hallo meiden wat hebben jullie veel geschreven intussen zeg!!
even kijken of ik op iedereen kan reageren.
sassie ik zou graag dat forum is zien zodat ik mijn testen kan vergelijken.
misschien kan je een pf sturen met welk forum het is.
hoe is het verder met je nog pijn van het vallen?
kato ja die van clear blue zijn eigenlijk het duidelijkst zwanger of niet zwanger.
daar heb ik er 1tje van liggen gekregen van een lief forumvriendinnentje die hier weleens mee leest denk ik
ik wil die nog even bewaren want volgens mij heeft die meer hcg nodig dan andere testen van het kruidvat bv.
tigru jee flink ziek geweest dus bah en je kleine meisje ook hier heerst het norovirus.
en vandaag de nieuwe auto ophalen spannend hoor!
de kerstboom hebben we nog niet staan ik denk volgend weekend pas.
angela was jou indroogstreep ook roze?ik dacht dat een indroogstreep altijd wit was.
ik vind het super lief dat jullie allemaal zo lief met me meedenken!!
ik heb vanmorgen weer een test gedaan met een ander merk kon het niet laten en ook hier kwam een heel dun licht streepje op te staanā.
ik had gelezen dat hcg met 2/3 dagen verdubbeld ik dacht eerst elke dag.
morgen maar even niet testen en dan misschien maandag maar weer mocht ik nog niet ongi geworden zijn.
verder heb ik al een week gevoelige borsten en was ik gisteren met vlagen misselijk.
nou ja we zullen het wel gaan zien.
fijn weekend allemaal
Spannend Jipenjanneke! Klinkt echt wel goed!
Ik stuur je wel even een pb over dat forum.
Hmm, degene die een aantal vals positieve testen 2v5 had die heeft de fotoās eraf gehaald :roll:
Ik zie dat Amy je al een pb stuurt :thumbup:
Welk ander merk heb je gedaan?
Kan je misschien een foto maken van je testen, dan kunnen we even meekijken
Spannend hoor
tnx amy ik heb het hele vage test topic doorgelezen :lol:
deze test is van vanmorgen en is van sensi.
ik heb de test open gemaakt zodat hij beter te zien is.
2e streepje staat tussen de 2 witte pinnentjes dan weten jullie een beetje waar je moet zoeken
Ik zie wel een streepje, maar vind hem wel heel dunā¦hoop dat hij maandag donkerder is!
Ik zie hem ook, maar ik vind hem wel erg licht om hem positief te noemen. Net voor nod of net erna zou je toch wel een duidelijkere streep verwachten.
Het blijft spannend. Misschien nu inderdaad tot maandag wachten, dan zou hcg verdubbeld moeten zijn als je zwanger bent. En zondag zit je 14 dagen na je vermoedelojke eisprong toch?
Pff, ik word gek van mijn borsten. Een spierpijn-gevoel erin.
ja dat klopt ik vind hem ook erg licht en vaag en niet positief.
ik had zelf uitgerekend woensdag 5-12 mijn nod.
maar jij sassie had na de hand van mijn eisprong die dus 2 dagen later kwam(fijn dat ik dit weet door ovulatietesten)uitgerekend morgen pas nod.
hoewel ik zelf uitkwam op vandaag.
kan alleen maar afwachten en hopelijk idd maandag een donkerdere test.
sassie is die pijn van de val denk je?
Jipenjanneke, ik zal voor je duimen
Ik weet niet of die pijn van die val komt. Ik ben voornamelijk op mijn linkerscheenbeen en rechterkant van mijn lichaam terecht gekomen. Ik heb vooral last van mijn knieen en scheenbenen.
Dat gevoel in mijn borsten is aan beide kanten. Meestal heb ik dit vanaf ongeveer 2 a 3 dagen voor mijn NOD, als de rode duivels eraan komen, en de eerste dagen van mijn ongesteldheid.
dank je sassie
spannend ook bij jou ik voel die van mij ook al een hele week.
Jeetje wat spannend om dit te volgen. Kan er nog wel bij, bij mān eigen spanning.
Mijn eravringen met lichte streepjes zijn tot nu toe positief. En ik heb ook altijd al een aantal dagen voor nod kunnen meten. Maar het blijft toch nog een beetje wachten op zekerheidā¦ Dus ik help het je hopen J&J!
En Sassie, zit bij jou de pijn in je borsten ook vooral aan de zijkant? Dat heb ik dat telkens gehad. En ook wat meer bultjes en de melkkliertjes worden meer zichtbaar. Vorige maand heb ik ook zeker en week voor de positieve test al last van mān borsten gekregen. Dacht toen nog dat mān ongi er aan kwam, omdat ik deze nog niet had gehad na het verwijderen van mān spiraaltje.
Heeft iemand trouwens ervaring met een vroeg einde van de zwangerschap? (kan het nog niet echt een miskraam noemen) Kan ik de dag dat het misging aanhouden als 1e dag van mān periode? Vraag me namelijk af of ik mijn ovulatie goed heb berekend.
Ik heb geen ervaring met lichte streepjes. Bij mij zijn ze of omowit of duidelijk.
Bij Luc en Stan had ik 13 dpo een streepje die bijna net zo donker was als de teststreep.
Bij Pete had ik 1 dagen voor NOD een smal (maar duidelijk) verticaal streepje (+/- test van CB) en daarna 3 keer (om de dag blijven testen) een negatieve test en ineens 6 dagen na NOD een duidelijke + te zien.
Kato, die pijn zit inderdaad aan de zijkant en iets schuin erboven, alsof ik mezelf 100 keer heb opgedrukt (alsof ik dat zou redden :lol:)
En gevoelige tepels bij aanraking. Vorige ronde (en volgens mij de cyclussen ervoor ook) had ik dit dus pas 2 a 3 dagen voor ik ongesteld werd, dus ik vind het vreemd dat het nu al is.
Ik heb gelukkig geen ervaring met een (vroege) miskraam.
Hoe is dat bij jou gegaan? Wanneer is je spiraaltje eruit gegaan? Wanneer had je een positieve test? En wanneer is het misgegaan?
Volgens mij kun je de eerste dag wel als eerste dag van je cyclus aanhouden, maar het kan zijn dat je eisprong later is, waardoor je alsnog een lange cyclus hebt. De eerste fase van je cyclus kan langer zijn door een miskraam of stress of ziekte, maar de tweede fase (vanaf je eisprong) is meestal even lang, gemiddeld 14 dagen.
Ga het toch even vragen Sassie, DPO? Kom niet uit de afkortingā¦
Jipenjanneke, super spannend! Ik zie helaas geen streepjeā¦ Maar hoop echt op een mooie komende maandag!
Sassie, spannend dusā¦ Denk je dat het raak is?
En Amy? Voel jij al iets, met kerst testen toch?
Kato, ik kan je niet verder helpen. Hier ook omo-wit of zwanger (dat was 1 keer). Maar mijn eerste test met Keira was twee dagen voor mijn NOD en die was vaag positief (had ik de foto niet ergens gelinkt in ons topic? anders wil ik dit wel doen).
Hier is de auto er! Echt heel bizarā¦ Moet enorm wennen, maar hij rijdt wel prettig. En vooral vanavond in de kou was het prettig om in onze leren stoelen stoelverwarming te hebben (ik weet het, extreme luxe). Maar vind het soms wel wat eng nogā¦
Vandaag bij mijn zusje geweest en ik kan vanuit hier ook nog wel wat duimen gebruiken. Ze heeft inmiddels de 8e (of iets meer of iets minder) IVF terugplaatsing gehad, ze zijn 4 jaar al bezig, en nu werd ze dinsdag ongesteld. Dus het ZH zie āsorryā¦ maar de 6e moet je toch even testenā. Dus zij test de 6e en heeft een positieve test in handen. (Ze heeft al een miskraam gehad eerder). Helemaal van slag dusā¦ Nu zegt het ZH āgefeliciteerdā. Dus ze weet het even niet meerā¦ Nu mag ze de 24e naar het ZH voor de eerste echo, dus hoop dat het nu gelukt is. Maar ook eerlijk dat er maar eentje is blijven plakkenā¦
Hier trouwens geen kwaaltjes of meer van dat. Denk dat we volgende rond nog eens gaan ovu-testen. Want door jullie āik voel mijn ei-sprong zo-en-zoā denk ik dat ik em toch voel, op dinsdag avond dan gevoeld, maar kan dat met zondag een positieve test en maandag weer negatief? Want mijn libido nam ook compleet af na zondag.
Wat een verhaal van je zus, tigru. Dat is wel heel lang wachten op een antwoord voor haar. Duimen we wel voor mee hoor!
Dpo betekend volgens mij ādayās past ovulationā, toch Sassie? Die pijn in de borsten klinkt me bekend, hoop voor je dat het de eerste kwaaltjes zijn. Spannend!
Ik heb in oktober, 16 dagen na het verwijderen van mān spiraaltje een positieve test gehad. Was enorm aan het wachten op mān ongi, waardoor ik even helemaal de typische kwaaltjes over het hoofd zag. Test heb ik vrij impulsief gedaan, zelfs zonder dat mān man het wist. Was wel even schrikken dat het positief was. Echter mijn gevoel was ook niet goed, de kwaaltjes werden langzaam minder. 3 dagen later toch ongi, nog een paar dagen later was de test ook weer negatief. Niet heel verdrietig om geweest omdat ik het volgens mij al aanvoelden.
Tigru, Ik zie net dat je dochtertje van 2 april is. Geboren op mijn verjaardag dus! Het scheelt maar zoān 34 kaarsjes. En idd stoelverwarming is echt een luxe met dit weer! Altijd even wennen een andere auto, maar toch ook wel heel leuk. Welk merk is het?
Kato, dpo betekent idd days past ovulation. term die veelvuldig voorkomt op ander forum waar sassie en ik komen
Tigru, nee voel echt nog niks, maar banner klopt niet. Zit nu pas op 3 dpo. Ga testen toch wat eerder doen, 22 december dus, gisteren over 2 weken. Nog 13 dagen dus
En wat spannend voor je zus zeg, ik duim voor haar!
kato ja dat is een beetje lastig wanneer je nu je 1e dag moet aanhouden maar ik denk wel dat je goed zit.
sassie heb jij het idee dat je zwanger bent?
tigru ik heb ook alleen maar ervaring met positieve streepjes maar misschien heb ik nu gewoon te vroeg getest omdat mijn eisprong ook later is geweest.
ik duim voor je zusje hoor super spannend en wat duurt wachten dan lang zeg.
waarschijnlijk heeft je zus nou zoiets van waar moet ik op wachten?
amy dat forum is best leuk waar jij en sassie komen.
staat veel informatie op.
hier morgen maar weer testen ik hoop dat hij donkerder wordt maar vind het ook wel weer eng om te testen.
ik voel me wel zwanger maar ja mn lichaam kan me net zo goed voor de gek houden.
hopelijk weten we morgen meer.
Hier gaat het nog steeds hetzelfde. Nog steeds last van mijn borsten (spierpijn-gevoel) en tepels (bij aanraking) en af en toe steekjes achter mijn schaambot. Verder nog geen klachten.
DPO is inderdaad Days Past Ovulation
Kato, dat vind ik juist leuk van zoān stoppers-topic, dat je ook in spanning zit voor anderen, een goede afleidingt vind ik altijd.
Dan heb je direct na het verwijderen van je spiraaltje al een eisprong gehad als je 16 dagen later een positieve zwangerschapstest had. Volgens mij gaat je lichaam weer met een nieuwe cyclus beginnen als je hcg uit het lichaam is, dus ik denk wel dat je kan gaan tellen vanaf het moment dat je bloedverlies had vanwege die negatieve test een paar dagen later.
Tigru en jipenjanneke, ik weet niet of het raak is. Ik weet wel dat ik op een andere moment in mijn luteale fase klachtjes heb, dus wel anders dan vorige ronde, maar dat zegt nog niks denk ik.
Tigru, dat lijkt me ook wel wennen een andere auto
Ik zal duimen voor jouw zusje! Ik weet dat ik bij Pete rondom NOD ook wat bloedverlies had (bij afvegen en niet meer dan een inlegkruisje) en bij Luc en Stan rond 6 weken roze/rode sliertjes in mijn afscheiding. Spannend.
Volgens mij is je eisprong geweest als je weer een negatieve ovulatietest hebt. Bij mij wel in ieder geval, maandag- en dinsdagmiddag een positieve ovutest, dinsdagavond mijn eisprong gevoeld en woensdagmiddag weer een negatieve ovutest.
Amy, ga je je banner nog niet aanpassen?
jipenjanneke, dat forum is inderdaad wel leuk. Ik kwam er al een tijd niet meer (volgens mij niet meer sinds de bevalling van Luc en Stan, meerdere forums was moeilijk bijhouden en toen voor KoK gekozen) maar ik vind het daar wat actiever qua zwanger worden en zwanger zijn dus vandaar dat ik er nu weer kom.
Zolang je vandaag nog niet ongesteld bent geworden (vandaag 14 dagen na je vermoedelijke eisprong toch?) dan denk ik dat er wel een aardig kans is dat je streepje morgen duidelijker is. Spannend!
Ik ga de kids even aan het eten zetten, want over ruim een uurtje is de oppas hier, wij gaan lekker samen uit eten.
Sassie, nee nog niet, want dan kom ik weer boven de 10 dagen uit :mrgreen: psychologisch werkt dit zo beter :mrgreen:
Jipenjanneke zo spannend zeg ik duim met je mee
Hier ook afwachten ,mss dat ik met een vroege test eens test binnen een paar dagen ben zo benieuwd
Psychologie is ook belangrijk he Amy! Zou hetzelfde hebben hoor
De auto is zeker wennen, maar zo lekker als je het koud hebt en verwarmde kont hebt 8)
Ik vind dat ook leuk van het stopperstopic, je bent niet de enige en samen kom je er door.
Ben wel nieuwsgierig naar dat andere forum? Kom op best wat fora, nu niet veel meerā¦ Als ik er ben, heet ik zo goed als zeker ook Tigru.
Vind het ook super spannend Jipenjanneke!! Dan zou je de eerste zijn
Willen er nog mensen bij op het lijstje??
Ik hoef niet op het lijstje hoor Tigru Ik klets hier gewoon af en toe voor de gezelligheid mee