oktober/november/december 2012 stoppers

:dance:

De vorige keer had ik dus op zondagmiddag en maandagmiddag een zo goed als positieve test (ik denk dat mijn piek zondagavond was?) en maandagavond rond 22.30 voelde ik mijn eisprong.

Ik denk dus dat deze ronde mijn eisprong morgenavond zal zijn. Wat zouden jullie doen? Gisterenavond hebben we nog geklust. Vanavond is manlief pas rond middernacht thuis. Op hem wachten vanavond of morgenavond pas klussen als hij gewoon thuis is?

zo die is positief sassie :smiley:

als het voor jou te doen is zou ik vanavond op hem wachten en klussen.

en morgenavond ook nog een keer.

is morgenochtend geen optie?

volgens mij zei jij een paar dagen geleden dat je had gelezen dat je op de dag van de eisprong juist moet klussen en dat je dat de vorige ronde juist niet had gedaan?

fijn dat pete weer aan de betere kant is.

misschien idd van de pepernoten ik heb dat wel vaker gehoord.

Morgen is hij vrij, maar ik moet wel werken helaas.

Misschien dat hij vanavond wel iets later weg wil gaan (dan kunnen we nog even snel als we de kids op tijd naar bed gebracht hebben) of anders vanavond niet te laat naar huis komen.

Ik zal straks wel even een hint geven dat ik denk dat mijn eisprong morgen komt :wink:

Wat ik heb gelezen is dat je de dag voor je eisprong het meest vruchtbaarst bent. De vorige ronde hadden we op zondag geen seks (omdat hij niet fit was) en had ik op maandagavond mijn eisprong. Voor mijn gevoel zouden we dus vanavond moeten klussen om onze kansen optimaal te benutten.

Sas… :lol: have fun vanavond :wink:

ja sassie dat bedoelde ik dus dan zou je idd vanavond moeten klussen.

:smiley:

Zie je wel sassie! Daar is hij! Ik zou ook vanavond doen :wink:

Ik hoop vanavond positieve test te hebben…

Yeey Sassie. Veel plezier vanavond!

Zal straks ook eens foto plaatsen. Test was hier weer minder vandaag…

Manlief is om 18.30 de deur uit gegaan, dus er is nog niet geklust vandaag. Hij verwachtte ook wel dat het vanavond laat zal worden, omdat hij morgen vrij is. Ik ben dus bang dat het vandaag niks zal worden. Hopelijk is mijn eisprong morgenavond pas, want morgen kunnen we 's avonds gewoon klussen.

Tigru, als je test vandaag weer negatief was, dan is je eisprong als het goed is al geweest. Heb je gisterenavond iets gemerkt?

Ik merk nooit iets van mijn eisprong, vandaar dat ik het wilde weten. Alleen mijn libido is dan bizar hoog :angel:

De testen zijn wat vaag bij mij, maar da’s eigenlijk altijd…

sassie en morgenochtend voordat jij gaat werken?

tigru toch is het duidelijk te zien hoor wanneer je eisprong was.

en van die libido herken ik hoor :lol:

@sassie, misschien is hij vanavond wel een beetje op tijd thuis dan nog gezellig klussen vandaag! Veel plezier tonight! :lol:

@tigru, weet je ook hoe dat komt dat ze vaag zijn? Of heb je daar altijd last van? Misschien als je de dag je eisprong hebt dat de test dan pas knalt… Zou zomaar kunnen.

Hier nog steeds niks… Alles rustig, mijn man maakt zich zorgen dat het lang duurt voordat de duivels zich willen laten zien… Ik wacht maar af, maak me geen zorgen alleen vind ik het lang duren haha… :angel:

We zullen zien…

Ze zijn op de foto al ingedroogd, dus dan zijn we altijd vager… Maar die van gister is duidelijk donkerder…

ja ik zie het ook hoor tigru

Ik heb manlief net een sms gestuurd, maar hij heeft nog niet gereageerd. Ik ga dus zo gewoon richting bed, morgenochtend gaat om 06.30 de wekker en moet ik alle kids naar het kdv brengen.

Morgen kan ik vanuit werk om 13.15 thuis zijn. Ik moet Luc en Stan voor 14.00 opgehaald hebben van kdv, dus we zouden nog even tijd kunnen maken voor te klussen. Wat zou beter zijn, morgenmiddag dan of gewoon morgenavond? Ik verwacht morgen mijn eisprong rond 22.00 a 23.00 uur, althans zo was het de vorige keer ook.

Tigru, bij mij drogen de testen juist donkerder op. De testen zijn inderdaad vaag, maar je ziet dat 30/11 en 01/12 al iets donkerder zijn en 02/12 bijna net zo donker. Misschien had je wel een knaltest gehad als je op een ander tijdstip had getest?

Mijn libido is ook erg hoog nu :roll: Vandaar ook frusterend dat hij niet thuis is, ik heb echt enorm veel zin :oops: :lol:

jipenjanneke, morgen moet ik de kids naar het kdv brengen (gaat pas om 07.30 open) en dan ben ik 07.40 thuis om mijn fiets op te halen en dan is het 5 minuten rijden naar mijn werk. In theorie zouden we wel 5 minuten hebben, maar manlief is vrij en kan dus uitslapen.

Misschien maakt manlief me vannacht wel wakker, dat doet hij wel eens vaker als hij veel zin heeft. Ik zal hem wel een sms sturen dat hij me wakker mag maken :wink:

Kleine Spruit, ik kan me voorstellen dat je man zich zorgen maakt. Laatst hadden we iemand die belde die al 3 maanden niet ongesteld was na het stoppen met de pil, dat ging ik overleggen met de huisarts en die zei dat ze aan de bel moest trekken als ze na totaal 6 maanden nog niks had gezien, het komt dus vaker voor en voor een arts is het niet alarmerend.

Dan nog is het wel vervelend :hug:

ja dat is wat met al die tijden sassie misschien vannacht dan?

je kan hem moeilijk om 6.00 even wakker maken :lol:

nou in ieder geval veel plezier meid!

@jipenjanneke wrote:

je kan hem moeilijk om 6.00 even wakker maken :lol:
Ik denk niet dat hij daar blij mee zal zijn en dan zal er weinig van terecht komen :lol:

dan heb je er nog niks aan he hihi…

Ik ga nu slapen.

Manlief ligt naast me, is nog even (welverdiend ;)) een biertje aan het drinken.

Dus nog even feest gehad gister :thumbup:

Misschien test ik op een ander tijdstip wel anders ja… Weet ik niet… Volgende cyclus maak ik de laatste testen op, zal dan eens in de avond testen, dit was rond 2 uur in de middag.

En hoor ook meer dat je inderdaad een half jaar moet wachten. Vind dat zo lekker makkelijk gezegd…

hoi meiden ik had vanmorgen bijna al getest haha maar kon me inhouden

ben wel heel benieuwd,hebben iig ons best ervoor gedaan :wink:

morgen ga ik niet testen maar hou het op donderdag mocht ik nog niet ongi zijn geworden.

sassie :smiley: