Dat is een duidelijk resultaat!
Angela gefeliciteerd!! :thumbup:
Angela gefeliciteerd!
Marda, goed te lezen dathet goed gaat met je man zijn nieuwe werk. Is toch altijd weer even spannend
@Dotje, wat een naar nieuws van je neefje. Sterkte daarmee!
Sassie, mooie echo, geniet er van Werd al een beetje jaloers toen ik het zag
Hier vanochtend ongesteld geworden. Moest het eigenlijk vrijdag worden.
Maandag rommelde het al, het voelde toen wat anders dan gebruikelijk dus ik hoopte dat het misschien toch een goed voorteken was ondanks dat het oefenen niet zo goed gelukt was.
Maar vanmorgen brak bloeding door en vooralsnog ga ik er vanuit dat dit geen innestelingsbloeding is maar echt ongesteldheid ondanks dat ik niet de bijbehorende krampen heb die ik normaal heb (maar misschien heb ik daar doorheen geslapen).
Verder heb ik het gewoon zo druk op het moment dat ik vrij moe ben.
Angela gefeliciteerd!!! Wat een super leuk nieuws!!!
mv2meiden, gefeliciteerd!
Angela_84, gefeliciteerd, een duidelijke test!
Gisterenmiddag heb ik het mijn werkgever verteld en hij reageerde heel erg blij (hij heeft 3 meiden en zou ook nog een 4e willen, maar zijn vrouw niet) en vindt het erg leuk voor ons. Morgenochtend ga ik het nog 2 collega’s vertellen (die zijn er altijd op mijn werkdagen) en daarna mag de rest het ook weten. Gisterenavond heb ik het al op FB gezet (daarin staat niemand van mijn werk) en al veel leuke reacties gehad.
Tigru, volgens mij kun je met elke merk wel vals negatieve uitslagen krijgen, als er nog te weinig hcg in je urine zit dan komt er geen tweede streep. Ik zou even je NOD afwachten en dan eventueel opnieuw testen.
vanholland, je kan helaas niks anders doen dan afwachten :hug:
Dotje, jammer dat er geen tweede streepje stond, maar zolang er nog geen rode duivels zijn dan blijft het spannend
Jipenjanneke, hoe gaat het met jou :hug:
Kato, volgens mij zou je menstruatie dan de volgende dag doorzetten als je temp gedaald is? Ik blijf nog even duimen.
Marda, leuk om te horen dat jullie er toch weer voor gaan :thumbup:
Jammer dat je nu al wat bloedverlies hebt. Ik zou eerlijk gezegd niet zomaar medicijnen via internet bestellen, je weet nooit of het wel goede/originele medicijnen zijn. Misschien gewoon een recept via de huisarts vragen?
meissie, goed dat jullie er samen achter staan, geniet van je gezinnetje.
Clair, jammer dat je ongesteld bent geworden :hug:
hoi meiden hier ben ik ook nog een keertje.
lief dat jullie nog naar mij vragen
wat leuk al die positieve testen!
gefeliciteerd mv2meiden
gefeliciteerd angela
sassie jou echo is echt prachtig kon niet eerder reageren was best dubbel om jou echo te zien maar ik ben heel blij voor jou.
marda wat leuk dat jullie er weer voor gaan spannend!
clair jammer meis :hug:
dotje ik hoop dat jij te vroeg bent geweest en dat hij snel positief wordt!
tigru hoe is het met jou?
ik hoop dat ik niemand ben vergeten anders sorry.
ik ben vandaag bij de vk geweest,een fijn gesprek gehad wat me goed deed.
verder was gelukkig mijn baarmoeder helemaal schoon,en kon ze al slijm zien wat weer goed is voor de innesteling.
en er staat een eitje op springen daar ben ik heel blij mee.
hopelijk kan ik nu verder met een happy end. :-*
Angela gefeliciteerd.
Sassie fijn dat je werkgever positief reageerde. En veel plezier met verder vertellen dat je zwanger bent.
Dotje jammer geen tweede streep maar hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Clair jammer dat je ongesteld bent geworden.
Marda fijn dat hub een nieuwe baan heeft en leuk dat jullie er toch nog voor gaan.
Ja hier nog steeds aan het wachten weet nog niks geen ongie te zien. Maar wel wat klachtjes. Mijn ouders weten dat we bezig zijn dit ivm mijn eerste zwangerschap dat we mocht ik weer zo ziek worden dat we kunnen terugvallen op hun. Verder weet niemand het nog.
Angela gefeliciteerd!!!
Meissie, had ik al gezegd dat ik het knap van jullie vindt?
Clair, jammer…
Dotje, nog even geduld.
Hier nog hetzelfde, inmiddels al 4 weken compleet een opgezette buik. Ben benieuwd, volgende week moet ik ongesteld worden… En testen had ik gedaan omdat ik een ‘vreemde’ menstruatie had gehad.
Hoi hoi,
Ik laat mijn gezicht ook weer eens een keer zien, hier druk bezig met grote verbouwing dus weinig tijd hiervoor…
Mv2meiden:gefeliciteerd!!
Angela:ook geeliciteerd!
Eindelijk er komen wat toekomstige moeders erbij! Leuk leuk
Er is zoveel geschreven dat ik niet alles meer weet van iedereen, sorry lees binnenkort wel weer een keer alles goed bij.
Hier nog steeds geen rode duivels doorgebroken, zit nog steeds op het wachtbankje, inmidels al 112 dagen… Ik wacht volgende week nog maar af, en ga anders woensdag over een week naar de HA, na de carnaval… Kan het niet eerder gebruiken,
Voor alle andere dames die op het wachtbankje zitten, succes!
jipenjanneke, je weet dat je na een miskraam vruchtbaarder bent he
Kleine spruit, echt bizar hoelang jouw menstruatie tot nu toe uit blijft :hug:
Kleine spruit, heb je al eens van PCOS gehoord? Ik ben geen arts, maar ik schat de kans groot in dat jij dat hebt.
Ik heb ook PCOS, dat hebben heel veel vrouwen, dan heb je zulke lange cyclussen (of geen cyclus) doordat je geen eisprong hebt. Een van de symptomen is dat je zodra je stopt met de pil geen cyclus meer hebt. Ook overbeharing, gevoeligheid voor suiker, kans op overgewicht enzo komen veel voor… Zo begon het bij mij ook toen ik jaren geleden stopte met de pil. Is met medicijnen (over het algemeen) goed te behandelen hoor… wel goed dat je naar de ha gaat, je kunt daar vragen om primolut/provera, daarmee wordt je ongi opgewekt, als je daarna weer geen eisprong hebt zou ik een doorverwijzing vragen naar de gyn, deze kan je verder helpen, niet ongi betekent helaas altijd ook geen eisprong, tenzij je zwanger bent. Succes :thumbup:
@Amy82 wrote:
jipenjanneke, je weet dat je na een miskraam vruchtbaarder bent he
ja amy dat vertelde mijn verloskundige mij ook,laten we het maar hopen zou wel weer heel fijn zijn
@marda, ja zou zomaar eens kunnen, ben in dec ook al naar de HA geweest omdat ik het lang vond duren, maar moest toen nog maar 2 maanden afwachten. Volgens mij krijg ik dan primolut (als ik het goed zeg)
Gevoelgheid voor suiker heb ik volgens mij niet. Ik weeg 55 kg en kan gewoon eten wat ik wil, oef nergens naar te kijken. (Gelukkig maar)
Overbeharing kan ik ook niet over mee praten want heb ik ook geenlast van.
Ik zie wel gewoon wat de HA zegt, meer kan ik toch niet doen. Ik dacht ook dat ik er te veel mee bezig was in het begin maar volgens mij is het dat ook niet. Zitten nu druk in grote verbouwing dus gedachten zijn daar niet zoveel mee bezig. Wel klussen we lekker 3 keer in de week door (ook al heeft het misschien totaal geen zin) maar als het wel zin heeft omdat ik nog een keer een eisprong krijg is het wel mooi meegenomen.
Als ik primolut krijg, heb ik dan voor mijn ontrekkingsbloeding wel een eisprong of ook niet?
Ik houd jullie op de hoogte…
Gefeliciteerd Angela! :inlove:
Fijn dat je baas zo blij voor je is Sassie. Ik hoor het ook wel eens anders. (Toch handig om eigen baas te zijn.) en wat leuk om het iedereen te vertellen!
Fijn dat je nu wel weer gewoon door kan, toch Jipenjanneke.
De echo is achter de rug en nieuwe eitjes om bevrucht te worden zijn onderweg! Helaas is het niet altijd zo dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent. Ik heb net 2 vroege miskramen achter elkaar gehad, maar helaas deze ronde niet zwanger.
Laat de carnaval hier dus ook maar komen Kleine spruit!
Ik had al weinig hoop, dus tja. Temperatuur was sinds dinsdag al laag, dus ik had het eigenlijk al eerder verwacht. En omdat m’n man op vakantie was hebben we niet optimaal kunnen klussen.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ook voor jou Clair!
Nu hopen op nog een paar positieve testen vanaf het wachtbankje…
Op naar ronde 3 hier…
Duivels zijn helaas gearriveerd
Jammer Dotje!
We lopen trouwens precies gelijk. Vandaag “NOD” en helaas toch “O” en een cyclus van ongeveer 30 dagen. Op naar 3 een positieve test op 3 maart!
Wat is het hier stil!!
Wie zitten er nu op het wachtbankje??
Hoe gaat het met onze zwangere dames?? last van kwaaltjes?
hier lekker van het weekend aan het genieten, heb alleen een meisje wat al 2 weken aan het hoesten is, maar ze blijft nu maar spugen door het hoesten, zo zielig! iemand nog tips??
Wat hebben jullie veel gekletst!
Hier nog steeds geen :twisted: :twisted: , heel af en toe nog wat misselijk en inmiddels ook pijnlijke borsten. Hoop dat ik nou toch wel snel ongesteld word. :?
Sollie:
Als je toch weet da je niet zwanger bent kunnen die duivels maar beter doorbreken ook.kun je iig weer vol moed een nieuwe ronde in.
@kwaaltjes
Ja behoorlijk last van mijn (.)(.)
Soort ongi krampjes en erg moe.
Het is nu 19:30 En het liefst duik ik m’n bed in.
Gisteren na toiletbezoek een beetje bloed en smiddags bruin.
Dat maakt we an wel weer een beetje onzeker.
Yes! Ik ben ongesteld geworden. Gelijk even m’n banner aanpassen.