mv2meiden gefeliciteerd.
Hier nog niet ongie. Ik wacht rustig af maar wel wat kwaaltjes maar ja kan ook ongie klachten wezen.
Mv2meiden, gefeliciteerd!!
Vanholland, spannend hoor!
Hier ook weer spannende dagen. Zou morgen eigenlk mn nod hebben maar denk zelf dat die a.s vrijdag zal zijn. We wachten t maar “rustig” af :roll:
Eindelijk weer goed nieuws!!!
Mv2 Gefeliciteerd met je positieve test.
en Sassie wat super fijn, die mooie echo. Heerlijk van gaan genieten nu!
Hoe is het met jou Jipenjanneke? Morgen de controle echo? Sterkte meid.
Toch nog hoop Tigru? Testen kunnen altijd vals zijn. Tenmiste, aangeven dat je niet zwanger bent, als dat wel zo is. Even hopen nog dan.
Hier geen enkele klacht. Nauwelijks pijntjes. Ik heb de laatste weken m’n temeperatuur bij gehouden en deze is sinds gisteren gedaald, dus dat bevestigd mijn gevoel dat het niet gelukt is deze ronde.
Mocht er niets komen dan ga ik zaterdag testen denk ik.
Voor iedereen op het wachtbankje: SUCCES!!
Mamv2meiden, gefeliciteerd!!
kato, ik hoop dat je temp niet klopt!
Ik spring weer in als jullie het goed vinden…
Onlangs was mijn man ineens zijn baan kwijt en daarmee kwam ook onze kinderwens op een laag pitje, inmiddels is hij begonnen bij een nieuwe werkgever en dat gaat meteen erg goed… eigenlijk geen redenen om het bijltje er bij neer te gooien… en toch besloten er voor te blijven gaan.
Vorige week ma/di heb ik een eisprong gehad, en a.s. zaterdag/zondag/maandag dus ongi moeten worden (heb een luteale fase van 12/13 dagen) Dus is weer even spannend.
ohh Marda, wat leuk dat jullie toch voor een 5e gaan :inlove: :dance:
mv2meiden: gefeliciteerd!!
dames,
Ik ga jullie verlaten.
We hebben besloten dat het voor nu goed is zo…we zijn gezegend met 3 mooie gezonde kindjes.
Het word voor mij tijd dat ik mezelf terug ga vinden dus voorlopig geen 4e kindje voor ons.
Suc6 allemaal, geniet van jullie zwangerschap en laten er maar een heleboel gezonde kindjes bij komen hier op kok.
Liefs :-*
Meissie, goed dat je doet waar je jezelf het beste bij voelt.
Veel geluk met je gezinnetje!
Hopelijk ‘vind je jezelf terug’ wat dat voor jou dan ook mag betekenen. Het beste en veel succes!
Amy dank je wel!!
@Marda wrote:
Amy dank je wel!!
gaan we samen voor oktober zou het wel bijzonder vinden om met jou maandmama te worden! :-*
@Amy82 wrote:
@Marda wrote:Amy dank je wel!!
gaan we samen voor oktober zou het wel bijzonder vinden om met jou maandmama te worden! :-*
Ik ook!! Doen we!! :thumbup:
Met jou en Smurf, zou ik geweldig vinden!
wauw sassie!! wat een mooie echo zeg! spannend dat je het tegen je baas gaat vertellen, ben benieuwd!
Mv2 gefeliciteerd! wat een leuk nieuws! hoe voel je je? heb je klachten?
Marda welkom terug! hoe heeft je man het bij zijn nieuwe werkgever? komend weekend een spannend weekend dus, al klachten?
Meissie, goed dat jullie een keuze hebben gemaakt, veel succes en geluk met alles!!
de dames op het wachtbankje…mijn duimen draaien overuren!! Hoop op leuk en positief nieuws!! succes!!
sterkte morgen jipenjanneke.
sorry als ik mensen vergeet!!
@Marda wrote:
@Amy82 wrote:@Marda wrote:Amy dank je wel!!
Ik ook!! Doen we!! :thumbup:
Met jou en Smurf, zou ik geweldig vinden!
idd, smurf erbij, Pearlie ook, en Becky, en Suusy, dan zijn mijn bekenden allemaal zwanger :lol: (sorry als ik iemand vergeet ;))
@meissie wrote:
dames,
Ik ga jullie verlaten.
We hebben besloten dat het voor nu goed is zo…we zijn gezegend met 3 mooie gezonde kindjes.
Het word voor mij tijd dat ik mezelf terug ga vinden dus voorlopig geen 4e kindje voor ons.
Suc6 allemaal, geniet van jullie zwangerschap en laten er maar een heleboel gezonde kindjes bij komen hier op kok.
Liefs :-
:- :-*
Amy, ik hoop dat iedereen die dat wil mee gaat… zal heel druk worden
Diaan, dank je wel! Het bevalt mijn man heel goed, hij werkt nu 4 dagen 9 uur en heeft daardoor steeds elke week een dag vrij… heerlijk!!
Vandaag op dag 9/10 had ik weer wat bloedverlies en ook een dalende temp, ik denk dus dat het binnen een aantal dagen weer door gaat breken. Ik denk dat mijn progesteron te laag is. had ik in het verleden ook al last van, toen met medicijnen zwanger geworden… pff
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Kan het geloof ik nog niet echt bevatten.
Heb manlief al gebeld,kon het echt niet tot vanavond voor me houden.
Had Naomi toch een goed voorgevoel :mrgreen:
Oh angela gefeliciteerd!! :inlove:
Hier vanmorgen getest (kon me niet inhouden) maar helaas geen 2e streepje
Wachten op de duivels dan maar…want geloof niet dat die ene dag zoveel uit zal maken
:hug: Dotje
Hopelijk te vroeg getest en blijven de duivels iut.
Angela gefeliciteerd!!! :inlove: :dance: