Nou, bij nader inzien toch niet helemaal weg. Beter gezegd, het is weer terug.
Niet zo erg als zondag en maandag maar toen hij wakker werd vanmiddag zat er weer één vlek op zijn been en één op zijn wang. Op zijn wang is nu inmiddels weer weggetrokken.
Tigru, fijn dat opa en oma het oppassen ook leuk vonden en 1 ochtendje per week is wel te doen lijkt me. Als ze op vakantie willen, kun je dan bijvoorbeeld wel wat regelen met je gastouder of iemand anders?
Kato, op pagina 15 had ik een foto geplaatst van mijn serie Sensitest ovulatietesten die ik voor Luc en Stan gebruikt had. Zoals je ziet is er op elke test wel een licht streepje te zien, dat is normaal, omdat je altijd wel wat LH in je urine hebt. Ook gaan de streepjes niet langzaam oplopen, je hebt gewoon opeens een duidelijke streep als de LH-piek er is.
Clair, vervelend dat het nu weer is teruggekomen, je gaat je dan toch afvragen wat de oorzaak is. Apart dat hij er geen jeuk van lijkt te hebben.
Onze wens moet voorlopig de ijskast in…
Mijn man heeft gister te horen gekregen dat het bedrijf waar hij werkt in de problemen zit, waardoor er vanaf volgende week geen werk meer is… Ze gaan proberen het bedrijf te redden door nieuwe klanten aan te trekken, maar of dat lukt is nog maar de vraag en daardoor heeft hij voorlopig in elk geval binnen dat bedrijf even geen baan meer…
Ook heb ik een moedervlek die sinds een paar weken steekt en een paar dagen geleden zag ik ook dat deze groter geworden is… morgen moet ik naar de huisarts, ik zie er erg tegenop Ik hoop maar dat het niet kwaadaardig is.
Genoeg reden om het uit te stellen…
Het uitstellen vind ik niet zo´n ramp, wat er aan de hand is wél…
Uit ervaring weet ik dat het tij zomaar weer kan keren, maar op dit moment weet ik even niet of en wanneer.
:shock: tjonge Marda dat is allemaal geen leuk nieuws.
Sterkte en suc6…als je iets kwijt wilt of even wilt kletsen…you know where to find me :-* :hug:
He jeetje Marda, wat vervelend! Ik hoop dat je man weer snel aan het werk kan.
Morgen eerst maar eens de huisarts laten kijken naar je moedervlek. Uit ervaring (moeder) weet ik dat niet elke veranderende moedervlek direct een probleem hoeft te zijn. En ook als het kwaadaardig is, is behandeling in de meeste gevallen goed mogelijk. Toch snap ik je onzekerheid wel hoor. Als moeder heb je een hele verantwoordelijkheid en het is dus goed dat je direct bij de eerste signalen laat controleren.
Sterkte meid!
Ik heb je testen nog even bekeken Sassie. Heel handig, want bij mij zien de eerste er ongeveer net zo uit.
Ik lees hier net over de 5e ziekte. Is het normaal dat alle kinderen die 4e, 5e, 6e ziektes ook een keer krijgen? Net als bij de waterpokken bijvoorbeeld. Ik heb er nog nooit een ontdekt bij mijn kinderen.
Jeetje Marda, enorm veel sterkte en laat ons wel even weten hoe het bij de dokter was! En dat je man snel weer aan het werk kan…
Kato, ik durf het niet te zeggen van die ziektes…
Hier al wat bruinverlies gehad, dus het zal vandaag of morgen wel doorbreken
Hallo allemaal!
Ik ben hier al een heeeeele tijd niet geweest, maar ben in november gestopt met de pil. Die heb ik ongeveer een half jaar geslikt, omdat ik daarvoor een jaar aan één stuk door vloeide en daar behoorlijk zat van was. En waarempel, nadat ik gestopt was kreeg ik keurig een eisprong en werd ik precies op tijd ongesteld. Zit nu in ronde twee dus.
Welkom Sollie!
Uit je banner kan ik opmaken dat het misschien wel zware jaren voor je zijn geweest. Ik hoop dat je je snel mag aansluiten bij de zwangere dames!
Welkom Sollie en ik voeg me ook bij Kato’s woorden, dat je snel zwanger mag zijn, want uit je onderschrift te lezen heb je een behoorlijk verleden…
Klopt, dank jullie wel! Je kunt in mijn oudere berichten wel wat dingen teruglezen.
Sollie heb je endometriose of iets anders? Heb net je blog ook even bekeken en dat is wat ik er uit begrijp…
Nee, ik heb een buitenbaarmoerderlijke zwangerschap gehad.
Ja dat las ik, maar ook dat je verkleefde eierstokken hebt. Zonder cystes dus gelukkig.
Gaat nu alles goed met jou en je man? Hebben jullie alles een plaatsje kunnen geven?
Hallo dames :mrgreen:
Claire:
Hoe is het met je kleintje?
Marda:
Wat een rotsituatie zeg.
Erg jammer maar ik begrijp jullie keuze heel goed.
Succes morgen bij de ha
Tigru:
Toch nog niet ongi?
Sollie:
Welkom
jemig jullie hebben al heel wat mee gemaakt.
Hopelijk voor jullie snel een mooi wondertje.
Hier een beetje een rare week.
Naomi gaat sinds deze week naar de voorschool.
Is toch wel even wennen ook voor mams :mrgreen:
Op één of andere manier moet ik even maar draai nog vinden.
Gelukkig vind ze het super leuk.
Ah tof, de voorschool, ik ben nog aan het kijken voor Keira, of ze gaat en naar welke ze gaat…
En hier enkel af en toe een beetje bruinverlies en mega buikpijn en heel moe.
Sollie welkom! ik hoop net als de andere meiden op een snelle positieve test!!
Marda wat heftig allemaal, logisch dat je nu even jullie wens in de ijskast zet, hopelijk pakt alles niet zo slecht uit, maar ik begrijp dat je het nu wel even somber inziet, knuffel van mijn kant!!
fijn angela dat je kleine het naar haar zin heeft! Wij lopen precies gelijk met onze cylclus zie ik, ons ‘klus dagen’ gaan er aan komen
Ik heb al dagen buikpijn maar mijn ei niet gezien…gebruik jij ovulatie testen?
tirgu, ik hoop dat toch dat het anders is en dat je ongesteldheid niet door zet!!
ik vergeet vast heeeeeel veel dames maar er wordt zoveel geschreven!!
Bedankt voor jullie reacties, we zullen zien hoe het gaat lopen…
Ik zal jullie op de hoogte blijven houden.
We blijven positief, wie weet ziet alles er over een paar weken weer veel beter uit. (hoop ik)
Dank jullie wel allemaal! :-*
@Tigru wrote:
Ja dat las ik, maar ook dat je verkleefde eierstokken hebt. Zonder cystes dus gelukkig.
Gaat nu alles goed met jou en je man? Hebben jullie alles een plaatsje kunnen geven?
Die verklevingen zijn er gekomen door abcessen, dat wel. Daar heb ik toen bijna twee weken voor aan een infuus met antibiotica gelegen (kerst 2004-begin 2005). Wat de oorzaak van die abcessen was is nooit onderzocht. Mijn eileiders waren verkleefd, daarom ook die bbz. De eileider die nu nog over is, is in ieder geval aan de buitenkant verkleefd. Hoe het er van binnen uitziet weet niemand.
Edit:
We hebben het wel een plekje kunnen geven gelukkig, anders is het ook geen leven joh. Wil niet zeggen dat de wens er niet meer is natuurlijk, maar we zijn ook heel gelukkig met z’n tweetjes.
clair hoe is het met je zoontje?
marda jee zeg dat is een behoorlijke teleurstelling een dikke knuffel voor jou :hug:
tigru hoe is het met jou vandaag?
kleine spruit nog steeds aan het afwachten dus?wanneer kon je nou bij de dokter komen?
kato hoe gaat het met jou?is je ovulatietest al duidelijker?
meissie ben jij een beetje uit je ovulatietesten gekomen?
sollie welkom jee zeg ik heb je blog dan niet gelezen maar je hebt zeker al genoeg meegemaakt,ik hoop dat jullie wens snel in vervulling zal gaan.
sassie hoe is het met jou?ben je al aan het aftellen tot de echo?
heb je last van kwaaltjes?
ik hoop dat ik nu niemand ben vergeten en anders is het niet met opzet
hier gaat het prima af en toe wat misselijk,volgende week maar is bellen naar de verloskundige.
Marda, jammer dat jullie wens even in de ijskast moet, sterkte ermee en hopelijk valt het allemaal toch mee.
Kato, volgens mij krijgen alle kinderen die 5e en 6e ziekte wel, vooral kinderen die naar kdv en psz gaan al voor hun 4 jaar. Vaak gaat het ongemerkt voorbij, denken ouders dat het een gewone griep is.
Sollie, welkom. Zo te lezen heb je een hevige periode gehad. Heb je sinds je bbz weer de pil gebruikt? Om even rust te nemen of werd dat aangeraden? Fijn dat je cyclus weer mooi op gang is. Hoe heb jij je eisprong opgemerkt? Ik hoop dat je snel zwanger bent.
Angela, ik vond het juist wel lekker om een ochtendje zonder kids te hebben :oops:
Meestal ging ik dan vanuit school/psz naar de winkel voor de boodschappen t/m het weekend, dan een bakje koffie en een opgenomen serie kijken, dan even wat huishouden en dan weer de kids ophalen. Ik had 1 ochtend op woendag en mijn man ook op zijn papadag.
Tigru, heb je dit vaker dat je eerst bruinverlies krijgt?
jipenjanneke, de kwaaltjes worden langzaamaan meer, vooral de vermoeidheid is erg aanwezig. Normaal viel de misselijkheid wel mee als ik elke 2 a 3 uur wat at, maar nu wordt ik 's ochtends misselijk wakker en moet ik vrij snel ontbijten om erger te voorkomen en overdag wordt ik 1,5 uur na iets gegeten te hebben weer misselijk. Ik ben inderdaad aan het aftellen naar die echo, nog 2,5 week, pff.