Nee heb nog geen mentruatie gehad na mijn pil, als ik de pil had doorgeslikt zou het volgende week zaterdag moeten zijn. Ik wacht dus rustig af.
Had vorige week al wel wat bruinig (bloed?) verlies maar weet niet of ik dat mee moet tellen⊠Kan ook van het âklussenâ zijn heb ik gehoordâŠ
tjah mijn vader, en mijn moeder zat er bij⊠die weten het dus en die vonden het wel echt leuk⊠Gelukkig dat ze het niet steeds vragen, scheelt een hoop stress haha.
Mijn potje foliumzuur heb ik op de badkamer staan, zien mensen het ook niet maar op mijn google geschiedenis hadden ze het gezien. Helaas pindakaas dan maar.
Hopelijk lukt het snel maar ja dat denkt iedere toekomstige moeder toch?
Ik vind het fijn om met jullie er over te kunne praten want in mijn omgeving gaat dat moeilijk he? Je wilt dadelijk wel met een verrassing aan komen en niet van: ow ja dat wisten we al!
Zijn er nog meer toekomstige moeders hier die voor hun eerste gaan??
Sorry heb na mijn laatste pil nog wel mijn ontrekkings bloedding gehad maar daarna nog niet ongesteld geweest⊠dat wacht ik dus rustig af⊠maar ik zou eigenlijk volgende week zaterdag weer mijn menstruatie hebben⊠dat zou dan mijn eerste natuurlijke menstruatie zijn⊠we zullen zien
Jeetje, ik ga even naar bed en jullie schrijven het vol hier
Even kijken of ik zo op alles kan reagerenâŠ
Ovutesten: Ja, ik word er ook zenuwachtig van, maar een cyclys gebruiken is ook een idee, dan heb ik wel enig inzicht.
Eerste kindje: Oh, ik heb bij Keira haar zwangerschap ook heel het internet afgestruind naar alles wat ik maar kon vinden. Nu weet je al wat, maar toch vergeet je dingen merk ik. Ik was 29 toen ik zwanger was van Keira en ook toen ik beviel, een paar dagen later werd ik 30. Ben nu inmiddels 31 en hoop 32 als een 2e kindje komt.
Foliumzuur: ik slik mama vitamines van de reformwinkel. Ze liggen hier gewoon in een la bij mijn allergiemedicatie.
Vertellen: Mijn zusje weet het, omdat zij al jaren probeert een kindje te krijgen maar endometriose heeft en met IVF bezig is. En mijn schoonouders weten het omdat ze hebben aangeboden om op maandag op hun kleinkinderen te passen en voor ik ging opzeggen wilde ik wel weten of ook een tweede kindje van ons welkom was. Wij hebben het bij Keira toen wel aan iedereen verteld, maar vonden de vragen âen?â wel lastig vaak. We zijn dan ook 7 of 8 maanden bezig geweestâŠ