tigru leuk het lijstje!!
ik denk dat ik 14 september ben uitgerekend.
besef het nog niet echt nee,werd vanmorgen wel beroerd wakker veel misselijk het is nu weer verdwenen.
clair wat jammer zeg
diaan wel spannend zeg een jaar is misschien niet lang maar klinkt wel lang.hopelijk ben je ook snel zwanger en hoef je niet in de mmm
elle beterschap voor je meisje!!
meissie is je ovulatietest al knallend?
kato heb je nog een test gedaan?
sassie wat een vreselijk verhaal zeg echt heel erg.
en je bent alweer bijna 7 weken zeg!!
hoe voel jij je verder?
Zo, het gewone leven is weer begonnen. Oudste net naar school gebracht en nu alle puinhoop in huis opruimen!
Net ook de gynaecoloog gebeld, helaas kan ik pas volgende week terecht. Inmiddels, sinds gisteren, geen bloedingen meer. Hopen dat het zo blijft. Ik heb geen test meer gedaan, en dat lijkt me ook niet zinvol. Ik bestel straks een setje met ovulatietesten erbij en dan hoop ik dat we volgende week gewoon weer aan de gang kunnen.
En wie is de volgende op de lijst met haar nod? Jij tigru?? Nig maar een paar dagen aftellen. Heb je al een voorgevoel?
Hey meiden!
Sorry kreeg geen meldingen meer :?
Zag super goed nieuws voorbij komen! Jipenjanneke!! Wow gefeliciteerd meid! :inlove: hoe voel je je?
Sassie, gadver wat eng van de inbraak :shock:
Hoe is t met jou?
Sorry, de rest eveb niet onthouden :oops:
Was ook zoveel haha.
Hier de duivels zo goed als voorbij dus we kunnen er weer voor
Op naar ronde 2!
Idd Kato het gewone leven is weer begonnen…YES :dance:
Wessel is weer naar school en dus gelijk meer rust in huis.
Hier weinig nieuws…dit weekend geen ovulatietsten meer gedaan…misschien straks nog wel 1tje doen…heb er alleen weinig vertrouwen in dus ik houd mij even rustig.
Sas wat een gedoe he zo’n inbraak…gelukkig weinig schade!
Thanx voor de foto van de ovulatie testen…erg duidelijk ook.
Hier ga ik even mn thee opdrinken en dan ff door het huis racen met de stofzuiger. De boel weer netjes maken…zo’n vakantie is vaak niet bevordelijk voor je poetsschema :mrgreen:
We zijn erachter hoe ze zijn binnengekomen :evil:
Gisteren was ik in de achtertuin en zag ik die hengel nog op de grond liggen, toen ik hem oppakte bedacht ik me ineens dat ze deze waarschijnlijk gebruikt hebben, waarom zou hij anders van de zijtuin in de achtertuin beland zijn? Toen ik ernaar keek zag ik de ogen aan de hengel en bedacht ik me dat ze hiermee de sleutel omgedraaid hebben via de kattenluik. We hebben het getest en eigenlijk gaat de sleutel best wel soepel het rondje om.
Aan de ene kant balen dat het gewoon zo simpel is terwijl je denk dat alles goed afgesloten is, maar aan de andere kant wel fijn om te weten dat de deur inderdaad gewoon afgesloten was en een volgende keer nu voorkomen kan worden.
jipenjanneke, ik besef het zelfs af en toe nog niet echt
Ik denk ook dat dit komt doordat niet veel mensen er nog vanaf weten, alleen onze ouders en onze broers. Ik heb me verder nog niet ergens aangemeld (Blije Doos, kraamzorg, kinderdagverblijf) en ik heb ook nog niks gekocht. Ik hoop op een goede echo over 3 weken, dan kunnen we het gaan vertellen en zal het wel wat achter worden.
Kato, fijn dat de bloedingen gestopt lijken te zijn, maar wel vervelend dat je pas volgende week bij de gyn terecht kan. Mochten het nog restantjes van de miskraam geweest zijn dan hoop ik dat alles nu schoon in en jullie binnenkort weer aan de gang kunnen.
Dotje, fijn dat de rode duivels weer voorbij zijn en je weer aan de slag kunt!
meissie, heb je nog geen (zo goed als) positieve ovulatietest opgemerkt? Wat dat betreft is het wel aan te raden om 1 keer per dag zo’n test te doen, omdat hij ineens positief kan worden. Als je nu 2 dagen geen test hebt gedaan dan zou in theorie in die 2 dagen wel je LH-piek geweest kunnen zijn.
Ondanks dat ik er nog niet veel mee bezig ben, voel ik me wel qua kwaaltjes wel zwanger. Ik ben enorm moe (ik ben eind van de middag al op en word ondanks 8-9 uurtjes slaap niet uitgerust wakker 's ochtends) en heb nog steeds last van mijn borsten. Qua misselijkheid valt het 's ochtends meestal wel mee (alhoewel koffie me niet echt smaakt) maar meestal komt dat 's middags meer opzetten. Zolang ik dan regelmatig wat eet dan is het allemaal wel te doen, ik hoef gelukkig niet te spugen.
Goeiemorgen meiden!
Dotje veel plezier met klussen
Hier ook weer aan het werk na twee weken vakantie! Keira vanmorgen niet naar het KDV maar naar opa en oma, vanaf vandaag voor het eerst. Ze vond het geweldig, zeker toen er een grote Woezel en Pip op de bank zaten te wachten, ze wilde er meteen op ‘paardje rijden’.
Ik ben idd de volgende en ondanks dat we goed en veel geklust hebben denk ik weeral niks. Ik weet niet, maar dat zegt mijn voorgevoel. Zaterdag zouden de duivels moeten komen, maar dat is ongeveer. Het kan donderdag al beginnen, maar ook de woensdag erop pas. Dus ik wacht sowieso tot dan met testen, want als ik dan nog geen duivels heb, dan ben ik zwanger is mijn theorie.
I know sassie…maar had er even flink de PEE in zeg maar…ga strakswel weer testen.
Ik zal zo even mn lijstje erbij pakken…en vergelijken met die van jou.
Wat een slimme inbreker is het geweest zeg, gelukkig is het makkelijk op te lossen door de sleutel eruit te laten.
Tigru, ik duim voor een positieve test hoor…suc6 met wachten!
Ik help je mee duimen Tigru
Nou, ik kreeg gisteren even de schrik. Toen ik gisteren avond Stuart in badje wilde doen en zijn rompertje uit deed zag heel het kind vuurrood aan zijn rechterzijde.
Een en al rode met witte pokkendalige vlekken, volgens huisartsenpost zou het Netelroos zijn door overgevoelige reactie op iets. Wat dat “iets” dan is geweest is ons nog even onduidelijk.
Vanmorgen was het iets minder maar weer ineens op andere plekken, in zijn gezicht, linkse been en beide armen.
Gelukkig geen koorts en hij lijkt er geen last van te hebben, dus geen jeuk.
kato jammer dat je niet gelijk terecht kan.
ik ben wel benieuwd wat het bij jou geweest is!
ik hoop stiekem dat je gewoon wel zwanger bent en het lijkt of je ongesteld was.
meissie benieuwd naar je ovulatietest!
sassie fijn dat je weet hoe ze binnen zijn gekomen want dat blijf je je denk ik toch afvragen.
wel ontzettend balen en ook ergens erg eng.
tigru ik dacht ook dat het deze ronde niet gelukt was mijn eisprong kwam een week eerder dan ik dacht!
ik duim voor je meid!
hier blijf ik maar naar de testen turen gisteren nog een test gedaan en die was weer donkerder.
ik heb nog een clear blue liggen die doe ik woensdag.
toch voelt het echt onwerkelijk…
Nou ik heb even gekeken Sassie maar er is er niet 1 die in de buurt komt van jou posi testen hoor.
31 december is ie wel donkerder dan de rest maar niet knalpositief.
Meissie, gezien je nod dag over 9 dagen is de kans vrij groot dat je rond de 31e een positieve ovulatietest hebt gehad. Je eisprong is dan 1 of 2 dagen later en als je er daar weer 14 dagen bij opteld dan kom je uit rond de 16e januari. Ik heb inmiddels wel begrepen dat deze niet altijd heel donker hoeft te zijn. Het zou kunnen dat je bijvoorbeeld 's morgens test en dat de piek 's avonds is geweest.
en Tigru, ik denk dat ik de volgende keer ook wat langer ga wachten met testen. Stiekem vind ik de gedachte aan zwanger zijn leuker als de teleurstelling van een negatieve test.
Lekker afwachte Jipenjanneke, het zwanger gevoel zal vast snel komen. Zeker als je het gaat vertellen aan je omgeving. Heb je al bedacht hoe en wanneer je dat wil doen?
Zojuist bericht gehad van de gynaecoloog. Ze hadden nog eens gekeken naar wat de huisarts had gemeld en vonden het toch beter om wat sneller een echo te maken. Ik mag dus morgen al terecht. Fijn!!!
clair wij hadden tegelijkertijd gepost.
dat is zeker schrikken van je zoontje!hoe is het nu?
meissie gewoon lekker blijven oefenen kan zomaar raak zijn!
kato wat fijn dat je morgen terecht kan!!
wat denk je zelf?toch misschien een zwangerschap?of nog van de vorige keer restjes?
ik denk echt nog steeds dat je misschien zwanger bent.
je had toch een miskraam gekregen toen je net 3 dagen zwanger was?
sorry als ik dit verkeerd heb begrepen en het niet zo is.
weet je wel zeker dat dit een miskraam was?
meid ik wil je echt geen hoop geven,maar al die positieve ovulatietesten.
dit is goed bedoeld he!vind het knap dat je niet meer getest heb ik had er nog wel een test tegenaan gegooid van een ovualtietest ofzo.
gelukkig weet je morgen meer!
Oh Clair, ik lees nu ook pas van je zooontje. Wat vervelend. Ik hoop maar dat hij gauw weer beter is.
Nou ja, het is niet echt zo knap hoor. Ik had ook geen testen meer.
Die keer dat ik na drie dagen een miskraam kreeg is al 2 maanden geleden. Daarna ook weer negetieve testen gehad. Ach we zien het morgen wel. Ik hoop gewoon maar dat er niets geks te zien is.
In een zwangerschap geloof ik helemaal niet. (mijn man trouwens wel)
Diaan, ja dat weet ik dus niet want zit nog steeds in mijn cyclus. Vandaag dag 87 dus erg lang, heb alleen nog maar mijn ontrekkingsbloedding gehad na het stoppen van de pil (begin okt) weet daarom ook niet of ik al een eisprong heb gehad of nog niet… We klussen daarom maar gezellig door
Sassie: wat akelig, gewoon het idee dat er iemand in huis is geweest. Gelukkig geen schade aan het huis en is dit makkelijk op te lossen. Maar toch… Bah bah, en hoe komen hun er ook bij om een hengel daarvoor te gebruiken?
Dotje, succes met ronde 2 en klus ze!!
Tigru: ik duim voor je, hopelijk blijven die duivels weg
Clair: ja schik je inderdaad van als je dat zo ineens ziet, hopelijk trekt het snel weg en word het snel beter!
Kato: super fijn dat je al sneller terrecht kan! Dan weet je ook wat meer en al die spanningen en onduidelijkheid, hopelijk weet je daarna wat meer
Hier alles rustig, net gekookt voor mij en mn manlief, hij heeft vandaag ochtenddienst en ik heb nachtdienst deze week, heb net maar alvast even gekookt want heb daar straks geen tijd voor, vlagiolets (uit belgie) en snitzel en aardappelen… Lekker…
(hier ook nog geen rode duivels gesignaleerd)
Nu weet ik even niet hoe het precies is, ik moet werken vandaag en hij is vandaag bij mijn moeder.
Ik heb toen straks even gebeld en hij leek nergens last van te hebben, ze had ook geen andere plekjes gevonden.
Het geluk is dat hij er geen jeuk aan lijkt te hebben, dus ik hoop dat het snel wegtrekt.
Ik heb wel even voorzorgmaatregelen genomen dat wat hij te eten krijgt vandaag niets is wat hij niet al een keer gehad heeft en ook aangegeven geen andere dingen te geven.
Ik vermoed dat hij reageert op eiwitten, gisteren heeft hij 2-tal dingen op welke wat meer eiwitten bevatten en wat hij nog niet zo vaak op heeft.
Szus, wat jammer, begrijpelijk dat je je kansen zo goed mogelijk wilt benutten!
Kato, weet je al wat meer?
Jipenjanneke, hoe voel je je?
Tigru, wat spannend, ik ben benieuwd!
Meisje :hug:
Ik lees wel mee maar even niet de puf om overal heel uitgebreid op te reageren. Mijn ongi is bijna over, maar ik heb geen idee hoe lang het deze keer duurt voordat ik weer een eisprong heb, en daar baal ik van . Intussen ben ik super druk met kindjes en andere zaken. Ik merk dat ik daarom nu niet zo bezig ben met zwanger worden, het heeft geen zin om er heel veel over na te denken en intussen maar af te gaan zitten wachten of en wanneer ik weer een eisprong heb. Ik heb daarom nu ook wat minder behoefte om er over na te denken of over te kletsen, omdat ik er van baal dat mijn lijf gewoon niet werkt zoals het moet werken. Ik lees wel mee, maar ben daarom wat meer op de achtergrond… Ik ben wel weer actiever vanaf mijn eisprong. Hoop dat jullie dat begrijpen
Marda zo voel ik mij momenteel ook…ik baal van mijn lichaam!!
Dus ik snap je helemaal,ik zelf ben er ook iets minder mee bezig en dus de behoefte om hier te komen is iets minder.
Kan me er niets bij voorstellen dat je zo baalt, maar wil jullie wel een hele dikke knuffel geven. Sterkte meiden!
Jipenjanneke voel je je al zwanger :mrgreen:
Hier nog vier dagen, maar niks te merken. Zoals altijd zere en zware borsten en wat krampen.
@Marda, Meissie,
Ik snap helemaal dat je de behoefte hebt er wat minder mee bezig wil zijn als je lichaam niet mee werkt.
Ik denk dat het ook beter is om er minder mee bezig te zijn, vaak komt dat alleen maar het lichaam ten goede.
Hoe minder druk en stress, hoe beter dit vaak werkt.
@Clair wrote:
@Marda, Meissie,
Ik snap helemaal dat je de behoefte hebt er wat minder mee bezig wil zijn als je lichaam niet mee werkt.
Ik denk dat het ook beter is om er minder mee bezig te zijn, vaak komt dat alleen maar het lichaam ten goede.
Hoe minder druk en stress, hoe beter dit vaak werkt.
Vast goed bedoeld maar als je PCOS hebt, maakt het niet uit hoeveel je er wel/niet mee bezig bent, je hebt dan niet eerder/later een eisprong, het is afhankelijk van je hormonen, niet van stress, dat zijn fabeltjes