Zijn er al oktober 2009 stoppers :think: :think:
wij gaan nog 1 ronde de pil en dan gaan we er weer voor
nu ook voor November stoppers.
ik laat maandag de spiraal eruit halen.
Maar heb me al aangemeld bij de sept stoppers, want ga er eigenlijk een beetje vanuit dat we gelijk mogen beginnen met klussen.
spannend knollie, hopelijk kunnen jullie snel starten en is het snel raak
Misschien kom ik hier wel kletsen straks, ben in augustus gestopt met de pil, maar aan zware medicijnen. Die medicijnen moet ik eerst afbouwen en dan afwachten of manlief en ik ervoor kunnen gaan.
Dus eigenlijk augustus-stopper, maar we kunnen er nog niet voor gaan… het echte klussen start hópelijk half oktober… maar ook dat weet ik dus nog niet. Misschien zie je me hier nog wel terug dus
Oh Karin spannend weer!! Leuk een brusje voor Daan en Ivan!
Doe niet mee, wij wachten nog ff…
@jet1981 wrote:
Oh Karin spannend weer!! Leuk een brusje voor Daan en Ivan!
Doe niet mee, wij wachten nog ff…
aaah jammer :mrgreen: :mrgreen:
Ik meld me hier ook aan. Ik weet niet precies hoe het gaat lopen maar wij gaan dus starten in de mmm. 23 oktober hebben we de 1e afspraak met de gyn en we hopen dat snel weer te mogen starten.
Maar ik ben dus Dreumesmama en zoals mijn nick al zegt mama van een lieve dreumes, die ook via iui verwekt is.
Voor de rest gebruik ik geen namen ivm privacy.
:-* Dreumesmama
Hier een oktober 2008 stopper. Helaas ben ik de enige van ons clubje wat min of meer af heeft moeten haken wegens ziekte (ze weten nu nog niet wat het precies is) vanwege medicatie is er een stop op onze wens gezet
Heel veel succes allemaal! :-*
@Dreumesmama wrote:
Ik meld me hier ook aan. Ik weet niet precies hoe het gaat lopen maar wij gaan dus starten in de mmm. 23 oktober hebben we de 1e afspraak met de gyn en we hopen dat snel weer te mogen starten.
Maar ik ben dus Dreumesmama en zoals mijn nick al zegt mama van een lieve dreumes, die ook via iui verwekt is.
Voor de rest gebruik ik geen namen ivm privacy.
Welkom dreumesmama, spannend allemaal duimen dat het snel raak is
@M&J wrote:
Hier een oktober 2008 stopper. Helaas ben ik de enige van ons clubje wat min of meer af heeft moeten haken wegens ziekte (ze weten nu nog niet wat het precies is) vanwege medicatie is er een stop op onze wens gezet
Heel veel succes allemaal! :-*
:hug: :hug: hopelijk weten ze snel wat er is ,
Dreumesmama, welkom!
M&J, dat is ontzettend balen zeg! Vooral dat ze nog niet weten wat het is. Ik ben zelf een aug-09 stopper, maar ook door ziekte en medicatie moet ik wachten. Bij mij weten we sinds kort wel wat het is en er is hoop dat wij er toch voor het eind van het jaar nog voor kunnen gaan.
Ik hoop dat het bij jou ook snel duidelijk en beter wordt. Sterkte! :hug:
Dames bedankt voor het welkom.
Maria: MAa ik vragen welke ziekte en medicatie je hebt gehad waardoor je nog niet zwanger mocht worden?
Karin: Ik hoop dat het bij jullie ook snel lukt.
Hoi meiden,
Hier ook een oktober 2008 stopper en inmiddels trotse mama van Lotte :inlove:
Ik hoop dat het bij jullie net zo snel raak mag zijn als bij mij
Hier een oktober 2007 stopster
Karin wat leuk!!! Een Brusje voor Ivan en Daan*! Ik wens je veel geluk! Hopelijk mag het snel raak zijn! :-*
@Matsjo wrote:
Hier een oktober 2007 stopster
Karin wat leuk!!! Een Brusje voor Ivan en Daan*! Ik wens je veel geluk! Hopelijk mag het snel raak zijn! :-
dankje wel :-
Karin, wat leuk!!! Hopelijk is het straks weer snel raak!
@Dreumesmama wrote:
Dames bedankt voor het welkom.
Maria: MAa ik vragen welke ziekte en medicatie je hebt gehad waardoor je nog niet zwanger mocht worden?
Karin: Ik hoop dat het bij jullie ook snel lukt.
Mag jij vragen *** verwijderd ***
En jij gaat de MMM in? Spannend, lijkt me!
Maria bedankt voor het linkje. Heb het even gelezen.
Heb je er erg veel pijn door?
En ja we gaan weer de mmm in. Lijkt me wel weer een heftige tijd worden maar ik weet nu wat me te wachten staat. Scheelt wel dat je niet het hele onzekere traject vooraf heb. We weten waar het aan ligt en wat we eraan kunnen doen.
Ik hoop wel dat jullie de mmm nooit in hoeven
De grootste pijn is nu gelukkig minder door de medicijnen. Maar het blijft behelpen.
Wel fijn dat jullie weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten. Dat scheelt een hoop onzekerheid he?
Waar ligt het bij jullie aan dat je de MMM in gaat, als ik dat mag vragen…
:-* Maria
MIsschien kom ik hier ook wel meekletsen :).
Ons huis is namelijk mondeling verkocht en zodra het officieel is verkocht gaan we dan ook officieel stoppen.
Ben namelijk al met de pil gestopt afgelopen maand, dus hopelijk weten we heel snel meer
En alvast heel veel suc6 dames met het zwanger worden