oktober/november/december 2012 stoppers

Ik draag een shirt die wat wijd valt, zodat het hopelijk niet opvalt. Als ik niet zwanger ben dan hoop ik niet dat dit elke ronde is, want het voelt niet fijn zo. Vooral aan de bovenkant (onder ribben) voel ik een druk. Normaal kan ik wel elke dag naar de wc voor de grote boodschap, maar ook dat is drama sinds een paar dagen. Meestal neem ik dan een extra eetlepel lijnzaad in mijn brintapap, maar ook dat heeft geen effect gehad.

Kleine Spruit, misschien dat ik zaterdag ook ga testen.

Ik hoop dat je zwanger bent (gelijk de eerste ronde zou wel fijn zijn) en zo niet dat je dan snel ongesteld wordt, want wachten is ook niks.

jipenjanneke, Amy loopt min of meer gelijk. Haar eisprong was volgens mij een dag later, maar haar luteale fase is korter.

spannend sassie misschien ben je wel zwanger ik ga voor jullie duimen meiden!

ik ben er op het moment ook veel mee bezig.

benieuwd hoe het straks zal zijn met nog een kindje erbij.

en of het natuurlijk nog een keertje lukt.

Sassie en tigru, hoe is het bij jullie?

jipenjanneke, op zich ook wel normaal om er mee bezig te zijn, de wens is er nu eenmaal. Ik heb dat ook, hoe ga ik dat straks doen met de verloskundige (zij zit in hetzelfde pand als mijn werk) en hoe komen we die eerste weken door om niemand het te vertellen.

Amy, hoe gaat het bij jou? In je topic las ik dat je een goede eisprong hebt gehad? De vorige keren was je LF 7 en 8 dagen? Dan moet je dus vandaag en morgen doorkomen? Spannend!

Hier gaat het nog steeds hetzelfde. Een opgeblazen buik, moeite met ontlasting (vandaag 2 eetlepels lijnzaad door mijn pap gedaan en dat werkte wel, maar daarvoor dus 2 a 3 dagen niet), veel boertjes laten, met vlagen ietwat misselijk, zeurend gevoel in mijn onderbuik en onderrug, af en toe krampjes/steekjes, koffie smaakt me niet echt meer.

Maargoed, ik weet dus eigenlijk niet hoe lang mijn luteale fase normaal is. Ik heb een keer eerder ovulatietesten gebruikt, maar die ronde werd ik zwanger, toen testte ik 13 dpo licht positief. De banner houdt rekening met een LF van 14 dagen, maar het kan zijn dat deze korter is en ik vrijdag of zaterdag al ongesteld zou moeten worden. Misschien dat dat zeurend gevoel in mijn onderbuik en onderrug daarvan komt…

Spannend hoor sassie! Klinkt wel goed voor jou! Weet je al wanneer je gaat testen?

Ik heb idd een goede eisprong gehad. Zou vandaag of morgen ongi moeten worden, als mijn lf nog steeds zo kort is, maar nog altijd niks…

Ik denk dat ik zondag ga testen. Ik ben dan een weekend bij mijn ouders, maar ik slaap altijd in het gastenverblijf/tuinhuis en de kids bij mijn ouders boven dus ik kan wel ongestoord testen.

Ik durf er niet teveel op te hopen, een lichaam kan je goed voor de gek houden als je iets graag wilt.

Als je vandaag of morgen niet ongesteld wordt, wanneer wil jij gaan testen?

Haha, dat van het lichaam herken ik maar al te goed…

Als ik niet ongesteld word? Denk volgende week ergens, dinsdag ofzo, of woensdag…

Ik probeer altijd zo lang mogelijk te wachten :wink:

Dat jij zolang kan wachten zeg. Zeker als je LF normaal 7/8 dagen is.

Gaan we anders zondag samen testen? :mrgreen:

Op een ander forum las ik erover en toen dacht ik ineens, he dat heb ik ook. Het is me sinds een paar dagen opgevallen dat ik een sterke zweetlucht (vooral oksels) heb. Normaal heb ik dat nooit, maar nu ruik ik het zelfs als ik er deo op gesmeerd heb.

Hier is alles rustig. Enkel misselijk, maar ja, ik ben dan ook ziek geweest. Verder veel afscheiding… Maar niet zoals vorige maand.

Ik test denk ik pas volgend weekend als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, eerder niet, wacht sowieso de 32 dagen af, want dat is mijn langste cyclus… Dus dan kom ik uit op vrijdag 32 dagen, dus dat wordt dan zaterdag. En ja, ik denk dat ik dit keer makkelijk zo lang kan wachten, maar vooral omdat het toch niet nodig is zo lang te wachten :wink:

Grappig van die deo sassie :mrgreen:

Voor mijn bevalling had ik wel langere lf.hij is nu met zo kort omdat ik natuurlijk pas ben bevallen.

ik vind het echt spannend voor jullie meiden!!!

was het al maar volgende week :lol:

kleine spuit nog geen ongi of kwaaltjes??

Hee meiden,

Hier weer even een berichtje. Ben hier veels te druk met regelen van de verhuizing pppfff …

Ik heb alleen de eerste pagina gelezen en zo te zien veel die kwaaltjes hebben, maar nog niet weten of ze zwanger zijn. Spannend hoor!!! Hier nog niets, heb de ovutesten gebruikt, maar werd er niet wijzer van :frowning: Plus manlief heeft aangegeven dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en het gewoon op zn beloop moet laten. Hij wil niet dat ik me constant focus op het zwanger worden. Ook wel begrijpelijk. Ik hoop het wat naast me neer te kunnen leggen en volgens mij gaat dat ook wel. Ik wil het gewoon te graag :smiley:

Ik houd jullie in de gaten en hoop dat we snel zwanger zijn!!

Ooohjah Mijn zoontje Timo doet mee met kindje van de maand verkiezing, zouden jullie zo lief willen zijn op hem te willen stemmen?? :angel: :inlove:

Fijne avond!!!

hoi nanniej

heb je geen piek gezien op je ovulatietest?

dat er 2 donkere streepjes komen?

ja moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn komt omdat je het ook graag wilt dat is bij ons allemaal zo.

suc6 met regelen van de verhuizing.

Iedereen is druk zo te zien haha

Ik heb het druk met werken… Vandaar niet zoveel hier te vinden, probeer wel iedere dag even te kijken…

Verder niet echt kwaaltjes, of nou ja geen storende dingen voor mijn doen,

-rommelende darmen

-dan geen eetlust en dan juist wel! Veel honger soms…

-heb nu best wel wat witte afscheiding.

-maagzuur? Denk door het verschillend eten steeds, (zelfs als ik wakker word heb ik er last van)

-Soms trekjes onder mn ribben.

• ‘plopjes’ onder in mn buik.
  • last van mn onderrug

Vaag allemaal, hou het gewoon in de gaten, verder nog geen tekenen van mijn ongi die op gang zou willen komen…

@nanniej succes met de verhuizing! Wel druk allemaal…

@sassie ben benieuwd, denk dat ik zaterdag weer ga testen… Hopelijk ben je gelijk zwanger, zou natuurlijk wel lekker zijn… Lijkt me een heerlijk gevoel om te weten dat er een kleine dreumes is je buik zit, en zeker als je het leven gaat voelen… Kijk er nu al naar uit haha… Maar geduld is een schone zaak :wink:

Nanniej, manlief wist ook niet dat ik ovutesten gebruikt heb :oops: :mrgreen:

Dat was meer voor mezelf, dat ik een beetje inzicht kon krijgen in mijn cyclus, wat voel ik en waar zit ik in mijn cyclus. Manlief wil vaak wel elke dag klussen, dus daar hadden die ovutesten geen meerwaarde voor.

Nog succes met alles rondom de verhuizing.

Kleine Spruit, nog steeds geen rode duivels dus, spannend.

Ik ga mijn bedje opzoeken, maar ik denk niet dat ik snel in slaap zal vallen. Manlief heeft een middagdienst, maar had me een whatsapp gestuurd dat hij uren kon opnemen en om 19.00 weg mocht gaan. Misschien ging hij even poolen, maar dan zou hij me dat laten weten, anders zou hij gewoon naar huis komen. Hij is er echter nog niet en inmiddels al 2 whatapps verstuurd, maar nog geen antwoord gekregen. Hmm.

:evil: Ik heb uiteindelijk het werk van manlief gebeld en die vertelden dat hij om 19.00 weg is gegaan en dat hij zou gaan poolen.

Ik heb dat poolcafe gebeld en daar was hij inderdaad :evil:

Ik ben dus een beetje uitgevallen tegen hem, ik zat me hier ongerust te maken.

Hij zou laten weten als hij ging poolen en ik had niks gehoord en ging er dus vanuit dat hij naar huis zou komen.

Manlief werkt trouwens bij de politie. Er is ruim 4 jaar geleden een collega/vriendin van hem doodgeschoten toen ze onderweg was naar haar nachtdienst, ze zag iemand roekeloos rijden en wilde hem daarop aanspreken en werd dus neergeschoten. Dat besef je weer even dat het niet vanzelfsprekend is dat hij thuiskomt…
Ik kan nu in ieder geval gaan slapen.

Jeetje Sassie, ligt niet aan jou hoor! Ik kan daar ook enorm giftig om worden. Wat ie doet maakt me (in zoverre) niks uit, als ik maar weet waar hij is. En als hij ergens anders heen gaat, gewoon een berichtje sturen, dan weet ik het. Al zuipt ie tot ie er bij neervalt (en komt ie niet bij mij daarna in bed liggen), het maakt me niet uit, als ik maar weet waar hij is!

En zeker als hij bij de politie zit, ja dan zou ik me helemaal zorgen maken. (Deed ik ook makkelijker toen mijn man nog militair was).

Nou Keira en ik delen het virus wat er heerst, zij blijft aan de dunne en ik misselijk.

Hier heb ik gezegd zodra ik ongesteld ben ovutesten te bestellen. Ik wil gewoon weten hoe en wat. En meer niet, dan zien we wel weer verder.

En Kleine Spruit, die eerste keer dat je je kindje bewust voelt bewegen is een wonder (op het einde vond ik het niet tof meer met een gekneusde rib).

Hoeveel kans is er dat ik straks, 10 dagen na eisprong en dan rond 17.30, een licht streepje zie als ik zwanger ben :think:

Ik ben vanaf eind van de ochtend weer aardig misselijk. Ook heb ik wat last van mijn borsten. En alle andere klachten (sterke zweetlucht, opgeblazen buik) is er ook nog. Ook af en toe krampjes en een zeurend gevoel in mijn onderbuik en onderrug.

Tigru, hopelijk zijn jullie beide snel opgeknapt.

Heb je nog getest?? :pray: :pray:

Ik heb negatief getest maar had wel een goedkopere, 1 dag later met clearblue wel positief zo|ma ei en dus op zaterdag positief getest