Och Ilse, hoe herkenbaar! Ik had de test ook al vast gekocht en wilde het al bijna doen. Nog net in kunnen houden, want het is echt nog te vroeg! We hebben de zelfde nod, dus misschien dat het zondag lukt, maar ook dat is eigenlijk nog te vroeg.
Mijn meisjes zijn van juli 2008 en januari 2010. Wat een geweldige leeftijd hè! De oudste gaat al naar school om nog bijdehanter te worden als ze al is. En de jongste rouwdouwer nog even lekker thuis. Maar nog eens een kleine baby, daar heb ik ook veel zin in!!
Ik wacht nog even m’n nod af en dan zal ik me eens in de ovulatietesten verdiepen. Misschien stuur ik je dan wel even een pb, JipenJanneke. Bedankt!
Hoi Sassie, zie je berichtje net. Lekker hopen en dromen kan volgens mij geen kwaad. En het klinkt wel veelbelovend. Nog maar 4 nachtjes slapen…
Sassie, klinkt erg bekend die jeuk… Heb er ook steeds last van… Beter voelde ik gisteravond steeds mijn rechter tepel, gewoon zonder aanraking… Nu echt nog 7 dagen…
Kato, spannend zondag!
Kato, ik had ovulatietesten via MP besteld, daar is iemand die nieuwe testen als pakketjes doorverkoopt, van Wondfo. Ze zijn makkelijk in gebruik en werken prima (mooie knalstreep gezien) en zijn wat goedkoper dan internetwinkels van sensitest of zwangerenkids. Mocht je pb willen hebben dan hoor ik het graag.
Amy, ik zie dat jij je banner hebt aangepast. En last van je tepel? Vorige rondes niet gehad? Spannend!
Hopen en dromen kan geen kwaad, maar als ik teveel ga hopen en dromen dan is de teleurstelling groter. Deze ronde heb ik klachtjes die ik herken van vorige zwangerschappen (dat had ik vorige ronde niet) en dan ga je toch een beetje denken dat het wel raak zal zijn, maar er moet toch echt eerst een tweede streep op de test komen. Een lichaam kan je ook goed voor de gek houden, dus dan ben ik toch wel bang dat de test omowit zal blijven zondag.
Nog steeds af en toe gemene steekjes in mijn onderbuik, last van mijn borsten en tepels, jeuk onderrug en onderarmen.
Nu ook wat misselijk, maar dat kan ik mezelf ook ingeprent hebben nu ik erover aan het typen ben :roll:
Sassie, ja toch maar aangepast… Gevoel heb ik nog steeds… Vanmorgen ook weer gerommel in mijn buik, het gevoel dat ik wat voel lopen… Hadden we maar een luikje in onze buik
Dat heb ik ook inderdaad, gevoel dat ik wat voel lopen. Verder geen klachten die ik normaal wel heb als ik ongesteld moet worden.
Mijn gevoel is dus wel goed, maar daardoor durf ik dus niet teveel te hopen anders is de teleurstelling alleen groter.
Ik durf niet eens over een gevoel na te denken eigenlijk… Echt, ik niet eerst zondag en maandag doorkomen. Daarna durf ik pas erover na te denken.
Herkenbaar trouwens van dat misselijk zijn. Dat heb ik met mijn borsten die ik constant voel. Want voel ik ze nu echt spontaan zeg maar, of komt het dat ik ze voel omdat ik ze wil voelen? :wall:
oh sassie en amy wat spannend!!
ik durf helemaal niet meer van mn gevoel uit te gaan,ik zat er zo naast.
dan voelt het gewoon dubbel klote als toch ongesteld wordt.
ik ga voor jullie duimen hoor meiden!
en ilse en kato en tigru ook!
volgens mij zitten jullie allemaal rond dezelfde periode daar moet toch wel een zwangere bij zijn! liefst alle 5
Even n zwaai van hier…
Sorry, ontzettend druk en lukte me niet om de tijd te nemen hier te reageren :oops:
Wel alles gelezen…
Sassie, spannend joh! Duimen draaien!
Amy, ook voor jou draaien de duimen! Gun het je zo
De rest allemaal in knuffelperiode of wachtbankje?
Hier nu als t goed is in mn vruchtbare periode, dus we doen ons best haha.
X
Hoi dames,
Ik kan niet anders zeggen dat als ik duim voor jullie…
Dotje, have fun vanavond haha :dance:
Hier nog alles rustig, vanavond begint mijn laatste nachtje, hopelijk een rustig nachtje… Denk dat ik vrijdag als ik wakker ben even naar de kruidvat ga om testen te halen… Dan weet ik weer iets meer, want is nu 2 weken geleden dat ik getest heb…
Even een opsomming van mijn klachtjes: vanaf 2 a 3 dpo pijnlijke borsten, gevoelige tepels en steekjes onderbuik. Toen 7 dpo flinke steken achter schaambot en sindsdien af en toe gemene steekjes onderbuik. Sinds eergisteren jeuk onderrug en onderarmen, minder haaruitval, meer afscheiding, rode blos op wangen en 's avonds eerder moe.
In theorie zou ik zaterdagochtend ook al kunnen testen, maar dan ben ik 11 dpo dus een dagje later is misschien verstandiger.
jipenjanneke, daarom durf ik er niet teveel op te hopen, anders is de teleurstelling inderdaad groot.
Dotje, succes met klussen.
Kleine Spruit, ik werd vandaag door een patient gebeld en ik moest gelijk aan jou denken. Een maand geleden werden we gebeld door iemand die al in juli gestopt was met de pil om zwanger te raken, maar nog steeds niet ongesteld was geworden en die dag een negatieve test had. De huisarts zei toen dat ze moest afwachten en terugbellen als er na een half jaar na stoppen nog geen menstruatie was geweest. Vandaag belde ze weer, ze had vanmorgen weer een test gedaan en nu was hij positief! Nog steeds niet ongesteld geweest, maar dus toch zwanger geraakt!
Blijf dus gewoon doorgaan met klussen en elke 4 weken een testje doen, want het kan ineens toch raak zijn.
klinkt spannend Sassie! zoveel heb ik niet hoor
Rommelende buik, steekjes, plopjes, krampjes, jeuk, moe, borsten/tepels die ik soms echt voel…
maar kan net zo goed van komende ongi zijn…
@Amy82 wrote:
maar kan net zo goed van komende ongi zijn…Dat maak ik mezelf ook wijs
Ook al heb ik bovenstaande klachtjes nooit als ik ongesteld moet worden (ook al heb ik wel last van mijn borsten, maar vaak pas 2 dagen voor NOD) en herken ik het wel van eerdere zwangerschappen.
Zolang je nog geen tweede streep hebt gezien of rode duivels op bezoek hebt gekregen kan het nog alle kanten uit :roll:
@sassie1980 wrote:
Kleine Spruit, ik werd vandaag door een patient gebeld en ik moest gelijk aan jou denken. Een maand geleden werden we gebeld door iemand die al in juli gestopt was met de pil om zwanger te raken, maar nog steeds niet ongesteld was geworden en die dag een negatieve test had. De huisarts zei toen dat ze moest afwachten en terugbellen als er na een half jaar na stoppen nog geen menstruatie was geweest. Vandaag belde ze weer, ze had vanmorgen weer een test gedaan en nu was hij positief! Nog steeds niet ongesteld geweest, maar dus toch zwanger geraakt!
Blijf dus gewoon doorgaan met klussen en elke 4 weken een testje doen, want het kan ineens toch raak zijn.
Ja zo zie je maar dt het nog alle kanten uit kan gaan
Deze week nog niet geklust, ik heb nacht en mijn mannetje late, en eerlijk gezegd zoek ik het ook niet om even vlug in de ochtend te klussen haha…
Alleen die onzekerheid vind ik niks, maar heb me er zowat bij neergelegd, en tegen mezelf gezegd dat ik wel zie hoe het loopt.
Denk dat dat gewoon het beste is.
wat een onzekerheid he meiden!!!
ik ken het hoor kijk nog maar eens naar mijn kwaaltjes lijstje,dag later werd ik ongesteld.
had ik niet verwacht juist door die kwaaltjes,maar mn gevoel over die 2e vage streep toen voelde ik het dat het niet goed zat.
maar goed dat hebben we gehad en heb ik ook weer van geleerd!
en straks zijn jullie gewoon allebei zwanger :dance:
ik had het trouwens hetzelfde als bij jou sassie van de eerste gelijk zwanger en van de 2e in de derde ronde.
ik voor jullie!!
kleine spruit ja jij weet echt niet waar je aan toe bent.
zo wordt het wel erg moeilijk uitrekenen wanneer je eisprong is.
hopelijk heb jij ook snel duidelijkheid hoor.
dotje ben jij toch ongesteld geworden?volgens mij heb ik dat helemaal gemist sorry
Hey meiden, hier ook even snel… Heel druk hier, Keira nog steeds ziek, dagje weg, etentje van mijn werk… En veel last van mijn nek.
Sassie, we duimen gewoon door! En hopen dat je van het weekend (?) een positieve test in handen hebt.
Ik geloof niet meer in kwaaltjes, want die houden me voor de gek en maken me toch nog ongesteld. Nu heb ik nergens last van, ja pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd, verder niks bijzonders.
Kleine Spruit, echt heel vervelend dat je geen duidelijkheid hebt, lijkt me toch heel moeilijk om in onzekerheid te blijven. Maar zoals Sassie al zegt, gewoon blijven klussen!
Jipenjanneke, bij jou rustig op het moment?
Amy, wat denk je zelf? Of geloof je pas iets met een test met twee strepen in je hand of ongesteldheid?
Tigru, ja, ik geloof pas iets als ik ongesteld ben geworden of een positieve test heb…
Beterschap voor Keira!
Sassie, jij je nog in kunnen houden met niet testen?
Hey dames,
Kon het niet laten en heb vanmiddag met ‘ochtendurine’ een test gedaan toen ik wakker werd… Helaas negatief, maar ik kan wel mijn bailey’s met ijs drinken waar ik zo’n zin in had :oops:
Van de andere kant had ik het lieverd niet mogen drinken maar ja… We zillen zien…