Goedemorgen meiden!
Ik heb dan het “geluk” dat mijn man de deur niet uit is. Hij is over het algemeen aan het hobbyen in de garage… Of soms in de tuin (die is te groot).
Nanniej, wat leuk de sleutel al de 14e! Iets meer dan een maandje wachten.
Angela, altijd fijn die driftbuien en chagrijnige kids. Helaas hoort het er bij, ook wij zijn wel eens niet in ons hum denk ik dan maar.
Hier ben ik al helemaal klaar voor Keira voor de Sint en Kerst. Alleen moet er voor de Sint nog een pop gekocht worden, maar dat wordt betaald door mijn schoonouders, schoonfamilie en zusje met vriend. Hun cadeau in plaats van allemaal kleine dingen. 11 december ga ik nog met mijn zusje en schoonzusje naar Dusseldorf! Lekker shoppen en naar de kerstmarkt. Ben benieuwd, want wil kijken voor mijn man voor iets leuks!
Moet weer een hoop terug lezen sinds gisteren middag
Sinterklaas, daar heb ik nu nog geen omkijken na. Alleen moet iets halen voor mijn neefje, daar hebben wij ook sinterklaar, verder doen we daar nooit aan. Komt nog wel eens. :mrgreen:
Angela: driftbuien, tjah die hebben kids ook, is nu wel lekker dat je nu en morgen tijd voor jezelf hebt, even bijkomen. Kan je der weer tegen aan :thumbup: Fijn naar de kapper, vind ik ook altijd lekker als ze aan mijn haren zitten. Heb eerst kort haar gehad maar nu ben ik ze weer lang laten groeien en vind het heerlijk als iemand door mijn haren kroelt.
nanniej: Spannend! Sleutel van het huis, moeten jullie er nog veel aan doen of niet? kunnen jullie er zo in trekken… Een avondje alleen thuis is ook wle lekker, kan je fijn op de tv alles kijken wat je zelf leuk vind. anders moet je rekening houden met je man, zoals hier discovery staat hier meestal op omdat mijn man daar helemaal gek van is. Dus als hij niet thuis is dan kan ik fijn kijken wat ik zelf leuk vind…
sassie: ik wacht ook gewoon met testen, kom er vanzelf een keer achter haha het is inderdaad mijn eerste periode dus zou mooi zijn als het wel zo is maar kan me voorstellen dat het ook ng niet zo is we zullen zien…
Vandaag lekker dagje vrij, keertje dweilen beneden en heerlijk een ‘niks-doe-dagje’ geplant vandaag.
hoi meiden gisteren mijn ongi gehad dus vanaf nu begint straks het echte werk
mijn NOD is op 5 dec!!
ik ben ook al helemaal klaar voor sinterklaas voor allebei.
nu alleen nog alles inpakken vind dat altijd een leuk werkje…
hoe is je niks doe dagje kleine spruit?
tigru wat leuk kerstshoppen!! ik ben een paar jaar geleden ook naar dusseldorf geweest is een leuk sfeertje.
angela vandaag een iets betere dag voor je dochter?
spannend amy volgens mij moest je maandag he?mag ik vragen waarom je dat laat testen?kan je moeilijk zwanger worden?ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dat vraag.
jipenjanneke: spannend!! nu kan het idd echt beginnen… Misschien wel leuk sinterklaas cadeautje!
Zoals ik begrijp is iedereen hier druk bezig met sinterklaas cadeautjes inkopen/inpakken aan het doen… leuke tijden zijn dat, vooral als ik dan terug denk aan de tijd die ik toen had,toen ik klein was… Waren gezellige tijden! Nu komt dat iig ook weer terug bij ons, voor ons petekindje… Erg gezellig!
Mijn dagje niks doen was heerlijk. heb thuis beetje gepoetst, niet veel… en vissenkom een keer schoon gemaakt en nieuwe plantjes erin. Waren namelijk helemaal op.
Verder niks gedaan is wel lekker hoor!
Tigru heerlijk! Daar heb ik misschien wel meer zin in als in sinterklaas, leuke warme tijden. Als de kerstboom dan weer staat. Vind altijd gezellig. Op een gegeven moment liggen er dan weer cadeautjes onder de boom, en ben je zo nieuwsgierig wat daar allemaal in zit!!
Mijn bruinverlies is wel al wat minder, had gisteren echt van die ongi buikpijn maar is nog niks gekomen… Ben benieuwd wanneer het doorzet en of het doorzet
Gisteren had ik last van lichte misselijkheid (beetje weeig gevoel, maagzuur) en ook van mijn buik (het zijn geen krampen, maar af toe messensteken) en vandaag nog steeds de hele dag door.
Ik zal wel een virusje te pakken hebben, alhoewel er nog niemand in mijn directe omgeving ziek is geweest.
Amy, ik hoop dat die 8 dagen voorbij gaan zonder ongesteld te worden
Angela, dat is vermoeiend als je peuter een nee-dag heeft. Ik heb een jaar geleden dat in tweevoud gehad, ik ben blij dat we die fase voorbij zijn.
jipenjanneke, fijn dat je gewoon ongesteld bent geworden, dan kun je nu inderdaad met de 1e ronde beginnen.
Kleine Spruit, spannende de komende dagen.
Wij zijn volgens mij ook wel klaar voor de feestdagen. Ik heb vanaf de zomer al af en toe wat gehaald wat in de aanbieding was, dat staat nu allemaal in onze kledingkast. Ik moet alleen even bekijken wanneer we wat gaan geven, want we hebben naast Sinterklaas en Kerst ook in februari de verjaardag van Luc en Stan.
spannend kleine spruit nog maar 1 dag tot je nod! hoe voel jij je verder?
sassie hoe is het met jou?hopelijk voel jij je vandaag beter als gisteren
ik heb ook alle sinterklaas spullen in onze kleding kast staan haha.
kennen jullie trouwens de persoonlijke video boodschap van sint?
dat is een dvd en op die dvd spreekt de sint jou kind aan met naam en leeftijd hobby’s, echt heel grappig ik denk dat ik hem ga bestellen.
Jipenjanneke, nee hoor vind ik niet erg. Zoals je in mijn onderschrift kunt lezen, ben ik 5 juni bevallen van ons overleden dochtertje Quincy. we zijn nu bezig voor een derde wondertje. Heb aan de gyn gevraagd of hij eens een cyclus mee wil kijken, gewoon om te checken of alles goed werkt zeg maar… Weet namelijk niet eens of ik wel rem eisprong heb, zo na de bevalling. Want menstrueren zegt niks over een eisprong. Ik ben afgelopen 2 maanden steeds 8 dagen na positieve ovutest ongesteld geworden, en dat is veel te snel, dan krijgt het vruchtje geen tijd om in te nestelen…
jeetje Amy wat onzettend verschrikkelijk zeg.
was je toen al ver in je zwangerschap?en weet je eigenlijk al waarom dat is gebeurd?
jee zeg dat is echt het ergste wat je kan overkomen.
oke dat is wel fijn dat ze mee kijken hoe je cyclus in elkaar steekt,
het is idd raar na 8 dagen al ongesteld worden als je net een positieve ovulatietest hebt gehad,hopelijk wordt je snel zwanger van een 3e wondertje knuffel voor jou
Ze is met 36 weken overleden, met 37 geboren. Bij vlinderpraat staat een heel topic van mij…Quincy is helemaal onderzocht, we weten niet waaraan ze is overleden…
Jeetje Amy… Wat erg, hier zijn eigenlijk geen woorden voor… (Helaas bij een oud vriendinnetje ook al zo’n zelfde verhaal gehoord, kan dan ook echt meejanken met zulk nieuws).
Was trouwens niet de bedoeling hoor, om hier mijn verhaal weer te doen… Maar Jipenjanneke vroeg erom… :oops:
lieve amy sorry dat ik het vroeg want ik wist het niet.
ik heb het helemaal gelezen wel 76 pagina’s maar jee meid wat moet jij dagelijks veel verdriet doorstaan,ik heb er geen woorden voor.
maar dat ze helemaal niks gevonden hebben waarom dit is gebeurd is ook wel een angstig idee denk ik of niet?
ik ga heel hard voor je duimen dat je snel zwanger mag zijn van een 3e kindje.
Pff amy, heftig zeg!! en dan al zo ver in je zwangerschap!
jipenjanneke ja voel me verder opzich wel goed, ene keer geen eetlust en de andere keer kan ik niet ophouden dan heb ik nooit genoeg. Mijn bruinverlies is sinds vandaag helemaal weg, geen drupje bloed gezien. Morgen zou ik ongi moeten worden normaal gesproken, dus wacht rustig af… vind wel spannend haha.
sassie beetje beter? virusje weg? hopelijk wel want dit is ook niks.
Ben lekker dit weekend vrij!! heerlijk, lekker genieten samen met mijn mannetje wat gaan jullie doen het weekend?
Heej Amy heb net heel je verhaal gelezen,heftig zeg!
Kleine spruit:
Spannend hoor!
Hopelijk morgen niet ongi maar een positieve test
Sassie:
Hoe voel je je nu??
Weekend:
Niet echt veel plannen voor het weekend.
Behalve de tassen inpakken voor de vakantie en t hondje zondag weg brengen naar de kennel.
Gisteren heel het huis opgeruimd
Ook alle zooi op zolder opgeruimd en alles wat weg kon naar de kringloopwinkel gebracht.
Gaat er misschien nog iemand blij mee zijn.
Wat kwam ik toch weer een hoop spullen tegen waarvan ik vergeten was dat het er lag.
En wat een hoop babyspullen hebben we verzameld.
Wel grappig om daar nu weer even tussen te zitten,ik had er gelijk een ander gevoel bij.
Een gevoel van,hopelijk kunnen we deze spulletjes snel gebruiken voor een tweede wondertje.
Ik raakte niet uitgekeken op al die kleine ienieminie kleertjes.
JAAH Ik geloof dat m’n eierstokken nu wel heel erg beginnen te rammelen hihi
Ik wil zwanger zijn en wel zo snel mogelijk :mrgreen: :mrgreen:
@jipenjanneke wrote:
lieve amy sorry dat ik het vroeg want ik wist het niet.
ik heb het helemaal gelezen wel 76 pagina’s maar jee meid wat moet jij dagelijks veel verdriet doorstaan,ik heb er geen woorden voor.
maar dat ze helemaal niks gevonden hebben waarom dit is gebeurd is ook wel een angstig idee denk ik of niet?
ik ga heel hard voor je duimen dat je snel zwanger mag zijn van een 3e kindje.
Dat geeft niet, vragen staat altijd vrij :-*
Idd dubbel ja. Fijn dat Quincy niks mankeerde en dat het niet San mij heeft gelegen, andere kant jammer omdat we nu niks weten en voor een volgende keer niet weten hoe en wat…
Krijg je een volgende keer wel extra controle? Ik neem aan van wel… Die kennis kreeg geloof ik vanaf week 34 of 36 dagelijkse thuismonitoring en ook controle in het ziekenhuis en extra vaak controle. Ze heeft overigens na haar verloren dochter nog een pracht van een zoon op de wereld gezet!
Ja, kom bij de gyn te lopen. En zal sowieso bij 37, weken worden ingeleid, al zooo ik zelf nog wel eerder willen, aangezien ze met 36 weken is overleden…
Ik heb nog steeds wat last van mijn maag. Zolang ik regelmatig wat eet dan gaat het wel. Op zich heb ik er 's ochtends geen last van, meestal begint het begin van de middag tot ik ga slapen.
Angela, fijne vakantie alvast.
Ik heb een half jaar geleden alle babyspullen weggedaan, kinderwagen en maxicosi en kleine maatjes kleding. Ik heb nog wel een commode staan, die stond tot voor kort bij Luc en Stan tot ze zindelijk werden.
Kleine Spruit, fijn dat het bruinverlies over is. Ik ben benieuwd of je ongesteld gaat worden of binnenkort een positieve test hebt, spannend.
Sassie, morgen staan onze banners onder de 10 dagen! :dance:
Kan me voorstellen dat je liever al zou willen met 36 weken… Gewoon je angsten aangeven… Dan krijg je vast extra controles!
En Kleine Spruit wat spannend!!!
Hier ook nog veel babyspul en ook veel kleertjes. Netjes alles gesorteerd toen we verhuisd zijn… Onze box en wipstoel staan bij mijn schoonzusje in gebruik nu, net als mijn voedingskussen. En ja de rest gebruiken we nog voor Keira!