Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

Even ego… Sorry… Ben duidelijk aan het einde van mijn cyclus… Moe, opgeblazen, wat misselijk en veel darmkrampen.

Bruinverlies heb ik vaker… Maar een dag later zet het dan door. Nu nog niet. Maar zit vandaag op dag 27 dus zou grmiddeld morgen de duivels krijgen. Kan ook nog woensdag zelfs zijn…

wat een onzekerheid tigru ik hoop dat je snel bij ons mag aansluiten in het septembermama’s 2013 topic! :smiley:

We wachten gewoon (on)rustig af…

mijn duimen draaien voor je!!!

@Tigru wrote:

We wachten gewoon (on)rustig af…

Vervelend he, dat wachten :hug:

Marda, wat vervelend dat je je 5e kindjes wens even opzij moet zetten…hopelijk is er niks ergs met je moedervlek!

Amy, dank je wel. :-*

Ik heb gelukkig wel goed nieuws:

Mijn man heeft een andere baan gevonden (binnen 1 dag, nooit gedacht) hij mocht gister ergens op gesprek, en is direct aangenomen. Gelukkig ook goed nieuws bij de huisarts, mijn moedervlek is waarschijnlijk onschuldig… Zo zien we inderdaad weer, dat het tij snel kan keren!

Toch kom ik me wel afmelden hier, want met het opstarten van een nieuwe baan, en andere onzekerheden die daar mee samen vallen, is tegelijkertijd zwanger willen worden niet echt het meest handige tijdstip. Ik vind het jammer, maar het is beter zo, zwanger worden kan ook in de toekomst nog, en dit gaat nu gewoon voor, ik ben al heel blij dat hij waarschijnlijk gewoon weer een baan heeft, zeker in deze tijd.

Tigru wil jij mij van het lijstje halen?

Ik wens de zwangeren een fijne zwangerschap toe en de rest veel succes met zwanger worden, ik zal jullie blijven volgen. Succes allemaal!

Zo, ik meld me ook weer eens!

Marda ik had het op fb al gezegd, maar hier ook nog ff: ik ben zo blij voor jullie dat hub alweer een andere baan heeft gevonden en dat je moedervlek onschuldig lijkt te zijn. IK hoop dat de rest van het jaar rustiger zal verlopen dan de start en dat jullie uiteindelijk toch nog voor jullie wens voor een vijfde kindje kunnen gaan. Dikke knuffel! :-*

Tigru hoe is t bij jou? Nog geen duivels? Ik hoop voor je dat ze ook weg blijven en dat je je bij jipenjanneke kunt voegen in het septembermamatopic.

sassie wat vervelend dat je zo snel misselijk bent deze zwangerschap. En die vermoeidheid herken ik wel, dat had ik in het begin van mijn zwangerschap van ons meisje ook. Met al drie kindjes erbij zal dat wel niet meevallen. Ik hoop voor je dat de misselijkheid en moeheid verderop in de zwangerschap weer verdwijnen. En nog ‘maar’ 2,5 week tot de echo, spannend hoor!

sollie Welkom! En wat een verhaal meid! Ik hoop voor jullie dat jullie kinderwens toch snel in vervulling mag gaan.

diaan en angela succes met de klussen! Voor ons is het deze week ook klusweek. Laten we hopen dat januari een vruchtbare maand is.

Nou, ik heb gisteren het ziekenhuis gebeld en 1 maart staat de afspraak met de gynaecoloog. Als het voor die tijd niet spontaan gelukt is, gaan wij dus weer de medische molen in voor een tweede kindje. Aan de ene kant vind ik het jammer dat het nodig is, aan de andere kant ben ik blij dat het mogelijk is en dat we straks hulp krijgen.

@Marda,

Nou in één keer lees ik slecht maar ook weer heel goed nieuws. Fijn dat alles zo snel toch weer de goede kant op gegaan is.

Jammer dat je je wens er nu even voor op zij gaat zetten maar wel begrijpelijk. Ik hoop dat je man zijn draai gaat vinden in zijn nieuwe baan, is wel een flinke omslag zo in een korte tijd vooral als je het niet echt hebt zien aankomen.

@ Sollie,

Welkom en veel succes, ik hoop dat dit maal positief voor je gaat verlopen, kun je wel gebruiken heb ik zo het idee.

@Jipenjanneke

Hij had inderdaad weer even spontaan wat plekjes maar die waren een paar uur later dan ook weer weg. Nadien even nergens last van gehad maar vandaag heeft hij dan weer vuurrode wangetjes, maar geen andere plekjes die als Netelroos bestempeld waren.

Hij heeft doorgaans niet van die rode wangetjes, dus weet nog even niet wat ik er van moet denken. Vanmorgen tijdens de pap was hij ook erg jengelig en greep steeds met beide handen naar zijn mond.

Ik verwacht dat het kiesjes zijn die verder aan het doorkomen zijn dus maak me vooralsnog niet echt druk maar wel even in de gaten houden of dat wel echt zo is.

@Tigru, ik help je duimen, wie weet is het toch raak :wink:

Bij mij is mijn ongesteldheid weer voorbij en ik heb een extreem paar drukke dagen achter de rug, dus even bijkomen dit weekend en weer druk oefenen.

Komende weken ga ik het sowieso erg druk krijgen. Ik moet een verhuizing coördineren, buitenlandse vestiging bezoeken en ook nog locaties bezoeken voor een conference :shock:

Alles komt weer eens tegelijkertijd :think:

marda wat fijn dat je man al zo snel een andere baan heeft gevonden!!

en gelukkig was er met jou moedervlek ook niks aan de hand.

ik snap wel je beslissing ik hoop dat ik je nog wel eens tegen kom met goed babynieuws dikke knuffel voor jou.

elle ik hoop dat je die afpraak bij de gyn helemaal niet nodig hebt en dat het spontaan gebeurd!!

clair dat klinkt lekker druk.

ik heb hier de allerlaatste test gedaan en die gaf dit aan:

Vandaag heb ik een praktijkdag van mijn LOI-opleiding gehad, om 09.00 de deur uit en om 16.00 thuis dus ik ben aardig brak. Manlief moest vanmiddag ook even de deur uit dus mijn ouders hebben op de kids gepast. Het voordeel hiervan is dat mijn moeder nooit stil kan zitten en dus de woonkamer gestofzuigd en gedweild heeft :thumbup:

Tigru, je kan helaas niks anders dan afwachten, ik ben wel aan het duimen voor je :pray:

Marda, fijn dat je moedervlek waarschijnlijk onschuldig is. Ook dat je man zo snel al een nieuwe baan heeft gevonden! Wel jammer dat je het zwanger worden even ga uitstellen, maar wel begrijpelijk in deze situatie.

Elle, hopelijk kun je de afspraak van 1 maart afbellen, maar anders wel fijn dat je niet te lang hoeft te wachten met de mmm.

Clair, zo te lezen heb je het inderdaad erg druk de komende tijd. En je moet dus even naar het buitenland? Hopelijk niet rond je vruchtbare dagen?

jipenjanneke, mooi test! (Ik kreeg nog net 2-3 bij 5 weken en 1 dag dus dat was wel jammer.)

Tigru, hoe is het bij jou??

ja dat wil ik ook graag weten tigru!!

Beroerd! Denk dat ik griep krijg… Heb PDS en bij de verjaardag net ieder kwartier het toilet gezien. Extreme buikkrampen en pijn in mijn schaambeen door de naderende duivels.

Nog geen duivels dus. Maar wel wat donkergeel slijm al… Zit er nu echt op te wachten maar kan helaas ook nog even uitblijven. Vandaag dag 28 en 27 dagen is gemiddeld… We wachten nog drie dagen af. Ga woensdag op zn vroegst testen. Lekker dubbel dan. Hebben een crematie dan. Ga nu zielig op de bank liggen ziek zijn…

Spannend tigru! Mijn dingen draaien! Hopelijk word je niet ziek!

tigru hoe is het met je???

Nog steeds niet lekker en vanmorgen zijn de duivels doorgebroken… :cry:

he tigru wat ontzettend jammer zeg :hug:

veel beterschap meid!! :-*

Balen tigru :hug:

@sassie1980 wrote:

Clair, zo te lezen heb je het inderdaad erg druk de komende tijd. En je moet dus even naar het buitenland? Hopelijk niet rond je vruchtbare dagen?

Ik moet inderdaad paar dagen reizen de komende 2 maanden en 2 dagen daarvan in het buitenland.
Maar zoals ik berekend heb zou het zo moeten uitkomen dat ik rond mijn vruchtbare periode gewoon thuis ben.
Dus hopelijk hoeft het daarop geen invloed te hebben.

@Tigru
Jammer en beterschap! Of gaat het al wat beter nu inmiddels ?

@Sas en Jipenjanneke
Ik vraag me eigenlijk af waarom jullie die (dure) testen blijven doen als je toch al weet dat je zwanger bent ?

clair ik hem die clearblue gedaan omdat ik wilde weten of mijn gevoel goed zat.ik heb mijn eisprong vroeg gevoeld en met deze test kon ik precies kijken of dat het klopte.

en het is toch leuk om het woordje zwanger te zien?teminste dat vind ik wel.en ik heb hem goedkoop op marktplaats gekocht trouwens :wink: .