OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

Jeeee Romata!! YOU GO GIRL!!! :mrgreen:

heel veel succes meiden!

liefs

daffie

(oktober 07 stopster!)

Hoi hoi,

Ik wil me graag ook bij jullie voegen. Ik ben Sylvia, 30 jaar en wij gaan in oktober stoppen met de pil. Dit keer heb ik de pil minder als een jaar geslikt dus ik hoop snel mijn cyclus terug te hebben.

Veel liefs!

Hoi Sylvia! Welkom bij de groep :slight_smile: Hoop ook voor je dat je snel je cyclus terug hebt en dat het dan maar snel raak mag zijn. Succes!

En Romata natuurlijk ook welkom :slight_smile: Spannend zeg, je huis verkopen… .hoop dat het allemaal goed gaat.

ROmata en Sylvia welkom bij de groep.

MariaMaria Jeetje best heftig, heb het linkje gelezen . Hopelijk vind je snel je rustb :hug:

Dreumesmama, Fijn dat je gelijk mag komen, e hopelijk is het dan snel raak.

Romata welkom!

Sylvia welkom!

Tis te merken dat het nog geen oktober is we nog niet echt gericht bezig zijn. Tis nog rustig hier.

Hoe gaat het met jullie?

Hoi!

Kom me even legaal melden. Ik ben dus Dreumesmama…beheer heeft mijn dubbele account opgemerkt, dus kom nu onder mijn eigen naam meekletsen.

Zal me dan ook maar even officieel voorstellen.

Ik ben Chantal, ben 33 jaar en getrouwd met F. en de mama van Tycho :inlove:

@mariamaria wrote:

Wel fijn dat jullie weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten. Dat scheelt een hoop onzekerheid he?

Waar ligt het bij jullie aan dat je de MMM in gaat, als ik dat mag vragen…

:-* Maria

JA hoor mag je vragen.

Ik heb een tekorte luteale fase en het zaad van hub is niet helemaal goed.

pffff volgens mij is mijn lichaam bezig met een opruiming van binnen. Ik loop echt leeg :sick:

HAhaha KArin jij niet alleen. :hug:

Pffff ben zo ongelooflijk ongesteld, bah! En hub maar lachen met zijn “Have a happy period” :evil: :evil: :evil:

Maar was 3 dagen te laat ongi…ik hoop dat we nu idd na de volgend ongi moegen starten in november :pray: :pray: :pray: :pray:

dus dit biedt perspectief

@Krabje wrote:

@mariamaria wrote:
Wel fijn dat jullie weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten. Dat scheelt een hoop onzekerheid he?

Waar ligt het bij jullie aan dat je de MMM in gaat, als ik dat mag vragen…

:-* Maria

JA hoor mag je vragen.

Ik heb een tekorte luteale fase en het zaad van hub is niet helemaal goed.

Oh bah, dat lijkt me heel vervelend. Gelukkig is er dan een MMM die uitkomst kan bieden. Jullie hebben Tycho ook via de MMM gekregen zie ik? Fijn dat die mogelijkheden er dan zijn he?

Tja wat heet vervelend. Ik heb er nooit wat van gemerkt. GEwoon een hele regelmatige cyclus. Maar na 1,5 jaar proberen naar de gyn gegaan en door temperaturen merkte we dat.

Het vervelende vond ik wel dat we 2,5 jaar lang teleurstellingen hebben moeten verwerken. Dat heeft wel een hele impact op ons leven gehad en soms nog steeds.

Gyn zei wel: Als we 20 jaar eerder waren gekomen waren we kinderloos gebleven. Dus ik ben heel blij dat deze technieken bestaan.

En idd Tycho hebben we ook gekregen door iui behandelingen. We kwamen in aanmerking voor IVF/ICSI maar de gyn wou eerst 6 iui behandlingen doen. Ik wou dat eerst zelf niet. Had echt een idee dat we dan weer een half jaar weggooiden, maar toch maar begonnen. Na de 2e poging was het al raak en daar is dit mooie mannetje uit voortgekomen

@Krabje wrote:

HAhaha KArin jij niet alleen. :hug:

Pffff ben zo ongelooflijk ongesteld, bah! En hub maar lachen met zijn “Have a happy period” :evil: :evil: :evil:

Maar was 3 dagen te laat ongi…ik hoop dat we nu idd na de volgend ongi moegen starten in november :pray: :pray: :pray: :pray:

dus dit biedt perspectief

:hug: aardige hub heb jij zeg moet die van mij niet zeggen. :mrgreen:

Ik ga maandag beginnen met de laatste pil strip :dance: :dance:

Hopelijk kunnen jullie ook snel starten chantal en is het ook erg snel raak :pray: :pray:

He Karin…Tycho heeft vandaag een nieuwe tas gekregen voor op het kdv :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

en een nieuw shirt die hij woensdag aankrijgt in de Veste (zie verhaal voetbalvrouwen)

breekt in

Chantal wat een vreeeeeeeselijke tas :mrgreen:

breekt uit

ps. ook hier geen pil meer na mijn ongi, dus misschien meld ik me nog wel aan hier :shifty:

JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Luna kan er ook bij!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Heb je R. zover gekregen?

Luna en ik zijn allebei september 2008 mama’s

Euh Luna. die tas is wel mooi :mrgreen: Beter dan dat schoonmaakspul van jullie :mrgreen:

:naughty: als je zo begint kom ik zeker niet. :mrgreen:

R. is nog niet helemaal zover, maar heeft soms een zetje nodig. En door mijn PCO durf ik het wel aan vast te stoppen met de pil. :mrgreen:

:-* :-* :-* Zo goed meid??? :mrgreen: :mrgreen:

Maar kom maar wel. R. heeft nog wel even om aan het idee te wennen dat je geen pil meer slikt. Wie weet hoe lang het gaat duren…

Maar 1e stap is gezet :clap: Nu de gyn nog bellen :mrgreen:

Ja precies, de gyn wil vast weer alles weten over mijn cyclus enzo dus kan ik maar beter op tijd stoppen met de pil.

Ik moet eerst eigenlijk de ha nog bellen voor de hogere dosis foliumzuur bedenk ik me nu. :think:

Voor de overige stoppers zal ik me nog even voorstellen:

Ik ben Luna, mama van Mika. Ik heb PCO en ben dus via de mmm zwanger geworden. Ik ben nu dus weer gestopt met de pil en ben erg benieuwd wat mijn cyclus nu gaat doen.