oktober/november/december 2012 stoppers

Allemaal nieuwsgierig hier en daar… Hoort erbij toch?

Hier rustig aan, nog steeds geen rode duivels te bekennen…zit nu op dag 35 van mn cyclus. Heb wel het idee dat mijn buik in de avonden wat “dikker” is,maar misschien wil ik dat ook wel zien haha. Heb zo nu en dan last van krampjes onder in mn buik en ook van winderigheid… Wil opzich morgen weer gaan testen maar denk zelf dat er nog niks is… Als ik dan test en is neg. Vind ik ook weer vervelend… Borrelt nu behoorlijk in mn darmen.

Ik kan nog niet echt spreken over misselijkheid ofzo… Daarom denk ik dat het toch neg. Zal zijn. Ook al heb ik flinke pukkels in mn gezicht/rug, komen de duivels dan toch? Hoop het niet… :angel:

En sassie, al meer bekend? Ga je testen of niet?

Tigru… Ben benieuwd, anders ben jij de eerste van dit rijtje! Duim voor je!! Snap wel dat het spannend is voor je… Succes!

He dames!

Is er hier nog plek voor n nieuwe mede-stopper? :slight_smile:

Want dan sluit ik me graag aan.

:-*

He dotje,

Gezellig kom erbij! Een 2e zie ik. Klets gezellig mee met ons.

Leuk, gezellig :slight_smile:

Even voorstellen;

Mn echte naam is W.endy 26 jaar en kom ergens uit Brabant.

Woon nu 3jaar samen met mn vriend en sinds 13 maart zijn we de trotse ouders mogen worden van M.aarten :inlove:

Hebben altijd gezegd dat we liefst niet teveel leeftijdsverschil tussen de kindjes willen als dat ons gegunt is.

Maar de “planning” was om pas half volgend jaar er weer voor te gaan…alleen hadden we deze maand niet altijd even veilig gevreeën (was na de zwangerschap al niet meer aan de pil gegaan, alleen condooms) en bestond dus de kans dat k zwanger zou zijn.

Kwam dus weer ter sprake en begon weer te kriebelen :slight_smile: dus hebben besloten om er weer voor te gaan.

Vorige keer duurde 7maanden dus ben benieuwd hoe t nu zal gaan.

Deze cyclus is iig helemaal van slag…ben nu inmiddels 5dagen overtijd en negatieve tests (alleen woensdag n heeeel licht lijntje maar toen keek ik pas na 10min dus weet niet of die er binnen de tijd stond) vanmorge nog getest maar die was weer wit :frowning: kortom, snap er niets van deze maand.

Nu heb ik wel redelijk wat stress gehad (en nog) afgelopen maand omdat we te horen gekregen hebben dat mn moeder ernstig ziek is. Dus mss dat dat de reden is van n verstoorde cyclus? We zullen zien…

Tis nu nog afwachten.

Welkom Dotje! En nogal een Brabander erbij, gezellie!

Hier toch vanmorgen getest en ook hartstikke negatief. Vannacht amper geslapen, sliep pas om half 4… Vanmorgen ook een beetje rozig bloed gehad, dus het zal maandag gewoon beginnen.

hallo dotje gezellig is het hier dus welkom!

ik kom ook ergens uit brabant :wink:

spannend zeg overtijd maar geen positieve test.

wat erg dat je moeder ernstig ziek is,lijkt me verschrikkelijk!

kleine spruit dus nog geen nieuws jee zeg ben je gewoon alweer een week verder.

je hoeft trouwens niet misselijk te zijn om zwanger te zijn hoor.

ik ben bij de eerste geen een dag misselijk geweest!

bij de tweede daarin tegen elke ochtend spugen en misselijk voor wel 20 weken lang.

tigru wat een onzekerheid zeg pff wat balen dat je test negatief was.

hier ook heel erg slecht geslapen mn dochter was erg aan het spoken die ging pas tegen 4 uur slapen dus ben ook erg moe.

daarnet sinterklaasintocht gekeken met de kindjes echt heel leuk!

hadden lekker zelf pepernoten gebakken rook heerlijk en waren erg lekker!

morgenmiddag gaan we naar sinterklaas toe ben benieuwd wat ze er van vinden.

Jipenjanneke, ik weet het niet. De verdere kwaaltjes zoals pijnlijke borsten enz, kan ik ook niet over mee praten. Toen straks wel een steek onder in mn buik. Maar nog geen enkel spoor van rode duivels. Alleen maar witte afscheiding. Alleen zeurende buikpijn en last van mn rug kan ik maar zeggen.

We zullen wel zien. Dag 36 is inmiddels aangebroken anders in mijn cyclus. Als ik teminste nog in mn cyclus zit :wink:

Dotje, pff lijkt me vreselijk om dat te moeten horen! Heel veel sterkte ermee…

En idd veel brabanders, ik ben ook een echte brabander :slight_smile:

Wel gezellig hoor!!

Tigru, succes ook maar weer afwachten dan? Iemand hier last gehad in vorige zwangerschappen van innestelbloed? Daar hoor je ook zo verschillende verhalen van, de ene wel en de ander juist helemaal niet.

Ik zit daar nu wel aan te denken omdat ik vorige week een aantal dagen bruinverlies heb gehad of het niet een teken kan zijn van een zwangerschap?

Wacht nog een week af denk ik met testen, vind het eigenlijk gewoon te spannend om dat te doen hahaha.

:angel: :angel:

Jeetje Dotje, daar heb ik compleet overheen gelezen, je moeder ernstig ziek. Mag ik vragen wat ze heeft?

Ik heb bij Keira nooit innestelingsbloedingen gehad… Ook amper misselijkheid, gewoon wat akelig. Vooral veel last van mijn darmen zeg maar.

Ach mocht het hier woensdag nog niet zijn doorgebroken testen we nog eens. Net nog maar even testen gehaald en een leuk jurkje voor Keira!

Ik ben oorspronkelijk ook een brabantse :slight_smile:

Daar ben ik nu dus ook voor het weekend, mijn ouders wonen hier nog.

Mijn ma heeft een klein flesje rode wijn gehaald voor vanavond :roll:

Ik heb vanmiddag even opgemerkt dat ik wat hoofdpijn heb, dus dat gebruik ik zo dan als smoesje.

Tigru, jammer van de negatieve test, jij had toch ook wel wat klachtjes. Misschien over een paar dagen, jij zit ook nog voor NOD.

Kleine Spruit, nog geen rode duivels, blijft spannend dus.

Ik had bij Pete wel wat bruinverlies gehad rondom mijn innesteling. Ik heb het ook wel eens rondom mijn eisprong, dus dat zou het ook geweest kunnen zijn.

Dotje, welkom.

Wij zijn na Pete ook vrij snel verder gegaan. Hij was bijna 8 maanden toen ik weer een positieve test had.

Sterkte vanwege je moeder. Kan ze nog wel geholpen worden?

jipenjanneke, jij gaat richting je vruchtbare dagen.

Ik hou het even kort, want ik ben mijn oplader vergeten en moet wel tot morgenmiddag met mijn batterij kunnen doen.

Goedenavond meiden,

Welkom Dotje!!! Laten we ook voor jou hopen op een snelle zwangerschap! Wat ontzettend rot voor je moeder. Als je iets kwijt wilt, je hart wilt luchten of ons wil vertellen hoe bijzonder je je mama vind, dat kan dat altijd!! Sterkte in deze moeilijke tijd.

Ik had gehoopt op positieve testen na alles terug te hebben gelezen, maar helaas :frowning: Balen zeg!!!

Met de verhuizing zeker druk. We krijgen dan 14 dec de sleutel, maar hebben tot 2 januari is ons oude flatje. Dus nog een aardige overbrugging. Vandaag in ons nieuwe huisje gekeken. Opmeten van de ramen. Weer helemaal blij van binnen :smiley: Eindelijk het eindstation voor ons, een huisje in een dorpje.

Veel brabanders hier :stuck_out_tongue: Hier een Utrechter, of althans van een dorpje naast Utrecht :wink:

Hier voel ik me heel apart :S ik heb al 3 dagen een constant zeurderig gevoel in mijn buik, voelt (heel gek) als een harde buik. Bij inspanning voel ik het meer. Buik is ook erg opgezet, opgeblazen gevoel, veel afscheiding en ontzettend moe. Gewoon heel apart. Vooral omdat ik niet weet hoe het met mijn cyclus zit en ik niet wijzer werd van de ovutesten. Ben bang dat ik het mezelf aanpraat ofzo, vanwege het graag willen. Na een week een nabloeding of menstruatie na verwijdering van spiraaltje kan dit misschien weer een nieuwe menstruatie zijn. Ik weet het niet meiden, ik wacht het maar af :S Vooralsnog eet ik alles op wat los en vast zit in de kast, want heb me toch een hongerrrr. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik nooit last gehad van misselijkheid of pijnlijke borsten.

Vandaag bij Sinterklaas wezen kijken, het gezicht van Timo vol verwondering, heerlijk om te zien! Pepernoten moest hij niet zoveel van hebben haha!

Ik heb zo het gevoel dat het al 11 uur in de avond is. gisteren lag ik om 8 uur in bed :o pfff tijd voor winterslaap!

Fijne avond!!!

Sassie, nog getest?? :pray:

Even kort, batterij is aardig leeg. Vanmorgen omo witte test dus ik zal vandaag of morgen wel ongesteld gaan worden.

Amy, ik ga dus hoogstwaarschijnlijk een ronde verder met je mee :wink:

Jammer sassie! Hoe je lichaam je dan voor de gek kan houden he… :hug:

Ok, gaan we samen voor de volgende maand :pray:

Heb vanmorgen maar weer een test gedaan, kom het niet laten…

Maar helaas hij was nog witter dan wit… Weer een tegenvaller :frowning:

Dan maar weer afwachten wanneer de rode duivels dan maar komen. Deze keer duurt het nu al 1 week en 2 dagen langer dan normaal…

Waarom kan een lichaam je voor de gek houden.? Dan maar weer afywachten dan maar!

@sassie, is gewoon klote, hopelijk volgende keer beter net als bij mij…

oh meiden wat jammer zeg ik had gehoopt echt positief nieuws te lezen.

amy ik zie dat jij ongi bent geworden echt balen het is je zo gegund meid!

hopelijk is deze ronde wel een super ronde!

nanniej weet je jou cyclus niet?lijkt me erg vervelend!

Bedankt voor het welkom heten :slight_smile:

@KleineSpruit, balen van de negatieve test…kan me voorstellen dat het een tegenvaller is. Is dit je 1ste of 2e ronde na de pil?

wb innestelingsbloeding, ik heb dat ook niet gehad bij mn zwangerschap…eigenlijk had ik vrij weinig kwaaltjes. Alleen ontzettend zware borsten, veel last van pukkeltjes (normaal echt helemaal niet) en dat was het wel zo’n beetje geloof ik haha. Misselijk ben ik zo goed als bijna niet geweest.

@sassie, bij jou ook al n negatieve test dus :frowning:

@nanniej, wat leuk dat jullie gaan verhuizen! moet er veel gebeuren?

Spannend dus nog…welke dag va je cyclus zit je nu dan?

@jipenjanneke, vannacht n betere nacht gehad? :slight_smile:

@tigru, ook al n negatieve test :frowning:

Even in t kort t verhaal over mn moeder; hebben 4weken geleden te horen gekregen dat ze non-hodgkin heeft. Als het goed is is het te behandelen, ze krijgt iedere 2 weken n chemo en dat 8x. Afgelopen maandag was de eerste dus nu nog 7 te gaan. Gelukkig is ze er tot nu toe nog niet ziek van geweest dus dat ie dan weer n beetje n meevaller, al zal dat vast veranderen naarmate ze meer chemo’s krijgt.

Word dus nog n spannende tijd, hopelijk slaat de chemo aan. Over n aantal weken krijgt ze nog n scan om te kijken of de chemo zijn werk doet. En als alles goed gaat is ze hopelijk rond de 1ste verjaardag van ons zoontje “genezen”.

En hopelijk is dan alle ellende even achter de rug. Is in 2,5 jaar tijd zo ontzettend veel gebeurd :frowning: Eerst n goede vriendin van me die overleed aan leukemie, 2 maanden later mijn opa, half jaar daarna opa van mn vriend, vorig jaar oktober mn oma onverwachts, kort daarna hoorden we dat mn schoonmoeder borstkanker had (gelukkig waren ze er vroeg bij en is ze inmiddels genezen zonder chemo’s of bestralingen) in Juli dit jaar overleed mn andere opa aan slokdarmkanker en dan nu mn moeder ziek.

Dus de ellende mag nu wel eens voorbij zijn.

Gister wel even n heerlijk avondje met mn vriend gehad. M.aarten bij opa en oma gebracht en wij lekker uit eten en naar de bios geweest :slight_smile:

Maar had mn mannetje wel gemist haha, blij dat ie nu weer thuis is hihi

:inlove:

Hoe was jullie weekend? Las over sint intochten?

En indd veel Brabanders dus :wink: Waar ergens allemaal als k vragen mag?

Jeetje Jipenjanneke het wordt tijd dat je lichaam gewoon gaat doen. Kun je weer verder…

En Sassie wat sund… Ook al negatief…

Hier nog geen rode duivels. Mochten ze er zaterdag nog niet zijn, dan test ik opnieuw. Maar de misselijkheid is wat minder. Alleen veel hoofdpijn hier… De borsten zijn nog steeds groot en gevoelig. Geen bloed meer gezien.

Dotje… Een heftige tijd achter de rug. Soms lijkt het of alles tegelijk of te snel komt. Heel veel sterkte…

Ik ben weer thuis. Luc en Stan blijven een paar nachtjes logeren, zij komen woensdagmiddag weer thuis. Wel even rustig met maar 1 kind in huis. Manlief is net de deur uit, want hij heeft weer een serie nachtdiensten. Nog even een bakje thee en dan op tijd naar bed.

Nanniej, ik wil nu bijna 5 jaar op de grens van de provincies Zuid-Holland en Utrecht. Mijn man is hier geboren en getogen, we hebben elkaar via internet leren kennen en toen ben ik hierheen verhuisd.

Ik had de laatste week ook allerlei klachten die ik normaal nooit heb als ik ongesteld moet worden, maar je lichaam kan je goed voor de gek houden. Op welke dag van je cyclus zit je nu?

Amy, ik heb op 5/11 mijn eisprong gehad. Bij een LF van 14 dagen (wat gemiddeld is) klopt het dan dat ik pas 20/11 ongesteld moet worden? Ik heb gelezen dat je moet tellen vanaf de dag na je eisprong t/m de laatste dag van je cyclus, dan zou mijn NOD dus een dag later zijn?

Kleine Spruit, jammer van die negatieve test en balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, dat wachten is ook niks.

Dotje, zo te lezen hebben jullie inderdaad heftige jaren achter de rug, hopelijk komt er snel weer zonneschijn in jullie leven. Wij hebben van de zomer 2007 t/m voorjaar 2012 heftige jaren gehad, nu lijkt het weer goed te gaan gelukkig.

Tigru, hier ook nog geen rode duivels.

De misselijkheid is minder, nog wel af en toe wat last van maagzuur. Ik heb sinds vanavond wel een zeurende buikpijn, dus ik verwacht wel morgen of overmorgen ongesteld te worden. Hmm.

Ik ben net ongesteld geworden. Op zich wel fijn dat ik niet erop hoefde te wachten. En een cyclus van 28 dagen, wel netjes toch.

Morgen even mijn banner aanpassen, dat lukt niet vanaf mijn smartphone.

hoi dotje ja gelukkig een betere nacht vannacht gehad!

wat heb jij al veel te verwerken gehad zeg!

en dan nu nog je moeder erbij,valt allemaal nie mee sterkte met alles!

tigru ik denk dat jij iemand anders bedoeld mijn lichaam doet nog wat tie moet doen hihi…

geen bloed geeft moed zeggen ze toch!!

sassie balen zeg maar je hebt nu wel duidelijkheid,een cyclus van 28 dagen is heel erg netjes!

jij hopelijk nu ook een goede ronde!

hier ovulatietesten nog negatief,als het goed is heb ik dinsdag mijn vruchtbaarste dag.