oktober/november/december 2012 stoppers

Hier draaien de duimpjes ook erg hard Amy!

De schade is echt bizar, ik weet het… Maar was wel dolblij dat ik NIET zwanger was… Had dat niet tof gevonden… En denk mijn lichaam ook niet… En de auto, ach het komt wel goed, we komen er wel aan uit. Zijn nu aan het kijken voor een Volkswagen Touran.

Wel vreemd hoor Sassie, je bloedverlies…

En Angela, altijd jammer een negatieve test, maar wie weet met een paar dagen?

Vind het ook wel grappig dat we zo ongeveer gelijk lopen!

Vandaag nog geen roze afscheiding gezien gelukkig.

Angela, jammer van die omowitte test, maar nog geen rode duivels dus het kan niet veranderen :pray:

Amy, mijn menstruatie was korter en minder hevig, dus ik wilde het gewoon even zeker weten :roll:

Ik snap je dilemma. Je wil niet te laat beginnen, maar je hebt nog maar 6 testjes toch? Ik zou op cd 14 beginnen, want ik denk niet dat je LF ineens 4/5 dagen langer zal zijn, dat gaat geleidelijk neem ik aan?

jipenjanneke, over een weekje jouw NOD :pray:

tigru dat snap ik wel anders was je misschien daar ook nog zorgen om aan het maken!

sassie hopelijk was het iets eenmaligs,

en idd nog maar een weekje!!!wel heel raar hoor over een week weten we meer hopelijk :smiley:

Vanmorgen toen manlief uitgeslapen was (hij heeft middagdiensten) en de kids nog op school waren, hebben we even tijd voor elkaar gemaakt :wink:

Vandaag heeft hij de laatste middagdienst voor de komende dagen, dus in principe zouden we tot mijn eisprong elke dag kunnen klussen. Hopelijk heeft dat effect :pray:

Tigru, vanmorgen over jouw berichtje heen gelezen, sorry. Ik heb meestal 2 vensters open staan, een waarin ik mijn reactie typ en een waar ik jullie reacties kan lezen. Ik had hem dus al open staan voor jij jouw reactie had geplaats.

Alhoewel een prille zwangerschap nog achter het schaambot zit en vaak voldoende bescherming heeft, kan ik me voorstellen dat je het fijn vond dat je niet zwanger was.

jipenjanneke, er zijn hier nog geen zwangeren, maar eentje moet de eerste zijn, ik zal voor je duimen :pray:

das fijn sassie veel klusplezier :smiley:

haha ja 1 moet de eerste zijn maar wie zou het van ons zijn? spannend hoor.

en dan moeten we met zn alle heel snel de eerste volgen :wink:

Hoi hoi

Hier even snel een berichtje, ben 2 dagen niet thuis dus heb niet altijd internet… Vandaag getest, al aantal dagen roze verlies, maar geen rode duivels… En de test was ook negatief… Pffff…

Als ik thuis ben lees ik alles even goed terug…

jammer kleine spruit duurt wel lang he…

Sorry druk druk druk…maar ben er weer :slight_smile:

Tigru, jeetje wat veel schade zeg :shock: Maar goed, alles beter dan dat jullie iets gemankeerd hadden toch?!

Je kleine meisje nog last gehad van de schrik?

Jipenjanneke, spannend! Nog 6 daagjes!

Hier dan eindelijk vandaag ongesteld geworden :smiley: (ben er nog nooit zo blij mee geweest haha) Dus we kunnen nu eindelijk echt voor n 2e kindje gaan beginnen :inlove: Hopelijk was het maar eenmalig door de stress ofzo, zo’n lange cyclus en is deze gewoon weer 28/29 dagen :slight_smile:

Ik heb sinds gisteren wat last van mijn onderbuik en onderrug, dat begint meestal een paar dagen voor mijn eisprong. Vanaf zaterdag ga ik ovutesten gebruiken, ik ben benieuwd.

Kleine Spruit, misschien is dat roze een teken dat de rode duivels eraan komen? Het zou wel fijn zijn als je snel weet waar je aan toe bent.

Dotje, fijn dat je nu echt aan de eerste ronde kan gaan beginnen.

dotje nou kan je in iedergeval verder.

ga je met ovulatietesten beginnen deze ronde?

leuk om al die banners te zien kun je gelijk zien hoe ver iedereen is met zn cyclus.

sassie jij voelt dat goed he je eisprong ik heb er helemaal niks van gemerkt.

kleine spruit heeft er iets doorgezet?

angela jij morgen je nod!!! heb je nog getest?

Nee hier is er nog niks door aan het zetten, ik heb nu alleen veel witte afscheiding en verder niks meer te bekennen… Pfff het duurt wel erg lang haha.

Dotje, nu eindelik. Je weet waar je aan toe bent! Fijn! Succes!

en angela?vandaag is jou nod :dance: !!! spannend :pray:

kleine spruit kun je draden trekken van je witte afscheiding?klinkt misschien vies maar zo kun je kijken of je vruchtbaarslijm hebt,dat zou betekenen dat je nu op je vruchtbaarst bent.

Jipenjanneke, nee dat gaat niet, het is echt van dat taaie slijm om het zo even te noemen.

Zit nu inmiddels op dag 50. Iedere keer hoop ik een banner te kunnen maken, maar ik weet nog niks dus schiet niet echt op.

Ga zo maar eens de was doen thuis en opruimen enz, en vanavond mag ik weer gaan werken.

Jullie nog plannen dit weekend?

De laatste dagen heb ik dus een zeuren/branderig gevoel in mijn onderbuik en onderrug, vandaag ben ik ook wat misselijk (heb ik vaker als mijn LH-piek eraan komt) dus ik ben benieuwd wat mijn ovutesten dit weekend gaan doen. Ik verwacht pas morgen of overmorgen een positieve test, maar over een uurtje ga ik de eerste van deze rond doen. Ik ben benieuwd.

jipenjanneke, ik voel het inderdaad, altijd al gehad als ik niet aan de anticonceotie zat. Aan de ene kant wel handig, maar soms ook wel vervelend.

Nog 4 dagen voor je NOD, spannend, wat is je gevoel erbij?

Kleine Spruit, balen dat je nog niks weet :hug:

Ik ga straks naar mijn schoonouders, de kids hebben daar woensdag een papieren schoentje gezet dus we gaan even kijken of er wat in zit :wink:

Na het avondeten gaan we even naar mijn schoonzusje, die viert haar verjaardag en vanavond gaat manlief voetbal kijken.

Morgen moet manlief werken overdag, maar mijn ouders komen een dagje dus dan heb ik toch gezelschap in huis.

Vandaag een negatieve ovutest, wat ik al wel verwacht had. Ik ben benieuwd wat hij morgen doet…

kleine spruit dag 50 alweer jee zeg balen dat je niet weet waar je aantoe bent.

ik denk dat je lijf van slag is omdat je gestopt bent met de pil.

dotje bij jou ook nog geen duidelijkheid?

sassie ja ik snap dat het een beetje dubbel voelt dat je eisprong voelt aan de ene kant heel fijn want dan weet je dat je hem hebt en aan de andere kant is het vervelend dat je er last van hebt.

benieuwd wat je ovulatietest morgen doet!

ja nog maar 4 dagen,ik weet het niet ben bang om teleurgesteld te worden want ik mag er gewoon niet vanuit gaan dat het weer gelijk raak is maar dat gevoel is wel moeilijk.heb sinds gisteren wel gevoelige borsten maar misschien wil ik dat wel voelen :shifty:

tigru hoe is het met jou?

amy heb jij al een positieve ovuatietest gehad?

hier niet veel in de planning van het weekend.

vanavond lekker uiteten mijn man weet het nog niet :lol:

heb oppas geregeld en gaan lekker naar de griek :mrgreen:

morgen ga ik met mn dochter naar de stad en mijn man met mn zoon naar een sinterklaasvoorstelling.

fijn weekend meiden

Sassie, jammer dat hij negatief was, maar dat had me dus wel al verwacht.

Jipenjanneke, hier nog geen positieve ovutest gehad, maar moet vandaag nog testen. vannacht wel gedroomd van een positieve ovutest, maar verwacht hem nog niet positief.

:pray: @amy

Jeetje Kleine Spruit, 50 dagen… Maak je je zorgen? Of baal je enkel?

Sassie spannend dus! Hoop op een mooie ovu test als je man er ook is!

Angela? Weet je al iets?

Jipenjanneke hoe was je avondje?

Amy hoop dat je ook snel een positieve ovu test in handen mag hebben!

Hier vandaag de 5e test gedaan en de streep wordt donkerder. Dus ben benieuwd!

Hier is het verder rustig… Gister Sinterklaas op het KDV gehad, totaal bang voor Iet en Kaas, dus dat was geen succes. Vanmiddag bij opa en oma. Was gezellig, ze is goed verwend dus dat is mooi. Compleet op en ligt lekker uitgeteld te slapen. Morgen lekker spelen met het nieuwe speelgoed.

Laat de Kerst maar komen!!! (Ik hou van de kerst!)

tigru avondje was heel gezellig eindelijk weer even met zn 2tjes!

lekker gegeten.

fijn dat jou test donkerder wordt,wanneer denk je je eisprong te hebben?

ach wat zielig als kindjes bang zijn voor sinterklaas en zwarte piet,hier gelukkig geen bange kids want dat is echt niet leuk.

fijn dat het bij opa en oma wel leuk was.

hier heeft mijn zoontje waterpokken 2e keer,benieuwd of mijn dochtertje ze ook krijgt.

ik vind trouwens kerst ook echt geweldig!!

al die lichtjes heel gezellig :smiley: