Dotj ik werk in de zorg dus ja dat gaat allemaal door…
Jipenjanneke ik wit vandaag op dag 76 best wel een lange cyclus, ik was in het begin wel erg mee bezig dat de duivels niet wilde komen, heb me er inmiddels bij neer gelegd dat het zo is, kan er toch niks aan veranderen.
Vanavond gezellig gegeten bij mijn schoon ouders, en moet zeggen, complimenten aan de kok, het was namelijk heerlijk!
Morgen ga ik fijn thuis wat aan de gang, Ben lekker vrij. Heb vakantie! Lekker!
Sassi gefeliciteerd nu heb je dat woord zwanger gezien besef je het nu Meer? Haha… super hoor! Snap ook wel dat je het nu tegen beide ouders hebt gezegd, net zo makkelijk als al dat liegen om bestwil,
Marda leuk leuk! Hopelijk Ben je snel zwanger! En lekker druk huishouden met 4 kindjes, lijkt mij zo… succes! En veel klus plezier
Gisterenavond hebben we het mijn ouders verteld. Na de cadeautjes uitpakken zei ik dat we nog een cadeautje hadden, maar dat dit 9 maanden levertijd heeft.
Mijn moeder eerste reactie: ‘dat kan toch niet, je hebt een spiraal’ :lol:
Mijn ouders zijn erg blij voor ons, maar ze hadden het nog niet verwacht. We gaan namelijk vanaf het voorjaar verbouwen (grote aanbouw) en zijn daar t/m eind augustus mee bezig.
Meissie, ik hoop dat je geen lange cyclus zal hebben en niet te lang hoeft te wachten op een positieve ovulatietest. Heb je er veel besteld?
Marda, leuk dat je hier komt meekletsen. Spannend dat het deze ronde toch raak kan zijn, omdat jullie eigenlijk nog even wilde wachten toch?
vanholland, fijn dat je ongesteld bent geworden, dan kun je daarna met de 1e ronde beginnen, succes.
Kleine Spruit, je kan er inderdaad niks aan veranderen. Elke dag die je bij je cyclus kan optellen is een dag dichter bij je ongi
Ik ga vanmiddag de verloskundige bellen, ze hebben tussen 14.00 en 15.00 telefonisch spreekuur om o.a. afspraken te maken.
Zo lekker even bijgelzen na de gzelllige, maar drukke kerstdagen!
Welkom aan alle nieuwe mama-to-be’s.
Nogmaals gefeliciteers Sassie! Maak je niet te druk over de weken die worden aangegeven. Zoals je zelf al schrijft, kan dit beinvloed worden door vanalles. Je zit gewoon al in je 6e week. Dat klint al weer een stukje echter, toch!?
Even vakantie hebben en tot rust komen is ook goed voor je lichaam Kleine Spruit. Die duivels komen heus wel. Geniet maar lekker van je vrije dagen.
Fijn toch vanholland. Kun je lekker aan de gang gaan met het berekenen van vruchtbare dagen en nod dagen. De tijd vliegt voorbij als je daarmee bezig kan zijn, vind ik.
Leuk dat je mee komt schrijven Marda, zoveel ervaring is voor ons ook nooit weg! Hoop dat je weer spontaan zwanger mag worden deze ronde.
Nog even over mezelf. Ik heb idd de testen van KV gehad. Niet echt fijn denk ik. Maar omdat ik geen andere had, heb ik ze toch gebruikt de afgelopen dagen. Zondag bijna even donker al controle streep, maandag ongeveer even donker. Dinsdag en woensdag waren ze veel donkerder. Gisteren middag en avond heel veel buikpijn en lage rugpijn gehad. Misschien de eisprong? Vandaag ga ik toch maar een ander merk ovulatietesten halen. Ik ben benieuwd.
Sas, ik hebwat testen overgenomen van Sennapen.
Krijg ze hopelijk vandaag met de post. Zou vanaf zaterdag kunnen gaan testen om te zien ofdat mn eisprong er aan zit te komen.
Wat een reactie van je moeder, hahaha, zou een reactie van mijn schoonmoeder kunnen zijn…huh je slikt toch de pil :think: hahaha.
Kato hopelijk werken de kv testen dus wel bij jou en heb jij gisteren je eisprong gehad.
Welke ga je nu kopen?
In de drogist is weinig keuze geloof ik, clearblue en meestal eigen merk.
Hier lopen de kids nog in pyjama en hebben we een niets moet alles mag dag.
De testen ploffen net op de mat…thanx Sennapen!!
voor de dames met facebook…jullie kunnen mij vinden onder nathalie stoker-pit…lijkt me leuk om daar af en toe ook te kletsen en elkaar te volgen…alleen mondje dicht over onze proberen zwanger te raken van nummer 4
@meissie wrote:
voor de dames met facebook…jullie kunnen mij vinden onder nathalie stoker-pit…lijkt me leuk om daar af en toe ook te kletsen en elkaar te volgen…alleen mondje dicht over onze proberen zwanger te raken van nummer 4
Als jij ook je mondje dichthoudt over onze ‘inmiddels zwanger van nummer 4’ 
Ik heb de verloskundige gebeld :mrgreen:
Het verwijsformulier wordt opgestuurd en ik heb het nummer alvast gekregen om een afspraak te maken voor in de week van 28/01 - 01/02 voor een termijnecho. Ik heb dan 06/02 mijn intakegesprek gepland staan.
Kato, als de kv testen dinsdag en woensdag donkerder waren dan de controlestreep dan kan je woensdag inderdaad je eisprong gevoeld hebben. Het zou wel vroeg in je cyclus zijn, maar misschien heb je of een langere luteale fase of gewoon een kortere cyclus. Waarschijnlijk dus op het wachtbankje nu? Spannend!
meissie, fijn dat de testen vandaag zijn binnengekomen en dat je op tijd kan beginnen. Hoeveel testen heb je overgenomen?
Welkom Marda.
Veel met n groot gezien hier
Sassie, de vk al gebeld?
Meissie, zo s kijken of ik je kan vinden
(Ook mondje dicht over onze poging tot zwanger worden )
Hier sterk t gevoel dat k morgen gewoon bezoek krijg van de rode duivels.
Al sinds dinsdagavond met vlagen menstruatieachtige buikpijn.
Wacht t ff af. Anders zondag testen als er dan nog niets is.
Sassie, net je berichtje misgelopen haha.
Leuk, weer stapje dichterbij!
Dotje, ik hoop toch dat de rode duivels wegblijven
Ik heb 29/01 om 17.45 de termijnecho :inlove:
Geen goed gevoel dan Dotje? Want een beetje menstruatie achtige pijn kan juist ook bij een eventuele zwangerschap. Wie weet, ik hoop het voor je.
Fijn Sassie, weer iets om naar toe te leven. Is de termijnecho tegenwoordig eerder? Er staat me iets bij dat ik deze pas met 12/13 weken kreeg. (beide keren wel al een extra echo gehad met +/-7 weken omdat we niet wisten hoever we waren)
Nog een beetje vroeg misschien, maar wil je weten wat het gaat worden?
Meisie, omdat ik vandaag/morgen al wil testen ga ik deze ronde denk ik maar de CB kopen. Eventueel bestel ik er volgende maand via internet. Sensitest heten die geloof ik. Ik had een tip gehad.
Heb jij deze nu ook gekregen? Ben benieuwd hoe het testen je bevalt.
Sassie wat leuk die afspraken!! Super dat het nu “echt” begint te worden
Kato, wat wil je vandaag of morgen gaan testen? Want ben even de kluts kwijt. Denk je dat je nu een andere cyclus hebt?
Hier vanavond de eerste ovutest… Ben benieuwd!
Dotje, zijn je gevoelens zo negatief erover? Ik herken het hoor, wist het vorige cyclus ook zeker, heb toen ook niet getest.
https://www.facebook.com/Tigru.x voor degenen die het leuk vinden en ja ook bij mij mondje dicht
Kato, volgens mij is de termijnecho tussen 8 en 12 weken. Met 12 weken kan je eventueel nog een echo laten maken als je voor de combinatietest gaat (o.a. screening voor Down) maar die wordt niet altijd vergoedt en willen wij hem sowieso niet.
We willen trouwens graag weten wat het wordt, dat wilden we de vorige keren ook. Ik vind het altijd wel handig ivm kamertje inrichten en kleding kopen. Een meisje zou wel speciaal zijn (na 3 jongens) maar ook een jongen zou ik erg leuk vinden. Voor mijn gevoel krijg ik meer een band met de baby in mijn buik als ik weet wat het gaat worden.
Tigru, ik wilde nog eens een test doen omdat ik niet weet of de KV testen te vertrouwen zijn. En volgens mijn ‘normale’ cyclus zou ik de komende dagen m’n eisprong moeten gaan krijgen. We lopen ongeveer gelijk.
Oke Sassie, dan zit je er met 10 weken precies tussenin.
Een meisje krijgen na 3 jongens zou zeker speciaal zijn. Maar dat is het krijgen van een kindje sowieso!! Ik herken wel wat je zegt over het binden met het kindje in je buik. Bij de eerste wisten wij het niet (wel een sterk voorgevoel) en bij de tweede wel. Het heeft allebij wel iets bijzonders. Maar goed, dat is nog een echo later voor je!
Wij wisten het bij Keira ook! Heb me vooral toen ik in het ziekenhuis lag vaak versproken. Maar vond het heerlijk, al die meiden dingen in huis halen. Zou het bij een tweede weer willen weten, ook uit gemak. Vooral als het een jongen is moet er meer worden aangeschaft dan als het een meisje zou zijn. Maar ze zijn beiden even welkom!
Bij de eerste wisten wij niet wat het werd…gewoon omdat het de eerste was.
Bij de tweede wisten we het na de 20 weken echo.
En bij de derde wisten we het met 16 weken dat het een meisje werd…ik moest en zou het weten aangezien iknaar de 9-maandenbeurs ging en ik gericht wilde gaan shoppen.
Bij nummer 4 wil ik graag weten wat het word…en manlief denk ik ook, hahaha.
Sas, nu kun je gaan aftellen tot aan de afspraak voor de termijnecho…leuk man!!!
Hoe is het verder met de kwaaltjes?
Tigru spannend…ben benieuwd wat de test te zeggen heeft.
Ik ga zaterdagmiddag mn eerste test doen.
Dotje ik hoop dat de duivels weg blijven bij jou!! en dus een mooie knaltest op zondag!!
Sassie, zelf al n gevoel of idee kwa jongen/meisje?
Wij wisten het ook bij Maarten. Wilde het eerst niet weten en vriendlief wel. Vind het niet leuk als hij t wel weet en ik niet dus ben uiteindelijk voor de bijl gegaan om t ook te weten. (Nooit spijt van gehad haha, maakt sommige dingen wel leuker/makkelijker om aan te schaffen haha)
Wb. mn gevoel over misschien naderende ongi, tsja k heb er indd zo’n gevoel bij dat het niet raak is…vraag me niet waarom, is echt t gevoel.
Ook al zegt dat niets want toen ik zwanger was van Maarten dacht ik ook sterk ongesteld te worden, en de andere keren dat k dus niet zwanger was had ik juist wel t gevoel dat t raak was haha.
We zullen wel zien, spannend is t wel
Lekker he dat “eigen gevoel” hahaha.
Ik heb mezelf ook vaak genoeg gek gemaakt…ohhhh ik hoop zo dat dat nu niet weer gebeurd.
Hahaha nou hè! Je lijf kan je aardig voor de gek houden.
voor de mensen met fb, mijn fb is http://www.facebook.com/wenneke86