Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

Wat is het rustig hier.

Soms kan ik jullie helemaal niet bij houden.

Sas:

Spannend hoor morgen de echo!

Hier een dag voor nod gebaseerd op een cyclus van 30 dagen.

Ik voel al wel een soort van ongesteldheids krampjes en heb vandaag enorme vreetbuien.

Dus denk ik dat ik binnen enkele dagen ongesteld ga worden.

Naomi heeft het sinds 2 weken steeds maar over baby’s.

Als we haar opalen van het Kdv vraagt ze steeds aan ons:

Is de baby er al??

:think: :think: zou ze een goed voorgevoel hebben???

Angela, hihi wie weet! Je hoort t wel vaker…hoop het voor je :pray:

Sassie, ohh morgen je echo! Spannend meid!

Hier vanavond slecht nieuws gekregen…zoontje van mn nicht heeft leukemie :cry: in maart word hij 2. Ben er zo van geschrokken…geen woorden voor :cry:

jeetje dotje wat heftig.

hoe zijn ze daar achter gekomen?

sterkte :hug:

Sassie succes morgen!

Dotje, heel veel sterkte meid…

Jipenjanneke, hoe voel je je?

Meiden, kom op, we wachten op zwangeren!

Hier volgens mij alweer een ongi op komst (zou wel een bizar rappe zijn, na 2,5 week). Enorm veel last van mijn schaambeen en mijn rug rechts onder. Heb trouwens vorige week nog een test gedaan, heb zoveel ‘kwaaltjes’ die toch op zwanger zijn lijken. Maar was hartstikke negatief. Logisch ook, want was ongesteld geweest, wel heel anders dan normaal, maar toch twee dagen licht bloedverlies (normaal 3 zwaar en 3 medium).

Hoe was het nu bij die Kruidvat 2 voor 5 testen? Want die heb ik liggen…

Hij had al tijdje last van “kleine” kwaaltjes maar nu ook al meer als 1,5 week hoge koorts dus moesten bloed laten prikken, en uit bloedonderzoek kwam dit naar voren. Morgen beenmergpunctie en verdere onderzoeken om te kijken of en wat ze kunnen doen.

Kan al de hele tijd aan niets anders denken…zo erg voor t kleine mannetje :cry:

Is mn moeder (hopelijk) bijna genezen van kanker krijgen we dit weer…zo oneerlijk allemaal. Echt geen woorden voor

Dotje wat heftig! snap dat je nergens anders meer aan kan denken! gelukkig zijn kinderen erg sterk, positief blijven! (al snap ik dat dat nu niet de eerste gedachtes zijn) sterkte meid!!

Spannend Sassie, veel succes!

Ik ben vanmorgen helaas ongesteld geworden :frowning: had het ook wel een beetje verwacht…op naar de volgende ronde!

Zo is het een tijdje rustig en zo is er weer ineens veel nieuws.

Ik ga vast wat vergeten, maar doe toch een poging:

Wat erg Dotje! Heel veel sterkte.

Jammer Diaan, toch altijd een beetje verdrietig. Op naar de volgende ronde!

Succes met de Echo morgen Sasssie. Ik ben erg benieuwd!

Ik ben ook benieuwd naar jou Sollie… Heb je die test nog gedaan?

En wanneer wil jij eventueel gaan testen Angela?

Het hebben van lichtroze bloeding klinkt positief Dotje! Spannend, we hebben waarschijnlijk de zelfde NOD.

Oh en Tigru, die kwaaltjes zijn zo herkenbaar en bijna vervelend. Ik word er een beetje dol van. Heb ik buikpijn, puistjes, gevoelilge borsten, innestelingsbloed??? Ik maak me hier alweer helemaal gek.

Ik verwacht mijn NOD in het weekend. Ik had een positieve ovulatie test op donderdagmorgen. ivm met vakantie van manlief en verjaardag van mijn kleine meid alleen de woensdag avond ervoor kunnen klussen. Beetje jammer dus, maar wie weet. Ik heb geen eisprong gevoeld, maar die zal op vrijdag of zaterdag dan wel zijn geweest.

Ik heb begrepen dat de kruidvat testen vrij gevoelig zijn en al snel positief kunnen geven. Ik heb ze ook liggen. Ga wel een CB test halen als die positief is.

Nu lekker slapen, weer een nachtje afgestreept van de wachttijd…

Sassie, succes vandaag met je echo!!

Hoi meiden,

test was negatief (zoals al verwacht :wink: ). Nog steeds niet ongesteld, ik hoop dat dat nu wel snel komt. Zou lekker zijn!

Sassie, succes met je echo!!

Alles is goed :dance:

Het hartje klopt goed en we zagen ons kindje al bewegen :inlove:

Ik ben 3 dagen vooruit gezet, dus ik ben 24 augustus 2013 uitgerekend.

:dance: :dance: :dance:

Fijn!! super!!

En wat een prachtige echo :inlove:

hier zat ik al de hele dag op te wachten, super zeg! :dance:

Wauw sassie mooi plaatje hoor. :inlove: :inlove:

Diaan:

Wat balen zeg. :hug: :hug: :hug:

Kato:

Op het wachtbankje :pray:

Nog niet ongi maar voel van alles wat op een aankomende ongesteldheid duidt.

Als ik van van het weekend niet ongi ben doe ik maandag een test.

Angela, ik hoop toch dat de rode duivels weg blijven :pray:

Dotje, wat een heftig nieuws, zo ontzettend oneerlijk als kinderen zo’n heftige ziekte krijgen :hug:

Hopelijk kunnen ze het goed behandelen :pray:

Tigru, dat zou dan wel snel zijn na nog geen 3 weken, misschien komen de klachtjes juist ergens anders vandaan? :pray:

diaan84, jammer dat je ongesteld bent geworden :hug:

Kato, voor jou ook alweer spannend over een paar dagen :pray:

Sollie, jammer dat de test negatief was :hug:

Amy82 en Marda, lief van jullie :-*

Pff. Vanmiddag moet ik extra werken (collega is ziek) en dan ga ik het na werktijd aan mijn werkgever vertellen. Daar heb ik toch wel de zenuwen voor…

Prachtige echo Sassie!! :inlove:

Zou zeker snel zijn, of ik heb een zware innestelingsbloeding gehad… Daar denk ik ook over na…

Vandaar dat ik vroeg of er vals negatieve ervaringen met de KV testen waren…

Mooie echo sassie

Oh super sassie! Prachtige echo!

Hoi dames,

Ik ben een paar weken ontzettend druk geweest, en ik merk aan mijn drukke ADD-hoofd dat ik dan gewoon vergeet te schrijven. Sorry daarvoor.

Ik ga straks even bijlezen. En omdat ik het nieuw toch even ergens MOET melden: mijn test was vanmorgen POSITIEF!!!

Groetjes van Mar

Mv2meiden!!! Super gefeliciteerd!!!