oktober/november/december 2012 stoppers

Hoi meiden,

Ik val ook even binnen, ik heb hier al even niet meer geschreven :oops: .

Ik zit nu in mijn vruchtbare periode dus we klussen iedere dag :mrgreen:

Schijnt het beste te zijn.

Is er intussen al iemand zwanger?

Fijne zondag nog

Goedemorgen. Manlief is werken en ik zit aan een bakje koffie terwijl de kids tv (Peppa Pig en Dora) aan het kijken zijn.

Over anderhalf uur komen mijn ouders, die blijven dan tot eind van de middag.

Volgens mij nemen ze cadeautjes mee voor de kids, maar dat kan ook volgend weekend zijn, ik weet even niet meer wat we afgesproken hebben :lol:

Vanmiddag weer een ovutest doen, ik zal wel even zeggen dat ik een wasje ga opzetten ofzo :wink:

jipenjanneke, spannend, nog 3 dagen. Wordt je meestal overdag ongesteld of 's avonds? Ik altijd pas 's avonds, dus mijn NOD-dag duurt altijd lang. Ik had laatst trouwens ook last van mijn borsten, dat heb ik wel vaker als ik ongesteld moet worden. In de tweede helft van je cyclus gaat je oestrogeen en prosteron omhoog als je ongesteld gaat worden en dan kan je o.a. gespannen borsten van krijgen. Het zegt dus helaas niks.

Het etentje was dus gezellig, was manlief verrast?

Amy, ik ben wel benieuwd wat je ovutest gisteren heeft gedaan. De vorige keer op cd 18 toch? Dan zou hij toch een deze dagen positief moeten worden.

Tigru, manlief is maandagavond weg (poolen) en woensdag- en donderdagavond heeft hij weer middagdiensten, dus ik hoop eigenlijk wel op een positieve test vandaag.

Jammer dat je kleine meid een beetje bang was van Sint en Piet.

Ilse, leuk dat je er weer even bent. Jij loopt dus ook een beetje gelijk met Tigru, Amy en mij :mrgreen:

Tot nu toe is er nog niemand zwanger volgens mij. Angela is voorbij NOD, maar had een negatieve test, ze is onregelmatig ongesteld. En jipenjanneke heeft over 3 dagen haar NOD, dus dat is nog even spannend. En Kleine Spuit zit inmiddels op dag 51 volgens mij en heeft ook al een paar negatieve testen, maar is haar eerste cyclus na het stoppen met de pil.

Helaas nog geen zwangeren. Zou wel leuker zijn als we allemaal tegelijk zwanger zouden zijn :stuck_out_tongue: (dromen mag).

Hier ook een super gezellige avond gehad samen! Zo belachelijk, geen kind gehoord. Om 5 uur moet ik naar het toilet en spontaan is ze wakker, terwijl ik dan toch echt minder herrie maak dan een paar uur tevoor.

Ilse leuk dat je weer mee komt schrijven!

Tweede keer waterpokken? Dat komt niet vaak voor…

Ik hou van kerst, gewoon van de sfeer, de lichtjes, de gezelligheid!

Hoop ook dan echt dat je vandaag positief test Sassie! Dan kun je vanavond nog even aan de klus :wink:

Jammer he dat er nog geen zwangeren zijn

@Ilse78 wrote:

Jammer he dat er nog geen zwangeren zijn

we zijn met zn alle er druk voor aan het werk :lol:

leuk dat je weer komt schrijven.

sassie ik denk dat je schoonouders vandaag cadeautjes meenemen (als het van de sint is dan want volgend weekend is hij alweer naar spanje)

ben benieuwd naar je ovutest vanmiddag.

gevoelige borsten zegt idd helemaal niks rond dit termijn,ik heb mijn ongi meestal s’avonds daarom wil ik ook pas 6 dec testen als ik nog niet ongi ben geworden.

en 5 dec zit hier het hele huis vol met ouders en kan me dan denk ik niet concentreren als ik positief zou testen op die dag haha…

mijn man vond het heel leuk de verrassing ik vertelde aan hem dat we een avondje lekker weggingen en dat ik oppas had geregeld en 1 minuut later stond mn moeder er al haha

dus was snel omkleden en lekker weg

tigru dus jij ook een gezellige avond gehad :smiley:

ja 2e keer waterpokken best heftige plekken ze zijn groot met blaasjes.

hij was nog maar 7 maanden toen hij ze kreeg en ze zeggen dat als je ze krijgt voor je 1e verjaardag kun je ze nog een keer krijgen.

het is nu de vraag wanneer mn dochter ze krijgt.

Knalde er net even een positieve ovutest op mij af!

@Tigru wrote:

Knalde er net even een positieve ovutest op mij af!

Super!

Even snel, want mijn ouders zijn er nog…

Ik heb om 14.00 een ovutest gedaan, helaas nog negatief :?

Ik zit nog te twijfelen om vanavond ook een ovutest te doen, want ik heb wel het idee dat mijn eisprong een deze dagen komt (zeurende buikpijn, wat misselijk, meer afscheiding) en de vorige keer was mijn eisprong 's avonds laat dus misschien begint mijn LH-piek wel later op de dag pas. De vorige keer testte ik op zondag om 15.00 uur, dus misschien is dat uurtje net het verschil geweest? Of toch later mijn eisprong…

Tigru, fijn een positieve ovutest :thumbup: Veel plezier vanavond :wink:

Pete is ziek :frowning:

Hij heeft denk ik een buikgriep, want hij heeft vandaag al 5 keer overgegeven (elke keer als hij iets eet of drinkt dan komt het eruit) en hij zei ook dat hij vanmorgen dunne poep had. Morgen laat ik hem sowieso thuis, want hij heeft tot nu toe nog niks binnengehouden.

Scheelt mij weer 4 keer op en neer rijden naar school :oops:

Ik kon het niet laten en ik heb net toch een ovutest gedaan, negatief nog steeds. Mijn eisprong komt er dus echt nog niet aan. Hopelijk binnenkort wel.

Vanavond gaan we voor de zekerheid klussen, morgen niet (dan is mijn man er niet) en dan kan dinsdagavond en/of woensdagochtend ook eventueel. Anders vrijdagavond pas…

Heej

Ik waai ff langs

drukdrukdruk allemaal met van alles en nog wat.

Op mijn nod ben ik toch ongi geworden dus deze cyclus 32 dagen.

Helaas niet zwanger maar ben blij met dat mijn cyclus deze keer vrij normaal was.

nieuwe ronde nieuwe kansen.

Sass:

Raar dat je ei nu later is.

nog steeds geen zwangeren hier.

Jammer hoor

tigru:

mooie posi ovutest gezien. :thumbup: :thumbup:

tigru jaaa een positieve ovulatietest fijne avond :lol:

sassie misschien morgen dan positief?ik hoop voor je dinsdag is toch wat makkelijker als je man thuis is :wink:

beterschap met je zoontje,ik hou hier ook mijn zoontje thuis morgen hij zit echt helemaal onder de waterpokken.

angela jammer zeg dat je ongesteld bent geworden had stiekum wel een beetje hoop dat je zwanger zou zijn.

hier aan het aftellen tot mijn nod

Nu zit ik me een beetje zorgen te maken of ik toch niet te laat ben begonnen met testen :wall:

Vanmorgen leek het dat mijn slijm wat minder en plakkeriger was (ik kan er geen draden van trekken) en mijn baarmoedermond lag ook hoog. Ik heb nog wel een zeurend gevoel in mijn onderbuik en meestal zakt dat als mijn eisprong is geweest.

We hebben vanaf woensdag elke dag geklust, dus ook al was mijn eisprong iets eerder dan zou het nog moeten goedkomen. Ik ga wel verder met testen, want misschien is hij toch later. Tijdens mijn koperspiraaltje heb ik wel eens cyclussen van 33/34 dagen gehad, dus dat zou gewoon kunnen.

Angela, jammer dat je niet zwanger bent, maar wel fijn dat je een normale cyclus had.

jipenjanneke, spannend hoor, misschien ben jij de eerste wel, iemand moet de spits afbijten :pray:

Hier is het aan het sneeuwen, dus eigenlijk wel fijn dat ik vandaag niet 4 keer op en neer moet naar school :oops:

Wel raar dan Sassie… Ik weet niet wat normaal bij jou je ovulatie is… Bij mij is weet ik het overigens ook niet, nu lukt het voor het eerst goed te testen (de hele gevoelige gekocht), maar ben ook bewust heel vroeg begonnen met testen.

Wel fijn ja, dat je nu niet naar school hoeft!

Keira vond de sneeuw heel bijzonder… Ben benieuwd vanmiddag. Hier ligt nu ook echt een dun laagje! Vind het heel bijzonder altijd, heb alleen van die mega koude voeten!!

Angela, wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt nu je ongi bent geworden, maar niet leuk natuurlijk.

Jipenjanneke, ik ben heel benieuwd! Weet je al wanneer je gaat testen?

ik zou gewoon doorgaan met testen sassie als het over een paar dagen nog niet positief is dan weet je dat hij waarschijnlijk al geweest is.

hoe is het met je zoontje?

tigru ga je vandaag nog testen om te kijken of je ovulatietest weer negatief is?

als ik niet ongi ben geworden donderdag dan ga ik testen.

oh ik wordt gewoon zenuwachtig als ik naar mn banner kijk :lol:

hier best een korte nacht gehad,mijn zoontje heeft heel veel last gehad van de jeuk van de waterpokken.

ik heb van die mentol poeder en dat werkt wel verzachtend,maar als hij dan iets openkrapt doet het pijn,dus was een kort nachtje.

Oei sterkte vandaag… Die jeuk is ook vervelend voor die kleintjes…

Donderdag dus! We zitten hier in spanning!

Ja, ik test vandaag ook, totdat de test weer negatief is…

@Tigru wrote:

Donderdag dus! We zitten hier in spanning!

Ja, ik test vandaag ook, totdat de test weer negatief is…

tnx tigru ik ook :smiley:

ben benieuwd wat jou testje doe.

Wat raar sassie, misschien moet hij nog positief worden? Ik heb ook wel eens dat slijm wat minder is, en hij dan toch nog positief wordt…duim voor je!

Over een half uurtje kan ik testen, dus ik ben benieuwd.

Mijn schoonouders kwamen net even oppassen (ik ging even een bakje drinken op mijn werk, omdat de stagiare haar laatste dag had) en mijn schoonvader was de nieuwe folders aan het lezen. Toen kwam hij die van Prenatal tegen en liet hem aan mij zien en zei ‘deze hoef je niet te lezen he’. Toen we voor Pete bezig waren, bleven we daar regelmatig avondeten vanwege verbouwen in ons huis en vroeg hij elke keer of ik een augurk wilde, terwijl hij wist dat ik geen augurken lust. Op een of andere manier voelde hij aan dat we bezig waren, misschien nu weer?

Tigru, meestal voel ik wel echt duidelijk krampen/steken als mijn eisprong er is en dat heb ik nog niet gehad. Ik heb ook nog geen klodder slijm gehad, wat ik meestal net voor mijn eisprong heb. Ik zal dan ook wel gewoon een latere eisprong hebben, maar dat gevoel (eerdere eisprong) zal wel blijven tot ik een positieve ovutest onder ogen zie.

jipenjanneke, Pete heeft sinds gisteren eind van de middag niet meer overgegeven, dus het gaat de goede kant uit. Gisterenavond had hij 1 boterhammetje op en een schaaltje yoghurt, vanmorgen een schaaltje pap en net een boterham bij de lunch.

Ik vraag me af of het een buikgriep is (hij heeft verder geen diarree gehad) of dat het een reactie op de pepernoten is die hij zaterdagavond bij mijn schoonzusje in de schoen gekregen heeft. Alle kids zijn allergische voor pinda’s en noten en vorig jaar kregen ze de ene keer vlekken en de andere keer niet, ligt eraan welk merk/winkel het was. Dit jaar was het tot nu toe goed gegaan, maar Luc kreeg van de pepernoten van mijn schoonzusje ook vlekken dus misschien is het overgeven van Pete ook wel een reactie geweest?

Vervelend dat je zoontje zoveel last heeft van de waterpokken, hopelijk gaat het snel beter :hug:

Spannend, nog 2 dagen :pray:

Amy, hoe gaat het met jouw testen?