leuk!
Szus, op naar de nieuwe insimnatie! Spannend!
Ik heb vanmorgen de Ha gebeld, kon het niet laten haha, kan om 8:50 terecht, ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte…
Kleine spruit: wat zei de huisarts?
ben benieuwd kleine spruit!!
zsus spannend dat je er weer voor gaat!en wat leuk dat je het zo goed naar je zin hebt op je werk.
clair beterschap met je zoontje!
tigru jee schijnzwanger ik hoop dat je er snel vanaf bent.
vanholland ben benieuwd naar je test!
hier ook weer op het wachtbankje,ik kan volgend weekend gaan testen.
heb vorige weekend een eisprong gehad.
Heb nu provera gekregen, voor op te wekken… Als ik dan nog niet ongesteld word moet ik bellen en krijg k een verwijzing naar de gyn…
Het balletje is aan het rollen…
wat fijn voor je kleine spruit hopelijk is het heel snel raak!!!
Nou zeg, wat een verhalen weer.
Ik wist niet eens dat je schijnzwanger kon zijn Tigru. Ben je er dan misschien in je hoofd teveel mee bezig? Of is het echt een lichamelijk ding?
Ik hoop dat je snel weer beter voelt.
Kleine spruit, ik hoop dat je nu snel je menstruatie krijgt. Ik weet niet wat die medicijnen precies inhouden. Werkt dat meestal snel of moet je ze een hele tijd innemen?
Heb je al een gesprek gehad met je baas over de vrije dagen Szus? Ik kan me voorstellen dat je het op je werk (nog) niet wil vertellen. Zeker nu je pas net begonnen bent. Zowel met het proberen, als met je werk. Weet je al welke dag je ei waarschijnlijk is?
Sassie, dat van die grote buik dat ken ik. Vaak de vraag gehad of er niet 2 of 3 baby’s inzaten. Ach, heeft ie lekker de ruimte. Het is er toch wel zeker een deze keer? Wist je dat bij de tweeling eigenlijk al meteen?
Ik zal voor je duimen Jipenjanneke!
Zelf mag ik weer gaan oefenen. Ik verwacht eind volgende week weer m’n ei. Vanaf maandag maar weer gaan testen.
Gelukkig was het niet deze week, want dan hadden we het compleet gemist. Heel druk gehad met werk en gezin.
Eerst een paar dagen naar een beurs geweest in Duistland. Toen mijn man de hele week onderweg voor zaken. Gisteren werd onze jongste ziek. Helaas betekend dat altijd heel veel temperaturen en paracetamol geven want ze heeft snel last van stuipen. En jawel hoor. Weer bezoek gehad van de ambulance gisteren. We kunnen in principe zelf medicijnen geven, maar omdat ze na het inbrengen meteen alles uit poepte heeft ze waarschijnlijk niet alles binnen gehad.
En dan ben ik ook nog eens van de trap gevallen. (niet zo hoog gelukkig) maar veel last van m’n pols en knie.
Ik ben dus toe aan CARNAVAL!!!
Goedemorgen
Net een test gedaan en hij is negatief dus maar wachten op de ongie. Mar weet wel waar we aan toe zijn
jammer van holland
op hoeveel dagen van je cyclus zit je nu?
kato hoe is het met je meisje?wel schrikken zeg!
en zelf ook nog van de trap gevallen jee zit niet mee.
hoe is het met je pols en knie nu?