oktober/november/december 2012 stoppers

@jipenjanneke wrote:

ja dat bedoel ik als ik nu een heel licht streepje heb dan is hij morgen toch niet ineens positief?

dus mijn vruchtbaarste dag is niet vandaag zoals ik zelf had uitgerekend.

maar waarschijnlijk dan pas van het weekend.

nog 13 dagen te gaan eigenlijk tot aan mijn nod

we zullen zien ben gewoon benieuwd :smiley:

Ja hoor dan kan hij morgen best ineens positief zijn. Zou wel van een langere cyclus uitgaan deze maandā€¦

goh dotje jij ook al zn lange cyclus net als kleine spruit.

echt vervelend en ontzettend onzekerā€¦

hopelijk test je van het weekend positief!!

ik zie het wel hoe het gaat lopen,ik ga braaf mijn testjes doen elke dag en we zien wel.

en lief zijn we al de hele week voor elkaar :inlove:

bedankt meiden!

Heb vorige week zaterdag voor het laatste getest, heb niet het idee dat ik me anders voel als vorige week zaterdag dus denk dat ik deze zaterdag maar een keer overslaā€¦ Nog geen symptomen kenbaar van een zwangerschap. Geen steverige borsten, geen misselijkheid, niet meer honger dan normaalā€¦ Tjah

Dag 41 tjah, hoor het idd wel vaker alleen is het niet erg makkelijk zoā€™n lange cyclus. Moet ik nadat ik rode duivels heb gezien er van op uit gaan dat de volgende keer ook zo lang duurt die cyclus, anders kan ik natuurlijk mijn ovulatie niet berekenen of wel :think:

Maar blijf alleen positief denken, vanavond gaan we het weer gezellig makenā€¦ Ik en mijn mannetje :dance: :angel:

Eigenlijk standaard 2 keer in de week maar deze week al de 3e keer haha :oops: Mijn hubby zegt dan: hoe vaker hoe meer kans haha

We hopen het

Tigru, ik heb ze ook gisteren ontvangen. Wanneer ga jij ermee beginnen? Ik denk op dag 13 of 14 pas, omdat ik de vorige keer ook pas op dag 15+16 een positieve test had. En toevallig kwam ik net een foto van toen voor Luc en Stan tegen en daar had ik ook pas op dag 16+17 een positieve test.

jipenjanneke, in principe heb je altijd wat LH in je urine, vandaar dat je meestal een lichte streep heb. Bij je LH-piek krijg je echt een knalstreep en dat kan dus van de een op de andere dag gebeuren. Op pagina 11 staat een foto van mijn vorige serie.

Kleine Spruit, een nieuwe cyclus begint op de dag dat je rood bloedverlies hebt. Stel je voor dat je een dezer dagen ongesteld wordt, dan weet je niet hoe lang de volgende ronde zal duren. Het kan weer net zo lang zijn, het kan een paar dagen korter zijn, maar het kan ook ineens netjes 28-30 dagen zijn.

Dotje, vervelend dat ook jij nog niks weet :hug:

Ik ga even genieten van een avondje ontspanning. De kids liggen op bed, manlief is gaan poolen en mijn examens van deze ronde zijn achter de rug. Even 1 of 2 series kijken die ik heb opgenomen met een kopje thee erbij.

Dag dames,

Ik ben ook weer terug in het ā€œnormaleā€ leven.

Het week je CP was super!

We hebben veel gezwommen met de kleine meid ze vond het geweldig!

We hebben heerlijk genoten.

Ik ga nu niet op iedereen reageren want jullie hebben zoveel gekletst in de tussen tijd :lol:

Dotje:

Welkom hier leuk dat je mee komt schrijven.

Jij hebt ook al zoā€™n lange cyclus.

Mijn laatste was 43 dagen.

Wat deze ronde betreft heb ik echt geen flauw idee hoe mijn cyclus nu weer in elkaar steekt.

Ik voel me niet veel anders dan anders en weet niet of mijn vruchtbare dagen al geweest zijn.

Eerlijk gezegt ook niet echt netjes om de dag geklust.

Dus we wachten maar af.

hallo meiden

kleine spruit ja lastig nu weet je idd niet wanneer je eisprong is geweest en of tie al wel is geweest.

misschien morgen weer testen?dan is het een week geleden toch?

wel met ochtendurine doen!

sassie genoten van je vrije avond gisteren?

hoi angela oh lekker een weekje center parcs!!

sorry heb dat niet meegekregen.

ik vind dat altijd helemaal super,lekker zn weekje.

weet je ongeveer wel op welke dag je van je cyclus zit?

hier een donkerder streepje op de ovulatietest :smiley:

dus hopelijk morgen helemaal een knapstreep!

ik had gisteren nieuwe ovulatietesten besteld en waren vandaag al binnen wat een service!

kan ik mooi morgen weer testen!

vanavond een verjaardag

morgen weer een sinterklaasfeestje!

en hopelijk zondag helemaal niks :slight_smile:

jipenjanneke, ja lastig maar goed we komen er vanzelf wel een keer achter :wink: Ik heb nu geen testen in huis die moet ik nog een keer gaan halen, had er de eerste keer maar 2 gehaald. Vorige week, klopt idd heb ik op zaterdag morgen met ochtendurine getest. Maar negatief. Ik moet het weekend werken dus misschien dat ik dan in de loop van volgende week weer een keer test weet het nog nietā€¦

En spannend van de ovu test :smiley: hoop dat de test morgen aangeeft dat de steep goed knalt :dance:

Volgende week ga ik naar de night of the proms, en denk dat ik daarvoor een keer test, want stel dat hij dan weer niet positief is, kan ik misschien 1 wijntje pakkenā€¦ Ja je moet er nu wel mee bezig zijn haha, en anders heb ik hoofdpijn denk ik als mijn vriendinnen daar naar vragen waarom ik niet pakā€¦ Moet toch iets verzinnen dan :liar:

Ik heb gisteren al de uitslag van 2 van de 4 examens binnen gehad, beide gehaald :dance:

Het ene examen was 2,5 week geleden dus ze zijn wel snel deze keer. Hopelijk komen de andere 2 examens ook binnenkort al binnen.

Donderdag had ik al vrijwel geen bloedverlies meer en gisteren helemaal niks meer, dus we kunnen weer aan de slag.

Angela, goed om te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad :thumbup:

Op zich wel vervelend dat je niet weet hoe lang je cyclus nu zal zijn. Misschien weer normaal wat je gewend was, maar kan ook weer langer zijn inderdaad. Spannend.

jipenjanneke, fijn dat je ovulatietesten al binnen waren, kun je gewoon doorgaan met testen tot je eisprong geweest is. Waarschijnlijk dus dit weekend je eisprong?

Veel plezier dit weekend :wink:

Groetjes Saskia

Even heel snel, heb vanmorgen een flink ongeluk gehad met Keira achterin mijn autoā€¦ Wij mankeren niks, auto is total lossā€¦

Pfff tigru! Je laat me schrikkenā€¦ Gelukkig hebben jullie beide niksā€¦ Nu nog van de schrik bij komen denk ikā€¦

Hier alles goed, gisteren wat roze verlies, ook niet veel dus hoop dat er hier eindelijk iets door gaat brekenā€¦ We shell seeā€¦

jee tigru wat ontzettend heftig

maar wat zullen jullie geschrokken zijn.

gelukkig maken jij en je meisje het goed.

dit is altijd een van mijn grootste angsten,nou ben ik altijd wel een beetje bang in de auto.

hoe is het gebeurd?

hier vorige week ook op school een moeder die een flink ongeluk kreeg met 2 kindjes achterin ook helemaal auto total loss,hun hadden gelukkig ook niks maar oh wat schrik je dan zulk nieuws.

sassie wat fijn dat je er al voor 2 bent geslaagd!!

kleine spruit dus nog steeds in afwachting dus??

hier een hele dikke duidelijke streep,hij was zelfs nog donkerder als de controle streep :smiley:

op de foto is de bovenste van gisteren en de onderste van vanmorgen

Het verhaal van het ongelukā€¦

http://blog.tigru.eu/?p=1969

Tigru, jeetje wat schrikken zeg! :hug:

Jipenjanneke, die is zeker positief! :wink:

lieve tigru ik heb net je verhaal gelezen wat heftig zeg!!

dikke knuffel voor jou en je meisje :hug:

als ik zo de fotoā€™s bekijk heeft die ander de bocht inderdaad niet goed genomen.

Tigru, jeetje wat schrikken zeg! Gelukkig met jullie alles goed :hug:

Jipenjanneke, die is overduidelijk! Duimpjes draaien voor jou!

Hoe was je sinterklaasfeestje?

Sassie, jeej al 2 examens gehaald! Goed hoor! Hopelijk ook snel uitslag van de laatste 2.

Angela, wat heerlijk dat jullie een weekje naar CP geweest zijnā€¦welke CP zijn jullie geweest?

Hier een heerlijk rustig dagje gehad vandaagā€¦nog even naar mn ouders geweest, en nu lekker op de bank met zn 2tjes.

Ohh en mn kleine mannetje ā€œkruiptā€ sinds gister :inlove: zo ontzettend lief om te zien haha!

Vanmorgen trouwens nog getest maar weer negatief. Snap er echt niks van waarom de rode duivels dan zolang op zich laten wachtenā€¦word er eerlijk gezegd een beetje moedeloos en ongeduldig van :oops: :?

Morgen al 2 weken overtijdā€¦echt nog nooit meegemaakt dit.

Tigru, dat is schrikken zeg, gelukkig geen verwondingen :hug:

Kleine Spruit, toen ik mijn koperspiraaltje nog had, had ik meestal 2 a 3 dagen af en toe wat roze afscheiding voor ik goed ongesteld werd. Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent.

jipenjanneke, die is goed positief, veel plezier dit weekend :wink:

Dotje, goed van je mannetje dat hij kruipt :inlove:

Misschien dat je een cyclus overslaat? Dat je door de stress omtrent je moeder geen eisprong hebt gehad en dat je een ronde opnieuw is begonnen zonder bloedverlies.

Manlief heeft dinsdag en woensdag een middagdienst, dan pas volgende week woensdag. Ik verwacht mijn eisprong volgende week maandag, dus volgend weeken gaan we klussen. Manlief gaat maandagavond altijd poolen, maar volgens mij ben je juist de dag voor je eisprong het meest vruchtbaar (die dag hadden we vorige ronde juist geen seks :roll:) dus dan moet dan wel goedkomen.

dotje ik snap dat je ongeduldig bent hoor je weet ook niet waar je op zit te wachten je eisprong of juist je nod.

en wat gaaf dat je mannentje kruipt wat voel je je dan een trotse moeder he! :smiley:

sassie als jij denkt dat je een dag voor de eisprong het vruchtbaarste bent is dat dan op de dag dat je een positieve ovulatietest hebt of een dag daarvoor?

Ik voelde vanmorgen wat lopen en dacht dat het afscheiding was, maar op de wc bleek het rood bloed te zijn :eh:

Donderdag overdag had ik al zo goed als geen bloedverlies meer en sinds vrijdag helemaal niks meer. Het is niet alleen bij het afvegen, ik heb een inlegkruisje nodig. We hebben dit weekend geen seks gehad, dus het kan ook geen contactbloeding zijn. Vreemd.

jipenjanneke, ik bedoel dan de dag voor je eisprong. Zelf heb ik 2 dagen achter elkaar een positieve ovulatietest en heb ik die 2e dag 's avonds mijn eisprong. Dan zou voor mij de 1e dag van een positieve ovulatietest mijn vruchtbaarste dag moeten zijn. Althans zo lees ik het op sites die je vruchtbare dagen berekenen.

Meiden het spijt me, heb ff geen fut om alles bij te lezen en ook totaal niet bezig met een tweede kindje.

Het enige wat ik gister dacht was ā€œgelukkig ben ik niet zwanger!ā€. Hier gaat het dus redelijk, veel pijn in mijn lichaam. Maar met Keira is alles gelukkig goed!

Hoi meiden,

Ik lees hier even mee en misschien schrijf ik nog eens een stukje als het aan het eind van de maand spannend wordt :smiley:

Ben ooit al eens gestopt met de pil, maar dat werd toen niks. Mijn gevoel zal destijds ook wel niet goed zijn geweest, want heb daarna weer 2 jaar trouw anticonceptie gebruikt. Was er nog niet aan toe, waarschijnlijk.

Ben 33 jaar en ga nu voor de eerste, na 10 jaar twijfelen of ik dat wel wil.

Na alle feesten, vrijheid en zelfontwikkeling, wil ik toch graag ook die dimensie van het leven ervaren, het moederschap. Kan me alleen niet voorstellen dat ik zwanger kan worden, maar volgens mij denken meer vrouwen dat van zichzelf? :slight_smile: