OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

@Luna1 wrote:

breekt in

Chantal wat een vreeeeeeeselijke tas :mrgreen:

breekt uit

ps. ook hier geen pil meer na mijn ongi, dus misschien meld ik me nog wel aan hier :shifty:

jaaaaaaaaaaaaa Luna wat leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

gezellig hier meekleppen hoor

heb jij clomid geslikt?

En chantal ,ik vind je tas geweldig Ik blijf een zwak voor twente houden en dat shirtje ook uber cutet :inlove: :inlove:

Ja klopt Karin!

Mijn Gyn denkt dat ik ook PCO heb, als ik in april nog niet zwanger ben moet ik me melden bij hem. En dan een cyclus analyse.

Alleen had ik dat bij Daan :**: en Ivan niet (na 1x zwanger en na 3x zwanger)

Waarom denkt je gyn dat dan? Heb je nu geen cyclus?

Kijk KArin jij hebt smaak :mrgreen: HAhaha ik wist dat je dat zou zeggen vandaar dat ik het maar even showde. Denk alleen dat ik het shirt moet ruilen. Tis een maat 86 maar zit vrij strak en dat terwijl Tycho net in maat 86 zit.

Ik had nog gevraagd of het shirt klein viel…maar nee, het viel normaal :roll:

Luna: Welkom :mrgreen:

Karin: Ben benieuwd hoe snel je nu zwanger mag worden.

Trek je het nog een beetje met de dagen die komen gaan? :hug:

@Luna1 wrote:

Waarom denkt je gyn dat dan? Heb je nu geen cyclus?

vanwege een lange cyclus, 38 dagen of meer :think: maar werd de laatste keer na 34 dagen ongesteld. Nu even aan de pil om de boel te rusten.

En zou mijn pijn verklaren en mijn bouw maar ja moet je dat niet al eerder last van hebben . Heb er geen verstand van hoor.

Chantal, ik zou dan idd het shirtje ruilen. Wel vreemd dat ze zeggen dat die normaal valt :think: :think:

Over de dagen, Zie er zo tegenop. Liefst 31okt 1-11/2-11/3-11 onder de wol kruipen en dan 4/11 onder weg komen. We gaan zijn verjaardag wel vieren, hebben al een kadootje gekocht voor zijn plekje. En net als vorig jaar zijn naam in sterretjes. Wel heel vreemd met een mannetje erbij die nog van niks weet.

Tja wil het wel ruilen maar zit me de hele tijd al te bedenken dat ik geen bonnetje heb gekregen… :think: :think: :think:

KAn me voorstellen dat je die dagen in bed wil blijven hoor. Zal wel moeilijk worden, vooral je nu je manneke I.van erbij hebt en weet wat je mist van D.aan… :hug:

@Krabje wrote:

Tja wil het wel ruilen maar zit me de hele tijd al te bedenken dat ik geen bonnetje heb gekregen… :think: :think: :think:

KAn me voorstellen dat je die dagen in bed wil blijven hoor. Zal wel moeilijk worden, vooral je nu je manneke I.van erbij hebt en weet wat je mist van D.aan… :hug:

is het nog gelukt met omruilen :think:

JAaa tis gelukt. :dance: :dance: :dance: Geen enkel probleem. Shirt is nu alleen veel te groot :mrgreen:

Ze hadden geen maat 92 meer dus heb maar 98 gehaald. Ach zal ook nog wel iets krimpen door het wassen. Kan Tycho hem mooi lang aan hebben.

F. vond de tas ook heel gaaf, hij wou hem zelf houden :mrgreen: Maar dat kan natuurlijk niet :naughty: :naughty:

@Krabje wrote:

JAaa tis gelukt. :dance: :dance: :dance: Geen enkel probleem. Shirt is nu alleen veel te groot :mrgreen:

Ze hadden geen maat 92 meer dus heb maar 98 gehaald. Ach zal ook nog wel iets krimpen door het wassen. Kan Tycho hem mooi lang aan hebben.

F. vond de tas ook heel gaaf, hij wou hem zelf houden :mrgreen: Maar dat kan natuurlijk niet :naughty: :naughty:

goede service, maatje te groot is nooit erg. F. mooi pech koopt hij zelf maar 1 :mrgreen: :mrgreen:

Ivan is ook alweer uit zijn Feyenoord pyjamaatje gegroeid :frowning: tijd voor een nieuwe :mrgreen:

pffff ene helft van mijn lichaam zegt niet meer een pil strip slikken andere helft van mijn lichaam denkt , doe nou maar verstandig whaaaaaaaaaaaa

Een kakkerlakpyamaatje??? Neuh niet doen joh! Bij de fanshop van FCT verkopen ze ook leuke pyamaatjes :mrgreen: :mrgreen: Als je dan een zwak hebt voor FCT kun je beter dat doen :mrgreen: :mrgreen:

Luister maar naar de helft die geen pil wil slikken :wink:

MAar ik snap je gevoel hoor. Ik heb ook lang getwijfeld wannneer ik de gyn zou bellen voor de 1e afspraak. Mijn gevoel en verstand zeiden ook verschillende dingen toen.

Tis niet zomaar een beslissing wat je maakt.

hihiih , nee kan ik niet maken in Groningen. Groniningen en Twente gaat niet zo goed samen.

Ik heb nog 2 dagen bedenkt tijd. Misschien voor mijn lichaam nog wel goed om 1 maandje rust , ben ik wel een eind okt. stopper :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Karin1981 wrote:

Groniningen en Twente gaat niet zo goed samen.

Niet zo goed samen??? Gaat helemaal niet samen!

Maar zou wel een goede actie zijn.

En ach een eind oktober stopper…Ik ga eind oktober naar de gyn dus we beginnen op zijn vroegst pas in november…En daarbij

Ik ben al gestopt met de pil in juli 2005 en heb ook nooit geen pil meer gehad :mrgreen:

Lol ,

jullie gebruiken helemaal geen antieconceptie?

Nee…

De kans dat wij een kindje krijgen op een natuurlijke manier is heel erg klein. Dus we hebben tijdens de zwangerschap van Tycho al besloten op geen pil meer te gebruiken. Mocht ik spontaan zwanger worden dan is het een heel mooi cadeau waar we heel erg blij mee zijn…

Zo gisteren mijn laatste pil geslikt. Hopelijk snel mijn cyclus weer terug. Heb het nu maar driekwart jaar geslikt dus ik hoop dat het niet al te lang duurt.

Toen we voor de eerste gingen gebruikte ik de pil al 8 jaar en toen was het de derde maand na stoppen raak. Hopelijk lukt dat nu weer. Na de eerste heb ik de pil niet meer gebruikt en was het de eerste maand gelijk raak voor de tweede. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan.

Jeetje wat lijkt het me erg als je niet vanzelf zwanger kunt raken. Wij hebben nog nooit de spanningen gehad van wat als het niet lukt. Ik vind het knap hoe jullie dat oppakken en dat meen ik echt. En ik hoop dat jullie ook gauw (weer) in verwachting raken.

Carter spannend meid ,ik ga duimen voor jullie

Ik ben toch begonnen met de pil (dag eerder en ga een dag eerder stoppen :mrgreen: :mrgreen: komt iets beter uit)

nog maar 18 pillen :mrgreen:

hmm is een lijstje een idee?

Dat is wel een idee, maar niks voor mij :shifty: :mrgreen:

Idd een goed idee maar ik kan dat ook niet :oops:

Ik kan het wel, maar heb niet veel tijd en energie om dat goed bij te kunnen houden nu. Dus als iemand anders het zou kunnen doen, graag.