Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

Sassie, ja klussen gewoon 3 keer in de week door… En heb idd nog vaker zoiets gehoord, nog nooit ongesteld geweest en toch zwanger… Heb vanmorgen nog maar eens een testje er tegen aan gegooit voor wat zekerheid maar die was weer negatief… :frowning: was ongeveer een maand geleden dat ik getest had, dus dacht doe maar weer eens een keer. Nu moet ik weer nieuwe testen halen bij kruidvat want ze zijn nu op… En jij alweer 8 weken zwanger! Gaat vlug zeg :inlove: leuk leuk! Spannend, op naar de echo!

Ben vanmorgen bij een vriendin van me geweest, en die heeft een meisje van een jaar en zwanger van de 2e, pff wat kriebeld het dan zeg, zo leuk!

Laatste tijd wel veel last onder in mn buik, net of ik ongesteld moet worden, flinke krampen maar de duivels blijven weg :? Wel vervelend, maar ja. Je doet er niks aan.

wat is het hier rustig geworden.

meissie heb je al nieuws?

kato hoe is het met jou?

Het is hier idd wat rustiger geworden. Iedereen z’n eigen reden. Zelf had ik het vooral heel druk. Veel werken, vandaag m’n kleine meid jarig en morgen gaat manlief op vakantie. Ik was natuurlijk bang dat de eisprong net dan zou komen, maar gelukkig heb ik vanmorgen een positieve ovulatietest gehad. Ik kijk eigenlijk altijd 's avonds, maat omdat ik vanmorgen zo’n propje slijm had heb ik er toch maar een testje tegenaan gegooid!

Gisteren al gezellig gehad samen, maar misschien vanavond dan nog maar een keer. Wel even zorgen dat het bezoek optijd naar huis gaat!

Ik zag dat je binnenkort al een echo hebt JipenJanneke. Wat fijn dat het bij jullie al zo vroeg mag. Ik heb laatst met m’n gynaecoloog ook afgesproken dat ik een vroege echo ga krijgen. Fijn om te zien dat heg hartje dan klopt, dan ben je alweer zo’n stap verder.

Ben ook benieuwd naar jou echo Sassie. Wil je alles laten testen? Zoals de nekplooimeting?

Nou kleine spruit het wil nog niet opschieten hè! Altijd goed om hoop te houden, maar ook fijn als je een keer naar de gynaecoloog kan, lijkt me.

Gewoon een paar weekjes eerder al bellen misschien?

Ik blijf voor je duimen tigru! En ik hoop tot snel weer.

Vast wel iemand vergeten, maar ik hoop natuurlijk voor iedereen op snel positief nieuws!

Kato, ja wil eigenlijk u gewoon de HA bellen maar denk dat ij er niks aan doet omdat hij zei dat ik 2 maanden moest afwachten… Je hebt toch een verwijzing nodig om naar de gyn te gaan? Of kan ik daar gewoon naar toe bellen? :oops: weet niet hoe het gaat?..

Het geduld raakt ook langzaam op… :silenced:

Ik weet ook niet precies hoe het werkt. Ik heb ook wel eens direct een afspraak gemaakt met m’n gynaecoloog, maar ook wel eens met een verwijzing. Ik denk als je eerlijk aangeeft dat je je zorgen maakt en je geduld opraakt, dat ze misschien toch al eerder doorverwijzen. Bij ons duurt het ook nog een aantal weken voor je bij de gyn terecht kunt, dus vraag of je alvast die afspraak mag maken. Nee heb je …

Succes!

Kato, ik heb toch maar gebeld, kon het niet laten, moet tussen 1 en 2 terug bellen, ze was nl visites aan het rijden… Ben benieuwd wat ze dan te zeggen heeft… Hopelijk kan ze mij verder helpen… Laten we het hopen… :pray:

Kleine spruit hopelijk kan je inderdaad helpen.

Hier aan het kijken wanneer ik ongie ga worden dus daarom ben ik er niet zoveel. Weet namelijk mijn nod nog niet.

@sassie1980 wrote:

Clair, dat je 2 weken voor je menstruatie een eisprong hebt dat is een gemiddelde, meestal is het 10 tot 16 dagen vantevoren (vaak wel elke maand hetzelfde) dus ik zou daar toch wel een beetje rekening mee houden qua klusdagen. Zo werd ik altijd 13 dagen na mijn eisprong ongesteld.

Daar houden we ook rekening mee, week voor, week na. Dus ruime marge.

Maar ik vond het destijds wel erg grappig dat hij dat zo heel stellig zei dat dit altijd 2 weken vooraf is.

Ik heb net gebeld, helaas kan ze niks voor mij doen. Het enige is dat de HA mijn hormonen een keer kan prikken, en evt een verwijzing naar de gyn vragen… Ik moet dus toch terug naar de HA.

Ik denk als ik de HA nu al bel dat ze zeggen dat ik toch even af moet wachten, ze hebben de laatste keer gezegt dat ik 2 maanden af moet wachten en dan terug kan komen. Houd in dat ik nog tot ± 20 feb moet wachten :frowning:

Pfff… Helaas, maar heb het in ieder geval geprobeert.

goed dat je het geprobeerd hebt kleine spruit hopelijk is die hele afspraak niet eens nodig :hug:

meissie hoe is het met jou?

Ja Meissie, ik ben ook benieuwd!

Goed dat je toch hebt gebeld Kleine spruit. Ik zou beging februari de huisarts alvast vragen om die doorverwijzing. Dan ben je toch al zo’n 7 weken verder. Wie weet krijg je het al. En nu maar hopen dat het niet eens nodig is.

Hee meiden!

Lang niets van me laten horen,druk geweest met verhuizen Pfff zo blij dat dat voorbij is!!! We zitten nu op ons plekkie en gaan hier voorlopig nog niet weg.

Hier was gisteren mijn NOD. Omdat ik het niet kon laten gisteravond getest, POSITIEF! Vanmorgen weer voor de zekerheid en jawel POSITIEF! We worden weer papa en mama en ons zoontje wordt grote broer :smiley: Nu hopen dat alles goed is met de kleine uk en goed blijft gaan!

Vandaag vieren we de verjaardag van ons zoontje. Dat wordt kaken op elkaar en niets verklappen.

Hier opgezette borsten (ze zijn al groot genoeg…zucht…), véél huilen :s, de ochtendmisselijkheid en heel erg moe!

Hier ook veel zwangere zo te zien, maar helaas ook waarbij het ook niet wil lukken. Ik wil zeggen, hou vol, dat wondertje is jullie gegund en zal er hoe dan ook komen!!!

Voor de zwangeren, geniet ervan!

Liefs x Nanniej

Gefeliciteerd Nanniej!!

Gefeliciteerd Nanniej!

Hier veel zwangere? Vind je? Heel weinig volgens mij!

Als het goed is heb ik gisteren of vandaag mijn eisprong gehad. Helaas kwam het er donderdag en vrijdag niet meer van te klussen. Dus hopen maar dat de zwemmertjes van woensdag het goed hebben gedaan.

Uitgaande van een regelamtige cyclus van 28 dagen, is mijn NOD dus rond 1 februari. Ik hoop zo dat er eens eentje blijft plakken. Sinds oktober pas bezig, dus niet zo lang maar ik vind het nu al vermoeiend. Ik ben er zoveel tijd van de dag mee bezig. Veel te veel zelfs. Nu dus 2 weken verstand op nul proberen te zetten en proberen niet alles te voelen. (alsof dat gaat lukken)

Nog niets van Meissie gehoord?! Ik ben benieuwd. Daarna duurt het weer even voor de volgende NOD’s. Het blijft spannend.

Hier ben ik…nog niks aan de hand hiero.

Misschien morgenochtend een testje doen maar ik weet nu de uitslag al.

Heb geen ovulatietesten meer gedaan, wel een flink aantal dagen vruchtbaarslijm gehad.

We zien wel wat deze ronden brengt…

Voor de andere dames…ik lees wel mee maar vergeet steeds wat er geschreven word…beloof verbetering volgende week!

Hier ook weer even een teken van leven…

Lees alles wel mee maar reageren stond even op n laag pitje, sorry.

Hier denk ik gister mn eisprong gehad (als ik van t slijmverlies uitga)

Maar omdat mn laatste cyclussen zo vreemd zijn en langer duren durf ik nergens meer van uit te gaan.

ik heb gisteren een miskraam gehad ik ben erg verdrietig.

Jipenjanneke, ah nee meid :frowning: verschrikkelijk…

Heel veel sterkte. :hug: :hug:

Ooow jipenjanneke wat vreselijk verdrietig, heel veel sterkte meid :hug: :hug:

Och JipenJanneke, wat erg! Heel veel sterkte meid. Ik weet inmiddels dat ook een zo’n vroege miskraam al heel verdrietig kan zijn.

Hoe wist je dat het een miskraam was? Had je bloedingen? Heb je ook nog een echo gehad? :hug: :hug: