sassie dan zit het helemaal goed hoor in je relatie!
en dat is bijzonder dat hoor je niet vaak meer.
kleine spruit ja er niet mee bezig zijn is lastig want ja wanneer heb je nou je eisprong?of is die al geweest?wat een gedoe he!
hopelijk ben jij ook snel uit de onzekerheid.
tigru oh was jammer zeg,wat kun je lichaam je dan goed voor de gek houden zeg.
jullie lopen wel alle 3 gelijk amy,tigru en sassie.
ovulatietesten kun je het beste doen op het zelfde tijdstip maakt niet uit hoe laat als het maar niet met ochtendurine is.
jannie bij jou al wat meer duidelijkheid?
hier aan het wachten tot mijn ovulatietest positief is
Kleine Spruit, ik heb begrepen dat de kans op een zwangerschap wel erfelijk bepaald is van moeder op dochter, maar er zijn natuurlijk meerdere factoren die meespelen met de kans op een zwangerschap. Of je wel/niet gerookt hebt, eetpatroon, overgewicht en dat soort dingen.
En uiteraard ook de bijdrage van man/vriend :lol:
Tigru, jammer dat je ongesteld bent geworden :hug:
Ik heb begrepen dat je ovulatietesten de hele dag door kan gebruiken, maar rond 12.00 schijn je LH het beste te meten zijn? Ik heb op mijn werkdagen lunchpauze van 13.00 tot 14.00 en ga dan altijd naar huis, dus dat is voor mij een fijn tijdstip. We drinken op werk om 10.30 thee met het overleg, daarna ga ik dan plassen en drink ik niks meer tot ik thuis ben.
jipenjanneke, Amy en Tigru lopen dan wel ongeveer gelijk met mij, ik vind het wel fijn dat anderen niet gelijk lopen. Het geeft me een beetje afleiding als anderen in hun wachtweken zitten terwijl ik op mijn eisprong zit te wachten.
Vind ook de verschillendheid in cyclussen altijd leuk, kun je lekker met de ander meeleven!
Ga denk ik dan testen zodra ik thuis ben van mijn werk. Is eigenlijk altijd rond half 2 en ga ook altijd gelijk naar huis omdat Keira dan naar bed toe moet.
hoi meiden oh jullie vinden het fijn om niet allemaal tegelijk te lopen haha.
ik dacht dat dat juist wel fijn was maar ik snap jullie beleving.
morgen test ik weer met een ovulatietest ben benieuwd!
verschillend lopen is fijn, maar gelijk ook, kan je er samen naar toe leven wel grappig dat banners van Sassie, Tigru en mij nagenoeg gelijk lopen…
Jipenjanneke, hopelijk snel n positieve ovulatietest en dan aan “het werk”
Tigru, jammer meid…hopelijk deze ronde meer geluk.
En, je eet sávonds niet?
Heftig verhaal joh :hug:
Sassie, wanneer krijg je de uitslag van je examens?
Jeetje, heftig verhaal :hug: jullie moeten vast heel snel een hechte band gekregen hebben door dat alles.
Gelukkig dat nu alles weer goed gaat.
Hier nog steeds niet ongesteld…en je zal altijd zien dat ik precies vorige maand niet echt gelet heb of ik wel een eisprong gehad heb. Waren er ook nog niet mee bezig en door alle stress van uitslagen rondom mn moeder in die weken is het langs me heen gegaan denk ik.
Dus wacht nog maar even af. Mocht het zondag nog niets zijn dan test ik nog maar een keer.
ja dotje hoop ik ook!vanmiddag maar weer even testen!
kan me voorstellen dat je met je hoofd even ergens anders zat hoor,wel vervelend voor jezelf want nu zit je in onzekerheid.
spannend zeg.
de rest van de meiden nog geen nieuws?kleine spruit jannie?
Als het goed is dan komen de ovulatietesten vandaag binnen. Nog even bedenken wanneer ik ga beginnen. De vorige ronde had ik op dag 15 en 16 een positieve ovutest (op dag 16 's avonds mijn eisprong) dus ik denk dat ik pas op dag 13 of 14 ga beginnen.
Tigru, volgens mij is half 2 wel een goed tijdstip. Je kan beter geen ochtendurine gebruiken en voor de test minimaal 2 uur niet drinken en niet plassen.
jipenjanneke, zo hebben we de hele maand door wat te kletsen en niet iedereen gelijk loopt
Amy, jouw LF was nu iets langer geworden toch? Weet je wat je LF voor Quincy* was? Ik werd 13 dpo ongesteld, dus dan zou dit de volgende keer ook moeten zijn toch?
Dotje, ik volg een opleiding via de LOI en dan duurt het ongeveer 6 weken voor de uitslag per post binnenkomt. In het voorjaar had ik ook examens gedaan en toen kreeg ik na 4 weken al een uitslag binnen, dus hopelijk komt het nu ook eerder.
Manlief en ik hadden voor alle ellende begonnen was al een hechte band, het voelde vanaf het begin al helemaal goed, alsof we voor elkaar gemaakt zijn. Door alle ellende is het nog hechter geworden, we weten wat we aan elkaar hebben.
Door stress kan je eisprong later geweest zijn, ik kan me voorstellen dat je in die periode er niet op gelet hebt. Je kan helaas niks anders dan afwachten, ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.
Sassie, denk het wel ja!
Weet niet hoelang mijn lf was voor Quincy, gebruikte toen geen ovutesten en voel mijn ei nooit…
Hihi dat niet plassen gaat ben ik bang lastig worden, moet meestal 1 keer per uur.
Dotje, hoezo niet eten 's avonds? Afgelopen weken heel slecht, omdat warm eten me enorm tegen stond. Maar nu gewoon weer wel. Eet eigenlijk heel netjes drie maaltijden per dag.
Hier verder niet veel te melden, de ovu testen waren gister al binnen. Super netjes!
En iemand nog nieuws? Iemand een mooie ovutest?
gisteren nog getest maar ovutest kwam maar 1 streepje op te staan
vandaag zou mijn vruchtbaarste dag moeten zijn maar misschien komt hij later?
ik heb nog maar 2 ovulatietesten liggen dus kan beter vandaag niet testen.
een test wordt toch niet van de een op de andere dag positief?
ik bedoel van helemaal geen tweede streep naar een knalstreep?
ik begreep dat je meestal na een paar dagen dat tweede streepje steeds donkerder ziet worden toch?
net getest en een heel licht lijntje dus hopelijk wordt hij elke dag wat donkerder.
heb maar nieuwe ovulatietesten gekocht want wil toch wel weten hoe het zit nu.
Jipenjanneke, dat kan best wel hoor! Ik ga ook meestal van geen streepje naar donker streepje
Deze is van een paar rondes geleden…
hoi amy maar dat duurt dan toch dagen?
of zit ik abuis?
Ik zie zo dat iedereen met ovu testen bezig zijn? Is daar iedereen mee bezig? Of toch niet?
Ik heb dat namelijk nog nooit gedaan, en vooral omdat ik mijn cyclus nog niet weet vind ik lasitig wanneer ik ze an moet gebruiken.
Gisteren ineens wat roze afscheiding, dus had hoop dat de rode duivels door kwamen maar helaas, vandaag niks meer te bekennen, klein beetje maar dan ook echt niet veel bruine afscheiding vanmorgen. Nu niks meer…
Wat zit het vrouwenlichaam raar in elkaar…
Kan ik nadat ik de rode duivels heb ontdekt beginnen met mijn nieuwe ronde te tellen? En hoe kan ik mijn eisprong dan berekenen want heb nu al wel een hele lange cyclus deze keer… Nu op dag 41…
Iemand tips?
jeetje kleine spruit alweer 41 dagen!
weet je zeker dat je toch niet zwanger bent?wanneer heb je voor het laatst getest?
wat een onzekerheid meid.
als je ongesteld bent geworden kan je weer met een nieuwe cyclus beginnen ja,maar ik zou dit niet zien als een ongesteldheid.
ik denk dat er helaas niks anders opzit dan afwachten. :?
@jipenjanneke wrote:
hoi amy maar dat duurt dan toch dagen?
of zit ik abuis?
Hoe bedoel je?
Ik ben steeds op cd 10 begonnen met testen, metaal pas na anderhalve week positieve ovutest. Dus ja, kan lang duren…
ja dat bedoel ik als ik nu een heel licht streepje heb dan is hij morgen toch niet ineens positief?
dus mijn vruchtbaarste dag is niet vandaag zoals ik zelf had uitgerekend.
maar waarschijnlijk dan pas van het weekend.
nog 13 dagen te gaan eigenlijk tot aan mijn nod
we zullen zien ben gewoon benieuwd
Kleine spruit, hier geen ovu testen…ook nooit gedaan. Altijd van lichamelijke kenmerken uitgegaan.
Jeetje jij ook al zo’n lange cyclus. Helaas zie je dat wel vaker na het stoppen met de pil hoop voor jou dat de rode duivels snel mogen komen…tenzij je toch zwanger bent Tot wanneer wil je weer wachten met testen?
Sassie, hopelijk krijg je de uitslag weer eerder als 6 weken indd!
Hier inmiddels dag 40 en nog steeds niets. Wacht tot zaterdag of zondag en anders nog maar eens testen denk ik. Wat wel “vreemd” is is dat mn (.)(.) steeds steviger lijken te worden…mn vriend merkte het gister ook al op. Ze zijn sinds 2 weken al wat steviger ineens maar het lijkt dus alsof ze nog wat steviger aan het worden zijn :think:
Zal mn “menstruatie-dagboek” maar s nalezen toen ik zwanger probeerde te worden van de eerste. Heb toen altijd alle symtomen bijgehouden van voor en na mn eisprong.
Hoe dan ook…ik hoop op OF n positieve test van het weekend OF dat dan eindelijk die rode duivels op bezoek komen…kan ik iig weer verder voor nieuwe ronde.
jipenjanneke…hoe dan ook, je knuffel-dagen komen er iig aan zo te horen!
Je weet wat je te doen staat dit weekend hihi :lol: