Hier is de ongi weer doorgebroken. Op naar de volgende ronde!
Hier nog niks, we dobberen wat aan hier
Sassie, wat super!! Hopelijk blijft alles goed gaan!! :dance:
Ben suer blij voor jullie!!
Sassie dat is wel duidelijk!!
Gefeliciteerd :inlove: :inlove:
:hug: :hug: :hug:
Voor de dames die weer ongi zijn.
voor de volgende ronde.
Ik denk dat ik mijn ei zojuist gevoeld heb.
Ineens steken aan de rechterkant hield ongeveer een kwartier aan.
Gisteren nog geklust vanavond nog maar een keer dan :mrgreen:
jaaaaaa sassie ik zie de 2e streep ook hoor!!! :dance: :dance:
gefeliciteerd!!
welk merk testen heb je gebruikt?
amy en tigru wat ontzettend jammer :hug:
ilse nog getest?
kato wanneer ga je testen?
angela fijn dat je je eisprong hebt gevoelt,gebruik je geen ovulatietesten?
veel klusplezier
kleine spruit hopelijk weet je dit jaar nog meer meid dan kan jij ook weer verder.
Ben er nu wel achter dat mijn ei dinsdagavond was geweest. Zondag toen voor het laatste geklust en positieve ovu test gehad. Maar manlief was dinsdag hondberoerd… Op naar gezellige warme en knusse feestdagen!
@jipenjanneke wrote:
.
Ik weet niet zeker hoor Dat het mijn ei was maar vond het zon raar gevoel en naar mijn cyclus gekeken zou het wel eens zo kunnen zijn.
Nee gebruik geen ovutesten.
Wat jammer tigru! Al 2 dagen eerder ongesteld geworden als gedacht?
Ik heb het idee dat ik binnenkort ook wel ongesteld ga worden. Maar aangezien het al 5 jaar geleden is dat ik een periode heb gehad, weet ik eigenlijk ook niet zeker of ik nu de ‘normale’ maandelijkse klachten heb. Ben al ingesteld op nog een nieuwe ronde.
Misschien morgenochtend testen, maar dan ben ik alleen. Niet zo gezellig! Dus anders dinsdagochtend. Gewoon op de dag zelf. Wie weet houd ik het vol…
Iedereen gaat in ieder geval lekker de kerstdagen in. Of zwanger of knuffelend!
Ik ben niet zo heel regelmatig tussen de 26 en 30 dagen, gemiddeld 27. Dus nu een keertje vroeg… Maar wist het al, voelde het aankomen.
Bedankt voor jullie felicitaties :inlove:
De streep is in het echt duidelijker. Op de foto ook, maar zodra ik hem ga bijsnijden om binnen het formaat van het forum te komen dan wordt hij wazig.
Ik heb nog 2 testen dus ik denk dat ik woensdag en/of zaterdag weer een test ga doen.
Tigru, balen zeg :hug:
Wij hebben nu in ieder geval beide dagen van de positieve ovulatietest geklust, maar of dat de reden van succes is dat weet ik natuurlijk niet. De vorige ronde hadden we ook een avond overgeslagen, omdat manlief niet fit was. Hopelijk zijn jullie beide niet ziek rondom de volgende klusdagen.
Angela, dat zou je eisprong geweest kunnen zijn, ik heb ook meestal gemene steekjes voor 10 a 15 minuten. Zo te zien heb je dan een kortere cyclus dan vorige keer?
jipenjanneke, ik heb die zwangerschapstesten bij mijn ovulatietesten gekregen, beide van Wondfo van die link die ik van MP liet zien.
Kato, heb je nog getest? Toen ik ging testen, was manlief ook werken.
Hee Sassie, je banner is veranderd. Gezellig!
Nee nog niet getest. Vanmorgen hebben we ons een beetje verslapen, dus snel de oudste klaar gemaakt voor school. Niet meer aan gedacht het plasje op te vangen.
En aangezien het nog vrij vroeg is en m’n klachten meer wijzen op een ongesteldheid, wacht ik toch nog maar een dagje.
Ik moet morgen ook alleen testen. Andere keren gezellig met z’n tweetjes gedaan, maar m’n man vond het wel prima. Misschien toch minder bijzonder zo’n derde kindje? Ach ja, ben al blij dat hij na jaren discussie toch overstag is gegaan. En ook wel echt wil, maar het is toch anders dan bij de oudste.
Helaas, ook ik ga door voor de volgende ronde.
Geen test voor hoeven te doen. Maar ook verwacht, dus ach.
Wel meteen even ovulatietesten gehaald. Beetje ongeduldig, maar ook wel fijn om zeker te weten wanneer die eisprong is. Ik heb 'm nog nooit gevoeld, of in ieder geval niet herkend.
Wie is de volgende die misschien kan gaan testen?
Jammer Kato en Tigru…duimen voor volgende ronde.
Hier de vruchtbare dagen weer voorbij denk ik…dus op t wachtbankje.
Kato, balen zeg :hug:
In ieder geval wel een gemiddelde cyclus gehad volgens mij?
Ik had achteraf elke maand met mijn eisprong gemene steken, maar ik dacht altijd dat het gewoon buikkrampen waren. Toen ik met die ovulatietesten zag dat mijn eisprong eraan kwam, linkte ik die buikkrampen daaraan. Ik vond het ook wel wel om te weten wanneer ik mijn NOD kon verwachten.
Ik heb even teruggelezen en Ilse zit nu 1 dagen voor NOD
Daarna is Dotje de eerstvolgende over 11 dagen, gevolgd door Angela over 15 dagen.
Hoi meiden,
Ben sinds eergisteren ongesteld :?
Sassie, waw gefeliciteerd meid! :-*
@jipenjanneke wrote:
jaaaaaa sassie ik zie de 2e streep ook hoor!!! :dance: :dance:
gefeliciteerd!!
welk merk testen heb je gebruikt?
amy en tigru wat ontzettend jammer :hug:
ilse nog getest?
kato wanneer ga je testen?
veel klusplezier
kleine spruit hopelijk weet je dit jaar nog meer meid dan kan jij ook weer verder.
Ben je op zoek nasr ovu testen, heb er nog een paar liggen en daarzit 1 zst bij. Is ook van eondfo, geen gebruiksaanwijzing, maar moet je ff op internet kijken en ze zijn pas positief als ze eraf knallen, useen licht streepje is niks
@Ilse78 wrote:
Ben sinds eergisteren ongesteld :?Balen :hug:
(Ben ik nu de enige van de 5 die een dezer dagen hun NOD hadden die positief heeft getest? Ik had toch wel meer verwacht? :eh:)
Hoe gaat het met iedereen? De eerste NOD duurt nog 10 dagen. Ik hoop dat er over anderhalve week toch wel een zwangere bij gaat komen…
Ik ga morgenochtend weer testen, ik hoop dat de streep duidelijker is geworden.
Druk met werken, en verder alles rustig hier… Nog geen tekenen gehad dat de rode duivels zich komen melden… :evil:
En hoe is het met jou sassie?
Balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt kleine spuit…
Hier alles oke…
Zo te zien ben ik dus de eerst volgende met een NOD?
Ik hoop me te mogen aansluiten als zwangere hihi…maar k ga nergens van uit…aan t klussen ligt t iig niet hihi
Het is weer even rustig hier. Even slikken en weer doorgaan.
Hoop dat je test morgen knalt Sassie!
Heb je nog enkele ongesteldheid gehad kleine spruit? Hoe lang is het nu? En doe je wel eens een ovulatietest? Gewoon om te checken of dat misschien eerder komt? Ik was in oktober al zwanger voordat ik ongesteld was geweest. Helaas toch mis gegaan, maar het kan dus wel!
Nou dotje, voor jou weer lekker aftellen. Ik tel gewoon mee, dan duurt het voor me zelf ook minder lang voor m’n gevoel.