Diaan:
Leuk dat we gelijk lopen!
De klusdagen idd weer voor de deur.
Ik gerbuik geen ovutesten.
Heb daar allemaal niet zo’n zin in.
Moch het echt lang gaan duren tot het raak is of ik krijg weer zo’n rare onregelmatige cyclus dan misschien wel.
Marda:
Wat een fijn nieuws voor jullie allebei.
Wel jammer dat je je afmeld al is het natuurlijk wel goed te begrijpen.
Sas:
Ik zal het ook echt wel fijn vinden hoor even een paar uurtjes zonder kind.even lekker tijd echt voor jezelf. :mrgreen:
maar tis wel even wennen nu hihi
Tigru:
Wat balen zeg :hug: Beterschap :-*
Jipenjanneke:
Wauwie mooie test :inlove: :inlove: :inlove:
Bij ons is er ook altijd iets in de balangrijke klusdagen.
vanacht naomi heel de nacht ziek geweest.
4x haar bed verschoont om 2.45 lag ik eindelijk in bed en om 5.00 zat ik weer met d’r beneden.
Manlief lekker laten slapen zodat we konden wisselen om 7.00
en ik ook even mijn bed in kon duiken.
Dus niet geklust.vanavond maar weer dan…
Nu ligt ze lekker te slapen hopelijk houd ze het nu allemaal binnen.
Oh Tigru, wat balen zeg! :hug:
Ook al zijn we misschien nog niet zo lang bezig met proberen, ik vind het toch nu al weer super spannend en zenuwslopend. Kan me dus voorstellen als je er toch een beetje verdrietig van bent? En beterschap natuurlijk.
Amy, hoewel van een ander stop groepje, zie ik je wel eens voorbij komen. Ik zag dat jou banner ook op NOD staat. Al even gespiekt bij de juli stopppers, maar nog geen tekenen las ik. Ik hoop voor jou op een positieve test. Ik ben erg benieuwd…
Ik begrijp ook dat je je afmeld Marda. Goed van je om je eigen wensen even opzij te zetten tot je gezin weer stabiel is. Je bent nog jong, dus wellicht komen we je in de toekomst toch weer tegen. Veel geluk!
En Sassie, ik ben stiekem ook altijd wel blij om even tijd voor mezelf te hebben. Meestal gebruik ik die tijd voor klusjes en boodschappen, maar soms neem ik het er ook lekker van. Even een uurtje voor de tv of zo. :oops: Heerlijk!
Prachtige test Jipenjanneke. Lekker van gaan genieten nu!
Altijd vervelend als de kindjes ziek zijn Angela. Hopen dat Naomi snel weer beter is. Hier ook een ziek meisje gehad. Gelukkig niet al te erg en ook eindelijk ook een keertje koorts gehad zonder dat ze stuipen heeft gehad. Ze is er nogal gevoelig voor, maar ik denk dat we het na jaren eindelijk onder controle weten te houden.
Hier alles rustig. Nog hele lichte streepjes op de ovulatietesten, dus afwachten maar. Ik hoop zo dat het voor vrijdag een donker streepje wordt…
Hey meiden, even een berichtje… Ik trek me even een beetje terug. Onze wens blijft, maar we gaan ons er minder bewust mee bezig houden. Dit omdat het momenteel niet allemaal loopt zoals het moet. (Als in kort: heel veel gezeur met mijn schoonouders en een huis dat al drie jaar te koop staat, wat extreem in prijs verlaagd moet worden en waarvan we moeite hebben het verlies te dekken). Het is niet leuk en ik kom hier wel zeker kijken, ga ook het lijstje bijhouden en vermeld mijn NOD ook nog. Maar kan het even niet aan om ook actief te zijn.
Voel me wel weer beter, veel krampen nog steeds in mijn darmen.
:-*
Ik heb net alle kids naar school gebracht, Luc en Stan zijn hun eerste ochtendje wennen!
Ook al gaan ze naar kdv en psz, toch vond ik het een beetje moeilijk om ze daar achter te laten :oops:
Ze zeiden vanmorgen wel dat ze het eng vonden, maar eenmaal in de klas viel het volgens mij wel mee. Ik ben benieuwd hoe ze het vinden.
Tigru, jammer dat je ongesteld bent geworden :hug:
Vervelend situatie op dit moment, ik kan me voorstellen dat je dan even minder actief wil zijn :hug:
Clair, ik heb goedkope dipstick zwangerschapstesten gebruikt, die kreeg ik bij mijn ovulatietesten. Ik heb 2 dagen voor NOD getest en dat was echt een hele lichte streep, vandaar dat ik een paar dagen later nogmaals had getest. Die streep was nog geen knalstreep en ik had nog 1 test liggen dus die heb ik een paar dagen later gebruikt. Toen wilde het alsnog niet echt doordringen en heb ik zo’n CB gekocht en door dat woordje ‘zwanger’ te zien is het dan toch duidelijker.
Angela, beterschap voor je meisje. Hopelijk was ze vannacht niet zo ziek meer?
Kato, hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest, zodat ook jullie weer aan de klus kunnen.
@jipenjanneke wrote:
clair ik hem die clearblue gedaan omdat ik wilde weten of mijn gevoel goed zat.ik heb mijn eisprong vroeg gevoeld en met deze test kon ik precies kijken of dat het klopte.
en het is toch leuk om het woordje zwanger te zien?teminste dat vind ik wel.en ik heb hem goedkoop op marktplaats gekocht trouwens .
Ah, ok
Ik voel mijn eisprong echt nooit :shock:
Maar ik heb wel een behoorlijk regelmatige cyclus, dus kan het aardig voorspellen wanneer het behoort plaats te vinden, mijn huisarts zegt dat de eisprong altijd 2 weken voordat je ongesteld wordt plaatsvindt, dus dat houden we zo’n beetje als richtlijn aan + die mooie app van mijn vriend die een alarm geeft als het zover is
Dank allen!
@sassie1980 wrote:
Sollie, welkom. Zo te lezen heb je een hevige periode gehad. Heb je sinds je bbz weer de pil gebruikt? Om even rust te nemen of werd dat aangeraden? Fijn dat je cyclus weer mooi op gang is. Hoe heb jij je eisprong opgemerkt? Ik hoop dat je snel zwanger bent.
Ik heb vorig jaar ongeveer een half jaar de pil geslikt, omdat ik aan één stuk door vloeide (al een jaar lang) en dat niet echt bevorderlijk was voor mijn stemming en huwelijk. :oops: Ben dus in november gestopt.
Heb m’n eisprong gemerkt door heeeel veeeel slijm en pijn. :lol: En ik werd twee weken later ongesteld, dus ga ervan uit dat het een eisprong was.
Ik ben niet heel actief hier hoor, wil er ook niet te veel mee bezig zijn, want ik weet waar dat toe leidt en daar heb ik geen zin in. Maar ik lees wel mee en reageer af en toe.
ik heb net de vk gebeld en ik mag 31 jan voor een echo komen!
4 feb heb ik de intake,vind het wel weer heel erg spannend.
ook heb ik mvm gebeld en die zullen mij nog wel terug bellen van de week.
kato hopelijk heb je snel een positieve test.
clair ik zat er dus mooi een week naast he met mn eisprong.ik ging uit van de vorige cyclus en toen had ik mn eisprong op dag 17 en nu dus al op dag 11.het is dat ik slijm zag en toen heb ik een ovulatietest gedaan en die gaf meteen positief.
ik heb m ook heel duidelijk gevoeld.
tigru dat is te begrijpen hoor!
lief dat je wel het lijstje wil bijhouden.
ik heb mijn eerste echo op 31 jan en ben waarschijnlijk uitgerekend op 14 september.
Ow jipenjanneke spannend die eerste echo :inlove: :inlove:
MVM:
Als ik zwanger word ga ik me ook weer aanmelden.
ondanks dat ik de vorige keer kotsmisselijk werd van die lucht die uit die flessen kwam.Ik was blij dat ik na week 16 niet meer hoefde te plassen in die flessen.
maar goed er zijn een hoop meiden super dankbaar voor en daar doe je het tenslotte voor.
Tigru: :hug: :hug:
Hopelijk kom je gewoon heel snel terug met heel goed nieuws :inlove:
Sassie:
Zal wel raar zijn straks alle kindjes op school.
kun je wel op en top genieten van nummer 4 :inlove:
Naomi is weer beter.
Ik denk dat haar pizza verkeerd gevallen was.
vanmiddag os ze weer naar de voorschool geweest.
Daardoor haar powernap gemist.
ze wilde zelf om 18.15 al naar bed hihi
doodop was ze. :mrgreen:
Lekker rustig avondje dus…
beentjes omhoog met laptop op schoot,Heerlijk :inlove:
Ik spring weer in hoor dames.
Mijn nod is morgen voor als mijn cyclus 28 dagen zou zijn…nou was die dat niet dus geen idee wanneer ik eventueel ga testen.
Heb niet echt bijgelezen…maar dat komt nog wel.
X :-*
spannend meissie ik duim hoor!!
Thanx ,maar ik heb er geen vertrouwen in!
We zien wel wat deze ronde ons brengt.
Meissie ik ga ook voor je duimen!
Tirgu :hug: sterkte met alles en hopelijk tot snel!
even een snel een berichtje van mij, ik heb al 3 dagen achter elkaar positieve ovulatie testen :shock: echt al 3 dagen!! en de test strepen knallen echt van de test af! (er zit geen verschil tussen) dus we doen flink onze best…heb nu erge buikpijn, denk dat mijn ei op springen staat.
Ik doe trouwens ovulatie testen alleen deze maand, ik weet van de vorige keer dat ik pas laat mijn ei heb, en ik was nieuwsgierig of dat nu weer zo is…maar het gaat nu best netjes!
sorry voor mijn ego berichtje…moet weer snel poetsen, ben morgen jarig dus wil even het huis op orde hebben…zodat na mijn werk gezellig de visite kan komen.
kom snel weer echt mee kletsen.
Hoi dames,
Even een berichtje van hier… Laatste week erg druk gehad vandaar dat ik er niet veel was! Nachtdiensten gehad, en mn man was jarig is het weekend dus druk druk gehad!
Hier verder nog geen verandering, nog steeds geen rode duivels gezien hier, pff duurt lang. Vandaag is alweer dag 95…
Sorry maar heb nog steeds niet alles gelezen dus vandaar geen reactie van mij op de rest… :oops: Denk dat ik er niet heel veel zal zijn net als het begin, gaan nu met redelijke grote verbouwing beginnen hier binnen…
Alles goed met jullie?
je weet maar nooit meissie ik voelde het ook niet!
diaan alvast een hele fijne verjaardag morgen :dance:
en ik hoop dat over 14 dagen je leuk nieuws komt brengen!
kleine spruit jee zeg alweer 95 dagen pffff.
wanneer mocht jij nou naar de huisarts hiervoor?
Jipenjanneke, tjah zeg dat wel… Ik ben 20 dec naar de HA geweest en die zei dat ik nog 2 maanden moest wachten en dan als er nog niks was mocht ik terug komen. Dus rondom 20 feb mag ik terug…
Ik heb sinds 24 dec geen test meer gedaan, heb nl helemaal geen veranderingen in mijn lichaan dus vind beetje overbodig. Merk nog helemaal niks, of is het raar dat ik niet meer getest heb? :oops:
Nog 1 maand aantobben en als dan nog niks is mag ik terug, als 20 feb is ben ik dan al 4,5 maand geleden gestopt met de pil. Best wel een tijdje, 9 okt ben ik gestopt…
Vind het onderhand ook wel lang duren… :silenced:
ja meid het duurt zeker heel erg lang,je zit gewoon in onzekerheid.
ja testen is beetje dubbel misschien,maar kan ook duidelijkheid geven.
ik zou goedkope testen kopen kruidvat 2v5 euro.
je hoeft niet persee iets te voelen als je zwanger bent,ik voelde bij de eerste ook helemaal niks.
Clair, dat je 2 weken voor je menstruatie een eisprong hebt dat is een gemiddelde, meestal is het 10 tot 16 dagen vantevoren (vaak wel elke maand hetzelfde) dus ik zou daar toch wel een beetje rekening mee houden qua klusdagen. Zo werd ik altijd 13 dagen na mijn eisprong ongesteld.
Sollie, vervelend dat je zoveel vloeide, heb je nu sinds het stoppen met de pil daar geen last van gekregen?
jipenjanneke, leuk he om afspraken te hebben staan, dan heb je wat om naartoe te leven. Je mag al wel snel voor een echo? Je bent al 2 dagen na mij aan de beurt, dan ben je ongeveer 8 weken?
Angela, fijn dat het weer beter gaat met je meisje.
meissie, heb je de afgelopen periode nog ovulatietesten gedaan? Hoe lang was je langste cyclus de vorige keer dat je zwanger wilde worden?
diaan84, de meesten hebben 2 dagen lang een posieve ovulatietest als je op hetzelfde tijdstip test, maar sommigen maar 1 dag en sommigen wel 7 dagen. Wat ik begrepen heb is dat je dan vaak wel 24-48 uur na je eerste positieve ovulatietest je eisprong hebt.
En gefeliciteerd met je verjaardag :dance:
Kleine Spruit, vervelend dat je na 95 dagen nog steeds weinig duidelijkheid hebt :hug:
Gewoon door blijven klussen, want wat ik laatst vertelde van een patient bij ons, die was in juli gestopt met de pil en belde in december om door te geven dat ze zwanger was, daarvoor nog niet ongesteld geweest.
Hier gaat het wel aardig, nog 2 weken en dan heb ik mijn echo, ik vind het wel spannend. Ik ben de hele dag door misselijkheid, maar als ik wat eet dan zakt het dus vaak eet ik elke 1 a 1,5 uur wel wat. Verder enorm moe en weinig fut en last van mijn borsten. Op zich is het dus allemaal wel te doen.
sassie alweer 8 weken zwanger :shock: :inlove:
ja bij ons worden de 1e echo’s gemaakt tussen 7 en 8 weken.
ik ben er blij mee
en dan krijg je nog rond 12 weken een termijn echo.
@sassie1980 wrote:
Sollie, vervelend dat je zoveel vloeide, heb je nu sinds het stoppen met de pil daar geen last van gekregen?
Nee, gelukkig niet, alleen tijdens de eerste of tweede strip een heel klein beetje bloedverlies tussendoor geloof ik. Bloeden was tijdens de stopweek wel echt verschrikkelijk, maar dat werd per strip minder. Er zat blijkbaar nog heel wat rommel daarbinnen.
O wacht je bedoelt na de pil. :oops: Nee, gelukkig niet!