oktober/november/december 2012 stoppers

Na 2 kindjes te hebben gekregen zonder mee te doen aan een forum (wel stiekem gelezen soms) dacht ik dat het wel leuk zou zijn om nu we voor de 3e gaan, hier met andere meiden over te kletsen.

Maar ik had nooit verwacht dat er al zo veel berichten zijn van de oktober/november stoppers!!! Wat een actief groepje!

Ik heb hier en daar wat stukjes gelezen, dus weet al wel wat van jullie. Zelf ben ik nu 6 weken zonder spiraaltje. Meteen de eerste maand was het raak, helaas na enkele dagen toch nog misgegaan.

Ben nog niet zeker wanneer mijn eisprong precies is, maar ik denk afgelopen weekend. En nu al zenuwachtig! Heb zelfs buikpijn, maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen. Wat zijn het toch weer spannenden weken!

En Ilse, ik las je berichtje over krampen. Kan het zijn dat het de innesteling is? Dat heb ik bij mijn andere zwangerschappen namelijk heel duidelijk gevoeld.

hallo kato leuk ook voor een 3e kindje!

ja er wordt hier actief geschreven heel gezellig :smiley:

Kleine Spruit, als sommige mensen eens wisten wat anderen allemaal tussendoor uitspoken :lol:

Ik heb lunchpauze van 13.00 tot 14.00 uur en meestal ga ik dan naar huis (nog geen 5 minuten fietsen) om te eten en soms een wasje op te zetten. Heel af en toe is manlief ook thuis (als hij net als vandaag pas om 15.00 hoeft te beginnen) en dan gaan we vaak even snel naar boven :oops: :wink: :lol:

Vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt :hug:

Angela, ik moet nog even kijken wanneer ik hem ga opzetten. Ik wil dan eerst de woonkamer stofzuigen en dweilen en daar heb ik vandaag nog geen tijd voor gehad. Ook moet ik even wat speelgoed opruimen / verplaatsen om een plekje te creeeren waar hij kan staan.

Amy, mijn NOD is op 17/12, maar ik word meestal 's avonds ongesteld dus ik denk dat ik dat gewoon even ga afwachten. Op 18/12 moet ik er vroeg uit om te gaan werken. Dan kunnen we 19/12 samen testen :wink:

jipenjanneke, spannend :pray:

Kato, welkom.

Wij kletsen toch niet veel? :angel: :lol:

Jammer dat het de eerste keer toch niet goed is gegaan :hug:

En waarschijnlijk dus je eisprong gehad? Of misschien dat je buikpijn van een aankomende eisprong kan komen? Spannend.

Intussen nog wat gelezen op het forum en ja er wordt hier veel gekletst… :wink:

Gezellig!!!

Hier nog even geen kerstboom. Ben nog bij aan het komen van de sinterklaas. Dacht dit jaar eens niet te veel kadootjes te kopen, maar is toch niet helemaal gelukt want er liggen nog een aantal spulletjes met de plastic erom op tafel!

Volgende week maar, want het is wel heel gezellig in huis met al die lichtjes. En toch belangrijk dat we het nu extra gezellig maken thuis. :wink: :slight_smile:

Sassie, het zou natuurlijk leuk zijn als ik daar buikpijn van heb, maar ook zeer waarschijnlijk dat ik het te graag wil voelen.

@sassie1980 wrote:

Kleine Spruit, als sommige mensen eens wisten wat anderen allemaal tussendoor uitspoken :lol:

Ik heb lunchpauze van 13.00 tot 14.00 uur en meestal ga ik dan naar huis (nog geen 5 minuten fietsen) om te eten en soms een wasje op te zetten. Heel af en toe is manlief ook thuis (als hij net als vandaag pas om 15.00 hoeft te beginnen) en dan gaan we vaak even snel naar boven :oops: :wink: :lol:

Hihi dan kan je daarna ook weer lekker werken hihi. :mrgreen:

Wij klussen om de dag, heb ooit gehoord dat de zwemmers van de man dan het meest optimaal zijn… 8)

Kato, leuk dat je mee komt schrijven! Gezellig…

Wel jammer van de eerste keer, hopelijk tel je weer snel aan :hug:

Ik ga slapen, morgen weer vroeg dag… :zzz:

kato mijn kindjes zijn ook uit 2008 en 2010 :smiley:

kleine spruit om de dag klopt heb ik ook gehoord :smiley:

hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

dotje weet jij intussen al meer?

ik heb vanmorgen getest maar hij leek negatief.

toen ik na een kwartier nog een keer keek zag ik een heel dun licht streepje,moest wel heel goed kijken maar hij staat er echt.

ik heb met kruidvat getest en ik weet dat die geen ingedroogd streepje hebben.

nu is het afwachten ik ga op zn vroegst zondag testen ik hoop dat hij dan donkerder en duidelijker is geworden.

fijn weekend allemaal wij hebben vanavond een feestje voor de zekerheid maar geen alcohol drinken.

Spannend Jipenjanneke! Duim voor je!

tnx amy

Spannend jipenjanneke!! Ik zal voor je duimen en hopen op goed nieuws!!

:dance: :pray:

Even snel.

Over die kruidvat testen, die zijn recent veranderd veranderd, daar lees ik de laatste weken wel vaker vals positieve uitslagen en indroogstreepjes over helaas.

dank je kleine spruit en sassie.

en sassie tja je weet het toch niet zolang er geen duidelijke donkere streep op staat ga ik er maar vanuit dat het niet zo is.

ik had van kruidvat 2 voor 5 euro testen

@sassie1980 wrote:

Even snel.

Over die kruidvat testen, die zijn recent veranderd veranderd, daar lees ik de laatste weken wel vaker vals positieve uitslagen en indroogstreepjes over helaas.

Zeker op ZP :wink:

Spannend Jipenjanneke :pray:

Hier ook afwachten, buik is precies wat gezwollen en tepels gevoelig , heel vreemd

@Amy82 wrote:

@sassie1980 wrote:
Even snel.

Zeker op ZP :wink:
:lol:

Vanmorgen lag er hier een pak sneeuw, dus ik voorzichtig op de fiets naar mijn werk. Ben ik bijna op werk, ga ik zachtjes afremmen om mijn fiets te gaan parkeren, schuif ik gewoon eronderuit. Eenmaal binnen gelijk even naar de schade kijken, een flinke blauwe bult op mijn linkerscheenbeen en een blauwe plek op mijn rechterscheenbeen en mijn rechterhandpalm is gekneusd. Het is maar goed dat onze klusweek achter de rug ligt, want alles doet een beetje pijn nu.

Ik heb sinds vanavond wat krampjes in mijn buik (onderbuik en rondom navel) maar ik zit pas 3 dagen na mijn eisprong, dus het zullen mijn darmen wel zijn :lol:

jipenjanneke, die 2 voor 5 euro testen bedoel ik inderdaad. Op een ander forum waar ik wel eens kom heb je een showtopic voor testen met duidelijke en minder duidelijke strepen en daar ben ik dus van die testen vele vage lijntjes tegen gekomen die met een ander merk negatief testen of alsnog ongesteld worden.

Uiteraard zijn er ook wel eens lichte lijntjes die wel donkerder worden, dus ik zou gewoon over 2 a 3 dagen weer een keer testen, dan zou hij duidelijker moeten zijn als je toch zwanger bent.

Jeetje J&J, ik vind het knap dat je nog 2 dagen kunt wachten. Heb ook niet al te beste ervaringen met een aantal huismerk testen. Vertrouw toch liever op de clear blue, heerlijk duidelijk: zwanger / niet zwanger. Veel succes met wachten en ik hoop op een positieve uitslag voor je.

En wat een weer idd. Wel mooi en gezellig al die sneeuw. Kan me bij m’n jongste dochter ook nog wel herinneren dat ik met een megabuik de straat op ging. Hopen dat we allemaal snel zwanger zijn, dan maken we dat niet meer mee!

En Sassie, beterschap! Lekker relaxen na zo’n klusweek is ook heel fijn!

Relaxen rondom de innesteling schijnt trouwens sowieso goed te zijn. Misschien mijn man ook laten weten, kan wel een massage gebruiken! :slight_smile:

Hey meiden, ook weer even terug. Fikse buikgriep gehad, niet grappig duidelijk en een meisje dat stront verkouden is en hele nachten huilt…

Kato welkom!!!

Maar jipenjanneke, heel spannend!!! Wanneer ga je weer een test doen?

Sassie, wat een weer he, hoop dat het beetje met je gaat na je val. Ik vond het ook best eng, moest langs het ongeluk kruispunt en dan met mijn broertjes auto met zomerbanden, vond het geen succes.

Morgen gaan we eindelijk de nieuwe auto ophalen!! En gelijk winterbanden erbij gekocht!

De KV testen heb ik laatst toch nog gewoon 2 voor 5 euro. Het schijnt dat die van de Trekpleister hetzelfde zijn, maar niet vernieuwd.

Maar van CB heb ik weer gehoord (jaja, horen zeggen), dat die soms ook op mannen positief testen, zonder dat ze ziek zijn. En ook dat mensen negatief testen na hun NOD en dan toch zwanger blijken.

Hier nergens last van, enkel ziek geweest. Maar verwacht ook niet zwanger te zijn.

Ben ik nog iemand vergeten?? Sorry…

Oh hebben jullie de kerstboom al staan? Hier staat ie al en ben er helemaal weer blij mee, zo mooi!

Ik heb wel een keer een valse posi kv test gehad.

Het was wel degelijk een indrooglijn.

Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar het kan dus wel.

:pray: :pray: dat er over 2 dagen een streep vanaf knalt.

Ik heb sinds gisterenavond ook last van mijn borsten.

Ik heb even WomanLog erbij gepakt en de vorige ronde kreeg ik pas 3 dagen voor ik ongesteld werd last van mijn borsten.

Ook had ik vanaf 5 dagen na mijn eisprong last van obstipatie en een opgeblazen buik en maagzuur, maar tot nu toe nog niet.

Kato, die van CB zijn dan wel duidelijker, ze zijn ook een stuk prijziger. Een beetje zonde van het geld als je elke ronde 1 of 2 testen gebruikt en je toch ongesteld wordt, vandaar dat ik altijd Kruidvat 2v5 haalde. Ik heb gelezen dat Etos tegenwoordig ook 2v5 hebben (van Testpoint ofzo) en die schijnen (tot nu toe) wel goed te zijn.

Tigru, vervelend dat het bij jullie een ziekenboeg was :hug:

Die CB testen die op kraanwater of mannenplas positief worden is volgens mij de +/- testen. De digitale (wel/niet zwanger of 1-2/2-3/3+) schijnen wel goed te zijn.

Angela, jij gaat alweer richting jouw vruchtbare dagen zie ik.

Ik heb net gestofzuigd en de doos van de kunstboom staat al klaar. Nog even wat speelgoed opruimen of verplaatsen en dan kunnen we hem opzetten.

Fijn weekend.