oktober/november/december 2012 stoppers

meissie, qua kwaaltjes valt het nog wel mee, nog steeds wel last van mijn borsten en een opgeblazen buik. Wel heb ik de hele dag door een misselijk gevoel wat even wegzakt als ik wat gegeten heb, maar ik kan natuurlijk niet de hele dag door eten, haha.

Dotje, ik heb nog niet een voorgevoel. Bij de jongens was een van de eerste symptomen dat mijn koffie niet meer smaakt en dat heb ik nu dus niet. Ook heb ik nu last van kleine puistjes in mijn gezicht wat ik bij de jongens volgens mij niet had. Ook had ik toen vrijwel geen last van mijn borsten.

Het is af en toe ook moeilijk om te zeggen wat je gevoel is over wel/niet zwanger zijn. De eerste ronde dacht ik ook dat het raak was, maar dat bleek ook niet zo te zijn. De tweede ronde had ik wel goede hoop, maar ik durfde er niet teveel van te verwachten dus probeerde ik mezelf te overtuigen dat het toch niet raak was om niet teleurgesteld te zijn als het inderdaad niet zo was.

Mijn duimen draaien voor je :pray:

spannend dotje ik duim voor je!!

sassie wat lekker dat je een datum weet kan je lekker naar toeleven om je kleintje voor het eerst te zien :inlove:

is het misschien een leuk idee om een lijstje te maken met de nod van iedereen?of vinden jullie dit helemaal niks haha

ik zelf vind het wel leuk om te zien wie er nu als eerst een nod heeft.

Leuk idee Jipenjanneke…maar ik kan dat niet dus wie wel…hahaha.

Ik kan het toevoegen aan de lijst, enige wat ik vraag is een pm, want als ik het hier lees vergeet ik het…

Dan ga ik morgen als Keira slaapt aan de slag om het lijstje te updaten en natuurlijk een lijstje erbij met nu Sassie erin en hopelijk straks allemaal!

Bedenk ik net, 50 pagina’s! Op naar een nieuwe, zal em openen, dan kan ik het lijstje in de eerste post zetten en gelijk aanpassen als het nodig is!

ja leuk tigru en uiteraard een zwanger lijstje met sassie erin :lol:

wat bedoel je met pm?