oktober/november/december 2012 stoppers

Ik heb net weer een ovutest gedaan. Hij lijkt al wat lichter dan gisteren, dus ik denk dat mijn piek alweer aan het afnemen is. Ik heb ook wat krampjes in mijn onderbuik, dus ik verwacht mijn eisprong wel vanmiddag of begin van de avond. Ik ben dus blij dat we gisterenavond al geklust hebben.

Tigru, ik test ook meestal rond 14.00 uur. De vorige keer had ik op dag 15 en 16 een zo goed als donkere test op die tijdstippen. Deze keer had ik op dag 16 een knaltest en vandaag dus een zo goed als donkere. Het kans dus volgens mij ook elke ronde verschillen.

jipenjanneke, knap dat je je kon inhouden met testen. Spannend.

sassie zo te zien is hij idd niet zo donker als gisteren spannend hoor goed dat je vannacht nog geklust heb en nu maar :pray:

Volgens mij heb ik mijn eisprong nu. Ik heb al 5 minuten steken in mijn onderbuik aan de rechterkant.

Over 13 dagen zal ik dus (hopelijk niet) ongesteld moeten worden :pray:

@sassie1980 wrote:

Volgens mij heb ik mijn eisprong nu. Ik heb al 5 minuten steken in mijn onderbuik aan de rechterkant.

Over 13 dagen zal ik dus (hopelijk niet) ongesteld moeten worden :pray:

spannend, ik duim voor je!! :pray:

ik zal voor je duimen sassie!

Ow spannend allemaal :pray:

Jip&jan : nog 1 dagje voor je NOD :pray:

Hopelijk donderdag een posi test.

Sas en Tigru:mooie testen.

Sas goed dat jullie nog geklust hebben gisteravond.

Ik wou dat ik mijn eisprong zo kon voelen lijkt me wel makkelijk. :mrgreen:

Verder weinig te melden eigenlijk :oops:

Die krampen/steken hebben gisterenavond ongeveer een kwartier aangehouden, daarna de rest van de avond nog een beurs gevoel in mijn onderbuik en nu heb ik nergens meer last van. Vanmiddag voor de zekerheid een ovulatietest doen, maar ik verwacht hem gewoon weer negatief.

Gisterenavond ook nog geklust :lol: dus vanaf vorige week woensdag elke dag. Dat zal dan toch wel goed moeten komen :pray:

Amy, ik hoop dat ook jij een deze dagen je eisprong hebt (jij merkt er niks van toch? wel jammer nu je ovulatietesten op zijn) en dat je over 2 weken een positieve test in handen hebt :pray:

jipenjanneke, vandaag DE dag, spanennd!

Toch getest vanmorgen of kon je je nog steeds inhouden? Wanneer wordt je meestal ongesteld? Ik vaak 's avonds pas, dus mijn NOD zal een lange dag worden…

Angela, het is inderdaad wel handig om hem te voelen, maar op dat moment ook best wel pijnlijk.

Hoi dames,

Afgelopen keren kserdus flink geklust bij jullie… Gezellig hoor haha, ook een aantal goede testen voorbij zien komen. Ik hoop allemaal dat het deze goede goed gaat!

Ik voel mijn eisprong volgens mij ook niet… Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet voelen, kan dus zomaar zijn dat ik het wel voel :lol: Ik heb eiegenlijk geen idee…

Vandaag fijn een dagje vrij, kan ik fijn in huis wat doen… Ben zo verkouden nu… Pff zal het weer ook wel zijn, bah, vind niks aan.

Verder nog niks gezien of gemerkt hier van de rode duivels… We wachten gewoon maar weer verder af… :shifty:

sassie, ovutesten idd op, en voel eisprong nooit, dus erg handige combi :liar: :liar: als ei nu weer rechts zit… 2 maanden geleden had ik hem dan waarschijnlijk ook rechts, had toen pas op cd25 positieve ovutest, en op cd 34 ongi, dus moet nog even geduld hebben…

Ik heb net weer getest en deze kan weer als negatief beschouwd worden :thumbup:

(De test is nog nat :lol: vandaar dat beide strepen donkerder eruit zien als de testen van cd14 en cd15, maar je ziet dat de teststreep lichter is dan de controlestreep)

Kleine Spruit, wel lekker een dagje vrij, dan kun je inderdaad even wat doen in huis.

Vervelend dat je nog niks weet, maar je kan inderdaad niks anders doen dan afwachten :hug:

Amy, nu je niet weet wanneer je je NOD kan verwachten, heb je wel een idee wanneer je eventueel wil gaan testen?

Ben benieuwd bij jou sassie!

Ik testen? Echt geen idee. Met kerst ofzo? Eerst maar eens gewoon afwachten…

Hoi meiden,

Ben ik ook nog even. Vandaag half dagje gewerkt en vreselijke krampen onderaan,echt pijnlijk zoals weeen, nu is het wat beter na 2 pijnstillers maar vind het toch wel schrikken.

Wellicht was dit mijn eisprong, maar zo pijnlijk dat ik,amper recht kon blijven staan? :shock: heb ook pijnlijke tepels.

Wie test binnenkort?

ff snel tussendoor ik heb vanmorgen getest helaas negatief.

ik had alleen geen ochtendurine gebruikt :wall:

nou is mijn eisprong 2 dagen later zou ik dan normaal ook 2 dagen later ongesteld moeten worden?zodat ik nu te vroeg ben geweest?

Amy, met Kerst pas :shock: dat is dan zeker rekening houdend met je langste cyclus?

Ilse, dat kan best je eisprong geweest zijn, ook gezien je banner.

Ik heb ook altijd flinke krampen/steken, onderin mijn buik aan een zijde. Ik vind een wee eigenlijk minder erg, omdat je weet dat die weer afzwakt, maar die krampen/steken blijven bij mij wel 10 a 15 minuten aanhouden.

jipenjanneke, je hebt ongeveer 10 tot 16 dagen voor je menstruatie een eisprong, maar gemiddeld nemen ze altijd 14 dagen. Als ik ga teruglezen dat had je 24/11 een positieve ovulatietest en 25/11 weer negatief en die dag onderin je buik wat gevoeld, dus als je 14 dagen vanaf dan ga rekenen dan kom ik op a.s. zondag uit? Dan zou je nu pas 10 dpo (days past ovulation) zitten, dat kan zeker te vroeg zijn om te testen.

ilse, dat is niet zo prettig, misschien is het idd je eisprong, je voelt hem waarschijnlijk dus alleen het is minder dat je er zo veel last van moet hebben…

jipenjanneke, tjah zou zomaar kunnen, ik zou anders aan het einde van de week nog een keer een test doen dan zit je altijd goed toch? hopelijk heb je dan wel een positieve test in handen! ik duim voor je! :pray:

ik heb vanavond voor dat mijn man ging werken nog even fijn geklust :oops: hij zal wel met een big smile op het werk komen nu haha.

ik wacht ook maar af, weet ook niet wanneer ik ga testen. Misschien kan ik dat ook wel eens doen net als amy, gewoon met kerst haha. Weet namelijk ook niet hoelang mijn cyclus is… hier nog steeds niks… :frowning: hoelang gaat dit nog duren, wil wel eens uit die onzekerheid zijn. (dag 54 vandaag)

sassie wat lief dat je dat even voor me hebt uitgezocht!

we wachten maar af

kleine spruit balen zeg wat een onzekerheid bij jou

nog geen zwangeren?

jammer hoor.

kleine spruit:

Ik weet hoe frusterend het is :hug:

Ã?k denk niet dat ik ooit mijn ei heb gevoeld.

klinkt niet echt fijn.

gisteren sinterklaas gevierd

was super gezellig en naomi is goed verwend :inlove:

Vandaag samen met naomi de kerstboom gezet :mrgreen: :oops:

Zo gezellig die lichtjes.

Naomi vond het geweldig.

Staat ie bij jullie al?

@sassie1980 wrote:

Amy, met Kerst pas :shock: dat is dan zeker rekening houdend met je langste cyclus?

haha ja :angel: Langste cyclus is 33 dagen, zit nu op dag 20, 5 december, dus nog 13 dagen, dan zit ik op 18 december, als ik dat al ga halen. Nou ja, kerst is dan wel erg enthousiast, ik zie het wel…

Angela, heb jij dan ook wel eens zo’n lange cyclus gehad omdat je dat zegt?

En ja, hier staat de boom ook al, vind het wel gezellig zo, die lampjes en die sfeer in huis… Laat de kerstdagen maar komen. Vind het alijd wel gezellige sfeer, kerstbomen en lampjes overal in het dorp en de stad… Echt knuffel dagen vind ik het :lol:

Ga bunnenkort nog even shoppen voor wat kleinigheidjes voor onder de boom hier in huis. Ik ga dan wat halen voor mijn man en hond haha… Kan die ook wat uitpakken, ik doe meestal met sinterklaas snoepjes inpakken maar hij had nog zo veel dus heb dit jaar niks gehaald haha… Dan is hij met kerst weer aan de beurt :wink:

Morgen een dag vrij… Lekker… En het weekend werken en dan nog een aantal dagen nachtdienst er achter aan… Pff drukke week maar komt goed…

Ben toe aan vakantie :thumbup: maar duurt nog eventjes voor mij…

als ik morgen nog niet ongi ben geworden ga ik weer testen.

ik laat het jullie weten