Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

Jipenjanneke wat erg meid…sterkte!

Sterkte jipenjanneke.Heel erg voor jullie

Ik kwam even snel bijlezen, misschien vanmiddag of morgen even bijkletsen, maar ik wilde even op jipenjanneke :frowning:

Jipenjanneke, wat een droevig nieuws :hug:

Ik kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent. Heel veel sterkte!

tnx lieve meiden.

ik kreeg snachts krampen en s’ochtends was ik aan het vloeien eerst een beetje, daarna meer en de krampen waren ook echt pijnlijk.

ik heb toen de vk gebeld en mocht gelijk langskomen.

ik heb toen een echo gehad en daar zag ze idd op dat er een miskraam bezig was.

mijn afspraak blijft staan op de 31e om te kijken of alles eruit is.

ik had nog nooit een miskraam gehad maar jee dat is heftig zijn gewoon soort weeen die je krijgt. :frowning:

Tjonge jipenjanneke wat heftig, veel sterkte meid!

Wat een verdrietig nieuws, knuffel van mijn kant.

Jipenjanneke, heel veel sterkte en hier een warme knuffel voorje! Wat vreselijk! Heel veel sterkte… :hug:

Jipenjanneke, veel sterkte… :hug:

Jipenjanneke, sterkte meid! :hug:

:frowning: Sterkte Jipenjanneke :hug:

Sterkte Jipenjanneke :frowning:

Hier is het niet oefenweek geworden wat we voor ogen hadden. In plaats van oefenen zijn we bezig met mee te helpen een crematie voor te bereiden :shock:

Hoe tegenstrijdig kun je het hebben… Maar ja, die dingen kun je nu eenmaal niet plannen.

Vanmorgen op de bakfiets naar school, gelukkig waren de hoofdwegen aardig sneeuwvrij, dus was het wel te doen. Luc en Stan zijn weer een ochtendje wennen, ze hadden er zin in, ze waren de nachtjes slapen aan het aftellen.

Ik ben ook de nachtjes aan het aftellen, maar dan de nachtjes tot de echo, nog 8 te gaan.

Kato, manlief op vakantie zonder jullie, gaat hij met vrienden ofzo? Wel fijn dat je een positieve ovulatietest had voor hij wegging, hopelijk zijn de zwemmers van woensdag voldoende geweest.

Nee, we gaan geen combinatietest laten doen. Dat hebben we de vorige keren ook niet gedaan. Met een slechte uitslag zouden we toch niks doen (geen vervolgonderzoek, geen zwangerschapsafbreking) dus het heeft voor ons geen meerwaarde.

Kleine Spruit, voor een bezoek aan de gynaecoloog heb je een verwijzing van de huisarts nodig. De huisarts kan je niet zomaar verwijzen, daar moeten wel gegronde redenen voor zijn. Ik snap dat het vervelend is, maar 3 maanden is nog niet lang, daar zal een gynaecoloog ook niks mee gaan doen. Ik zou gewoon die 2 maanden afwachten wat je nu hebt afgesproken met de huisarts, dan zal hij waarschijnlijk bloedonderzoek laten doen en eventueel een opwekkuurtje (Primolut) gaan geven. Nogmaals, ik snap dat het vervelend is, maar in de meeste gevallen komt het binnen een half jaar toch vanzelf op gang.

Nanniej, leuk dat je weer een keer langskomt, fijn dat de verhuizing achter de rug is.

En gefeliciteerd met je zwangerschap :inlove:

jipenjanneke, wel fijn dat je gelijk mocht langskomen.

Hoe gaat het nu? Is het bloedverlies en de krampen al minder? :hug:

Clair, van iemand die dichtbij jullie staat? Sterkte ermee :hug:

Ik kom ook even piepen…

Jipenjanneke, een hele dikke knuffel en heel veel sterkte.

Clair jij ook sterkte…

Nanniej, gefeliciteerd meid! Heerlijk zo’n positieve test. En qua zwangeren ben je de derde… Dus niet echt veel zou ik zeggen.

Hier is het nu rustig, vruchtbare periode komt eraan. Maar we zijn er niet zo mee bezig momenteel. Heb zelf veel darmklachten op het moment, dus ook niet lekker in het velletje.

Jipenjanneke :hug:

Ik ben misselijk en heb honger tegelijk. Erg irritant. Probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, maar da’s toch lastig. Nog geen :evil: :evil: .

@sassie1980 wrote:

Clair, van iemand die dichtbij jullie staat? Sterkte ermee :hug:

Nee, dat valt wel mee. Het is famillie van vrienden, dus voor ons wat indirecter maar wij helpen hen om te zorgen dat het een mooie dienst wordt.

Het was bekend dat dit ging gebeuren, hij kon niet meer behandeld worden en was al enige maanden stervende maar ja, ondanks komt het dan toch altijd onverwachts en overmand het mensen met emoties.

Dus dan is het wel weer fijn dat je iemand hebt kunnen helpen alleen legde het even veel beslag op ons en hielden wij weinig ruimte voor ons zelf over.

Maar goed, het is voor een goed doel dus volgende ronde weer nieuwe kansen…

wat lief al die reacties!doet me goed!

ik kom binnenkort wel weer wat meer schrijven.

Jipenjanneke:

Heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:

Nanniej:

Gefeliciteerd :inlove:

Het valt me wel een beetje tegen qwa zwangeren hiero.

Ik had wel gehoopt dat er al wat meer dames zwanger zouden zijn.

:think:

Hier erg druk met werk enzo.

manlief zit thuis wegens vorst dus niet veel tijd om hier te zijn.

Denk dat ik woensdag mijn ei heb gevoeld.

dus afwachten maar weer.

@jipenjanneke wrote:

ik heb gisteren een miskraam gehad ik ben erg verdrietig.

Sterkte meisje

:hug:

Hoi meiden.

Ben ik nog eens :oops:

Wij gaan in september terug voor een kindje. Veel succes aan alle mama’s.

Sassie je bent al bijna 3 maand joh :thumbup:

ik ben ongie geworden.

Jammer meissie!!