Jesus Tigru :shock: :shock: :shock:
Dat ziet er wel heftig uit zeg.
Godzijdank mankeren jullie beide niets!
Ik herken het ook hoor dat voorzichtiger en een beetje banger in de auto sinds Naomi geboren is.
Marlies:
Welkom!!
Spannend hoor voor jullie eerst kindje.
Sassie:
Heb je dat wel vaker dat je ineens toch weer bloed verliest?
Ik heb er zelf wel vaker last van namelijk.
Kleine spruit en Dotje:
Bij jullie nog geen rode duivels??
Ik zit nu op dan 28 van mijn cyclus.
Ik voel me wel een beetje raar.
Heel de week al last van mijn darmen en met vlagen misselijk.
Soms wat steekjes en ontzettend moe
Het zou niet van een eventuele zwangerschap kunnen zijn lijkt me want zo vroeg heb je daar nog geen last van volgens mij.
bovendien heerst er weer een fijn virus bij ons op de werkvloer.
Bij Naomi ben ik geen dag misselijk geweest maar had wel last van mijn (.)(.)
Maar toen testte ik ook pas bij dag 34.
Misschien bij de volgende ronde dat ik toch ovu-testjes ga gebruiken om een beetje inzicht in mijn cyclus te krijgen.
@Dotje wrote:
Angela, wat heerlijk dat jullie een weekje naar CP geweest zijn…welke CP zijn jullie geweest?
Vanmorgen trouwens nog getest maar weer negatief. Snap er echt niks van waarom de rode duivels dan zolang op zich laten wachten…word er eerlijk gezegd een beetje moedeloos en ongeduldig van :oops: :?
Morgen al 2 weken overtijd…echt nog nooit meegemaakt dit.
We zijn naar Meerdal geweest echt super leuk.
vervelend als je cyclus ineens zo gaat doen.
Mijn cylus was altijd belabberd maar na bevalling moet ik zeggen dat het vrij regelmatig was.
Tot wij besloten om voor een tweede te gaan.
Toen begon het gedonder en duurde mijn cyclus dus 43 dagen.
Misschien dat je het onbewust op een of andere manier tegehoud ofzo.
Misschien door de spaning nu je voor de tweede gaat.
hoi marlies dat dacht ik ook hoor dat ik niet zwanger kon worden,en heb hier toch echt 2 kindjes
angela ik heb dat heel erg dat ik wat banger ben in de auto sinds de kindjes er zijn.
spannend zeg heb je altijd een langere cyclus?
het kan wel dat je al wat dingentjes voelt die bij een zwangerschap zouden kunnen horen,ik heb een cyclus van 28 dagen en voelde bij de eerste ook echt wel al kwaaltjes van te voren.
wanneer wil je gaan testen?
sassie wat raar van je bloeding ik weet ook niet wat het zou kunnen zijn.
hier was de ovulatietest weer negatief en ik voelde vanmiddag wat steken onderin mn buik misschien was dat mn eisprong?
tot waneer zou ik nu doorgaan met klussen?
@jipenjanneke wrote:
angela ik heb dat heel erg dat ik wat banger ben in de auto sinds de kindjes er zijn.
spannend zeg heb je altijd een langere cyclus?
het kan wel dat je al wat dingentjes voelt die bij een zwangerschap zouden kunnen horen,ik heb een cyclus van 28 dagen en voelde bij de eerste ook echt wel al kwaaltjes van te voren.
wanneer wil je gaan testen?
Voor Naomi had ik een erg onregelmatige cyclus.
laatste keren eigenlijk zo rond de 28-32 dagen.
En dan de laatste keer de uitschieter van 43.
Tja testen?
Ik weet het eigenlijk niet.
Aan de ene kant zou ik het liefst morgen een test doen.
Aan de andere kant denk ik dat ik beter kan wachten aangezien mijn cyclus nu een rommeltje is.
Vanaf eind van de middag en vanavond vrijwel geen last meer gehad van bloedverlies, alleen bij het afvegen nog een beetje.
Tigru, ik kan me voorstellen dat de schrik er nog in zit en dat je even bezig bent met andere dingen :hug:
Marlies79, welkom, leuk dat je komt meekletsen.
Toen wij voor een eerste gingen, dacht ik ook dat het allemaal moeilijk zou gaan of lang zou gaan duren (ik was immers 12 jaar aan de pil geweest) maar ik was dus al de eerste ronde zwanger :o
Angela, ik heb wel eens wat bloedverlies na de seks toen ik nog mijn koperspiraaltje had (waarschijnlijk door wrijving van het touwtje) of rondom mijn eisprong, maar niet dat ik het voel lopen en een inlegkruisje nodig heb. Hopelijk was het eenmalig.
Die kwaaltjes die je noemt had ik de vorige ronde ook. In de tweede fase van je cyclus maakt je lichaam oestrogeen en progesteron aan en daar kun je o.a. misselijkheid en gespannen borsten van krijgen. Uiteraard kunnen het ook gewoon zwangerschapskwaaltjes zijn, dat maakt het af en toe erg verwarrend allemaal.
jipenjanneke, een eitje heeft meestal een levensduur van ongeveer 24 uur. Wat ik heb gelezen is dat je vanaf 24 tot 48 uur voor je eisprong tot een halve dag na je eisprong het meest vruchtbaarst bent. Als je ovulatietest weer negatief is en je vanmiddag steken had (waarschijnlijk je eisprong?) dan zou ik vanavond nog even klussen in ieder geval.
Morgen moet ik met Luc en Stan naar het CB, voor hun prikjes en ogentest. De vorige keer waren ze gezakt voor hun ogentest (Stan deed grappig en zei toen hij die half afgeplakte bril op krege ‘hee zo zie ik niks’ en zette hem bovenop zijn hoofd, Luc deed dat daarna dus ook) dus ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan. Mijn schoonmoeder gaat mee, zodat zij om en om even met een van de twee even naar de zaal kan gaan en ze elkaar niet kunnen afleiden.
je kan er natuurlijk altijd een testje tegenaan gooien
die van het kruidvat 2 voor 5 euro zijn heel gevoelig en ook niet duur.
en idd ovulatietesten zijn handig om te zien wanneer je eisprong is.
die van mij bleek ook 2 dagen later te zijn,en anders was ik misschien al gestopt met klussen.
Tigru, heb je verhaal gelezen en ziet er idd heftig uit… Gelukkig hebben jullie beide ‘niks’ als denk ik een hoop spierpijn van de knal…
Angela, nope hier nog niks te bekennen, nu dag 45, gisteren en eergisteren een heel klein beetje bruinverlies… Vandaag nog niks vernomen…
De duivels stellen mij wel op de proef haha :roll:
Maries79 welkom hier… Klets gezellig mee :dance: Leuk jullie 1e kindje, wij gaan ook voor de 1e…
sassie tnx voor je uitleg!
hoe was de oogtest van je jongens?
en vielen de prikjes mee?
kleine spruit jee dat schiet niet echt op he!
heb je intussen nog een keertje getest?
tigru hoe is het met jou en je meisje?al een beetje van de schrik bekomen?
hier op het wachtbankje
is het al 6 dec?? :lol:
Vanmiddag weer even wat bruinroze afscheiding gehad, een beetje in mijn inlegkruisje en verder alleen bij het afvegen en nu zo goed als niks meer.
Ik hoop alleen niet dat dit van invloed is op mijn groeiende eitjes :think:
Kleine Spruit, vervelend zeg dat je nog niks weet :hug:
jipenjanneke, spannend weer iemand op het wachtbankje, ik ga voor je duimen.
De ogentest is gelukkig goed gegaan :thumbup:
Ik had ze gisteren al een beetje voorbereid op hun prikjes en vanmiddag mochten ze een lollie uitzoeken voor we erheen gingen die ze dan kregen als ze grote jongens waren. Ze zeiden even ‘het doet pijn’, maar daarna heb ik ze niet meer gehoord.
Ze waren qua lengte iets onder het gemiddelde (Luc 98.0 cm en Stan 98.5 cm) en qua gewicht iets boven het gemiddeld (Luc 16.9 kilo en Stan 17.3 kilo) dus in verhouding zijn ze een beetje te zwaar.
sassie wat fijn dat het nu wel gelukt is met de oogtest!
stoere jongens hoor met hun prikjes!
bruin bloed is oud bloed misschien is je lichaam zich aan het schoonmaken?
Sow, ik ben weer wat bijgekomen en kom weer gezellig meekletsen!
Sassie, bruine afscheiding heb ik vaak tevoren, maar nu ook deze keer lang erna.
Goed van je jongens en wat zijn ze stoer!
Kleine Spruit, wordt tijd dat er duidelijkheid voor je komt…
Angela, als je het geduld hebt, gewoon afwachten, anders maar een testje
Hier gister de eerste ovutest gedaan, heel licht lijntje te zien, dus het begin is er!
Momenteel nog erg veel hoofdpijn en de spierpijn begint al minder te worden. Gisteravond bij mijn auto geweest, nu in een vluchtige blik al € 12.000 schade. Dus dat wordt een nieuwe! Heb vannacht ook al weer wat beter geslapen, dus ook dat is fijn. Keira gelukkig ook!
Oh ik kreeg gister de foto’s van de fotoshoot op het KDV en heerlijk zo’n boevekopje erop! Vind het een prachtige foto!
Vandaag weer wat roze afscheiding :think:
jipenjanneke, de afgelopen 3 jaar heb ik dit niet gehad, vandaar dat ik het een beetje vreemd vind. Alleen af en toe na de seks of na mijn eisprong, maar niet na een paar dagen dat ik ongesteld was geweest. Het is niet echt bruin, maar meer donker roze en zondag zelfs helderrood. Achja, ik kan er verder ook niks aan doen.
Tigru, jouw cyclus is dus ook een beetje raar.
Jee, dat is aardig wat schade! Krijgen jullie wel geld van de verzekering voor een andere auto?
Fijn dat het lichamelijk iets beter gaat :hug:
Mijn cyclus is altijd al raar geweest :mrgreen:
Voor ik ooit aan de pil ging was het 2 weken ongesteld en 2 weken bruinverlies en zo ging ik alles door. Niet prettig! En nu is het nog steeds niet geheel regelmatig en vrij lang en vrij veel bruinverlies.
Mijn ovutest was weeral negatief… Maar da’s niet erg, we zijn net begonnen!
En we krijgen wat ze de vervangingswaarde noemen terug. Maar dat is bij lange na niet wat de auto gekost heeft. Ook lastig om er een nieuwe voor te kopen, die wordt minder luxe. En we hadden een station en willen nu een MPV hebben, gewoon voor de ruimte.
zo he Tigru, wat een schade zeg! :shock:
Sassie, wat apart, die roze afscheiding bij jou :chinrub:
vind onze banners wel grappig, nog 18, 19 en 21 dagen tot de redday :mrgreen:
Net voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, maar wit natuurlijk :lol:
Ik had er 5 bij mijn ovulatietesten gekregen, dus nu weet ik in ieder geval dat ze geen valse/lichte streep geven als je niet zwanger bent
Tigru, wel vervelend dat je of zelf geld moet bijlappen of een minder luxe auto kan kopen.
Hopelijk vind je een dezer dagen jouw eisprong
Amy, wanneer ga jij de eerste ovutest doen? Ik zit nog te twijfelen tussen vrijdag of zaterdag. De vorige keer had ik pas op dag 15 en 16 een positieve ovutest (de ronde dat ik zwanger werd van Luc en Stan op dag 16 en 17 pas) dus eigenlijk verwacht ik niet eerder dan zondag een positieve ovutest, maar op een of andere manier ben ik dan toch bang om hem al eerder te krijgen en hem dan te missen.
Ik vind onze banners ook erg leuk, we lopen nagenoeg gelijk :mrgreen:
gisteren toch een testje gedaan (had weer geen geduld)
witter dan wit :roll:
tigru:
:shock: flink veel schade!
sassie:
vreemd dat je daar nu ineens last van hebt.
Ik heb er wel vaker last van.
@sassie1980 wrote:
Amy, wanneer ga jij de eerste ovutest doen? Ik zit nog te twijfelen tussen vrijdag of zaterdag. De vorige keer had ik pas op dag 15 en 16 een positieve ovutest (de ronde dat ik zwanger werd van Luc en Stan op dag 16 en 17 pas) dus eigenlijk verwacht ik niet eerder dan zondag een positieve ovutest, maar op een of andere manier ben ik dan toch bang om hem al eerder te krijgen en hem dan te missen.
Ik vind onze banners ook erg leuk, we lopen nagenoeg gelijk :mrgreen:
balen van je negatieve test! ik wilde nog vragen of je wel echt ongesteld ben geweest
ehmm ovutest, ik twijfel tussen donderdag en vrijdag. oftewel, cd 13 of 14. Laatste keren op cd 25 en cd 18 positieve ovutest gehad, hoop nu weer wat eerder. kan dan wel vrijdag beginnen, maar ben dan bang weer te laat te zijn. Aan de andere kant is mijn ovutest altijd 3 dagen donker ofzo, en klussen doen we toch wel… dilemma dilemma :mrgreen:
wel vaag sassie dat bloedverlies… :think:
tigru fijn dat je weer komt schrijven meid,wat balen van de auto zeg.
angela misschien net een paar dagen te vroeg getest.
denk je over 3 dagen je nod te hebben?
dotje en kleine spruit nog geen nieuws?
amy dilemma haha ik zou niet te laat beginnen met testen.
is jou ovulatietest 3 dagen positief?das lastig berekenen dan wanneer je eitje springt.
nou ja positief, sowieso 3 dagen donkere test… ga meestal maar uit dat eitje 24 tot 48 uur springt na eerste positieve test. en gewoon klussen die periode, dan zou het goed moeten komen… nou ja, dat moet maar eens echt gebeuren haha
ja idd amy moet maar snel gebeuren ik ga voor je duimen