oktober/november/december 2012 stoppers

Inderdaad Amy, ik zie het staan :dance: Het wordt nu wel spannend hoor :shifty:

Ik heb allemaal wat krampjes in mijn onderbuik. Ik heb ook een opgeblazen buik, maar dan heb ik wel vaker in de tweede helft van mijn cyclus.

Hoe is jullie weekend? Ik had vandaag een open dag op mijn werk (we zitten sinds september in een nieuw pand en in de laatste 2 maanden zijn er nog andere disciplines ingetrokken) dus iedereen mocht vandaag overal gaan kijken. Het was echt druk bezocht, maar wel heel erg leuk.

Morgen is mijn man eindelijk een keer op zondag vrij, dus misschien dat we morgen even naar mijn ene zwager gaan, die woont niet echt op fietsafstand dus daar komen we niet heel vaak.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes Saskia

amy fijn dat je wel extra controles krijgt dan,je moet er denk ik ook weer vertrouwen in gaan krijgen dat klinkt alleen makelijker dan het is.

sassie wat vervelend dat je last hebt van je buik,waar zou dat van komen denk je?

kleine spruit vandaag je nod!!!

ben benieuwd hoe het met je gaat!

ik heb bijna helemaal niks meer van babyspullen.

ik heb alleen nog badje,bedje maar daar slaapt mn dochtertje nu nog in.

commode kinderwagen en maxicose.

ik heb ook helemaal geen babykleertjes meer heb toen alles verkocht.

alleen van allebei de kids het eerste pakje bewaard.

ook geen positiekleding meer ook dat heb ik een paar jaar geleden allemaal verkocht.

dus dat wordt hopelijk weer shoppen :lol:

Kleine Spruit, je NOD is geweest, hopelijk geen rode duivels gezien? Heb je al getest?

Ik ben nog steeds met vlagen misselijk. Ook smaakt koffie me niet meer. Dat had ik bij Pete ook rond NOD en bij Luc en Stan was dat mijn aanleiding om 2 dagen voor NOD te testen. Mijn NOD duurt echter nog ruim een week, dus dat zou nu de oorzaak nog niet kunnen zijn, toch?

jipenjanneke, ik vind het ook niet erg dat ik straks moet gaan babyshoppen :slight_smile:

spannend sassie!

heb je er een goed gevoel bij??

is dit de eerste of tweede ronde sorry weet het even niet meer.

ja laat het shoppen maar beginnen hoor!!! :lol:

kleine spruit en en en???

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Kleine Spruit gaat :shifty:

jipenjanneke, dit is onze eerste ronde. Dat is ook een van de redenen dat ik niet een goed gevoel durf te hebben, want het zou wel heel veel geluk zijn als het snel raak is.

Ik heb wel wat klachtjes die me bekend voorkomen (met vlagen misselijk, koffie smaakt me niet echt, opgeblazen buik, boertjes laten, krampjes onderbuik) maar het kan ook gewoon zijn dat het door wat anders komt.

Ik heb wel eens vaker wat klachtjes gehad tijdens mijn spiraaltje dat ik bang was dat ik per ongeluk zwanger was, maar dat was niet zo dus ik weet dat een lichaam je voor de gek kan houden.

We wachten gewoon nog een weekje af :pray:

hoi Sassie ja dat gevoel ken ik,je lichaam kan je aardig voor de gek houden.

er zit idd niks anders op dan te wachten op je nod. :shifty:

ik heb zwangerschapstesten die extra gevoelig zijn die kunnen 4 dagen al voor je nod testen. :wink:

hier is de ongi weer voorbij dus het kan gaan beginnen!!! :dance:

ik heb even opgezocht dat ik vanaf 17 nov kan beginnen met ovulatietesten en 20 nov zou mijn vruchtbaarste dag zijn.

nod op 5 dec.

als ik aan het tellen ben 28 dagen cyclus kom ik zelf op 4 dec.

moet je de eerste dag van je menstuatie niet mee tellen dan?

Ik heb nog even teruggelezen. Bij Luc en Stan gebruikt ik ook ovulatietesten en heb ik 13 dagen na mijn eisprong een duidelijke licht positieve zwangerschapstest gehad. Ik hoop dat ik volgende week het geduld heb om pas na NOD te testen…

jipenjanneke, altijd fijn als de rode duivels voorbij zijn, dan kun je actief aan de slag :dance:

Je begint met tellen op de eerste dag van je menstrautie en dan doe je de volgende cyclus ook weer. Dan zou 4 december dag 28 van je huidige cyclus zijn en 5 december dag 1 van je nieuwe cyclus, dat wordt dan je NOD (Niet Ongesteldheids Dag) genoemd.

zou knap van je zijn na de nod te testen sassie!

het is en blijft moeilijk we willen het ook zo graag weten he hihi…

erg he en dat voor een 3e kindje en ik gewoon niet meer weet hoe dat nou met die dagen zat haha nod wist ik (niet ongesteldheids dag)

ja 5 dec is natuurlijk mijn nod want op die dag zou ik anders ongesteld zijn geworden ohh wat dom van me :wall:

klinkt allemaal zo logisch.

moet vanavond naar de kapper toch maar blond laten verven denk ik :wink:

Heb ng niet alles terug gelezen maar zal vast zeggen,

Heb geen rode duivels gezien en ook geen positieve test… :frowning: Gisteren 1 druppeltje maar dat tel ik niet mee…

:frowning: wacht maar weer af… Vanavond zal ik alles eventjes terug lezen wat ik gemist heb het weekend, heb gewoon geen tijd gehad om achter de laptop te gaan zitten…

hoi kleine spruit,je zit dus nog in onzekerheid balen zeg.

wanneer heb je getest?

kruidvat 2 voor 5 euro zijn gevoelig en kun je vroeg testen.

ik hoop voor je dat je morgen positief test(wel met ochtendurine doen he)

Bah wat een onzekerheid Kleine Spruit…

Reageer ook kort. Lig bijna het hele weekend al ziek in bed. En Keira is ook niet lekker… Hier kan ik dit keer met gemak na de NOD testen denk ik zo…

tigru beterschap ook voor je meisje

nog maar een weekje tot je nod zie ik spannend!!

Vandaag weer examen gehad (deze best wel goed volgens mij) dus vanavond even relaxen en vanaf morgen hard aan de slag voor het laatste examen van dit blok voor volgende week maandag.

Mijn man en de kids bleven bij mijn schoonouders eten en toen ik klaar was met mijn examen ben ik ook daarheen gegaan (ik had hun auto geleend) en heb ik nog een hapje meegegeten.

Mijn schoonvader vroeg of ik een wijntje wilde, maar ik heb gezegd dat ik pijnstillers had ingenomen vanwege hoofdpijn :wink:

Kleine Spruit, jammer van de negatieve test. Zolang je nog geen rode duivels hebt gezien, blijft het spannend.

jipenjanneke, je kan ook niet alles weten he, daar is dit forum ook handig voor :smiley:

Tigru, beterschap voor jezelf en je meisje :hug:

En Kleine Spruit? Al enige verandering?

Thnx voor de beterschap… Ben inmiddels weer aan het werk. We hebben ons wel vermaakt in bed, al kreeg ik moordneigingen bij een zekere clown die Keira heel graag wilde zien en waar ik een hele dvd naar heb mogen kijken. Ze vond het wel grappig om na haar middagslaapje bij mama in bed te kruipen. (Nadeel was alleen dat ik vanmorgen ook maar een dvd moest opzetten voor haar --> not!)

Pijnstillers werken altijd goed Sassie! Mooie smoes en zolang je die niet iedere dag hoeft te gebruiken is er ook niks aan de hand.

Ik weet niet zeker overigens of ik over 6 dagen mijn NOD heb, kan ook over 4 dagen zijn, maar ook over 10 dagen pas… En aangezien ik totaal geen kwaaltjes heb, verwacht ik ook eigenlijk niks…

Wil iemand mij een goede site voor ovutesten pm’en? Want ik wil deze toch gaan gebruiken…

Hier nog geen enige verandering, ik had afgelopen zaterdag getest want dat ik normaal gesproken mijn NOD. Maar helaas niks. Tot op de dag van vandaag nog geen rode duivels gezien. Misschien dat mijn periode nu gewoon wat langer duurt? Ik weet het niet.

Gisteren heb ik wel ‘last’ gehad, nou ja voelde het meer, in mijn linker eierstok, wat dat nu weer was, geen idee. Dacht dat het nu wel door ging zetten maar nog steeds niet.

Tigru: ow die clown, haha tjah kan me voorstellen dat je daar helemaal gek van word als je die iedere dag op moet zetten! Gelukkig dat het nu wat betermet jullie gaat. En ook spannend wanneer je je NOD hebt… Wat zitten vrouwen toch altijd in onzekerheid haha…

das een goeie sassie van de pijnstillers die heb ik ook weleens gebruikt :smiley:

tigru ik heb je een pb gestuurd.

heet die clown bumba??? haha bumba baloeeee waar is die kleine clown :lol:

fijn dat je weer iets beter voelt

spannend bij jou tigru het is dus nog even afwachten.

kleine spruit jammer zeg hier wordt je wel onzeker van wel of niet zwanger.

ik hoop voor je dat je gewoon nog te vroeg was met testen.

welk merk heb je gebruikt?

hier nog een weekje wachten tot mijn eisprong mijn man is toevallig dan een paar dagen vrij dus moet helemaal goed komen :wink: :inlove:

Ik heb echt een opgeblazen buik, ik lijk wel 4 maanden zwanger :shock:

Ik kan me niet herinneren dat ik dit in deze mate heb als ik ongesteld moet worden. Pff.

Tigru, fijn dat het iets beter gaat.

Op zich wel vervelend dat je niet precies weet wanneer je NOD is. Tot wanneer wacht je om eventueel te testen?

Ik heb nu ovutesten van Wondfo gebruikt, via MP op ‘ovulatietesten’ gezocht en daar kwam ik een leuke aktie tegen. Ik vond ze wel duidelijk. Ik heb ook een keer van Sensitest gebruikt, die waren ook niet heel duur. Ik heb elke keer dipstick genomen, die zijn het goedkoopste volgens mij.

Kleine Spruit, een cyclus tussen 21 en 35 dagen wordt als normaal beschouwd. Ik zou dus hierna weer een test wagen. Een eerste cyclus kan soms lang op zich wachten helaas. Ik hoop dat je snel wat meer weet.

jipenjanneke, wel handig dat manlief vrij is rondom je eisprong :wink:

jipenjanneke, ja we wachten maar af. ik zit nu op dag 31 van mijn cyclus en zoals sassie zegt kan het wel tot 35 dagen duren, dus misschien dat ik daarna nog een testje waag.

Ik heb de zwangerschaptesten van etos gebruikt, hier in de buurt zit geen kruidvat. Maar misschien dat ik die daar wel een keer ga halen. heb er nog 1 van de etos dus die gebruik ik eerst.

sassie, ben je niet zwanger?? :wink: zou mooi zijn… leuk cadeautje! :smiley:

Denk dat ik zaterdag maar weer een keer waag om een test te doen… Maar misschien duurt mijn eerste cyclus wel heel lang. heb gehoord dat bij sommige vrouwen wel 8 weken kan duren voor de eerste menstruatie op zich laat wachten… Pff daar heb ik dus eigenlijk geen zin in haha… wil wel weer gaan klussen :pray: :angel: heb wel een weeig gevoel in mijn buik. net of ik ongesteld moet worden maar het komt niet. Misschien komt het snel, of nou ja liever niet natuurlijk. maar als het dan toch moet komen dan weet ik iig wel waar ik aan toe ben :wink:

sassie ik hoop het voor je meid dat je zwanger bent!!!

en amy liep ook gelijk met jou toch?

straks komen jullie allemaal tegelijk sassie amy tigru en kleine spruit hahahaha…

idd handig een man die thuis is met de eisprong hihi…

kleine spruit ik hoop dat je snel uit de onzekerheid bent!