oktober/november/december 2012 stoppers

Eenmaal opgedroogd is de ovutest van gisteren en vandaag ongeveer net zo donker. Eind van de middag kreeg ik last van mijn onderbuik, ik werd zelfs even misselijk van de steekjes.

Nog even bedenken wanneer ik morgen de ovutest ga doen. Morgenmiddag heb ik examen (LOI-opleiding) en moet ik om 12.00 de deur uit en ben ik pas rond 17.30 terug, maar ik blijf bij mijn schoonouders eten.

Manlief heeft trouwens uren opgenomen, omdat hij vanavond wilde gaan poolen (hij betaald contributie en dan is op maandagavond de tafel maar 5 euro voor de hele avond) en is eerst even naar huis gekomen, zodat ik vanavond niet op hem hoef te wachten :inlove:

Amy, ik denk dat ik gisteren aan het begin van mijn piek zat en vandaag op het eind van mijn piek. Als hij morgen weer licht is dan weet ik dat zeker.

Ik ben 17/18 een weekend bij mijn ouders, dus ik kan de 19e toch pas testen. Ik duim voor ons beiden!

Tigru, mannen kunnen inderdaad wel vermoeiend zijn :lol:

Kleine Spruit, ik heb wel eens bruinverlies rondom mijn eisprong. Bij Pete heb ik ook een paar dagen voor mijn NOD wat bruinverlies gehad, dat was waarschijnlijk een innesteling? Ook heb ik wel eens bruinverlies voor ik ongesteld moet worden, een soort aanloop. Het kan dus alle kanten uit, een vrouwelijk lichaam is raar.

Goedenavond!!! Weer een dagje erop! Vermoeiend dagje, heb last van een tennisarm ofzo… vanaf vrijdag al last daarvan. Kinderen aankleden, verschonen e.d. is nu een iets minder snelle handeling als normaal. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben!

Angela84. dankjewel! Kan me voorstellen dat je dan teveel gefocust bent op het zwanger zijn als je met die ovutesten begint. Ik hoop alleen gewoon dat ik er wat wijs uit wordt. Zo niet dan stop ik er ook mee.

Tammy, dankjewel meis! Laten we hard gaan duimen ja. Weer samen zwangeren, zou toch weer top zijn!

Sassie1980, Ja had ze gehaald bij de etos, waren de vitaminen 1+1 gratis haha, ik blijf een Nederlander :stuck_out_tongue: Ik snap je idee achter het extra ochtendje werken. Net wat meer bestedingsruimte in de maand en voor jullie dus een verbouwing. Leuk om te lezen wat jullie in het dagelijks leven allemaal doen.

Top dat je test zo mooi uitvalt, en wat schattig dat je man eerst naar huis is gekomen zodat je niet op hem hoeft te wachten!!! :wink:

Tigru, begrijp ik dat je man hele avonden achter de computer zit? Kan me voorstellen dat je het alleen zitten dan echt zat wordt. Hier ook een vent die óf voetbal kijkt óf achter de computer zit óf achter de Xbox pppffff gelukkig staat alles in de woonkamer en zien we elkaar toch (zoals bij sassie1980). Nou moet ik zeggen dat ik ook niet echt vrolijk wordt van constant gejuich bij voetbal, gas geven bij auto race spelletje etc… Maar ik heb voornamelijk de broek aan in huis dus als ik zeg dat ik er geen zin in heb, dan zeg hij hem 9 van de 10 keer wel uit. (en bij die ene keer dat hij niet luistert, trek ik mn kleren uit en dan luistert ie niet meer met zn verstand maar met zn … haha) Vind het goed dat je een goed gesprek met hem aan bent gegaan. Ik hoop dat hij nu snapt dat je hem wel zn vrije tijd gunt, maar niet ten koste van jou. Alleen is ook maar zo alleen.

Heel herkenbaar van het typen voor je man. Ik wordt ook altijd zo ongeduldig als hij zit te tikken voor iets. Dan krijg ik jeuk in mn vingers en wil ik hem sowieso overnemen :stuck_out_tongue:

Kleine spruit, dankjewel!! Ik weet mijn cyclus ook niet precies, maar heb het gemiddelde van 28 genomen, mocht het niet kloppen kan ik hem altijd nog aanpassen.

Er gaat trouwens weer een wereld open voor mn man. Met het spiraaltje was mijn libido 00000000.01, en nu??? Meneer zei gisteren in bed “morgen een dagje vrij hoor” haha! Eerst klagen dat hij te weinig krijgt en nu zo beginnen. Ben blij toe, ik zat met spiraaltje er echt tegenop om gemeenschap te hebben en zag echt de lol er niet meer van in. Nu weet ik weer waarom het zo leuk is!!! :smiley:

Ik zou niet eens weten waar ik die kan maken die banner kan maken? Misschien dat ik ook maar die 28 dagen aan moet houden. Voorheen toen ik de pil slikte was dat namelijk ook zo. en idd kan het altijd aanpassen :wink:

Nanniej, mijn man zal dat niet zeggen, ‘morgen een dagje vrij’ hij vind het wel prima zo haha… die mannen allemaal toch :wink:

Ik heb vitaal ‘zwanger’ van de kruidvat, heeft iemand hier ervaring mee, of slikt deze ook ? En is altijd makkelijk 1+1 gratis, moet weer binnenkort weer een nieuw potje halen want zit niet heel veel meer in… Moet altijd wat op voorraad hebben toch?

Zit nu lekker op de bank, fleece dekentje erbij, kaarsjes aan en wachtend op mijn mannetje. Net ford boyard gekeken, verder volgens mij niet veel op de tv…

Kleine Spruit, op de site van Kindje op Komst kun je bij ‘acties en fun’ de indicatoren/banners vinden: http://www.kindjeopkomst.nl/acties-en-fun/indicatoren/cyclus-indicator

Na het maken van een banner kun je de code/link in je profiel bij je onderschrift plaatsen.

Ik heb die ‘Vitaal Zwanger’ van Kruidvat ook, geen enorm grote pillen en geen rare nasmaak.

Nanniej, vervelend dat je last hebt van je arm, hopelijk gaat het snel beter.

Ik vond het ook erg lief van hem dat hij eerst naar huis kwam :inlove:

Toen ik mijn koperspiraaltje had, was niet het probleem dan mijn libido 0,0 was (er zitten immers geen hormonen in) maar dat we last hadden van dat ding. Mijn man voelde de touwtjes zitten (ze waren te kort afgeknipt, staken dus recht uit mijn baarmoedermond, af en toe pijnlijk voor hem) en mijn baarmoedermond was ook af en toe gevoelig. Nu hebben we nergens last meer van, dus dat maakt het weer een stuk leuker.

Thanks sassie1980 het is gelukt! Ik ga nu even shrek de musical de making off kijken op rtl 4, en daarna lekker naar bedje toe :wink: slaap lekker of klus ze voor straks :dance:

Mooie banner :inlove:

Spannend, nog 5 dagen :pray:

Sow, volgens mij moet ik nu een banner hebben.

En even voor de duidelijkheid, mijn man computert amper! Nee, hij is altijd in de garage aan het “bezig zijn”. Lassen, hout bewerken, machines maken… Dus totaal anders.

Nanniej, sterkte met je arm!

En Sassie wat super dat hij lekker even naar huis kwam :thumbup:

En laat weten wat je ovutest doet!

Hier ook de app bij manlief geinstalleerd. Hij ging het eens uitzoeken. Ben benieuwd. Nog wel even feestje gebouwd gister. Weer veels te laat naar bed. Vanavond maar eens op tijd gaan!

Nu druk werken, heb eigenlijk geen tijd om dit allemaal te typen!

Edit: Zie net dat we gelijk lopen Sassie!

Net een test gedaan en weer licht inderdaad :slight_smile:

Tigru, mijn ovutest was dus licht wat ik verwacht/gehoopt had, dus als het goed is dan is mijn eisprong geweest.

Gisterenavond (rond 23.00) heb ik ongeveer 10 minuten enorm veel last van mijn onderbuik gehad met af en toe wat krampen.

We lopen inderdaad gelijk zie ik :smiley:

ik had een heel verhaal getypt maar ik zie hem er niet tussen staan wat raar.

sassie hij is echt positief geweest!ik hoop voor je dat je over 13 dagen een positieve zwangerschaptest hebt!

en tigru voor jou natuurlijk ook want jullie gaan gelijk op!

spannend hoor.

wie zou de eerste zijn van ons clubje??

nannie welkom!!wat balen van je arm!dan merk je pas dat je je arm zo vaak gebruikt he,hopelijk gaat het snel beter.

kleine spruit nog maar 4 dagen spannend!!

wat voor gevoel heb je erover?en heb je nog bruinverlies?

tigru jou man kan dus ook niet stil zitten?mijn man ook niet is eigenlijk ook altijd bezig,de laatste tijd is hij wel steeds meer lekker even op de bank samen tv kijken maar vaak ook altijd bezig.

als het goed is wordt ik morgen ongesteld en kan ik ook echt gaan beginnen hierna!

Mooi gebruik gemaakt dus Sassie! Super :smiley:

En jipenjanneke, eindelijk beginnen! Kom maar op met die ongi!

Hier ook een overactieve man. Altijd bezig, vind het meestal niet erg, maar wel een beetje tijd verdelen. En als ik ongi moet worden vlucht hij, logisch, want een onweersbui kom je dan soms liever tegen.

Dan kan het over 2 weken dus druk worden :mrgreen: ik loop heli met jullie, ovutest was vanmorgen positief en vanavond negatief :slight_smile:

ik hoop over 2 weken op goed nieuws dames!!

allemaal positief testen dat zou leuk zijn!

heb ik over 2 weken hopelijk een positieve ovulatietest :wink:

tigru idd kom maar op met die ongi dan ben ik er maar vanaf!

jou man ook druk bezig?die van mij is de zolder aan het opruimen en uitzoeken,we willen als het kan van de zomer een dakkapel plaatsen en daar zelf gaan slapen dan hebben we weer een slaapkamer over op de bovenverdieping.

Gisterenavond tot laat aan de studie geweest, vanmorgen ook nog even en vanmiddag 2 examens gehad. Over 4 tot 8 weken krijg ik de uitslag binnen, ik benieuwd. De eerste was wel moeilijk, vooral de laatste 2 vragen, dat ging eigenlijk niet over de leerstof en zal misschien niet helemaal meegenomen worden in de cijferberekening. De tweede was goed te doen en daar heb ik wel een positief gevoel over.

Vanavond even ontspannen, even op KoK, even een opgenomen serie kijken en op tijd naar bed. Vanaf morgen weer aan de studie, want volgende week heb ik weer 1 examen en de week erop ook nog 1 examen.

jipenjanneke, de laatste pil zit er dus in? Nog even ongesteld worden en dan kan jij ook aan de slag.

Tigru, het kwam wel goed uit dat mijn man even naar huis was gekomen :wink:

Amy, fijn dat je ovutest positief was en nu weer negatief. Heb je nog een controle echo dat hij echt gesprongen is of alleen dat bloedprikken maandag?

Wel grappig dat we hier 3 dezelfde banners hebben :smiley:

Nee, geen echo meer, maandag bloed prikken :slight_smile:

Hihi, wij hebben gister ook nog even geprofiteerd.

Welke opleiding doe je Sassie?

Hier ook een avond rustig. Mijn vader is vandaag geweest. Beetje computeren, tv kijken, en lekker lezen!

hoi sassie ja zondag heb ik de laatste pil genomen dus als het goed is morgen ongi.

ik heb even gemist welke opleiding je aan het volgen bent,ik las wel iets over de LOI volgens mij,sorry als je het wel hebt vermeld er wordt ook zoveel geschreven :lol:

wel lief dat je man nog naar huis was gekomen hopelijk was het niet voor niets!

tigru ik vergeet steeds te zeggen dat ik die echofoto bij jou naam echt prachtig vind!hoeveel weken was je daar als ik vragen mag?

Thnx jipenjanneke! Ik was daar geloof ik 9 weken zwanger van Keira. Vind het zelf ook nog steeds een prachtige echo, daarom verander ik em ook niet ^^

Ik heb het lijstje bijgewerkt!