Ilse, ik heb de vorige ronde zelfs op 10 dpo 's avonds getest, dus ik weet dat het af en toe erg moeilijk kan zijn om je in te houden tot NOD :lol:
Ik heb 18 oktober mijn koperspiraaltje laten verwijderen, die heeft geen hormonen dus van het zogenaamde ‘ontpillen’ heb ik geen last.
Ik ben nu met de 2e ronde bezig, mijn eerste ronde heeft 29 dagen geduurd, tijdens mijn koperspiraaltje had ik ook meestal 28 a 31 dagen qua cyclus.
Ik was bij Pete de eerste ronde zwanger. De ronde ervoor was ik al met de pil gestopt, maar toen hebben we nog even condooms gebruikt. Tussen mijn zwangerschappen heb ik geen anticonceptie gebruikt. Bij Luc en Stan was ik de derde ronde zwanger. Maarja, ik ben sinds de laatste poging alweer 5 jaar ouder nu.
jipenjanneke, wel fijn inderdaad dat je niet te lang op de rode duivels hoefde te wachten, dat lijkt me anders ook niks.
Sassie, ja misschien, maar ook misschien donderdag pas want dan zijn het nog maar 7 dagen :mrgreen:
Ilse, bij Jayden was ik in februari gestopt met de pil, van juni tot en met november 3 keer een miskraam en in januari had ik positieve test van Jayden. Vorig jaar in juli mirena laten verwijderen, 1 maand overgeslagen en toen in oktober positieve test van Quincy. Nu is het een ander verhaal, want mijn lichaam wil blijkbaar herstellen van mijn bevalling van Quincy, want ben nu nog niet zwanger. Nou ja, dat weet ik dus volgende week.
Heb geen idee of ik naar de HA ga, heb gehoord dat wel langer kan duren voor je ongesteld word, en zeker bij de eerste. Heb ook trouw 7 jaar de pil geslikt dus kan goed zijn dat die ‘rommel’ nog niet uit mijn lijf is… Mn lijf ismgewoon van slag, wel regelmatig steekjes in mn,onderbuik, net of ik ongesteld moet worden maar dan is er niks…
Heb er met mijn schoonzus over gepraat ( die weet het inmiddels dat we aan het klussen zijn) die gaf aan dat een HA niks doet voordat je echt een jaar geprobeerd hebt en afgewacht hebt… Iig dat was bij hun ook.
Ik denk dat ik aankomende week of zo een keer een test doe, zit alleen in de nachtdienst dus dat is wat lastiger, heb geen testen in huis en ik slaap meestal wel tot een uur of half 5 haha.
Ik wacht nog maar even af!
J&J wat jammer, maar nu hebnje wel duidelijkheid! Nu ga ik dan maar duimen voor de volgende keer haha. :dance:
Heeft er hier ook iemand ‘last’ van gehad dat de eerste ronde zolang duurde? Ben wel benieuwd…
En ben ook zeer benieuwd wie er vanons als eerste aantelt…
Ik ben 2 oktober “gestopt” wij gebruikten al niks en zat toen geloof ik rond vruchtbare dagen dus gelijk de CD’s eruit gemikt. Voor mij nu ronde 3 of 4 ofzo, ik weet het niet meer, volgens mij drie.
Bij Keira duurde het 8 maanden voor ik zwanger was, maar dat is niet te vergelijken met nu. Toen kwam manlief net terug uit Afghanistan en die zat toen (zacht uitgedrukt) niet goed in zijn vel en ik ook niet. Maar ik ben toen al in augustus al gestopt met de pil en hij kwam pas eind december terug van uitzending.
Ben nog ff aan het werk nu, Keira is echt heel zielig ziek…
Oh JipenJanneke, wat jammer! Vooral als je al weer een paar dagen hoop hebt gehad is het weer extra zuur. Je gaat in iedergeval een gezellige kerst tegemoed ;-)!
Het worden weer spannende dagen voor veel van ons. Zou wel heel leuk zijn als er een zwangere tussen zit…
Helaas bij mij nog geen enkel teken en ook niet het gevoel dat het is gelukt. Dat had ik bij mijn anderen zwangerschappen wel. Ook geen innestelingsbloed gezien, en ook dat was andere keren wel zo. Maar ach, wie weet. En anders duim ik extra voor jullie mee!
Pff, ik heb echt last van mijn borsten. Ook af en toe steken erin (als ze met een naald erin prikken) en pijnlijke tepels bij aanraking. Ik herken dit niet van mijn cyclussen tijdens mijn koperspiraaltje. Vorige ronde had ik wel wat last van mijn borsten, maar pas 2 a 3 dagen voor ik ongesteld ging worden en in veel mindere mate.
Ook heb ik last van krampjes/steekjes en een zeurend/branderig gevoel achter mijn schaambot.
Ik ben benieuwd
Kleine Spruit, bij onze huisarts wordt er ook pas actie ondernemen als iemand minimaal een half jaar geen menstruatie heeft gehad na het stoppen met anticonceptie. Ik denk dus ook niet dat je veel wijzer zal worden van een bezoekje, maar misschien kun je wel even bellen met de vraag of de assistente het wil overleggen met de huisarts?
Ik weet niet of het handig is om te testen tijdens nachtdiensten? Je ochtendurine (rond 07.00) is dan geen echte ochtendurine, maar of je de urine na het slapen wel als ochtendurine kan opvatten?
Ik ben 2 keer met een pil gestopt en beide keren werd ik gewoon na 28 a 30 dagen ongesteld, dus ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee.
Tigru, gaat het al wat beter met je kleine meid? :hug:
Kato, ik heb wel eens gedacht dat het raak was en dat het niet zo was en beide keren dat ik wel zwanger was had ik dat niet aangevoeld. Dus bij mij zegt dat niks.
Sassie, ja zo dacht ik er dus oomover, denk dat ik toch niet ga heeft eigelijk helemaal geen zin…maar zou het wel kunnen laten overleggen maar zal dat wel zin hebben dan?
Misschien dat ik vrijdag nadat ik wakker word even ga testen of zo, heb dan namelijk een feestje en heb dan wel zin in een borrel als ik dan toch niet zwanger ben haha… Ben er nu wel bewuster mee bezig om al niet te drinken omdat het beter zou zin, (ook bij het zwanger worden) maar heb al de hele week zin in een glas baileys met ijs haha… :oops:
Vandaag lekker geslapen, mn man belde me om 16:15 wakker, daarna opgestaan, gekookt en gegeten, en lig nu lekker op de bank voor de tv. Heerlijk!
Ik heb sinds 5 minuten enorm veel last van linksonder achter mijn schaambot. Het begon met flinke steken die ik min of meer moest wegzuchten. Nu een gevoel daar alsof er met een hamer op geslagen is en nog steeds af en toe steekjes.
Kleine Spruit, als je het laat overleggen, misschien is de huisarts in een goede bui en wil hij/zij wel meewerken met een bloedtest?
Ik vind het ook wel spannend worden. Klachtjes die ik de vorige ronde had toen ik niet zwanger was, heb ik nu niet. Klachtjes ik nu heb, had ik mijn vorige cyclussen niet.
Aan de ene kant denk ik dat het raak is, maar aan de andere kant kan een lichaam je voor de gek houden.
Ik heb maandagavond mijn NOD, maar ik denk dat ik zondag een testje ga wagen. Het is voor mij niet handig om doordeweeks te testen en zondag ben ik 12 dpo en zou er toch wel wat te zien moeten zijn als ik zwanger ben? Het zijn dipstick testen die ik bij mijn ovulatietesten heb gekregen, dezelfde fabriek als Kruidvat (Wondfo) dus ik neem aan dat ze net zo gevoelig zijn?
Amy, ik hoop dat je de 20e nog geen rode duivels hebt gezien, dat zal dan hopelijk een goed teken zijn.
jipenjanneke, nog een paar dagen en dan kun jij ook weer aan de klus, hopelijk deze ronde meer succes.
Zo meiden, weer terug hier uit het prachtige Duitsland! Was een super gezellig dagje (En te horen gekregen dat momenteel mijn broertje een kindje bij hem en mijn schoonzus tegenhoudt, terwijl mijn schoonzus bijna 23 is en hij 29, dus wie weet!)
Sassie, dat wordt heel spannend! Ik ben heel benieuwd en hou het hier zondag goed in de gaten
En jij Amy, al klachtjes?
En Kato, jij denkt dus dat het niet raak is?
Hier denk ik ook dat het niet raak is, als ik de 22e (ja, ik kan dit keer wachten, want ik moet maandag ongeveer ongesteld worden en door de week in de ochtend testen heb ik geen zin in, dus wacht ik tot zaterdag en dan weet ik gelijk of ik dit jaar nog zwanger mag zijn)
Tigru, nee niet echt. maar moet nog 8 dagen wachten he, zit dan pas 2 weken na mijn vermoedelijke eisprong… Had wel gisteravond kramp in voet/been, en heb erg veel jeuk, wat ik ook allemaal had toen ik zwanger was van quincy, maar dat kan nog niet van hcg komen
Jeetjes Sassie, het wordt wel echt spannend zo. Lijkt me ook wel dat je zondag kan testen.
Ik ga zondag ook testen. Is wel 2 dagen voor nod, maar omdat de vorige keer niet een echte menstruatie was zou het misschien wel eens anders kunnen zijn… en wachten is zo moeilijk.
Ik heb nog altijd geen enkel voorteken. Ik heb nog nooit zo vaak aan m’n borsten gevoeld, of ze misschien toch niet een beetje gevoelig zijn. Helaas!
Tigru, jij hebt dus ook (nog) geen goed gevoel? Maar je hebt je ei toch pas net gehad? Misschien komt het gevoel nog.
Ik ga, mits mis deze keer, de volgende ronde ook eens van die ovulatietesten halen. Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer deze precies is. Ik voel het namelijk niet. Of ik herken het niet, dat kan ook.
Zijn jullie ervaringen hiermee positief?
En Amy, ook jou nod dag komt al snel dichterbij. Hoop voor je dat het is gelukt! Toen ik wat aan het rondlezen was op het forum, kwam ik jou verhaal tegen. Wat heftig!! Ik hoop dat het goed met je gaat. En wat praat/schrijf je er goed over. Dat helpt vast ook wel met de verwerking van je verdriet. Sterkte en ook heel veel succes!
spannend zeg jullie lopen zo bijna allemaal tegelijk!!
straks de een na de ander zwanger
tigru fijn dat je het leuk heb gehad!nog leuke dingen gekocht?
en je meisje al opgeknapt?
kato dat herken ik hoor aan je borsten voelen of je iets voelt haha ik heb nog steeds gevoelige borsten dus ik denk dat het bij mij toch te maken heeft dat ik met de pil ben gestopt.
onze kindjes zijn trouwens van het zelfde jaartal 2008 en 2010.
mijn zoon is in maart 2008 geboren en mn dochter oktober 2010 en die van jou?
ik vind ovulatie testen echt een uitkomst toch moet je je wel even inlezen want het gebruik ervan is anders als een zwangerschapstest.
en er zijn veel verschillende soorten prijzen,ik bestel ze online niet duur als je meer wilt weten moet je me maar even een privebericht sturen.
ilse ik denk dat je veel te vroeg bent geweest!! 6 dagen voor nod is echt heel vroeg.
nog heel eventjes geduld meid
ik heb rond de kerstdagen mijn eisprong dus nog even geduld hier.
Vanavond ging ik mijn haren wassen en het viel me ineens op dat ik veel minder haaruitval heb dan normaal, misschien 1/4e van wat ik gewend ben. Ook heb ik sinds gisteren jeuk op mijn onderrug (net boven billen) en vandaag ook op mijn onderarmen. Beide herken ik van mijn vorige zwangerschappen. Verder nog steeds last van mijn borsten en af en toe steekjes achter mijn schaambot. Ik durf er niet teveel op te hopen.
Tigru, fijn om te horen dat je een leuke dag hebt gehad.
Kato, leuk dat je ook gaat testen zondag
Ik vind het wel fijn die ovulatietesten. Je ziet wanneer je eisprong eraan komt, dus die dagen kun je dan beter wel klussen. Ook weet je wanneer je NOD is, bij mij 13 dagen na mijn eisprong.
Ilse, jammer van de negatieve test, maar je NOD is pas over 6 dagen, dus het kan dat je gewoon te vroeg was.
Jipenjanneke, gezellige periode om straks te gaan klussen.