oktober/november/december 2012 stoppers

Ja :roll: maar uiteraard witter dan wit :wall:

Eigenlijk wel stom ook, want bij Luc en Stan testte ik bij 13 dpo met ochtendurine licht positief…

Ohhh balen zeg :hug:

Hopelijk echt te vroeg getest! :pray:

Jammer sassie, hopelijk gwn te vroe, kwaaltjes komen me wel bekend voor :slight_smile: :slight_smile:

@Sennapen wrote:

kwaaltjes komen me wel bekend voor :slight_smile: :slight_smile:
mij ook, vandaar dat ik graag een bevestiging had gezien :roll:

Ik heb de hoop nog niet opgegeven, dus we testen zondagochtend gewoon weer.

En anders gaan we gewoon verder, het is net de eerste ronde.

Nou, ook al is her de eerste ronde, soms weer je het gwn :wink:

oh sassie je hebt te vroeg getest!

ik heb hier wel testen die heel gevoelig zijn,al te gebruiken 4 dagen voor nod.

ik duim voor je hoor nog heel even geduld je kwaaltjes zijn wel duidelijk…

oh en dat verhaal van je man ik zou ook echt heel erg boos zijn!heeft hij geen mobiel?

sennapen ik “ken” jou :lol:

tigru wat balen dat jullie ziek zijn beterschap ook voor je dochter!

Owjee?? Ken ik jou dan ook :lol: ?

haha dat denk ik wel alleen niet onder deze nick :wink:

wel van een ander Forum

Van her cb forum?

haha in een keer goed

Haha andere forums schrijf ik namelijk niet :lol: , nou maak je me wel heeeeel nieuwsgierig

jipenjanneke, het was ook geen slim idee, die test, maar als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb :wink:

Manlief heeft een mobiel, maar zijn geluid staat altijd op stil. Ik had dus 2 whatsapps gestuurd, maar die heeft hij nooit opgemerkt.

Mijn gevoel is een beetje dubbel. Ik heb nog geen aankomende menstruatie klachten (o.a. megapukkel kin, zeurende buikpijn) maar ik ben maandagavond pas 14 dpo dus dat kan nog komen natuurlijk.

Nu geen misselijkheid, maar meestal komt dat 's middags pas. Wel af en toe krampjes in mijn onderbuik. We wachten af…

sassie maar oh dat begrijp ik maar al te goed hoor!!!

voor je gevoel duren de dagen nu weken want je wilt het eigenlijk nu weten :lol:

ik zou het zondag nog eens proberen als ik jou was!

en je man moet misschien zn trillen aanzetten als hij zn geluid op stil wil laten staan misschien een ideetje :wink:

Nog steeds dezelfde klachten, nu ook last van mijn borsten, ik ben dus erg benieuwd.

Kleine Spruit, hoe gaat het bij jou?

oh zou het sassie???

kan je je nog inhouden met testen??

en de andere meiden hoe is het bij jullie?ook nog geen ongi te bekennen?

Ok, misselijkheid ten top, geen warm eten willen, te kleine bh’s en nu het gevoel dat de dames eraf gaan vallen… Weer mijn lichaam dat trucjes met me uithaalt of toch? Ach ergens volgende week zullen we het weten. Denk woensdag ochtend… (Als ik dan al niet ongesteld ben).

En Sassie, jammer nu negatief, maar we zijn nog niet op de NOD! Hoop houden :smiley:

En Kleine Spuit al wat meer bekend bij jou?

En hoe is het met de andere dames? De rode duivels voorbij en lekker aan de klus?

jeetje tigru wat een kwaaltjes heb jij die bij een zwangerschap horen!

kan je echt tot woensdag wachten met testen denk je?zou ik erg knap vinden.

ik duim voor jullie allemaal!

Yupz, denk niet dat ik daar enige moeite mee heb deze keer. Vooral omdat ik de vorige keer zo extreem teleurgesteld was.

Trok gister een bh aan die altijd mooi zat en nu barstte de boel eruit. Ook vandaag weer. En ik was dolblij dat ik em kon uittrekken, nu ja, de gedachte, toen ie eenmaal uit was heb ik de dames gewoon maar handmatig ondersteund.

Die aders op mijn borsten had ik bij Keira ook en ik weigerde toen ook warm eten. En als ik denk aan peperkoek met stroop smul ik al…

haha klinkt als zwanger!

maar ik snap dat je niet weer die teleurstelling wilt.

maar moeilijk is het wel he!

Oh dat zeker! Vind het super moeilijk en vreemd, maar ik denk ook "ach, het gaat nooit zoals ik wil, dus waarom nu dan wel?