OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

Dank je, jij ook!

Trouwens hoe heb jij het met de pampers? Nog steeds een natte dochter 's morgens?

@Krabje wrote:

Dank je, jij ook!

Trouwens hoe heb jij het met de pampers? Nog steeds een natte dochter 's morgens?

Nee niet meer, ik geef haar na 18:00 niets meer te drinken en tot nu toe blijft ze droog. En bij jou ?

Krabje, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! Een september-beebje is een heel mooi streven! :wink:

@romata wrote:

@Krabje wrote:
Dank je, jij ook!

Nee niet meer, ik geef haar na 18:00 niets meer te drinken en tot nu toe blijft ze droog. En bij jou ?

Ik heb voor Tycho nu 's nachts luiers van huggies. Dat gaat wel wat beter…

Dag allemaal.

Ik kom me tijdelijk even een soort van ‘afmelden’. :frowning:

Een beetje genant om te vertellen, maar ik heb de laatste weken plotseling last van behoorlijk bloedverlies tijdens het vrijen, gepaard met een zeurend gevoel in de onderbuik en pijn tijdens het vrijen.

De eerste keer kan een keer gebeuren dachten we: kan nog gebeuren, maar het is sindsdien iedere keer en het bloedverlies wordt alleen maar meer.

We (vooral ik) zijn hier nogal van geschrokken en hebben besloten maandag een afspraak bij de huisarts te maken en tot die tijd het klussen voor de komende dagen in ieder geval te stoppen (nu zijn we sowieso al afhankelijk van enkel de weekenden i.v.m. werk) of als we ‘akkoord v/d arts krijgen’ het toch eventjes weer met condoom te doen.

Ik moet zeggen dat ik er niet helemaal lekker van ben, en hoop dat het niets ernstigs is, want het zit me totaal niet lekker.

Mijn NOD is 13 november, maar ik gok dat er deze maand sowieso geen kans op zwangerschap gaat zijn en probeer het voor deze maand dan ook even te laten rusten (even afwachten wat de huisarts zegt).

Selena :hug: :hug: balen meis

@Selena: :hug: :hug: Wat vervelend meis! Ik hoop dat je gauw weet wat er aan de hand is. Ik kan me voorstellen dat je je toch wel zorgen maakt. :hug:

Wij hadden ook met pampers en ook huggies dat ze de volgende ochtend nat waren. Nu we Bumblies gebruiken van de plusmarkt/hoogvliet hebben we er geen last meer van.

Mijn twee bevallingsverhalen staan niet hier op de site. Maar ik mag echt niet klagen. Het enige vervelende was dat ze allebei 2 weken overtijd waren. Bij de eerste moest ik in het ziekenhuis bevallen omdat mijn vliezen al langer dan 48 uur waren gebroken en de bevalling niet in gang gezet werd. De dag dat ik me moest melden voor het opwekken begon 's morgens de bevalling spontaan. Ik moest me eigenlijk om 8 uur melden, maar was er al om 7 uur 's ochtends. Om 10.30 had ik al volledige ontsluiting alleen kwamen de persweeen niet opgang. Na een klein infuusje is Mark om 13.40 uur ter wereld gekomen zonder knip, scheur of andere dingen. Bij de tweede ging het nog sneller. Om 17.30 uur de eerste wee. Omdat ik poliklinisch wilde bevallen moest ik redelijk snel naar het ziekenhuis omdat de tweede over het algemeen sneller komt en de eerste er al vrij rap was. Om 20.15 uur was ik in het ziekenhuis en om 23.20 uur was Erik al geboren. Hier ook weer zonder kleerscheuren uitgekomen. Ik mag dus echt niet klagen. Alleen hoop ik dat de derde niet nog groter wordt. Mark was 4185 gram en Erik 4310 gram. Ze hebben me wel getest op zwangerschapsuiker maar dat was het niet. De verloskundige hield het maar op het feit dat ze het gewoon veel te fijn bij me hadden.

Ik denk dat ik binnenkort ongesteld ga worden. Ik heb nu al 2 dagen zo een ‘zwaar’ gevoel in mijn buik. Weet niet hoe ik het moet uitleggen. Aangezien ik net gestopt ben met de pil weet ik ook niet hoe mijn cyclus is.

DAmes ons sf!!!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4061017#4061017

Ik heb al wat geplaatst!

Jippie! :smiley: Een echt sf!

Krabje en Karin: ahh… :inlove: :inlove: superlieve foto’s!

Ik heb de klusdagen van de eerste ronde achter de rug. Goed gebruik van gemaakt :wink: .

Ik leek mijn eisprong op te merken, en heb het gecontroleerd met wat ovulatietestjes. En ja hoor, ik ken mijn lichaam toch nog wel een beetje!

Geen idee hoe mijn cyclus verder is, maar de ovulatie was netjes op dag 13/14!

Dan nu wachten… pff… zo slecht in wachten! :wall:

Selena, laat je nog even horen hoe het bij de huisarts is afgelopen?

@krabje en karin: Wat een prachtige foto’s. Ik zal binnenkort ook proberen wat foto’s te plaatsen.

@Ici: Wat leuk dat de ovulatietesten overeenkwam met je gevoel. Nu is het afwachten geblazen. Wel spannend zeg. :slight_smile:

@Selena wat vervelend, hopelijk weet je snel wat er aan de hand is.

Voel me gelukkig een stuk beter, dus dat klussen gaat helemaal goed komen :mrgreen:

Vandaag Talysha haar 1ste schoentjes gekocht, maar twijfel toch of ik er wel goed aan gedaan heb. Want ze loopt sinds een week of 3 maar kruipt ook nog regelmatig door het huis heen. De verkoopster rade me aan om geen shoesme te kopen (babyproof) zachte zool omdat ze al liep. Maar heb nu dus een harde zool maar buigt wel mee. Maar toch loopt ze er lomp/zwaar op. Kan het niet goed uitleggen, weet niet of ze eraan moet wennen aan het lopen op schoenen, of dat ik toch de verkeerde keus heb gemaakt.

Meiden met kindjes, hoe hebben jullie dit gedaan :think:

Want twijfel of ik terug moet gaan naar de winkel en toch moet kiezen voor een zachte zool. :oops:

Romata ik geloof dat “ze” zeggen dat als je kindje 3 maand goed loopt dat je dan een harde zool kunt nemen.

Tycho loopt alleen langs de tafel en aan de hand maar hij heeft wel “echte” schoentjes met een soepele zool. Ze zijn van het merk klavertje 4. Ik weet dat ze die ook in hele leuke meisjes uitvoering hebben. Meisje bij mij op het kdv heeft ze ook :wink:

Enne ik zou dus teruggaan met de schoentjes. Want nu leert ze nog niet goed om haar voetjes af te wikkelen met lopen. Succes! Laat je even weten wat je doet?

Hiervoor had ik babyslofjes, en ook een zachte zool.

Maar bij de slofjes liep ze soms op het buitenste van de slof, die euhm ging dan iets naar binnen. weet niet goed hoe ik het moet uitleggen haha.

Die zool van dat schoentje is ook niet stijf ofzo, buigt ook wel mee. Maar natuurlijk wel veel minder als een flexibele zool.

Ik trek na het slaapje de schoentjes eens een half uurtje aan en kijk of ze dan beter loopt als ze de schoentjes even aan heeft.

Want vind het zonde om dan nu shoesme’s te gaan halen voor 1 a 2 maanden van 40 a 50 euro. En daarna weer schoenen van 60 a 70 euro.

Vind het trouwens ook echt niet normaal dat die schoenen zo duur moeten zijn, ze zijn zo inimini die schoentjes maja.

Zal straks eens een foto maken :smiley:

Bij leren slofjes gaan ze idd aan de zijkant lopen. Maar bij gewone schoenen niet.

Zal even zoeken naar een foto van de schoenen van Tycho. Moment…

Hier staan zijn schoentjes op…

@Krabje wrote:

Bij leren slofjes gaan ze idd aan de zijkant lopen. Maar bij gewone schoenen niet.

Zal even zoeken naar een foto van de schoenen van Tycho. Moment…

Nee dus daarom dacht ik ook dat het wel tijd is voor ‘echte schoenen’.

Maar zie zometeen wel even, ga straks ook even eten bij me moeder en krijgt ze de schoentjes aan. Hoop eigenlijk wel dat ze goed erop kan lopen snel, want hoop niet dat als ik terug ga naar de winkel en ze zien dat ze, ze heeft aangehad dat ze zeggen mevr zo mogen wij ze niet meer terug nemen.

Ow jij bent snel :mrgreen:

Maar zie indd dat die zooltjes lekker dun en flexibel zijn, zo zien ze er ook uit. Zien er ook leuk uit trouwens :thumbup:

Ik kan het merk alleen via MP vinden eigenlijk. Heb je ze gewoon in een winkel gekocht ?

Meisjesschoen…

http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.com/search%3Fhl%3Dnl%26rls%3Dcom.microsoft%3Anl%3AIE-SearchBox%26rlz%3D1I7ADBF_nl%26q%3Dklavertje+4+schoenen%26start%3D0%26sa%3DN&url=http%3A//kind-baby.marktplaats.nl/kinderkleding-schoenen-en-sokken/289015080-schoentjes-klavertje-vier-zilverkleurig.html%3Fxref%3D1

lieve allemaal,sorry dat ik zo lang niks heb laten horen,maar ik krijg altijd een email als er iets gepost is en nu dus al een hele tijd niks…toch maar even kijken …drie hele pagina’s erbij! :shock:

gek

@selena ik hoop je gauw weer hier te zien en dat het allemaal meevalt… :hug:

@ krabje wat fijn dat het beginnen gaat! :smiley:

@ ici SPANNEND!! ik hoop het voor je, :pray:

liefs allemaal,molly

Ja ik heb ze bij een winkel hier in de buurt gekocht maar ik geloof dat ze ze ook bij schuurman verkopen… Daar heb ik ze ook ooit eens zien staan.