Vandaar nog steeds dezelfde klachten als de afgelopen dagen. Gevoelige borsten en tepels, af en toe krampjes achter schaambot, en moe.
Nu heb ik sinds gisteren al wel een pukkel tussen mijn wenkbrauwen, maar meestal krijg ik pas 1 of 2 dagen voor ik ongesteld ga worden een pukkel en dan zit ie op mijn kin? Hmm. Het kan nog beide kant uit, spannend hoor.
jipenjanneke, ik had vorige maand ook wat klachtjes, maar andere als dat ik nu heb, maar dat zegt ook nog niks natuurlijk.
Zijn bij jou de rode duivels alweer voorbij?
Tigru, beterschap voor Keira :hug:
Amy, ik heb me nog kunnen inhouden. Op vrijdagochtend heb ik het te druk (kids meehelpen op de wc en daarna aankleden, Pete’s tas voor school klaarmaken, snel pap opeten en dan naar werk) dus sowieso geen tijd om even een testje te doen. Mijn idee is om zondag te testen.
Kleine Spruit, jammer dat de negatieve test, maar geniet van je glaasje Bailey’s.
Spannend sassie!
Gerommel in mijn buik is over… Af en toe een steek…
Hier echt helemaal niks. Vanavond wel krampen, maar dan de ongesteldheidskrampen. Enkel een paar puisten, maar die heb ik altijd voordat ik ongesteld moet worden. Ik denk hier morgen raak!
ja hier zijn de rode duivels weer vertrokken gelukkig.
sassie ben zo benieuwd!!zou het knap vinden als je tot zondag kan wachten!
amy en tigru ook voor jullie duim ik hoor!!
kleine spruit jammer van je negatieve test,maar geniet van je baileys.
Hier nog steeds dezelfde klachtjes: gevoelige borsten en tepels, krampjes achter mijn schaambot, jeuk op mijn onderrug en onderarmen. Sinds eind van de ochtend ook ietwat misselijkheid (bij de oudste had ik ook middag- en avondmisselijkheid) maar dat had ik de vorige ronde vanaf een week voor NOD ook. Nog geen last van obstipatie (wat ik normaal wel heb vanaf 1 a 2 dagen voor NOD) maar dan kan dus nog komen. Pukkel tussen mijn wenkbrauwen is zo goed als weg (ongi-pukkel blijft vaak een week zitten) en op mijn kin nog niks ontdekt.
Morgenochtend ga ik sowieso testen, als hij negatief is dan kan ik me voorbereiden dat ik maandagavond op rood kan, als ik zwanger ben dan zou ik 12 dpo toch wel een lichte streep moeten zien.
Amy, die 5 dagen op je banner is dat bij een LF van 14 dagen? Hoe lang was jouw laatste LF ook alweer?
jipenjanneke, binnenkort weer aan de klus dus, succes alvast.
Sassie, ja dat is bij lf van 14 dagen…als ik vandaag ongesteld word, is mijn lf 6. Laatste leren was het9 dagen…
Amy, dan is je LF toch langer dan 6 :think:
Wat me vandaag ook opviel is dat ik nog geen vocht vasthoudt. Mijn ring zit nog los en mijn gewicht is ook nog hetzelfde, meestal ben ik 1 a 2 dagen voor ik ongesteld wordt toch wel een kilo zwaarder.
Verder nog geen zeurende buikpijn of rugpijn, maar dat krijg ik vaak pas een dag vantevoren of op de dag zelf. Nog wel steekjes achter mijn schaambot.
Morgenochtend dus testen, ik ben benieuwd. Ik verwacht er niet teveel van.
spannend sassie, duim voor je!
ehm, dan is het toch donderdag ei, en dan vr-za-zo-ma-di-wo-do-vr-za en zondag ongi, dan is lf oja, 9 dagen. :mrgreen:
had vanmiddag roze bij afvegen, nu weer wat weg, ben erg benieuwd hoe het morgen is als ik wakker ben geworden. 's nachts zet het meestal door…
Amy, ik hoop niet dat het gaat doorzetten
Ik kijk nog niet echt uit naar het testen morgenochtend. Ik heb nu nog een beetje hoop en als die test omowit is dan is alle hoop vervlogen.
Morgen is manlief werken en de kids gaan meestal zelf naar beneden dus ik weet hoe laat ik ga testen. Zodra ik wat weet dan kom ik het melden. Waarschijnlijk rond 9 a 10 uur denk ik.
Ow spannend allemaal hier zeg!!
Ik voor allemaal positieve testjes de komende dagen.
Wij zitten weer in de knuffelfase :mrgreen:
ohhh sassie!!!
je hebt wel veel kwaaltjes zeg!en ook die je vorige keer niet had of juist bij een ongi wel.
ja spannend nu kun je nog fantaseren maar wie weet zie je wel een 2e streep!
heb je eigenlijk dinsdag pas je nod?
en amy ik hoop dat het niks te betekenen heeft bij jou en dat jij een knaltest krijgt van de week!!
angela veel plezier
Angela, veel plezier met knuffelen.
Jipenjanneke, het zijn inderdaad heel wat andere klachten als vorige maand.
De vorige ronde werd ik 13 dpo 's avonds ongesteld (ik word altijd 's avonds ongesteld) dus mijn NOD is dan maandagavond.
Ik heb nu sinds een half uurtje een zeurend gevoel in mijn onderbuik (wel met steekjes af en toe) dus ik ben bang dat ik gewoon een ronde ver mag.
hou nog even moed sassie het kan nog 2 kanten op meid!
ik duim voor je hoor
Er komt een lichte tweede streep :shock:
Ik had net na mijn ongi een test gedaan om o.a. te zien hoe die testen negatief eruit zien. En toen was hij echt omowit.
Ik ga zo even een foto proberen te maken als de streep blijft staan.
Spannend sassie! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik ben door naar volgende ronde, vanmorgen ongesteld geworden.
Ik vind het zo balen Amy en zo oneerlijk
Het is jou echt gegund, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten
Net nog een foto kunnen maken:
Ja hoor, hij staat er! Gefeliciteerd!
Wow sassie wat snel!! Super! Gefeliciteerd!! :inlove: :dance:
Even geleden dat ik op het forum was. Drukke tijden op het werk, kinderen en sociale verplichtingen. Maar er was genoeg te lezen!
Wat fijn Sassie, gefeliciteerd!! Dus inderdaad andere klachten gehad dan normaal. Je lichaam heeft je deze keer niet voor de gek gehouden. Geniet ervan!
Jammer Amy dat niet is gelukt. Wellicht dat het jaar 2013 je meer geluk gaat brengen!
Ik ga vandaag toch nog even niet testen. Lijkt me nog een dagje te vroeg en aangezien ik toch niet verwacht dat het is gelukt en ik een drukke werkdag voor de boeg heb, kan ik nog wel even wachten.
Nu enkel wat buikpijn, hoofdpijn en wat gevoelige borsten, maar zo 2/3 dagen voor m’n ongi is dat heel normaal.
Ben ook benieuwd naar de andere testers…
Sassie die is duidelijk! Gefeliciteerd!
Amy sund weer… Ik duim ook voor jou voor 2013.
Angela veel plezier
Hier al twee dagen steken dus verwacht ieder moment ongesteld te worden.