Tigru, fijn dat je vanmiddag even kan werken. En veel plezier in Dusseldorf, ga je naar de Kerstmarkt? (Die is daar toch?)
jipenjanneke, vandaar dat je beter bij 1 merk kan blijven om het streepje te vergelijken.
(Via Google kom ik dus wel verhalen tegen van vage lijntjes bij Sensitest die alsnog ongesteld worden…)
Ik blijf bij de streep is een streep.
Dat is van Keira, en die eerste is ook zo vaag als het maar zijn kan…
Die is een paar dagen later en donkerder is bij mij de streep nooit geweest.
En ja, morgen naar de Kerstmarkt! Ik heb echt mega zin!
tigru fijn om even te vergelijken!
bij mij is de streep net als op de bovenste foto de 1e.
zijn die 2 testen van de bovenste foto van dezelfde dag?of zat daar een paar dagen tussen?
en naar de kerstmarkt leuk!! heel veel plezier
Die zijn van verschillende dagen, het scheelt een dag…
Thnx, verheug me echt op een dagje weg, lekker gluhwein drinken en lekkere dingen eten!
In principe is een streep een streep, maar Tigru’s lichtste streep is toch wel duidelijk als de foto die jipenjanneke eergisteren plaatste. En wat ik begrijp is dat de streep niet duidelijker is geworden?
Gewoon over 2 a 3 dagen weer testen als je nog niet ongesteld bent, zolang blijft er nog hoop.
@sassie1980 wrote:
In principe is een streep een streep, maar Tigru’s lichtste streep is toch wel duidelijk als de foto die jipenjanneke eergisteren plaatste. En wat ik begrijp is dat de streep niet duidelijker is geworden?
.
ja dat ben ik met je eens sassie,nee is niet duidelijker geworden
Ben dat ook met je eens Sassie… Mijne werd toch ook donkerder. Zou het gewoon zo tof vinden als er iemand hier zwanger werd :oops:
Dat wordt ook wel tijd Tigru, meestal lees je bij de stoppers vaak wel 1 of 2 die in de eerste ronde zwanger raken, maar hier (tot nu toe) nog niet.
jipenjanneke, wanneer wil je nu weer gaan testen als je dan nog niet ongesteld bent?
Kleine Spruit, hoe gaat het bij jou?
Over 1 tot 1,5 week hebben we volgens mij 4 die hun NOD hebben, daar moet toch wel een zwangere tussen zitten!
Hoop het ook! Of wat ik al eerder zei en me erg grappig lijkt, gewoon allemaal tegelijk!
Ben nu bezig met de kerstkaarten, mag van Keira niet opstaan van de bank en ze ligt nu lekker te slapen…
Nou dat lijkt me ook wel sassie!
Mijn nod is 20-12-2012 :mrgreen: dus nog 10 dagen wachten… Zucht…
Jipenjanneke, raar dat je test nog niet duidelijker is… Zou toch wel al moeten denk ik… : shifty: heb je nog eens een foto van je testen?
Druk bezocht hier de laatste tijd, moest wel wat terug lezen… Ik heb gisteren gewerkt en daarna opgepassen om ons neefje van bijna 1 (jan)
Wat is dat een lekker gevoel zeg! Samen met mijn man, en de kleine man zijn we over een kerstmarkt gelopen… Mijn man zat de hele tijd mij aan te kijken, en ik vroeg waarom. Zei hij : ik geniet gewoon als ik jou zie lopen met een kinderwagen… Haha lief toch?
Tigru, wat spannend allemaal, toch een klein beetje hoop? Gewoon over aantal dagen weer testen… Ik ben benieuwd en blijf voor je duimen…
Sassie: hier nog steeds niks… Nothing… nada… heb nu niet meer getest sinds 28 nov… Ik weet nog niet wanneer ik nu weer ga testen… Zit inmiddels op dag 59. Ik wacht maar rustig af…
Tigru, op zich hebben we wat schade in te halen, dus een aantal positieve testers ineens mag ook wel :mrgreen:
Amy, dus morgen ga jij je banner aanpassen?
Kleine Spruit, leuk dat je op je neefje hebt gepast :inlove:
Vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt :hug:
Ik zou om de 2 weken wel een testje wagen denk ik.
Kleine Spruit, denk dat je me verward met Jipenjanneke… Hier nog een dikke week wachten op mijn NOD :mrgreen:
Wel leuk zo’n weekend lekker oppassen! En achter de kinderwagen is gewoon super leuk.
Wel nog steeds bizar dat je niks hebt… Heb je al een idee of je naar de HA gaat?
Hoi meiden,
Jipenjanneke, jammer dit te horen hoewel ik ook van mening ben dat een streep een streep is. Met welke testen test je? Misschien eind deze week nog eens testen?
Tigru,
wat leuk naar de kerstmarkt, ik zou er ook graag eens naartoe gaan nog nooit geweest.
Ik ben deze voormiddag bij de huisarts geweest, voel me beetje grieperig, ben nu drie dagen thuis dus even uitzieken.
Ik heb deze ochtend in het kruidvat 2 tests gekocht voor 5€ , kan je die testen vanaf 4 dagen voor je NOD? Als dat zo is dan kan ik vrijdag eens voorzichtig gaan testen, ben benieuwd, hoewel ik er niet teveel op hoop zeg maar
hoi lieve meiden nou jullie hoeven niet meer te duimen voor mij want ik ben ongesteld aan het worden.
ik voelde het al aan de buikpijn die ik net had en naar de wc jahoor het gaat beginnen.
ik keek nog even op de test van vanmorgen en daar zag ik nu maar 1 streepje op terwijl op die van vrijdag wel 2 staan.
ben wel weer wijzer geworden van het testen en de “kwaaltjes”
nou ja ik ga in ieder geval heel hard duimen voor de eerste die haar nod heeft!
jeetje kleine spruit wat een onzekerheid nog steeds bij jou!!
en achter de kinderwagen lopen is heel erg leuk!
hoi ilse bijna tegerlijkertijd gepost.
ja die van het kruidvat kun je al iets eerder doen,maar ik zou toch wachten tot je nod,anders wordt je er misschien nog niet wijzer van.
maar ja dat is wel moeilijk hihi…
beterschap hoor!
jipenjanneke, balen dat je toch ongesteld bent geworden :hug:
Voor de volgende keer weet je wel dat je NOD waarschijnlijk weer 15 dagen na je (vermoedelijke) eisprong is.
En het is niet gek hoor dat je hoop gaat krijgen als je allerlei dingen voelt die bij een zwangerschap kunnen horen. De vorige ronde voelde ik ook van alles en had ik ook hoop en toen ik ongesteld werd me voorgenomen dat ik me de volgende ronde niet meer gek zou maken. Toch heb ik dat weer, omdat ik nu andere klachtjes heb of op een andere moment, dan denk je toch weer of het zo kan zijn.
Ilse, die 2v5 van Kruidvat zijn in principe bedoeld vanaf je NOD, maar je leest wel vaker dat ze gevoelig zijn en al 2 a 4 dagen voor NOD een lichte streep kunnen geven. Ook heb ik echter de laatste tijd gelezen (en foto’s gezien) dat ze een valse vage streep geven, dus zeker voor NOD ben ik een beetje wantrouwig als ik met die testen een vage streep zie.
Sassie en Tigru, idd ik zal misschien beter maar gewoon afwachten, als ik kan tenminste :mrgreen: :oops:
Jipenjanneke jammer dit te lezen maar volgende maand beter zou ik zo zeggen hé, vreemd dat je ook zo een trekkerig gevoel had en pijnlijke borsten, had je dat al vaker?
Zijn jullie eigenlijk allemaal net als ik in november met de pil gestopt en zou het daardoor komen dat ons lichaam ons een beetje voor gek houdt?
:think:
Fijne dag nog!
dank je wel sassie ja idd 15 dagen na vermoedelijke eisprong.
dus het is wel handig om die te blijven volgen wanneer ik mijn eisprong heb en dan door te tellen.
ja het is wat met die kwaaltjes die we zo graag willen voelen.
proberen om je zelf niet gek te maken is idd moeilijk bij elk dingentje denk je wel van hee misschien ben ik wel zwanger.
ilse ik heb ook een valse vage streep gehad vrijdag met 2voor5 van kruidvat.
toch ga ik ze wel weer kopen want ik weet dat ze wel goed zijn.
waren jullie vlug zwanger bij de andere kindjes?
Ik was meestal na het stoppen met de pil zwanger, alleen bij de laatste zwangerschap duurde het ongeveer 3 maanden. Ik ben intussen ook al wat ouder (de oudste van de groep hier) :shock: