Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

Oh jammer meissie :hug:

Hoeveel dagen was je cyclus nu?

mijn cyclus was 35 dagen…dus nog heel netjes eigenlijk.

Nu mega ongesteld…tjonge zo erg heb ik nog niet eerder meegemaakt.

daarbij ook nog eens ziek dus gaat even niet zo lekker hier.

Meissie balen dat je ongie bent gworden.En beterschap.

Hier aan het wachten op de ongie. Hebben wel geklust maar ja in dec pas gestopt met de pil dus weet niet of dat het gelijk raak kan zijn. We wachten af.Eerst maar kijken wanneer ik ongie ga worden want dat weet ik nog niet.

@meissie wrote:

mijn cyclus was 35 dagen…dus nog heel netjes eigenlijk.

Nu mega ongesteld…tjonge zo erg heb ik nog niet eerder meegemaakt.

daarbij ook nog eens ziek dus gaat even niet zo lekker hier.

Hè bah, beterschap! :hug:

Hier nog steeds geen :twisted: :twisted: . Wel nog steeds misselijk. Gistermiddag een test gedaan die over datum was (niet zo handig haha), was negatief. Ik ga eigenlijk ook nergens vanuit hoor, als het zo blijft haal ik wel 'ns een nieuw testje en dan test ik met ochtendurine.

Gisteren een extra dag gewerkt en naast mijn standaard 2,5 werkdag en manlief die vanaf maandag 4 middagdiensten heeft en zwanger zijn, is dat best wel pittig. Gelukkig is het deze week (tot nu toe) best wel rustig op werk dus dat scheelt wel een beetje. En manlief is dus 's avonds pas laat thuis en kan ik gewoon op tijd gaan slapen.

Tigru, vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit :hug:

Sollie, dat had ik in het begin dus ook, dat ik lichte misselijkheid had, maar wel meer honger had. Die test die over datum was, is denk ik niet betrouwbaar. Binnenkort misschien toch een andere test doen? Spannend.

Angela, spannend weer in de wachtweken :pray:

Toen ik voor Luc en Stan ging stoppen met anticonceptie, waren er de eerste maand al 3 zwanger en binnen 3 maanden al zeker 1/3e van het groepje. Het gaat hier nog niet zo snel jammer genoeg. Ik hoop wel dat er snel meer gaan volgen.

Ilse, jullie gaan dus even een stop inlassen? Hopelijk ben je na die stop snel zwanger.

Meissie, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar een cyclus van 35 dagen is op zich wel aardig. Heb je 2 weken geleden nog ovulatietesten gedaan of was je toen daar al mee gestopt?

vanholland, bij de oudste was ik ook 2 maanden na het stoppen met de pil (en eerste echte ronde) zwanger dus het zou wel kunnen hoor. Op hoeveelste dag van je cyclus zit je nu?

Nog 5 nachtjes slapen voor mijn eerste echo, ik vind het nu wel spannend worden.

Be net voor de kerst ongesteld geworden dus 24 dec. Dus wacht rustig af

meissie wat jammer :hug:

sollie spannend meid! ik duim voor je!

sassie bijna je echo spannend zeg ik moet donderdag terug komen voor een echo,helaas niet zoals ik had gehoopt maar ja.

Meissie:

balen zeg!beterschap :hug:

Sassie:

Oew spannend bijna een echo!

Jipenjanneke:

Hoe voel je je nu?

Sollie:

Misschien toch een goede test doen?

Hier op t wachtbankkje.

Ik voel niks raars of anders dan anders dus echt afwachten maar weer.

Bedankt meiden! Ik wacht nog heel even af, als ik niet ongesteld word koop ik vandaag of morgen een test. Ik heb wel afgeleerd om iets te hopen of te verwachten, maar toch… Het is beter voor m’n gemoedsrust om te weten dat het niks is. :lol:

vanholland, dus dit is nu je eerste cyclus na het stoppen met de pil? Dan kan het inderdaad wat langer duren dan het gemiddelde van 28 dagen. Spannend nog even dan. Heb je geen klachtjes?

jipenjanneke, die echo volgende week had inderdaad voor een andere reden moeten zijn :hug:

Hoe gaat het nu met je? Zijn de bloedingen en krampen al minder of weg? Ik hoop voor je dat alles schoon is. Wil je daarna weer verder gaan of bouw je even rust in?

Angela, spannend het wachtbankje, er moet gewoon weer iemand erbij komen :pray:

Sollie, ik kan me voorstellen dat je na al die jaren niet meer zo snel hoopvol bent :hug:

Ik hoop toch dat je snel als zwangere kan aanlsluiten :pray:

Nog maar een paar nachtjes Sassie en dan de echo! Wat spannend en wat leuk!

Heel naar dat deze echo voor jou niet voor de leuk is Jipenjanneke :hug: Hoe gaat het nu met je? Nog erg verdrietig.

Dat zou toch wat zijn he Sollie, als het nou mocht lukken. Ik duim extra hard voor je! :pray:

Weer een paar dames gezellig op het wachtbankje. Ikzelf ook. Weet niet precies wanneer mijn nod is. Ik denk rond 1 feb. Dus ben al lekker bezig met denken wat ik voel.

Geen innestelingsbloed gehad en alle andere keren wel. Dus heb niet zo heel veel hoop.

Dank jullie wel! :-* Ik heb een test gehaald, hoop dat ik hem morgenochtend niet vergeet te doen. :lol:

Succes met wachten, Kato!

sassie dit is inderdaad bij eerste cyclus na het stoppen dus ik wacht ook rustig af hoor.Heb wel wat ongie klachten maar het zet nog niet door.

Sollie succes morgenvroeg. Hopelijk vergeet je het niet

Spannend Sollie!! Die test niet vergeten hoor!! ga al voor je duimen.

Meissie, balen!! en ook gelijk beterschap!

vanholland, wanneer wil jij gaan testen? of heb je dat al een keer gedaan?

Jipenjanneke, nogmaals sterkte, hoe gaat het nu met je?

Sassie spannend de echo!!

Kato en Angela ik wacht gezellig met jullie mee.

Wanneer ga jij testen Angela? want wij lopen echt gelijk.

Ik kan nauwelijks wachten…al verwacht ik er weinig van, heb al veel buikpijn en rugklachten.

diaan84 voorlopig wacht ik nog even met testen. heb ook nog niet getest weet het nog van de eerste keer stoppen met de pil voordat ik ongie werd duurde het ook lang.

Daan84

Ik test zowieso niet voor mijn nod aangezien mijn cyclus niet erg regelmatig is.

Mijn nod is nu gebaseerd op 30 dagen.

Voel nog steeds niets vreemds

Zo ben ik ook weer eens :oops:

Sassie, had jij morgen nou de echo of dinsdag? :think:

@wachtbankje, ik schuif gezellig aan :wink: afgaande van mn gevoel wanneer ik mn eisprong had zou a.s vrijdag mn nod zijn (30 dagen) geen vreemde dingen, maar goed dat hadk bij de zwangerschap van Maarten ook niet.

Wel afgelopen dinsdag heel licht roze afscheiding bij afvegen :think: kan me alleen niet meer herinneren of k dat eerder gehad heb…we wachten “geduldig” af :slight_smile:

Jipenjanneke, voor jou nog even n dikke knuffel meid :hug:

Meissie, alweer beetje opgeknapt?

Dotje:

Licht roze verlies kan een innesteling zijn.

Ik hoop het voor je :pray:

Bij Naomi heb ik dat ook gehad.

Gisterenavond had Pete buikpijn en vannacht moest hij overgeven, dus ik heb hem thuisgelaten. Normaal zouden Luc en Stan vandaag weer een ochtendje wennen, maar dat is niet handig nu en heb ik ook thuisgelaten. Aan de ene kant wel jammer, want ik had allerlei nuttige dingen willen doen terwijl de kids op school waren. Aan de andere kant wel fijn, want nu hoef ik niet 4 keer op en neer naar school te fietsen.

Kato, ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad (wel innestelingspijn) dus dat zegt op zich niks. Je had wel een eisprong gevonden met de ovulatietesten? Spannend.

Sollie, heb je die test nog gedaan? :pray:

vanholland, ben je al eens eerder gestopt met pil en hoe was je cyclus toen?

diaan84, een dag voor NOD, spannend.

Angela_84, ook 1 dag voor NOD, spannend.

Dotje, dat zou dan 10 dagen voor je NOD geweest zijn, dat kan van een innesteling geweest zijn :pray:

Ik heb morgen om 17.45 mijn echo :shifty:

Sassie toen ik stopte met de pil voordat ik de eerste keer zwanger werd toen duurde het ook even voordat ik ongesteld werd bijna een half jaar wat ik zo nog weet.Maar daarna was hij goed regelmatig dus ik wacht het rustig af.