oktober/november/december 2012 stoppers

sassie dat geeft niet hoor :wink:

kan je wachten tot woensdag met testen ja?

szus oke ik was benieuwd naar je verhaal en hoe dat dan gaat.

doet het eigenlijk pijn zn cupje?

spannend hoor!!

ja sorry ben enorm nieuwsgierig :oops:

tigru wat leuk ik zie het al helemaal voor me!! :smiley:

Sorry, weer lange tijd afwezig geweest :oops:

Mn moeder is vorige week weer opgenomen in het zkh en zal daar deze hele week sowiezo nog liggen :frowning: (heb t dus nogal druk gehad met zkh bezoekjes en alā€¦kwam er niet aan toe om hier te komen)

Kerst valt dus beetje in duigen dit jaarā€¦en dat terwijl het Maarten zn eerste kerst is :frowning:

Wel goed nieuws, de chemo doet goed zn werk!

Hopelijk over 4maanden alles achter de rug dus.

Deze week mn NOD maar eigenlk nog nergens last vanā€¦al betekend dat ook niets want had bij Maarten ook geen kwaaltjes in t begin (ook bijna niet gekregen)

Probeer snel weer beetje bij te lezen maar zag dat k 6paginaā€™s achter loop op momentā€¦

Welkom aan de nieuwe stoppers! En succes! :wink:

Sassie, hie gaat t bij jou? (Sorry als je t al ergens gezegd hebt)

Kleine spruit, al duivels doorgebroken of mss posi test? :slight_smile:

Tigru: Leuk hoe blij die kleintjes kunnen zijn met een paar cadeautjes

Ik heb alleen een code van de donor, geen naam. Daar mag het kind na zĆ¢ā‚¬ā„¢n 16de naar vragen, ik niet. Voor lesbienes is de procedure over het algemeen hetzelfde, alleen de reden is natuurlijk anders. Het is wat dat betreft een gemengde groep bij de kliniek want je hebt ook nog de hetero-stellen waarvan de man onvruchtbaar oid is.

Jipenjanneke: het inbrengen van het cupje is pijnlijk, daarna voel je het wel zitten (afhankelijk van je houding) maar is niet pijnlijk. Ik snap dat je nieuwsgierig bent. Het is allemaal ook een beetje ā€¦ Ć¢ā‚¬ĖœapartĆ¢ā‚¬ā„¢.

Sassie: mijn borsten lijken wat vroeger in de cyclus te groeien, maar ik heb er eigenlijk nooit zo opgelet wanneer dat normaal begint, dus heb geen idee of ik me daarin vergis. Gewoon afwachten dus :wink:

Dotje: vervelend dat je moeder opgenomen is. Hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter (in zoverrre dat tussen de kuren door kan). EƃĀ©n troost wat betreft Maarten zijn eerste Kerst: die gaat hij zich toch niet herinneren. Ik denk dat hij meer heeft aan een sobere kerst met een relatief ontspannen moeder dan dat je er zoveel mogelijk uit probeert te halen en gestresst bent. Maar ik snap dat je teleurgesteld bent dat het niet gaat zoals je hoopte :hug:

Ik denk dat het bedtijd is :angel:

Tigru, leuk he als je ziet dat je kind zo blij is met zijn/haar cadeau :inlove:

jipenjanneke, ik kan wel wachten tot morgenochtend, dan is manlief er niet en kan ik gewoon op mijn gemak testen :wink:

Dotje, was de opname zo gepland of toch eerder dan gedacht? Wel jammer zo met de feestdagen, maar soms is het gewoon nodig. Ik hoop dat je moeder goed opknapt van de chemo en snel weer naar huis mag.

Ik had ook niet heel veel kwaaltjes (af en toe wat krampjes achter schaambot en last van mijn borsten) dus dat zeg niks inderdaad. Wil je je NOD afwachten of een dezer dagen al gaan testen? Ik zal voor je duimen!

Met mij gaat het wel aardig. Ik heb wat last van borsten, ik ben met vlagen misselijk en ik heb wat last van moeheid.

Szus, dat had ik inderdaad ook, dat je niet weet of je bepaalde dingen/klachten normaal ook heb, omdat je er meestal niet op let als je niet bezig bent om zwanger te worden.

Ik ben idd ook heel nieuwsgierig Szusā€¦ Vriendin van mij is van BelgiƃĀ«, dus dat werkt toch weer anders daarā€¦ Logisch dat het voor jou niet van belang is, maar wel fijn dat je kindje dat te weten kan komenā€¦

Hey dotje, helaas op allebei de vragen moet ik nee zeggen, nog geen rode duivels gezien en ook nog geen positieve testā€¦ was anders wel een mooi kerst cadeau geweest maar helaasā€¦

Dat is minder dan, van je moeder, hopelijk komt alles goed maar dat maakt het verdriet nu niet minder om. Veel sterkte!

Ik mag zo weer gaan werken, tja gaat bij ons allemaal gewoon doorā€¦

Fijne dagen voor de rest!!

Szus, jij was ook nog laat op :wink:

Sassie, typische kwaaltjes dus :slight_smile: je ging t pas met 12wk iedereeen vertellen toch? Of verwar ik je nu met iemand anders?

Was niet gepland van mn moeder. Vorige week woensdag naar t zkh gegaan omdat ze langer als 24uur niks binnen kon houden en sindsdien opgenomen.

Afgelopen maandag zou ze weer chemo gehad hebben (dagopname) maar niet doorgegaan omdat ze hoge koorts had en nog niks kan binnen houden. Nu heeft ze er ook nog s een parasiet in de darmen bij gekregen dus nu aan de ab. Hopen dat ze snel opknapt en naar huis mag en de chemo weer door kan gaan.

Kleine spruit, oh balen hoor meid :hug:

Wat voor werk doe je? Werkze hoor.

dank je wel voor je openheid szus zoiets hoor je ook niet om je heen,teminste ik niet ben wel benieuwd hoe dat dan gaat.

sassie op jou test komt morgen gewoon hardstikke zwanger te staan!!! :smiley:

laat je de foto weer zien?vind het altijd wel erg leuk.

kleine spruit he nog steeds niks pff hopelijk weet je snel meer op hoeveel dagen zit je nu?

dotje jee wat schrikken van je moeder veel beterschap ik snap dat het niet leuk is zeker niet met deze dagen. :hug:

kato nog getest?ben benieuwd of hij nog steeds donker is.

hier verder op het wachtbankjeā€¦

wie nog meer?

Hier tussen het bakkrn door ff snel via foon reageren!

Sassie leuk de reachtie van soā€™s!

Kato. Idd een lange LF

Kniepertjes zijn Groningse koekjes. Mijn moeder komt uit Stadskanaalā€¦

Zo even verder bakken, Keira ophalen en kerst vieren!

Hele fijne kerst meiden!!!

Zo, eerste kerstdag zit er al weer bijna op. We hebben heerlijk gebruncht bij mijn schoonouders, het was erg gezellig en de buikjes zijn goed gevuld. De kids liggen lekker op bed en wij hangen uitbuikend op de bank!!

Dotje wat vervelend dat je moeder juist nu in het ziekenhuis ligt, sterkte ermee!

Szus, wat moet het enorm spannend zijn om zo zwanger te raken. Heb je mensen in je omgeving waar je dit alles mee kunt delen? En hoe zijn de reacties op jou keuze om alleen mama te worden?

Sas, ben benieuwd naar de knallertest van morgenā€¦dus wel ff showen!!!

Hier afwachtend op een eisprong, de calculator zegt dat ik vanaf 29 december kan gaan testen met de ovulatietesten. Dus nu ff weinig te melden vanaf mijn kant. Fijne avond nog!!!

Even kort. We zijn vanavond naar mijn schoonouders geweest. Erg gezellig, maar ik ben nu best moe. Manlief moet morgen een ochtenddienst werken, dus we gaan zo op tijd naar bed.

Stan is ook ziek, die is al 3 weken op en af aan het hoesten, maar vannacht flinke droge hoestbuien. Vanmiddav voelde hij wat warm en is hij op de bank in slaap gevallen. Toen naar mijn schoonouders geweest, maar ook daar is hij op de bank gekropen. Thuis hebben we hem met 40.0 op bed gelegd na een pcm zetpil gegeven te hebben. Hopelijk gaat het morgen wat beter.

Zwanger 2-3 :inlove:

(Ik had eigenlijk 3+ verwacht, maar het is een schatting dus misschien teveel gedronken gisterenavond of te kort in de urine gedipt, ik zit ook nog maar net aan die 5 weken)

mooi hoor sassie!! wanneer heb je een afspraak bij de vk?

En beterschap met Stan, er zijn zoveel zieken nu, hoop dat het ons huisje overslaat :pray:

Die ā€˜zwanger 2-3ā€™ zit me toch een beetje dwars :wall:

Ik ben dus via MP al op zoek naar nog zoā€™n test, zodat ik dit weekend er nog een kan doen die dan hopelijk wel ā€˜zwanger 3+ā€™ aangeeft :oops:

Gisteren dus naar mijn schoonouders geweest, dat was erg gezellig en we hebben lekker gegeten. Wat ik wel jammer vind, is dat we best laat gingen eten, rond 18.45 pas. Thuis eten we ook nooit vroeg, meestal pas rond 18.00 uur, maar na 18.30 eten de jongens gewoon erg slecht.

Vanmiddag komen mijn ouders en broertje naar hier en dan is mijn streven toch wel om 18.00 aan tafel te gaan. Morgen moeten de kids naar de opvang dus ik wil ze vanavond ook niet te laat naar bed brengen.

Dotje, ik wilde het inderdaad pas met 12 weken tegen iedereen zeggen, maar we hebben besloten om het nu al tegen onze ouders te zeggen. Ik heb al een opgezette buik, dus die hoef ik bij hun dan niet te verbergen. Ook hoef ik dan geen smoes te verzinnen dat ik geen wijntje neem. Mochten we straks een termijnecho laten maken, dan heb ik ook geen smoes nodig om mijn schoonmoeder op te laten passen. Mijn schoonouders heb ik het dus zondagavond verteld (toen waren ze hier oppassen, omdat wij uit eten gingen met beide zwagers en hun vrouw/vriendin) en vanavond gaan we het mijn ouders vertellen.

Als het niet gepland was dat kan ik me voorstellen dat je wel even baal dat de kerstdagen anders lopen, ook al kan je moeder er niks aan doen. Beterschap voor haar, ik hoop dat ze voor Oud en Nieuw wel thuis is?

jipenjanneke, volgens mij gaan er weer veel richting wachtbank. Eerst Dotje, dan Szus, dan Angela en dan jij, weer volop duimen draaien dus de komende 2 weken :pray:

meissie, weet je hoe lang je cyclussen ongeveer zijn?

Ik ga morgenmiddag met de verloskundige bellen, ik ben dan vrij en de kids zijn op de opvang dus dan kan ik even rustig bellen. Ik ben benieuwd.

Fijne 2e Kerst allemaal!

Sassie dat zijn normaal ook dingen waar ik mij aan stoorā€¦dat laat aan tafel gaan. Daarom doen wij nu dus kerstbrunchenā€¦met de koffie smorgens verzamelen en dan heerlijk koken en dan tegen een uurtje of half 2 etenā€¦en voor het avond eten zijn we dus weer thuis.

Op tijd eten en de kids weer op tijd op bed.

Ik hoop dat je een testje kunt vindenā€¦en danwel het gewenste 3+ krijgt.

Mijn cyclussen waren altijd erg rommelig, de ene keer 32 dagen en dan zomaar weer 56 dagenā€¦met als uitschieter 93 :shock: dagen.

Na de zwangerschap van Stijn waren we natuurlijk erg snel weer zwanger dus van toe weet ik het niet maar het is dus best een zooitje hahaha.

Mag ik me bij jullie aanmelden?

Ik ben Marda, mama van 4 meisjes, met een wens voor een 5e kindje.

Pas in oktober is mijn cyclus (na 13 maanden bv geven) weer op gang gekomen, en toen we gingen nadenken hoe verder met anticonceptie e.d. besloten het op zijn beloop te laten :slight_smile:

Doordat ik PCOS heb zijn mijn cyclussen nooit normaal geweest, van de oudste en de 3e ben ik zwanger geworden met medicijnen en van de 2e en 4e spontaan en ongpland in hele lange cyclussen.

Nu heb ik gelukkig wel weer een cyclus, maar deze duurt wel wat langer dan gemiddeld,de vorige was 49 dagen. Hoe lang het gaat duren en of het spontaan gaat lukken is nog maar de vraag maar we zien wel.

Vorige week donderdag heb ik een eisprong gehad (cyclusdag 23), nu ben ik aan het afwachten.

Hier is de ongie aangekomen gelukkig maar dus hierna kunnen we er voor gaan.Straks gaan we naar mijn schoonouders en daar blijven we eten. Dustin ligt nu lekker te slapen en als hij wakker is gaan we weg.Hopelijk gaan we niet al vroeg eten bij mijn schoonouders anders zitten we met ons mannetje. Maar we zien wel.

Marda welkom! Hartstikke gezellig! Mag ik vragen wat PCOS is?

Sassie, vind dat ook altijd zo irritant! Wij eten hier gemiddeld om half 6 en Keira wordt daarna gewoon ook stront vervelend. Gister zaten wij (ze was het enige kindje) dan ook op tijd aan tafel. Ze heeft het zowaar 5 kwartier volgehouden! Bij mijn schoonouders eten wij heel soms mee, dan kan het ook gerust 7 uur aan tafel zijnā€¦ Maar begin nu eindelijk door te dringenā€¦

Vandaag komen mijn schoonouders, heb er geen zin in, maar goed, ze blijven toch niet tot laat en wij hoeven nergens heen, dus drink lekker een paar wijntjes en vermaak me wel met manlief als ze wegzijn :mrgreen:

Marda welkom!!! wat leuk nog iemand met een groot gezin!!

hoop dat je deze keer ook spontaan zwanger mag raken.

Dotj ik werk in de zorg dus ja dat gaat allemaal doorā€¦

Jipenjanneke ik wit vandaag op dag 76 best wel een lange cyclus, ik was in het begin wel erg mee bezig dat de duivels niet wilde komen, heb me er inmiddels bij neer gelegd dat het zo is, kan er toch niks aan veranderen.

Vanavond gezellig gegeten bij mijn schoon ouders, en moet zeggen, complimenten aan de kok, het was namelijk heerlijk!

Morgen ga ik fijn thuis wat aan de gang, Ben lekker vrij. Heb vakantie! Lekker!

Sassi gefeliciteerd nu heb je dat woord zwanger gezien besef je het nu Meer? Hahaā€¦ super hoor! Snap ook wel dat je het nu tegen beide ouders hebt gezegd, net zo makkelijk als al dat liegen om bestwil,

Marda leuk leuk! Hopelijk Ben je snel zwanger! En lekker druk huishouden met 4 kindjes, lijkt mij zoā€¦ succes! En veel klus plezier :smiley: