oktober/november/december 2012 stoppers

@vanholland,

Heftig verhaal zeg, hopelijk gaat het veel beter met je 2e zwangerschap!

Is niet niks als ik dat zo lees, hoop het nooit mee te maken zoals jij dat gehad hebt, ze zeggen altijd dat je moet genieten van je zwangerschap maar op deze manier gaat dat niet…

Voor de verdere info, ik moet om half 1 bij de HA zijn… Spannend…

Kleine spruit nee inderdaad niet echt kunnen genieten ze zeggen wel eens ik zit op een roze wolk nou bij mij was het en grote donderwolk

@vanholland wrote:

Kleine spruit nee inderdaad niet echt kunnen genieten ze zeggen wel eens ik zit op een roze wolk nou bij mij was het en grote donderwolk

Ja dat geloof ik meteen! Hopelijk kom je nu wel op een roze wolk te zitten

hier druk druk ik kom vanmiddag even op iedereen reageren hoor!!!

Jeetje vanholland, heel heftig zo’n zwangerschap, dan was de mijne toch veel meer peanuts…

Kleine Spruit! Spannend! Laat het weten :smiley:

Hier is het echt maar goed dat ik neit zwanger ben, de wijn vliegt me om de oren!

Ik hoop ook dat het nu wat beter gaat maar ja we weten nu wel mocht ik zwanger raken dan kom ik gelijk onder controle te staan

Ik kom me hier ook maar melden :mrgreen:

Mijn verhaal in het heel kort: ik ben 37 en wil eigenlijk mijn hele leven al kinderen. Maar nooit een geschikte man gevonden en daarom vorig jaar besloten het ‘dan maar’ alleen te doen en me ingeschreven voor KID (kunstmatige inseminatie met donorzaad).

En…gisteren de eerste inseminatie gehad (vanmiddag nog een tweede keer). Mijn menstruatie zou ergens tussen 31 dec en 2 jan moeten zijn dus het is nu afwachten :shifty: :slight_smile:

Sassie: gefeliciteerd!

Szus welkom hier!

Super leuk dat je hier voor durft te gaan! Nu heel hard duimen dat het raak mag zijn :smiley:

@Szus

Dappere keuze hóór, ik wens je veel succes met zwanger worden.

Wij hebben eigenlijk nog maar net besloten om voor een 2de te gaan. Ik was 38 toen ik zwanger raakte van de eerste en wordt binnenkort 40.

Gezien mijn leeftijd hebben we besloten niet te lang te wachten met proberen, wie weet lukt het nog om voor mijn 40ste zwanger te raken :wink:

Hey dames!

Nou weet eigenlijk nog niks Meer… wij moeten nu 3 keer in de week gaan klussen, als ik over 2 maanden nog niks heb moet ik terug komen… dus dan wachten we maar af,

Heb wel sinds vandaag een raar gevoel in mn onder buik, achter mijn schaam been… drukkend gevoel en gevoel dat ik steeds naar de wc moet, terwijl als ik ga, niet veel komt…

Dus we wachten maar weer af…

Clair kom je hier ook meeschrijven?

Kleine Spruit, hihi, zo’n doktersadvies heb ik nog nooit gehad :stuck_out_tongue: Maar goed, nu maar weer hopen. Met wat jij zegt qua “last” is bij mij het teken van ongesteld worden altijd…

@Tigru wrote:

Clair kom je hier ook meeschrijven?

Misschien wel, ligt een beetje aan mijn tijd.
Ik ben geen consequente schrijver, komt en gaat meestal.

Dag dames,

Ik kom mij hier melden, heb al een januari topic geopend maar ben nog alleen dus na het voorstel van sassie…ben ik nu hier :mrgreen:

Ik ben mama van 3 kids en we zijn dus bezig voor nummero 4.

Als thuisblijfmoeder ben ik druk met het huis :wink: en de kids, erg leuk!!

Mijn cyclus is altijd erg onregelmatig dus ik ben benieuwd wat er deze keer gaat gebeuren. De ovulatietsten zijn besteld dus let the fun begin!

Leuk leuk weer nieuwe mensen hier!! Heel veer succes!

En wat vind ik het knap szus van je! Super! Hopen dat alles goed mag gaan.

@tigru Ja dan doen we dat maar Haha, maar heb dit gevoel nooit gehad als ik ongesteld moest worden… beetje vaag… ik wacht maar weer netjes af Haha… en als ik ongesteld mag worden is natuurlijk ook fijn! Weet ik waar ik aan toe Ben!

Ik hoop echt dat je ongesteld gaat worden Kleine Spruit!

Welkom meissie… In je uppie praat niet veel. Sassie is ook een tijdje alleen geweest en daarna heel even met 2. Nu is het hier gezellig druk!

Goedemorgen dames :slight_smile:

Kleine spruit: hopelijk snel wat meer duidelijk en snel een positief effect van het doktersadvies :wink:

Meissie: the more the merrier :smiley:

Dank voor jullie steunbetuigingen :mrgreen: Ik had dit natuurlijk nooit kunnen doen zonder steun van mijn famillie. Ben o.a. om die reden ook dichter naar ze toe verhuist.

Ik was een beetje bang dat als het puntje bij het paaltje zou komen ik toch zou gaan twijfelen ofzo, maar het is nu echt begonnen en ik heb nog steeds een big smile.

Anyway: gister en eergisteren positieve ovu-testen en op beide dagen inseminaties. Maar vanmorgen ovu-test ook nog best sterk gekleurd dus ga toch een beetje twijfelen of de timing wel helemaal ideaal is geweest. Maar zekerheid heb je toch nooit, en m’n temp is gisteren al gestegen, dus ik ga er maar van uit dat het wel redelijk getimed is :shifty:

Ik ben echt een nuchter persoon…normaal gesproken… :wink:

Szus, ja vind het echt knap van je!

Denk dat jij ook alleen maar af kan wachten of je het getimed hebt. Ga je gewoon een test doen op je nod :wink: Dan weet je het , ik duim in ieder geval voor je.

Gisteren maar weer een klus avondje gehad :oops: Haha, Mijn man vind het natuurlijk helemaal niet erg 3 dagen per week klussen, ik moet het allemaal maar zien te plannen… We werken namelijk alle 2 onregelmatig… En lopen elkaar regelmatig mis daardoor… Dat is wel wat minder… Hebben nu standaard 2 keer in de week geklust… En dat ging goed. En in de ochtend zie ik namelijk nog niet zo zitten :stuck_out_tongue:

@meissie, have fun… Hebben wij ook allemaal hihi

Welkom aan iedereen die er deze week weer bij is gekomen. Wat een verhalen en wat een mooi divers groepje.

Hoop dat je deze keer een fijnere zwangerschap zal krijgen @vanholland.

En Szus, wat daper van je! Ik heb ook altijd gedacht dat ik dat zou doen als ik geen man tegen zou komen. Wij vrouwen hebben het geluk dat het kan. En met een beetje hulp van familie en vrienden lukt het vast wel!

En weer iemand die voor een 4e kindje gaat. Leuk Meissie! Ik heb het gevoel dat er steeds meer mensen weer voor meer dan 2 of 3 kinderen gaan. Ik zou er ook nog wel een paar bij willen, maar dat we nu voor de 3e gaan, daar heb ik al echt voor moeten vechten… dan maar hopen op een tweeling :wink:

Ik heb al negatieve reacties gehad hoor op onze 4e kinderwens…maar dan denk ik maar ben blij dat ik ik ben en jij jij…wij willen dit graag en wij doen het dus gewoon :stuck_out_tongue:

Szus wat top dat je het aan durft om alleen een kindje je krijgen. Je gaat het vast supergoed doen!!

Vanholland ik wens jou ook een betere zwangerschap toe, al die zorgen erbij is natuurlijk wel wat veel.

Kato, het valt wel op he nu er meer zijn die voor een 3e of 4e kindje gaan.

Grote gezinnen zijn in op komst.

Hier nog steeds ongesteld dus weinig nieuws.

hoi meiden

zo eindelijk even tijd kunnen maken om te reageren.

ik heb het druk met van alles en nog wat gehad!

ik had heel wat bij te lezen!!

welkom aan de nieuwe meiden die hier mee komen schrijven gezellig!!

dat 2013 voor ons allemaal maar een heel mooi jaar mag worden :smiley:

sassie die is zeker donkerder geworden je test!

ga je morgen nog een keer testen?

en hoe voel je je verder?

al afspraak gemaakt bij de vk?of mvm?

kleine spruit goed dat je naar de huisarts bent geweest!

het is ook wel allemaal erg onzeker zo voor jou hopelijk weet je snel waar je aan toe bent!

vanholland wat een onzettend heftig verhaal van je zwangerschap en de wens is wel heel groot voor nog een kindje dat je het nog een keertje aan durft.

ik heb zelf bij de eerste heftig HELLP syndroom gehad.

was ook echt een hele heftige periode waar er van alles had mis in kunnen gaan.zeker wel vaak door mijn hoofd gespookt toen de wens kwam voor nog een kindje.

gelukkig bij de 2e geen last van gehad,maar ook betere controle is ook erg fijn

Szus wat gaaf dat je daarmee bezig bent!erg spannend en ook leuk om jou verhaal te volgen

kato jou man dus ook echt moeten overtuigen van een 3e kindje?

ik hoop dat ik op iedereen heb gereageerd.

hier zit mijn eisprong eraan te komen,ben sinds gisteren weer begonnen met ovulatietesten en de 2e streep ik al behoorlijk donker ik denk morgen of overmorgen postitief.

fijn weekend allemaal!!