oktober/november/december 2012 stoppers

@Tigru wrote:

Willen er nog mensen bij op het lijstje??

Ik graag 34j 4e kindje

Weet ik Amy :wink:

Ga jou toevoegen Ilse!

Dank je

wat zijn jullie toch ook lieve meiden, leuk dat iedereen zo met elkaar mee leeft hier.

ik heb wel allerlei kwaaltjes ik wil helemaal nergens vanuit gaan.

hopelijk weet ik morgen meer.

spannend is het wel :shifty: :smiley:

Welke kwaaltjes heb je al?

ik heb al een week last van gevoelige borsten.

trekkend gevoel in mijn buik aan de rechterkant

soms steken aan de linkerkant

met vlagen misselijk

sinds vandaag duizelig(geen idee of dit een kwaaltje is)

mijn buik voelt anders,rommelt van binnen.

opgeblazen buik in de avond.

smaak verandering

@jipenjanneke wrote:

ik heb al een week last van gevoelige borsten.

trekkend gevoel in mijn buik aan de rechterkant

soms steken aan de linkerkant

met vlagen misselijk

sinds vandaag duizelig(geen idee of dit een kwaaltje is)

mijn buik voelt anders,rommelt van binnen.

opgeblazen buik in de avond.

smaak verandering

Oh klinkt goed:-)

Wanneer ga jenog een keer testen?

morgenochtend ilse :smiley:

Ik heb begin deze week mijn eisprong gehad en voel me ook misselijk bij momenten, gisteren trekkerig gevoel onderaan en pijnlijke tepels maar durf nog niet te hopen want is wellicht mijn lichaam die wat ontregeld is na het stoppen met de pil . Succes! Hoop snel te lezen hier ! :smiley:

Ik hoop dat je vannacht kan slapen JipenJanneke. Veel succes morgen!

Wat voor lijstje bedoel je precies, Tigru. Houd je bij wie en wanneer iemand zwanger is? Denk dat ik dat wel leuk vind, waar kan ik dat lijstje dan vinden?

Jipenjanneke, en??

Ik was ook wel benieuwd :angel:

@Kato wrote:

Wat voor lijstje bedoel je precies, Tigru. Houd je bij wie en wanneer iemand zwanger is? Denk dat ik dat wel leuk vind, waar kan ik dat lijstje dan vinden?
Op pagina 1 :wink:

Zoals Sassie zegt :smiley:

En jipenjanneke???

Hier kijken of ik even oppas kan vinden straks, Keira is ziek…

getest maar het lijntje was net zo vaag als vrijdag.

dus ik denk dat ik niet zwanger ben hoor anders had hij nu wel duidelijker moeten zijn.

24-11 had ik een positieve ovulatietest dus dat is nu denk ik 15 of 16 dagen later.

ik wacht nu mijn menstruatie maar af.

Waarom niet? Een lijn is een lijn… Neem aan dat je nu gelijk gekeken hebt? Ik test nooit heel donker, enkel lichte lijntjes…

jipenjanneke, ik denk ook wel dat na 2 dagen het vage lijntje minder vaag had moeten zijn. Misschien toch een voorgedrukt lijntje :hug:

Ik heb pas de dag na de eerste positieve ovulatietest mijn eisprong 's avonds. Als dat bij jou ook zo is dan zit je vandaag 15 dagen erna, misschien is je LF iets langer? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Gisterenavond zijn we gezellig uit eten gegaan. Even wat dingen doorgesproken over de aanbouwplannen (manlief wel/niet ouderschapsverlof opnemen, kids overblijven op papadag e.d.) en over zwangerschap/baby gepraat. We hebben afgesproken dat we dit wel 1 keer per maand willen gaan doen en ook 1 keer per week samen thuis eten als de kids op bed liggen.

Amy, ik kan me voorstellen dat je nog even een paar dagen wil wachten om je banner te verzetten, anders klinkt die 10+ wel erg lang ineens.

Ilse, toch ook wat klachtjes, spannend. Ik durf ook niet teveel te verwachten, want vorige ronde voel ik ook wat en was het ook niet raak.

Tigru, beterschap voor je kleine meid. Wat heeft ze? :hug:

Gewoon een griepje. Normaal kan ze nog geen 10 seconde stil zitten, nu ligt ze al de hele ochtend op de bank. Lekker hoge koorts en verkouden. Vanmiddag wordt ze opgehaald door opa en gaat ze daar heen. Kan ik nog heel even werken. Morgen zou ze daar sowieso zijn en vannacht logeren, want morgen ga ik met mijn zusje en schoonzusje naar Düsseldorf!

zou wel toevallig zijn op 2 verschillende merk testen een indrooglijntje.

die van sensitest hebben geen indrooglijntje las ik en die heb ik 2x gedaan en op allebei een dun lijntje.

die van de kruidvat 2voor5 weet ik het niet sinds die veranderd zijn.

daar teste ik altijd positief mee bij beide kindjes.

dus daarom denk ik dat het nu wel niet zo zou zijn.

ik dacht dat die van kruidvat 2voor5 juist gevoelig waren.

ik wacht het maar af en anders over een paar dagen maar weer testen.

sassie lekker is dat he even met zn tweetjes weg

beterschap voor je meisje tugru