Vandaag was de ovulatietest nog steeds negatief. Eigenlijk had ik dat ook wel verwacht, ik denk dat mijn eisprong zondag is, als ik weer een cyclus van 28 dagen zou hebben.
Angela, fijn dat je nu toch ongesteld bent geworden, dan kun je in ieder geval met de eerste ronde beginnen.
Volgens mij zeggen ze altijd dat de eerste dag begint als je rood bloedverlies hebt.
Kleine Spruit, dat bruinverlies zou eventueel van een eisprong geweest kunnen zijn, maar ook van het ontpillen.
Ben je trouwens gaan tellen vanaf dat je gestopt bent met de pil of de eerste dag dat je bloedverlies had van de onttrekkingsbloeding. Toen ik de pil slikte was vrijdag mijn laatste pil van de strip, maar werd ik op maandag pas ongesteld. In mijn geval moest ik dus op maandag met dag 1 beginnen.
Tigru, ik kan me wel voorstellen dat je je zus op de hoogte hebt gesteld. Heeft ze al een keer IVF gehad of is ze met de eerste keer bezig? Wij hebben goede vrienden die laatst vertelden dat ze met IVF gaan beginnen, zij bleken zelf al 3 jaar bezig te zijn zonder resultaat, dat wisten wij dus niet.
Mijn zusje is aan haar laatste punctie toe, ze heeft twee puncties gehad en iets van 6 terugplaatsingen, dus best heftig.
Mijn cyclus is nooit regelmatig, tussen de 25 en 32 dagen in, maar gemiddeld 27 dagen, dus dat hou ik dan ook een beetje aan.
Denk dat het bij ons deze maand niks gaat worden. Mijn man is alleen maar aan het klussen en die werkkleding is niet bepaald aantrekkelijk… Zit al avonden alleen op de bank. Vind het ook niet leuk eigenlijk…
Dus Angela, ik snap je geen zin, heb ik hier ook last van!
Ik heb nog heel even AC gebruik als in spiraal en pil, maar ben eigenlijk zon beetje vanaf augustus 2009 gestopt met anticonceptie en daarvoor was ik maar eens in de 4 maanden ongesteld…
Heb vanmiddag de rest van mijn strijk afgemaakt, wat een werk! Bijna klaar, maar heb nu geen zin meer…
@jipenjanneke
geeft goede hoop haha :lol:
@sassie_1980
Ik ben gaan tellen vanaf de dag dat die ontrekkingsbloedding was. als ik mijn 28 dagen aan zou kunnen houden zou het betekenen dat volgende week zaterdag de menstruatie moet komen. wacht rustig af.
@tigru
Kan me voorstellen dat het niet aantrekkelijk is, en dat je liever iets anders doet dan alleen op de bank zitten. Heb vanmiddag ook mijn vouwwas gedaan, nu geen zin meer… moet nog paar dingen strijken maar doe ik morgen wel. Morgen weer een dag!
Tigru
Wat heftig allemaal voor je zus en zwager
Goed van je dat je hun op de hoogte hebt gebracht van jullie wens voor een tweede kindje.
Zal wel heel confronterend voor hun zijn.
Vanavond n het eten kreeg ik toch wat meer zin om nog iets te doen.
Heb nog een wasje gedaan en opgehangen,een wasje op gevouwen,de benedenverdieping gestofzuigd en gedweild.
Nu lekker op de bank geploft en zo verder met 50 tinten.
Strijken:
Ik heb er een gruwelijke hekel aan
:mrgreen:
Soms krijg ik mijn zusje zo gek om te strijken voor me die vind het echt leuk om te doen!
@Tigru wrote:
Soms krijg ik mijn zusje zo gek om te strijken voor me die vind het echt leuk om te doen!
Dat kan ik me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat leuk vinden :think:
Nog even bijlezen voor ik ga slapen.
Tigru, jammer dat het nog niet gelukt is voor jouw zus. Is er na die laatste punctie dan 1 terugplaatsen of kan je meerdere terugplaatsingen hebben? (Sorry, weinig verstand van de mmm…)
Vervelend dat je man veel aan het klussen is. Weet hij wel dat je vruchtbare periode eraan komt? Mijn man vraagt gelukkig wel wanneer dat bij mij is en houdt daar dan ook wel een beetje rekening mee, op zijn werkrooster na dan.
Kleine Spruit, spannend dan. Voor Pete duurde mijn eerste cyclus na de pil volgens mij 29 dagen. Na Luc en Stan ben ik weer aan de pil gegaan, maar daar kreeg ik allerlei klachten van (vermoeidheid, haaruitval, prikkelbaar) en ben ik ermee gestopt en had ik volgens mij ook cyclussen van 28/29 dagen. Sinds mijn koperspiraaltje is het een beetje gaan schommelen, dus hopelijk nu weer meer regelmaat.
Ik heb op zich geen hekel aan de strijk, maar ik vind het gewoon zonde van mijn tijd :lol:
Ik heb een huishoudelijke hulp (:oops:) die mijn strijk doet :mrgreen:
Maandag is helaas de laatste keer voorlopig, omdat ze 34 weken is (van haar 6e :o) en met verlof gaat. Gelukkig vindt mijn moeder strijken niet erg, dus die werkt elke keer wat weg als ze in het weekend een dagje langskomen.
Morgenavond gaan we naar de bank om te kijken in hoeverre we onze hypotheek kunnen ophogen voor onze aanbouwplannen. Ik ben benieuwd.
@sassie_1980
Jij hebt geluk, ik moet mijn strijk zelf doen en heb daar zo’n hekel aan!
Heel veel succes, en hopelijk krijgen jullie het voor elkaar om die aanbouw te kunnen gaan zetten. Zal voor jullie duimen!
tigru das ook niet leuk dat je man veel aan he klussen is,hij moet lekker met jou klussen
maar wie weet je hebt maar 1 zaadje nodig om zwanger te worden dus hopelijk vinden ze de weg.
wanneer is iedereen zn nod ongeveer?
en sassie straks weer een ovulatietest doen?hopelijk is hij al iets donkerder.
Net weer een ovutest gedaan en nog steeds negatief. Ik heb gelezen dat in de herfst/winter een eisprong meestal 's avonds of 's nachts plaatsvindt. Aangezien een ovutest pas 24 tot 48 uur daarvoor positief wordt, zal ik hopelijk morgen wel een mooie test hebben. Anders is mijn eisprong later en is mijn cyclus langer.
Jipenjanneke, als mijn eisprong dit weekend is dan heb ik mijn NOD rond 18 novenmber.
jammer dat hij nog negatief is ben benieuwd wanneer hij donkerder wordt bij jou.
ik heb mijn nod als mijn cyclus normaal is na mijn pil rond 5 dec!!
ik vind het echt weer spannend nog 2 pillentjes te gaan…
mijn NOD moet rond de 10e dec zijn, als mijn cylcus hetzelfde blijft als toen ik de pil nog slikte. Heb dus nog een weekje.
Ik ben niet bezig met ovulatie testen, ben gewoon benieuwd of het zo ook lukt zonder al die testen. Misschien als het wat langer duurt dat ik ze dan eens aanschaf. Weet namelijk ook nog niet hoe mijn cyclus zal zijn dus kan wel blijven testen anders. Iig nu dan.
Ben nu fijn boven aan de poets, gisteren beneden gedaan dan is alles weer klaar… Morgen weer werken namelijk.
ik denk dat jij 10 november bedoeld
ik wordt 7 november ongesteld omdat dan mn strip klaar is maar rond 5 dec zou dan mijn nod zijn.
zou wel een leuk sinterklaas cadeautje zijn :inlove:
@jipenjanneke wrote:
ik denk dat jij 10 november bedoeld
ik wordt 7 november ongesteld omdat dan mn strip klaar is maar rond 5 dec zou dan mijn nod zijn.
zou wel een leuk sinterklaas cadeautje zijn :inlove:
Oeps hahaha dat bedoel ik 10 nov :mrgreen:
ja zou zeker een leuk cadeautje zijn! zou ik ook wel willen
Over een half uurtje weer een ovutest, ik ben benieuwd.
Ik kan wel min of meer draden trekken van mijn afscheiding (sorry voor de details :oops: :lol:) dus ik verwacht wel dat mijn eisprong eraan komt. Ik ben ook wat misselijk en een branderig gevoel in mijn buik dus dat zijn toch wel wat signalen ervoor.
jipenjanneke, dat schiet wel op, nog maar 2 (inmiddels 1?) pilletjes te gaan.
Kleine spruit, heb je wel wat signalen van een eisprong gehad? Dikkere afscheiding, last van onderbuik? Ik hoop voor je dat je een normale cyclus hebt na het stoppen met de pil.
Of eigenlijk geen cyclus, gewoon gelijk raak
en was je test alweer donkerder?moet haast wel.
zeker dat slijmverlies is echt een teken van een aankomende eisprong hoor.
ja klopt morgen nog 1 en dan kunnen we hier ook aan de slag.
ja kleine spruit dat nog beter 1 x raak!!
fijn weekend allemaal ik ga zo op kraamvisite naar een baby van 3 weken :inlove:
Nog geen positieve ovulatietest :wall:
Ik heb wel allerlei signalen dus het kan niet lang meer duren. Nu hopen dat hij morgen wel positief is, want vanaf maandag heeft mijn man 4 middagdiensten achter elkaar en kunnen we dus vrijwel niet klussen.
Hihi Sassie, lekker frustrerend die ovutesten…
Mijn zusje heeft geloof ik iets van 6 terugplaatsingen gehad. Uit 1 punctie kunnen heel wat bevruchte eitjes komen (cryo’s) maar ook geen. Dus het blijft een gok. Ze heeft inmiddels 1 miskraam gehad en verder gewoon dat het niet bleef plakken. Dus wij duimen hier verder.
Mijn NOD is ook met een paar dagen, gezien mijn slijm.
Ik heb donderdag even mijn man duidelijk gemaakt dat ik zijn gezelschap mis. Dat was een goed avondje voor ons samen :inlove:
Nu ga ik zo in bad en op de bank liggen. Gister de geboortedag van mijn moeder “gevierd” met mijn broertjes en zusje met aanhang en het was dus half 5 vanmorgen voor ik in bed lag. Keira bleef lekker daar slapen, die ging ik niet meer versjouwen. Maar vandaag de hele dag in de tuin gewerkt, we zijn een stukje verder, maar vooral het dak is een groot stuk mosvrij en de bomen gesnoeid.
Morgen met een vriendin en Keira naar het circus!
Ik breek even in
sassie, ik volg jou een beetje, we zitten bijna hetzelfde in onze cyclus hier ook vanalles dat wel wijst op komende eisprong, maar ook nog geen positieve ovutest :wall:
Hopelijk is hij morgen bij ons allebei positief!